Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Raphael View Post
    Αυτό που είχα ξεχωρίσει στο σενάριο του Halo είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που επεσήμανε το GamePro όταν είχε βγει το Halo 2.
    Δεν φαινόταν τόσο πολύ στο Combat Evolved, μα οι εχθροί, οι Covenant εν προκειμένω, στο Halo 2 (και μετέπειτα στο 3 και το ODST) ήταν πλάσματα με μοτίβα και δικά τους κίνητρα να πολεμήσουν. Άλλοι επειδή εξαπατήθηκαν με ελπίδα για μία καλύτερη ζωή (great journey) και άλλοι (κλασσικά) επειδή θέλουν να έχουν την απόλυτη εξουσία.
    Ε, και; Τον παίκτη ή την εμπειρία του παίζοντας τι τον νοιάζουν όλα αυτά; Δηλαδή αν το πάμε έτσι, να λυπάμαι τα Grunts επειδή είναι φτωχόπαιδα που παρατήσανε την παραγκούπολη και ήρθαν να πολεμήσουν πιστεύοντας στο μεγάλο όνειρο; Σιγά μην βάλουμε και τον Ξανθόπουλο μέσα! Έλεος παιδιά, μα την Παναγία, κόψτε τις ουσίες. Κάτι έξυπνα bots είναι που σου προσφέρουν target practice...

    Επίσης αν είχε γραφτεί αυτό στο Gamepro, χαίρομαι πολύ που δεν το διάβασα...
    Insert Coin

    Comment


    • #32
      Όχι, δε μιλάμε για τόσο υπερβολικά πράγματα. Είναι εύκολο να το τραβάς και να το κάνεις αστείο με τέτοιο τρόπο. Είναι όμως πιο απλό απο αυτό.
      Πράγματι είναι bots που σου προσφέρουν target practice, όπως είναι και κάθε εχθρός σε κάποιο shooting παιχνίδι. Αυτό που έκανε όμως το Halo είναι να δώσει προσωπικότητα στον κάθε εχθρό. Grunt, Elite και Jackal κυρίως. Και η παντελής έλλειψη συμπάθειας και χαρακτήρα στους flood.
      Δε ξέρω πως το αντιλαμβάνεσαι εσύ και φυσικά δεν έχω τη προσμονή να το αντιλαμβάνεσαι παρομοίως με εμένα, πάντως όποτε πολεμούσα για μία ολόκληρη πίστα τους flood και έπειτα γυρνούσα στους Covenant για μισό λεπτό ένιωθα ανακούφιση και τους νόμιζα συμμάχους, μέχρι φυσικά να αρχίζουν να αδειάσουν plasma πάνω μου...
      Επίσης, το Halo 2 ειδικά, δείχνει την εξαπάτηση και τις ψεύτικες υποσχέσεις πάνω στις οποίες είναι βασισμένος ένας πόλεμος. Αυτό φυσικά δεν αποτυπώνεται όπως θα έπρεπε καθ'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού μα και πάλι για εμένα είναι κάτι το σημαντικό.
      Θα πάρω για παράδειγμα τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ήταν πράγματι ένας πόλεμος βασισμένος σε ένα αθεμελίωτο όραμα μα αυτό δεν είδα να αποτυπώνεται σε κανένα απο τα δεκάδες παιχνίδια WW2. Μόνο το Brothers in Arms προσέγγισε συναισθηματικά αυτό το "brothers, in arms" μα κατα τα άλλα καμία σχέση.

      Comment


      • #33
        Ίσως για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με το lore του Halo γενικότερα να ακούγομαι
        υπερβολικός.Φταίω κι εγώ βέβαια διότι μιλάμε για το σεναριακό τμήμα της σειράς ενώ το πήγα σε ευρύτερο πλαίσιο.Σε κάθε περίπτωση τα cut scenes των τίτλων απλά υπάρχουν για να εξηγήσουν κάποια βασικά πράγματα στην ιστορία και για να παραδίδουν την σκυτάλη στο gameplay.Σε ένα τέτοιο παιχνίδι όπου η ουσία βασίζεται κατά κόρον στο gameplay δεν ταιριάζουν μακροσκελείς αναλύσεις σε σενάριο και story.Το lore της σειράς πάντως είναι τεράστιο και ενδιαφέρον για όποιον θελήσει να το ψάξει παραπάνω.Η όποια παραπάνω έρευνα πάντως ντύνει με έμμεσο τρόπο την όλη εμπειρία που προσφέρει το franshise όπου φυσικά δεν μπορεί να βρει κάποιος παίζοντας μόνο τα games.Μία γρήγορη ματιά σε όλα τα χρονολογικά γεγονότα που διαδραματίζονται στο σύμπαν του Halo δείχνει πόσο βαθύ είναι ο όλος κόσμος του.

