Τώρα που πήρες φόρα , ποιος σε πιάνει . 'Aντε ωραίος , συνέχισε έτσι
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Τελείωσα το Kingdom Hearts 2. Περισσότερα στο αντίστοιχο θέμα.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
έχει καιρό να γράψω εδώ λοιπόν τον τελευταίο καιρό τελειωσα τα παρακάτω
divinity 2 ego dragonis
divinity 2 ego dragonis dracon knight saga
csi hard evidence
cs1 fatal conspiracy
csi deadly intent
terminator salvation
gunstar heroes
shinobi
x-men arcade
Comment
-
Μόλις τελείωσα το…Jett Rocket στο Wii.
Είχα ακούσει ότι είναι μικρό οπότε, επειδή ήθελα να το δω, ήταν απ’ τους πρώτους τίτλους που έβαλα.
Πρόκειται για μια παρέλαση από cliché του είδους σε έναν τίτλο που, καθ’ όλη τη διάρκειά του, σου δίνει την εντύπωση ότι πρόκειται για θαμμένο παιχνίδι του 1997-98 που ήρθε στο προσκήνιο μέσω emulation. Στις 3-4 αυτές ώρες που κράτησε (πήγα για το 100% lol), μου ήρθαν συνειρμοί του τύπου...
"Διάβασα μαθηματικά για αύριο;"
"Θα πάμε για μπάλα σήμερα;"
"Στη τελική, βγήκε το καινούργιο GamePro;"
Ο τίτλος πραγματικά σε γυρνάει στα τέλη της δεκαετίας του 90, τότε που εννέα στους δέκα platform τίτλους επιχειρούσαν να αντιγράψουν το Super Mario 64. Ακόμα και τα προβληματάκια της κάμερας (ναι διάολε, υπάρχουν) είναι εκεί, ακριβώς, όπως τότε! Αν το έκαναν εσκεμμένα πάντως, τους βγάζω το καπέλο.
Γενικά το Jet Rocket δεν αποτελεί κάτι περισσότερο από έναν, μέτριο, φόρο τιμής σε μια τάση του platforming που πλέον είναι, καλώς ή κακώς, νεκρή. Κατά τη διάρκειά του, μέσω του σχεδιασμού του παιχνιδιού, γίνονται έμμεσες αναφορές στους τίτλους της Nintendo, της Rare και της Insomniac. Και ενώ κάτι τέτοιο θα μπορούσε, υπό προϋποθέσεις, να έχει ενδιαφέρον, το μέτριο και σχετικά αδιάφορο, ως επί το πλείστον, level design δε μας κάνει τη χάρη.
Πολλές περιοχές είναι άδειες, χωρίς να υπάρχει κάτι να σπάσει το μονότονο, όπως εξελίσσεται αρκετές φορές, περπάτημα. Ούτε κάποιο καθαρό platform σημείο, ούτε κάποιο Action κλπ. Γενικά το flow του παιχνιδιού, ειδικά στον πρώτο κόσμο, μπορεί εύκολα να κουράσει. O συγκεκριμένος κόσμος σχεδόν δίνει την αίσθηση ενός τεράστιου tutorial στο είδος. Σχεδιαστικά, ο τρίτος (και τελευταίος) κόσμος είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει το παιχνίδι.
Η δυσκολία από την άλλη είναι αρκετά ασύμμετρη καθώς, στο σύνολό τους, τα επίπεδα δε παρουσιάζουν ιδιαίτερους κινδύνους, υπάρχουν όμως ένα ή δυο set pieces στα οποία, από το πουθενά, η δυσκολία ανεβαίνει κατακόρυφα και όντας χαλαρός δεν αποκλείεται να τη πατήσεις. Αν τη πατήσεις, όλα τα collectables από την αρχή. Ναι, όπως τότε.
Γενικά πρόκειται για ένα, στη καλύτερη, μέτριο tribute που απευθύνεται αυστηρά στους fan των 3D Platform/Adventure της δεκαετίας του 90. Πέρα από κάποιες στιγμές νοσταλγίας δεν αφήνει και τίποτα. Περιμένοντας το Jett Rocket 2 λοιπόν, όπως μου είπαν τα credits του τίτλου.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Cryostasis. Η ιστορία πιστεύω είναι αρκετά... ψαγμένη, δουλεμένη για τέτοιο παιχνίδι. Καινοτομία, αρκετά πρωτότυπο, με έντονες φάσεις. Το παιχνίδι όμως κυλά σε βαρετούς, πολύ βαρετούς τόνους. Έχει και αρκετά glitches (πέθανα ανοίγοντας πόρτα τουαλέτας, απλά την άνοιξα και αυτή απλά και απότομα με σκότωσε).
Για όσους διασκεδάζουν με αργά και σταθερά βήματα.
Comment
-
Τελείωσα το Nier μετά από 36 ώρες περίπου.
Με εξαίρεση τα γραφικά που θυμίζουν τα πρώτα παιχνίδια του PS2(αδιάφορο για εμένα) μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα αρκετά(γι'αυτό και το τελείωσα σε μόλις 8 μέρες).
Πολύ καλή μουσική, ωραίο σενάριο και απλός χειρισμός.
Πολλά side-quests μπορούν να χαρακτηρισθούν βαρετά(προσωπικά δε με ενόχλησε κάτι) αλλά είναι εντελώς προαιρετικά οπότε μικρό το κακό. Χωρίς αυτά το παιχνίδι υποθέτω θα μου έπαιρνε γύρω στις 12-15 ώρες.
Comment
-
Τέλος το single player του Dante's Inferno(PS3). Έκανα ένα τρελό speed run για να μπορέσω να σπάσω το "Well done, Judas" trophy και "Master of Inferno" Platinum.Κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με το online κομμάτι του για να σπάσω και τα υπόλοιπα, αλλά φαντάζομαι θα πάρει λίγος χρόνος.sigpic
Comment
-
Originally posted by Evans View PostΤι online έχει το Dante's Inferno :S ;;;;Originally posted by Vaynard View Postσε DLC το Trials of St. Lucia
To DLC αυτό σου δίνει την δυνατότητα να δημιουργείς αρένες με περιορισμένο αριθμό παγίδων και κυμάτων από δαίμονες και το ανεβάζεις. Έχει μέσα και την Παναγία Μαρία ως Άγγελος, χαρακτήρας που δεν υπάρχει στο single player παιχνίδι. Οι παίκτες το αξιολογούν και μαζεύουν πόντους, καθώς περνάνε την κάθε δοκιμασία που δημιούργησε ο τάδε παίκτης.sigpic
Comment
Comment