Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Linger In Shadows.Αν και δε νομίζω πως πιάνεται για παιχνίδι.
    Carpe diem

    Comment


    • Το ρεπερτοριο του μηνα ειχε Guacamelee, Zone of the Enders 2 HD, Brothers: A tale of two sons, Rain ... ολα σε PS3.

      To Guacamelee να το παιξουν οπωσδηποτε οσοι θελουν ενα γερο metroidvania fix. Χωρις να ειναι κανα ιδιαιτερο παιχνιδι αυτα που κανει τα κανει πολυ καλα και στις περιπου 6 ωρες που κραταει θα δειτε ενα παιχνιδι με ωραια γραφικα, αρκετο χιουμορ και πολυ ενδιαφερον combo-heavy battle system.

      To Brothers και το Rain τα βαζω μαζι μιας και ειναι και τα 2 "κουλτουριαρικα" action/adventure games αν και αισθητικα κινουνται σε εντελως διαφορετικους δρομους. Ειναι πολυ μικρα και ευκολα αλλα αξιζουν σαν εμπειρια. Το Brothers ειναι σαφως πιο ολοκληρωμενο... Το Rain εχει καποιες καλες ιδεες αλλα επαναλαμβανεται σε μεγαλο βαθμο. Το Brothers αξιζει να το δειτε σιγουρα, το Rain μονο αν σας τραβαει η αισθητικη του.

      Οσο για το ZOE παλια ειχα παιξει το 1 και παροτι ειχα το 2 τοτε δεν ασχοληθηκα γιατι ουτε το 1 με κερδισε. Μιλαμε για ενα κακο port παντως... οταν στο ps2 ετρεχε σχεδον στα 60 frames ειναι αστειο το "hd remake" να τρεχει στα 30-40. Βγαλαν patch ευτυχως που το διορθωνει αυτο, αλλα απορω γιατι το βγαλαν ετσι αρχικα... Η Konami κλασικα ζει σε καποιο παραλληλο συμπαν τα τελευταια χρονια. Το παιχνιδι οπτικα ηταν εντυπωσιακο οταν βγηκε και ακομα και τωρα φαινεται πολυ ωραιο παντως. Κατα τ' αλλα παιζοντας το διαπιστωνεις ποσα αλματα καναν τα 3d action games σε αυτη τη γενια και λογικο ειναι με ολα αυτα που ειδαμε απο Platinum κτλ. Οσο για τον Kojima καλυτερα να μεινει στα MGS, level design και σεναριο ηταν αμφοτερα για πεταμα.

      Comment


      • Originally posted by Xeno View Post
        Οσο για τον Kojima καλυτερα να μεινει στα MGS, level design και σεναριο ηταν αμφοτερα για πεταμα.
        Ούτε level design ούτε σενάριο ήταν του Kojima.

        Comment


        • Ναι το ξερω, απλα αν δεν υπηρχε καπου το ονομα του Kojima (βασικα το demo του mgs2) κανεις δε νομιζω να χε ασχοληθει ιδιαιτερα με το zoe οταν πρωτοβγηκε και η ιστορια θα χε ληξει εκει.

          Comment


          • Ελα ρε, δεν σου αρεσε το ZOE 2 σεναριακα; Δεν το εχω παιξει ξανα προσφατα αλλα θυμαμαι να εχει πολυ ωραιο σεναριο (generic μεν αλλα η ολη φαση jehuty-anubis-metatron μου ειχε αφησει πολυ καλη αισθηση). Το πρωτο δεν το εχω παιξει δυστυχως. Παντως απο level design, ειδικα στο σημερα, νομιζω οτι οντως μιλαμε για κατι σχετικα απλοικο. BTW Θα επαιρνα ορκο οτι σεναριακα εχει βαλει το χερι του Kojima, η γραφη μoιαζει παρα πολυ με αυτη των mgs (ειδικα του sons of liberty).

            Εγω τελειωσα το TR: Anniversary και θα του εδινα ανετα ενα 10/10 . Τα μονα αρνητικα που θα ελεγα οτι υπαρχουν ειναι καποια μικρο bugs που εμφανιζονται εδω και εκει και οτι το croft manor δεν ηταν το ιδιο ευρηματικο με αυτο του Legend. Κατα τα αλλα θεωρω οτι ειναι ισως το καλυτερο remake-redesign τιτλου που εχω παιξει και ανετα ενα απο τα καλυτερα 3D platformers που υπαρχουν εκει εξω. Εκπληκτικο level design, free μηχανισμοι με πολυ απαλο auto-pilot, καταπληκτικη ατμοσφαιρα (ειναι ισως το μονο παιχνιδι σημερινης εποχης που ερχεται απο την ps era και διατηρει το ιδιο feeling) και πολυ καλο presentation. Δειτε το οσοι ειστε φιλοι των platformers ειναι μια μοναδικη εμπειρια (που ομοια της δεν υπαρχει αν ειχατε παιξει και το original παιχνιδι στην εποχη του).