        Τέλος πάντων,το ουσιαστικό στοιχείο που διαθέτει το franchise αυτό και το κάνει καλύτερα από το καθένα είναι ότι η σκηνοθεσία,τα set pieces,βασικά στοιχεία των προσωπικοτήτων των χαρακτήρων κτλ. είναι το ίδιο το gameplay και δεν περιορίζεται στην ανάδειξή της αναγκαστικά και μόνο μέσα από cut scenes,συνεχή scripted events και την δράση η οποία είναι προσαρμοσμένη έτσι ώστε να ακολουθεί μία κοινή πορεία όπως γίνεται σε τόσα γνωστά και μη γνωστά FPS των τελευταίων χρόνων λέγε με Timshift,Quake 4, Doom 3, Half life 2,Resistance, Killzone 2, Call of Duty, Unreal 2, Far Cry σε αρκετά μεγάλο βαθμό και πάει λέγοντας.(Crysis δεν το έπαιξα όπως του αρμόζει)

        Για να το πάω και λίγο παρακάτω ωραία και γαμάτα τα FMVs,τα cut scenes,τα πολλά πολλά scripted events κτλ. αλλά πόσο να σε κρατήσουν όταν το βάθος του gameplay ειδικά σε ένα τέτοιο είδος είναι περιορισμένο;(αυτό γίνεται έντονο φυσικά με την επανάληψη)

        Jedah αυτά τα έξυπνα bots που προσφέρουν target practice σε Legendary με skulls κάνουν practice στον χαρακτήρα σου.Σου λέω απλά παίξε Halo 3 με όλα τα χρυσά skulls ενεργοποιημένα και αν δεν τα βρεις μπαστούνια εγώ σε παραδέχομαι.Το έχω προτείνει άλλωστε άπειρες φορές αλλά δεν βλέπω κάποιον να παίξει το game έτσι.Όλο βλέπω από ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ παίκτες πόσο χαζά πολεμάνε οι εχθροι,πόσο εύκολο είναι το game κτλ.αλλά αν είναι να χάνεις 20 και 30 φορές σε μία πίστα με respawn κάθε τρεις και λίγο τότε γάμα το.Πέθαναν οι Spartans πριν την ώρα τους έτσι.

        Comment


        • #34
          Δε θα καθόμουν ποτέ να διαβάσω νουβέλες μηδαμινού λογοτεχνικού ενδιαφέροντος μόνο και μόνο για να διεισδύσω σε ένα lore που από ότι φαίνεται από τα παιχνίδια δεν είναι καθόλου καλό. Υπάρχουν διακεκριμένα έργα επιστημονικής φαντασίας που ξέρω ότι μπορούν να μου προσφέρουν πολύ περισσότερα (Άρθουρ Κλάρκ, Ασίμωφ, Φρανκ Χέρμπερτ) και μάλιστα που βασίζονται στα ζητήματα που υποτείθεται ότι θήγει το HALO.

