Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Halo: Reach



    Ομάδα Ανάπτυξης: Bungie
    Εκδοτική Εταιρία: Microsoft
    Κονσόλα: Xbox 360
    Είδος:
    FPS
    Κυκλοφορία: Φθινόπωρο 2010

    To Halo: Reach θα αφηγείται τα γεγονότα στο πλανήτη Reach, προφανώς. Όλοι ξέρουμε τι συνέβη στο πλανήτη Reach στο τέλος, οπότε μάλλον θα ασχοληθούμε με τα ενδιάμεσα. Η ιστορία ακολουθεί έξι Spartan-III, τον Carter, την Kat, τον Jorge, την Emile, τον Jun και φυσικά τον παίχτη μας, που αντικαθιστά ένα προηγούμενο μέλος της ομάδα... Spare me the Power-Rangers horror.

    Τώρα, οι Spartan-III είναι φθηνότεροι στη παραγωγή και άρα αναλώσιμοι. Τώρα θα έπρεπε να σας πω πως το gameplay δεν θα είναι καθόλου ίδιο λόγο της διαφορετικής ιδιότητας των Spartans αλλά μεταξύ μας γνωρίζουμε πώς αυτά είναι βλακείες. Όλα τα ίδια θα είναι όπως είδαμε και από το ODST.

    Σχεδόν. Η Bungie κατάλαβε την ανοησία της με τα equipment items του Halo 3 και αποφάσισε να περάσει σε κάτι καλύτερο: τα armor attachments. Αυτή τη φορά τα αντικείμενα δεν θα είναι μιας χρήσης αλλά μόνιμα, ή τουλάχιστον πιο μόνιμα, εγκατεστημένα στη πανοπλία και θα λειτουργούν με μπάρα φόρτωσης.
    Η εν λόγω προσθήκη αναμένεται να αλλάξει τα standards στο multiplayer του τίτλου.

    Ναι, μπάρα φόρτωσης! Εκτός απο αυτήν το Reach επιστρέφει στις ρίζες και χρησιμοποιεί medical kits. Επίσης οι στρατιώτες θα μοιάζουν περισσότερο με αυτούς του Combat Evolved (θα έχουν ακόμα και αυτό το ηλεκτρονικό μονόκλ), θα επιστρέψουν τα διαστημόπλοια σε σχήμα U, θα επιστρέψουν οι Elites ως κύριοι εχθροί (!), το μόνο που δεν θα επιστρέψει θα είναι ο Master Chief. Και η Cortana. Και ο Captain Keyes. Και μαντέψτε τι άλλο; Τα Flood!!!

    Έχω την αίσθηση πώς θα είναι ένα φοβερό παιχνίδι.

    Θα κυκλοφορήσει σε 3 εκδόσεις: Τη βασική, που κοστίζει 60€, τη Limited που περιέχει βιβλίο και in-game armor που κοστίζει 80€, και τη Legendary με όσα περιέχει η Limited αλλά και τεράστια φιγούρα, ειδικό κουτί κ.τ.λ που θα κάνει 150€.




    Campaign








    Multiplayer























    Gameplay Footage:



    Multiplayer Footage:




  • #2
    Δεν ξέρω, οι νέες ανακοινώσεις άρχισαν να με προβληματίζουν... Βιώνουμε ήδη ένα abuse της σειράς το οποίο σταδιακά είναι ιστορικό αποδεδειγμένο πως δε μπορεί να βγει σε καλό αν συνεχιστεί...

    Μακάρι, βέβαια, η συγκεκριμένη σειρά να αποτελέσει την εξαίρεση.
    "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

    Comment


    • #3
      Ε μεταξύ μας σιγά το σύμπαν που προσπαθούν να κάνουν abuse. Τέτοια σενάρια φτιάχτηκαν και στο παρελθόν και άνετα μπορούν να φτιαχτούν και στο μέλλον. Abuse έφαγε και το Star Wars και το Matrix. Το HALO ας φάει ό,τι θέλει, σεναριακά σίγουρα δε μετράει μία. Μακάρι τουλάχιστον να μη χαλάσουν το gameplay που ήταν ως τώρα δεδομένο.

      Comment


      • #4
        Εγώ πιστεύω πως ό,τι θα βγει απο τη Bungie θα είναι καλό. Μέχρι ένα όριο βέβαια, μα έχει αποδείξει πολλές φορές οτι ξέρει να φτιάχνει παιχνίδια. Αν βέβαια κάτι πάει στραβά με το Reach θα είμαι ο πρώτος που θα κράξω..

        Εγώ διαφωνώ με το σενάριο, είναι και άτοπη η σύγκριση με το Star Wars βέβαια, άνιση περισσότερο. Το Halo έχει έναν πλούσιο κόσμο απο χαρακτήρες και καταστάσεις, τουλάχιστον για τα δεδομένα των FPS. Το πως εξελίσσεται real-time η πλοκή ήταν μια σημαντική καινοτομία για το είδος. Μπορεί κάποιος να πει οτι δεν του αρέσει, γιατί είναι ιδιότροπο μα δε νομίζω οτι μπορεί να το απορρίψει έτσι απόλυτα.

        Comment


        • #5
          Πάντως δεν κάνω σύγκριση με το Star Wars. Αναφέρω απλά ότι τεράστια "σύμπαντα" έχουν δημιουργηθεί και παλιότερα, το HALO είναι ένα ακόμα και κατ'εμέ τίποτα το ιδιαίτερο. Από εκεί και πέρα το ίδιο το σενάριο, έτσι όπως το γνώρισα από τα παιχνίδια, μου φαίνεται αρκετά αδιάφορο, κυρίως γιατί μένει σε τελείως επιφανειακά επίπεδα. Αν θέλεις να δημιουργήσεις κάτι βαθύ και συμπαγές πρέπει να προσπαθήσεις, να θέσεις κάποιες βάσεις και να αποδώσεις μία ατμόσφαιρα και μία αισθητική. Τα HALO στα μάτια μου είναι η επιτομή της αμερικανιάς, τουλάχιστον στον αισθητικό τομέα (και ό,τι αυτός συμπεριλαμβάνει).