            Παμε για underworld τωρα. Εν τελει η αγορα του trilogy pack ηταν καθαρο value for money, ειδικα στην τιμη που μπορει να τo βρει κανεις τωρα.

            Comment


            • Στο Zone of the enders μου είχε κάνει εντύπωση που αν πάταγες το κουμπί πιο δυνατά, πέταγες δυνατότερες σφαίρες. Δεν ήταν κάτι τραγικό, όμως είχε τη φάση του. Παίζει να ήταν από τα πολύ λίγα παιχνίδια που αξιοποιούσαν αυτή τη λειτουργία του Dual Shock 2. Αλήθεια, στα Dual Shock 3 / 4 υπάρχει ακόμη αυτός ο μηχανισμός;

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • To tomb raider anniversary θυμάμαι το είχα ξεκινήσει και εγώ και παρόλο που μου άρεσε δεν το τελείωσα.Νοοτο από διάρκεια τι λέει;Έχει και αυτό την πληθώρα μυστικών που είχε το πρώτο tomb raider;


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • Deus μου πηρε 16 ωρες στο Hard με μονο ενα artifact missing. To Croft Manor μου πηρε αλλη μια ωρα για completion.

                  Ναι εχει collectibles λογικης ομοιας με αυτη του original παιχνιδιου σε πιο ανεπτυγμενη μορφη (υπαρχουν ολοκληρα platform segments και optional puzzles προκειμενου να τα αποκτησεις) και οχι τη συγχρονη συνταγη τυπου uncharted που πρεπει απλα να εισαι παρατηρητικος. Αξιζει γενικα να δεις optional υλικο γιατι εκει φαινεται ολη η δουλεια, εχει κομματια στα οποια εγω εμεινα για ωρα σκεπτομενος τι παιζει.

                  Comment


                  • The Walking Dead 400 Days.
                    Πολύ καλό,αλλά μικρό.Περισσότερα στο σχετικό θέμα όταν γυρίσω.
                    Carpe diem

                    Comment


                    • Grand Theft Auto V. Στις 40 ώρες.Περισσότερα στο σχετικό θέμα σύντομα.
                      Carpe diem

                      Comment


                      • Aν και το έχω περιορίσει στο ελάχιστο το άθλημα, βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με το "A Wolf Among Us" της Telltale. Ενδιαφέρον setting και ωραία ατμόσφαιρα. Ξεχωρίζει ο πρωταγωνιστής. Βελτιωμένο interface σε σχέση με το Walking Dead, τα QTEs άψογα υλοποιημένα και με την ένταση που αρμόζει σε κάθε σκηνή.

                        Αν κάτι μου άρεσε περισσότερο εδώ σε σύγκριση με το WD, είναι η προσέγγιση που δίνει ο Telltale στη σχέση παίχτη-πρωταγωνιστή. Είναι περισσότερο προσωπική υπόθεση. Σκηνές όπως το φλερτ στη Faith, οι αμήχανες στιγμές σιωπής με τη Snow στο αυτοκίνητο ή ο διάλογος-γείωση με το γουρούνι, είναι πολύ ξεχωριστές.

                        Το "κακό" στη περίπτωσή του, όπως και με το Walking Dead, είναι το περίμενε της φάσης. Αν σας άρεσε πάντως ο τρόπος που φτιάχνει παιχνίδια η Telltale παίζοντας το WD, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην δείτε και αυτό.
                        sigpic

                        Comment


                        • Αν σου αρέσει το Wolf among us, ρίξε μια ματιά και στο κόμικ Fables, μιας και στην ουσία διαδραματίζεται στο ίδιο σύμπαν. Όπως και το βιντεοπαιχνίδι Walking Dead διαδραματίζεται παράλληλα με το κόμικ. Περιττό να αναφέρω πως τόσο το Walking Dead όσο και το Fables είναι κορυφαία κόμικς, και είναι ευχής έργον που τα αντίστοιχα βιντεοπαιχνίδια είναι αντάξια του ονόματός τους.

                          Γενικά οι τύποι στην Telltale πρέπει να είναι μεγάλοι κομικσάκιδες. Είχαν ξεκινήσει πριν καιρό και βιντεοπαιχνίδι σχετικά με το Bone, όμως δυστυχώς έμεινε χωρίς συνέχεια.

                          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                          Comment


                          • Ευχαριστώ, θα το τσεκάρω
                            sigpic

                            Comment


                            • Sleeping Dogs : πολυ καλο παιχνιδι, κομμενο και ραμμενο για καναπε - 360 controller και steam big picture, ακομα και στο πιστολιδι, σχετικα μικρη για sandbox ( 25ωρες πανω κατω ) πολυ καλα γραφικα ( στο pc τουλαχιστον, 360 δεν ξερω πως ειναι, για την ps3 εκδοση εχω ακουσει τα χειροτερα παντως, παιζει να ειναι πιο πολυ εκτρωμα και απο το mafia 2 )

                              Το gameplay στην αρχη ειναι καπως επαναλαμβανομενο ( πηγαινε εκει πλακωσε 4-5 - rinse repeat ) το συστημα μαχης ομως θυμιζει πολυ arkham asylum οποτε το ξυλικι κατανταει τοσο βαρετο οσο το πιστολιδι στο max payne 1 ( καθολου δηλαδη :p ) πιο μετα εισαγεται μια πολυ καλοδεχουμενη ποικιλια με κυνηγητα - bullet time effects και λοιπα χολυγουντιανα σκηνικα.