          Raphael αυτά που λες είναι υπαρκτά στοιχεία, το θέμα είναι σε τι βαθμό αναλύονται. Όταν βλέπω ότι κάτι προσπαθεί να καταπιαστεί με θέματα που έχουν να κάνουν με το καλό και το κακό, με θρησκευτικά και κοινωνικά ζητήματα, και κατ' επέκταση φιλοσοφικά, έχω απαιτήσεις και μάλιστα μεγάλες. Τα ζητήματα αυτά είναι πιασάρικα και προωθούν πάρα πολύ ένα δημιούργημα, ανεξαρτήτως του μέσου. Όταν όμως η ανάλυση αυτών μένει σε τελείως επιφανειακό επίπεδο και ταυτόχρονα προσπαθούν να στα περάσουν ως κάτι άκρως σοβαρό και φιλοσοφημένο, απλώς δεν το δέχομαι. Όταν σε όλα αυτά προστείθεται μία κοινότυπη σκηνοθεσία που δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον, τότε χαλιέμαι άπειρα. Πέρα από όλα αυτά βέβαια βγαίνουν και νουβέλες που και καλά δημιουργούν ένα συμπαγές σύμπαν. Πόσο συμπαγές είναι κάτι που μόνιμα αυξάνεται δεν μπορώ να ξέρω.

          Τέλος πάντων,το ουσιαστικό στοιχείο που διαθέτει το franchise αυτό και το κάνει καλύτερα από το καθένα είναι ότι η σκηνοθεσία,τα set pieces,βασικά στοιχεία των προσωπικοτήτων των χαρακτήρων κτλ. είναι το ίδιο το gameplay και δεν περιορίζεται στην ανάδειξή της αναγκαστικά και μόνο μέσα από cut scenes,συνεχή scripted events και την δράση η οποία είναι προσαρμοσμένη έτσι ώστε να ακολουθεί μία κοινή πορεία όπως γίνεται σε τόσα γνωστά και μη γνωστά FPS των τελευταίων χρόνων λέγε με μπλαμπλα Half-Life 2 μπλαμπλα
          Αυτό εννοείται ότι δεν ισχύει και το γνωρίζεις πολύ καλά. Είναι μεγάλο fail να λες ότι το HL2 βασίζεται σε κοινούς τρόπους εξιστόρησης, ενώ το HALO κάνει κάτι διαφορετικό πάνω σε αυτό το θέμα. Το μόνο που μπορείς να μάθεις μέσω του gameplay είναι ότι οι εχθροί σε λένε demon και ότι σε φοβούνται. Το να υποστηρίξω το HL2 σε αυτόν τον τομέα είναι ηλίθιο, είναι το πλέον πρωτοποριακό παιχνίδι όσον αφορά τη σκηνοθεσία, μάλλον δεν το έχεις ψάξει αρκετά.

          Τα περι προσωπικοτήτων δεν μπορώ να τα δεχτώ προφανώς, δεν υπάρχει καμία προσωπικότητα σε αυτό το παιχνίδι, αφού οι ήρωες δεν έχουν καλά καλά χαρακτήρα. Όλα είναι τόσο κοινότυπα.

          Comment


          • #35
            Δεν είπα ΠΟΤΕ ότι βρίσκω το Halo έυκολο, ίσα ίσα που η πρόκληση είναι πολύ καλή. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι δεν με αγγίζει καθόλου η "προσωπικότητα" (η ποιά; ) των αντιπάλων, το μόνο που τους ξεχωρίζει για μένα είναι ο τρόπος που με δυσκολεύουν και η ποικιλία που έχουν στο να κάνουν αυτό.
            Insert Coin

            Comment


            • #36
              Raphael αυτά που λες είναι υπαρκτά στοιχεία, το θέμα είναι σε τι βαθμό αναλύονται. Όταν βλέπω ότι κάτι προσπαθεί να καταπιαστεί με θέματα που έχουν να κάνουν με το καλό και το κακό, με θρησκευτικά και κοινωνικά ζητήματα, και κατ' επέκταση φιλοσοφικά, έχω απαιτήσεις και μάλιστα μεγάλες. Τα ζητήματα αυτά είναι πιασάρικα και προωθούν πάρα πολύ ένα δημιούργημα, ανεξαρτήτως του μέσου.


              Έτσι είναι, αν κάποιος θέλει να προβληματιστεί με τα του πολέμου και της ιεραρχίας και της εξαπάτησης των μαζών και των παιχνιδιών της εξουσίας, σίγουρα το "Halo" δεν είναι το κατάλληλο ψυχαγωγικό δημιούργημα για αυτόν. Όπως και κάθε άλλο videogame άλλωστε.
              Μα εδώ το Halo έκανε ένα βήμα παραπέρα απο τα περισσότερα άλλα παιχνίδια του είδους. Αν το Halo ασχολείται επιφανειακά με κάτι παραπέρα στο σενάριο, δεκάδες άλλα δε κάνουν τίποτα.