          Ως παιχνίδια είναι άψογα, το μόνο σίγουρο. Δε διαφώνησα ποτέ σε αυτό. Ως σενάριο κτλ, ΙΜΟ πάτος μαζί με άπειρα άλλα παιχνίδια που θέλουν να δείξουν ότι προσπαθούν. Για την καινοτομία της "real time" εξιστόρησης διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Αν μη τι άλλο, υπήρχαν cut scenes.

          Comment


          • #6
            μου φαίνεται αρκετά αδιάφορο, κυρίως γιατί μένει σε τελείως επιφανειακά επίπεδα. Αν θέλεις να δημιουργήσεις κάτι βαθύ και συμπαγές πρέπει να προσπαθήσεις, να θέσεις κάποιες βάσεις και να αποδώσεις μία ατμόσφαιρα και μία αισθητική. Τα HALO στα μάτια μου είναι η επιτομή της αμερικανιάς, τουλάχιστον στον αισθητικό τομέα (και ό,τι αυτός συμπεριλαμβάνει).
            Τι ηταν αυτο που ειπες ωρε evans Οχι και επιτομη της αμερικανιας το halo και μαλιστα με αδιαφορο σεναριο. Πρεπει μου φαινεται να παιξεις το resistance 2 για να βιωσεις τι παει να πει αμερικανια ως προς την αισθητικη, με τις αμερικανικες σημαιες να κανουν καταληψη σε καθε τερεν (σε σημειο που νομιζα οτι εκει στην insomniac το εκαναν για πλακα και κραξιμο)

            Βαζω το bitch mode στο off και προς το παρον λεω οτι περιμενω και τα δυο boxes με αγωνια. Με το κλεισιμο του halo3 στο legendary φαινοταν οτι θα εβγαζαν κατι ακομα οποτε στην παρουσα φαση τα νεα πακετα δεν μου κακοφαινονται.

            Comment


            • #7
              Ε εντάξει αυτά που είδα στο 3 ήταν αρκετά για να με κάνουν να χάσω κάθε ενδιαφέρον για το σεναριακό κομμάτι των παιχνιδιών . Ειδικά αυτό το τέλος... στο λαιμό μου κάθησε .

              Comment


              • #8
                Originally posted by Evans View Post
                Ε μεταξύ μας σιγά το σύμπαν που προσπαθούν να κάνουν abuse. Τέτοια σενάρια φτιάχτηκαν και στο παρελθόν και άνετα μπορούν να φτιαχτούν και στο μέλλον. Abuse έφαγε και το Star Wars και το Matrix. Το HALO ας φάει ό,τι θέλει, σεναριακά σίγουρα δε μετράει μία. Μακάρι τουλάχιστον να μη χαλάσουν το gameplay που ήταν ως τώρα δεδομένο.

                Τίποτε άλλο.
                Αν και θεωρώ το «δε μετράει μία» κομματάκι υπερβολικό.
                Απλά προσκυνώ.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Evans View Post
                  Ε μεταξύ μας σιγά το σύμπαν που προσπαθούν να κάνουν abuse. Τέτοια σενάρια φτιάχτηκαν και στο παρελθόν και άνετα μπορούν να φτιαχτούν και στο μέλλον. Abuse έφαγε και το Star Wars και το Matrix. Το HALO ας φάει ό,τι θέλει, σεναριακά σίγουρα δε μετράει μία. Μακάρι τουλάχιστον να μη χαλάσουν το gameplay που ήταν ως τώρα δεδομένο.
                  Για το gameplay μιλούσα κι εγώ... Με το σενάριο δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα.
                  "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                  Comment


                  • #10
                    Υποκειμενικά σχόλια...

                    Προσωπικά περιμένω με αγωνία το Reach.
                    Raphael welcome back.
                    Αν θες διόρθωσε το στο πρώτο ποστ σου.Το Reach είναι ο 5ος τίτλος της σειράς μαζί με το ODST.To Halo Wars άστο.
                    Carpe diem

                    Comment


                    • #11
                      Όχι ξέρεις τι; Είναι ουσιαστικά ο τέταρτος τίτλος γιατί το ODST βασίζεται στη μηχανή του Halo 3. Εκτός και αν κάνω λάθος!! Έχω περιέργεια να δω πως θα εξελίξουν τα γραφικά αλλά και σε τι περιβάλλοντα θα λάβει χώρα.

                      Comment


                      • #12












                        Δε γνωρίζω αν είναι αληθινές ή όχι πάντως τα γραφικά είναι υπεροχότατα. Τα όπλα βέβαια είναι λίγο...εξωγήινα..αλλά 12 Δεκέμβρη θα μάθουμε περισσότερα.

                        Comment


                        • #13
                          Στην τρίτη εικόνα το όπλο μοιάζει με κρανίο με μοϊκάνα και στην τελευταία με βιντεοκάμερα.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #14
                            Συγνώμη, αλλά πώς μπορείτε να παίξετε όταν το όπλο καλύπτει το ένα τρίτο με ένα δεύτερο της οθόνης?

                            Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με το Straier.
                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                            Comment


                            • #15
                              Ε ρε, αν ζούσε ακόμα το Halo Defence Force σε αυτό το φόρουμ δεν θα επιτρεπόταν αυτό το χάλι...

                              Comment

                              Working...
                              X