                              Το voice acting ειναι παρα πολυ καλο και το soundtrack ισως απο τα καλυτερα που εχω ακουσει τον τελευταιο καιρο σε παιχνιδι ! Υπαρχουν καποια μικρα glitch οσον αφορα το path finding της AI και το clipping αλλα τιποτα που να κανει το παιχνιδι unplayable / broken, πιστευω ειναι πολυ καλη επιλογη για οσους δεν εχουν παιξει GTA V (ακομα :p )

                              Ανυπομονω για το sequel (triad wars), αν ειχε λιγο μεγαλυτερη διαρκεια το main story και λιγοτερα dlc θα του εβαζα μεγαλυτερη βαθμολογια, σημειωτεον οτι για το ιδιο το παιχνιδι εδωσα 6.2 εν μεσω steam sales και για τα dlc πανω απο 10 ευρω συνολο !

                              8/10


                              Half-life 2 : Τριτη φορα που το τερματιζω μετα απο 9 ολοκληρα χρονια ( διαολε πως περναει ετσι ο καιρος ? ) Οι πρωτες εντυπωσεις με χαλασαν αρκετα, καθως ειχα ξεχασει ποσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ ητανε οι combine police σε συγκριση με τους μπλε και τους ασπρους αργοτερα και ποσο ανιαρο μου ειχε φανει το chapter με την βαρκα.

                              Απο γραφικα δεν ειχα παραπονο, το orange box port φανηκε να επιασε τοπο ( το episode 1 φαινεται ακομα πιο ομορφο btw ) εξαλλου με 4x supersampling απο το nvidia control panel και HDAO+ απο το inspector δεν υπηρχε ιχνος απο jaggies και το self shadowing βοηθησε αρκετα στο να μην χαθει εκεινη η ατμοσφαιρα και το δεος που νιωθαμε ολοι το 2004 και το 2005 οταν παιζαμε για πρωτη φορα ( μαλακα Altair εσυ ακομα να το τελειωσεις ? )

                              Επιστρεφω στο gameplay : απο το highway 17 αποκταει καποιο ενδιαφερον, το οποιο απογειωνεται στο nova prospekt chapter, υπαρχει μια ποικιλια που δυστηχως πολλα shooter δεν την εχουν ουτε σημερα στο campaign τους ( btw συμφωνα με το steam δεν χρειαστηκα πανω απο 13 ωρες για να το τελειωσω ) ποτε βολτες με το buggy ποτε μαχες με antlions ποτε με rebels ποτε και στο τελος ενα "βελτιωμενο" gravity gun

                              Παλιοτερα το εκραζα αρκετα σαν sequel κυριως γιατι δεν ητανε σαν το πρωτο half-life, δεν ειχε black mesa, ουτε εσφαζες vortigaunts με την καραμπινα, στο 3ο μου (και μαλλον τελευταιο) walkthrough αποδεχθηκα επιτελους την διαφορετικοτητα του σαν παιχνιδι, γιατι πολυ απλα με την μηχανη γραφικων του half-life 1 δεν θα μπορουσε να φτιαχτει τιποτα που να θυμιζει εστω και λιγο το HL2 και αυτο λεει ΠΟΛΛΑ !

                              Επισης θυμηθηκα οτι το παιχνιδι εχει μερικα easter eggs για οσους παιξανε το πρωτο μερος της σειρας ( about that beer i owed ya ! ) οπως και μια σωστη ισοροπια μεταξυ διατηρησης παλαιοτερων στοιχειων - εισαγωγης νεοτερων στο gameplay ! Εξαλλου υπαρχει το αριστουργηματικο black mesa source εδω και ενα χρονοm οποτε εχω σταματησει να γκρινιαζω στην μαμα Valve που δεν μας εδωσε ποτε ενα σωστο HL1 HD καιρο τωρα :p

                              Το σεναριο συνεχυζει να μου φαινεται αδιαφορο, (οχι πως κοιταω το σεναριο οταν παιζω FPS ) παρολαυτα δεν μπορω να του βαλω λιγοτερο απο ... 9/10

                              Comment


                              • Ναι ακόμα,αν και σκέφτομαι να το βάλω να το τελειώσω κάποια στιγμή.Θα δείξει.Το Sleeping Dogs btw είναι παιχνιδάρα και στο Χ360 δείχνει πανέμορφο.για να λύσω την απορία σου. ;)
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X