              ταυτόχρονα προσπαθούν να στα περάσουν ως κάτι άκρως σοβαρό και φιλοσοφημένο, απλώς δεν το δέχομαι.


              Δεν νομίζω οτι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

              Όσο για το Half-Life 2, το παιχνίδι είναι αλλού. Το'χω τερματίσει 2-3 φορές και σίγουρα θέλω άλλη μία. Όμως είναι κάτι το ασύγκριτο. Τα λέγαμε και όταν είχε βγει μαζί με το Halo 2.
              Και το σενάριο αυτό καθεαυτό του HL2 δε μου λέει τίποτα. 2 παιχνίδια + 2 επεισόδια μετά και δεν αποκαλύφθηκε κάτι το σημαντικό. Νομίζω πως ούτε και πρόκειται να αποκαλυφθεί κάτι καθώς θα μείνουμε με το μυστήριο που λένε. Αυτό το σενάριο όμως θεωρώ εγώ δικαιολογία για μία εκπληκτική αφήγηση. Επίσης ο παίχτης δένεται με τους χαρακτήρες (κυρίως με την Alyx).
              Κατα τα άλλα είναι διαφορετικά τα σημεία στα οποία στέκομαι σε σχέση με το Halo.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Evans View Post
                Koίτα τι συνέβη, τα 1 και 2 τα έπαιξα πριν από δύο χρόνια (όπως και το 3, lol), όταν δηλαδή πήρα 360. Το πρώτο το βαρέθηκα απίστευτα πολύ, ίσως γιατί το έπαιζα σε normal. Επίσης το σενάριο δεν έβγαζε κανένα νόημα. Μετά έβαλα το 2 και πωρώθηκα άσχημα με τις ανατροπές και τα νέα δεδομένα στο σενάριο. Τα cut scenes όντως ήταν αμερικανιές, αλλά είχαν αυτό το στοιχείο που σε κάνει να θέλεις να δεις τι παίζει παρακάτω. Η μουσική ήταν τέλεια, η χρωματική παλέτα επίσης, οι εξελίξεις super, γενικά είχα τρελαθεί με αυτό που έβλεπα (για το σενάριο πάντα). ΟΚ δεν ήταν HL2, αλλά ήταν κάτι δυνατό. Ε το 3 με χαλασε άπειρα. Ειδικά αυτό το τέλος ρε παιδιά, πωωωωω... Όταν είδα εκείνο τι 117 χαραγμένο στην πέτρα μου ήρθε να πετάξω το DVD από το μπαλκόνι.
                Τώρα το διάβασα καλά αυτό το post. Κοίταξε αν σου αρέσουν τα Halo, σου αρέσουν για λάθος λόγους. Τι εννοείς δεν έβγαζες νόημα απο το σενάριο του πρώτου; Τι νόημα ήθελες να βγάλεις; ΓΙΑΤΙ να βγάλεις κάποιο ιδιαίτερο νόημα; Είναι πάναπλο: Ο άνθρωποι βρίσκονται σε πόλεμο με μια εξωγήινη φυλή (Covenant). Μια επίλεκτη μονάδα των ανθρώπων (Masterchief) καταλήγει σε ένα άγνωστο πλανήτη με σχήμα φωτοστέφανου/δαχτυλιδιού. Μετά από ένα σωρό μάχες και κυνηγητό με τους εξωγήινους πάνω στον πλανήτη, αποκαλύπτεται ότι ο πλανήτης είναι όπλο και μάλιστα κατοικείται από μια φυλή ζόμπι, την Flood, που δεν κάνει διακρίσεις και μετράει τα παϊδια σε ανθρώπους και εξωγήινους alike. Ο τελικός στόχος είναι η καταστροφή του πλανήτη, που επιτυγχάνεται προκαλώντας μια τεράστια έκρηξη με την βοήθεια του σκάφους των ανθρώπων που κατέπεσε εκεί. End of story, thank you, it was more than enough. Αυτό είναι όλο. Αυτό και μόνο προσφέρει την απαραίτητη δικαιολογία ως σενάριο για να παίξεις ένα έξυπνο και συνεπές κατα την διαρκειά του παιχνίδι, με σωστή πρόκληση και φοβερή ποικιλία.

                Αντίθετα στο Halo 2 χαλάσανε αρκετά απο τα πράγματα του πρώτου παιχνιδιού και φτιάξανε μεγαλύτερα cutscenes και γενικά δώσανε προσοχή και χρόνο στο λιγότερο σημαντικό στοιχείο του πρώτου τίτλου: το σενάριο.
                Όπως βέβαια είναι φυσικό, αυτή η προσπάθεια κατέληξε σε κάτι που δεν είναι προς θαυμασμό και δεν αγγίζει καν την ποιότητα σεναρίων κινηματογράφου/βιβλίων κ.λ.π. Αυτός είναι και ο λόγος που η campaign του Halo 2 είναι ότι χειρότερο έχει να δείξει η σειρά ως τώρα. Είναι σαν να το έδωσαν να το φτιάξει άλλη εταιρεία τελείως. Γενικά η Bungie έπεσε στην παγίδα κάποιων ανθρώπων που επιμένουν να αναζητούν στα videogames πράγματα που το μέσο δεν χρειάζεται. Και φυσικά απογοήτευσαν και έσπασαν τα νεύρα των υπολοίπων.
                Insert Coin

                Comment


                • #38
                  Το lore του Halo έχει σχέση με το franchise το ίδιο και από τα παιχνίδια ξεκίνησαν και γράφτηκαν τα βιβλία.Δεν έγινε το αντίστροφο για να ζητάμε φιλοσοφικά ζητήματα τερατώδους βάθους όπως το ίδιο συμβαίνει και με τα games γενικότερα.Αν θέλουμε να επενδύσουμε σε κάτι με περισσότερο νόημα και ανάλυση διαβάζουμε λογοτεχνία και τελειώνει το θέμα.Όσον αφορά το Half Life 2 μάλλον έχω ασχοληθεί με τον τίτλο συνολικά σε ότι format έχει βγει περισσότερο από τον καθένα και όσο εξαιρετικό game και να είναι δεν μπορώ να πω ότι προσφέρει κάτι βαθύτερο από σεναριακή άποψη σε σχέση με τα παιχνίδια της Bungie.Δεν φαίνεται τλχ. όταν παίζεις το game.Δεν θέλω να μειώσω την αξία του τίτλου της Valve σε καμιά περίπτωση αφού ξέρουμε πάνω κάτω όλοι μας την ποιότητά του.Απλά σου λέω πως το βλέπω εγώ.
                  Όπως και να το κάνουμε προτιμώ περισσότερο να βλέπω εχθρούς και συμμάχους που να λένε demon και άλλα πετυχημένα ή λιγότερα πετυχήμενα σχόλια (με το IWHBYD Skull ενεργοποιημένο) προσπαθώντας να πολεμούν όσο πιο καλά το A.I τους επιτρέπει δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι έχεις να κάνει με bots με πιο "ανθρώπινο" χαρακτήρα παρά με τέτοιους που προδίδουν ένα χαρακτηρισμό "ρομπότ" και πρέπει να βασίζομαι μόνο σε βασικούς πρωταγωνιστές ή κύρια πρόσωπα της ιστορίας.Στην τελική είναι και τι ζητάμε από τα games...
                  Τέλος πάντων, συζήτηση να κάνουμε αλλά μου αρέσει που δεν ήθελα και να σχολιάσω.Άμα με τρώει...

                  Jedah το σχόλιο μου δεν πήγαινε σε σένα.Δεν έχεις δώσει αφορμή για κάτι τέτοιο.Αναφέρομαι σε ευρύτερο πλαίσιο,σε κόσμο που ενοχλήθηκε από αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post.

                  Comment


                  • #39
                    Halo: Reach - Έρχεται και θα φέρει επανάσταση

                    Η πρεμιέρα του Halo: Reach έχει προγραμματιστεί για τα VGAs που λαμβάνουν χώρα στις 12/12. Εκεί θα μπορέσουμε να δούμε για πρώτη φορά τον νέο τίτλο της Bungie ζωντανά.


                    Στο τελευταίο μάλιστα podcast του Major Nelson, ο Geoff Keigley του Spike μίλησε ότι αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες δεν θα είναι CG ή Live Action, αλλά πραγματικό gameplay.
                    Επίσης συμπλήρωσε ότι το Halo: Reach θα είναι το καλύτερο Videogame του 2010 και η Bungie είναι πολύ χαρούμενη για την πορεία του τίτλου.
                    Υπομονή μέχρι τις 12 του μηνός.


                    Ο audio director του MGS4 στην ομάδα του Halo

                    Δεύτερος υπάλληλος της Kojima Productions που μεταβαίνει στην 343 Industries



                    Η 343 Industries -το εσωτερικό studio της Microsoft που ασχολείται με ό,τι έχει σχέση με το Halo- ανακοίνωσε πως προσέλαβε τον Sotaro Tojima -audio director της Kojima Productions. Ο Tojima έχει συνθέσει μουσική για ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της Kojima Productions, συμπεριλαμβανομένου του Metal Gear Solid 4. Μάλιστα, ο Tojima αποτελεί τον δεύτερο υπάλληλο που γίνεται μέλος στην ομάδα του Halo από την Kojima Productions, μετά τον Ryan Payton -assistant producer του MGS4.




                    Ωραια πραγματα.
                    Ground_Zero:

                    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                    Comment


                    • #40
                      Πάντως η πορεία marketing του τίτλου παίρνει παράξενη τροπή -σε σχέση με το marketing των προηγούμενων τίτλων-.

                      Comment


                      • #41
                        Halo: Reach Exclusive In-Engine Debut

                        Αρρώστια!!! Αν και περίμενα να δω και λιγο gameplay αλλα δεν πειράζει.
                        I attack sharks
                        when i smell them bleed
                        I dont go swimming
                        water just wants to be around me.

                        Comment


                        • #42
                          Τι είναι αυτά ρε? Halo 3.7 μοιάζει.Μούφα μου φαίνεται αν αυτό είναι από gameplay.

                          Comment


                          • #43
                            Εντάξει μωρέεεεεεεε, καλά ήταν τα γραφικά, αλλά δε λένε και τίποταααααααα .

                            Ren of Heavens βλέπω, welcome back. Το παλιό όνομα είναι αλλιώς, όπως και να το κάνουμε. Βρες και το παλιό σου ύφος που τόσο αγαπήσαμε και θα είναι όλα jet .

                            Πέραν της πλάκας τώρα, θα ήθελα να ακούσω από εσένα μία αυστηρή κριτική για το ODST. Είσαι ο πλέον βετεράνος στα HALO, θέλω να ξέρω τι να περιμένω περίπου από το ODST (γιατί αργά ή γρήγορα θα το παίξω), που βρίσκεται απέναντι στα άλλα HALO κτλ.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                              Τι είναι αυτά ρε? Halo 3.7 μοιάζει.Μούφα μου φαίνεται αν αυτό είναι από gameplay.
                              Πρεπει να παραδεχτεις παντως οτι εαν αυτα τα γραφικα ειναι in-game, ειναι κατι που κανεις δεν περιμενε αυτη την στιγμη. Και προσωπικα εχω επιφυλαξεις, αλλα η ελπιδα μου για το 360 στο θεμα των γραφικων μολις αναπτερωθηκε. Καταραμενο Uncharted...ΧΑΧΑ!:phil:
                              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                              Comment


                              • #45
                                Διατυμπανίζουν (και έτσι είναι) πως είναι in-engine (το οποίο δεν έχει άμεση σχέση με το in-game) όπως δηλαδή το πρώτο trailer του Halo 2. Κάντε τους υπολογισμούς και πάνω κάτω θα έχετε το πως θα δείχνει το Halo Reach.

                                θα ήθελα να ακούσω από εσένα μία αυστηρή κριτική για το ODST


                                Ξέρω πως δεν απευθυνόταν σε εμένα μα θα σου πω την άποψή μου. Το παιχνίδι είναι σχετικά μικρό σε διάρκεια (αν και για εμένα έχει ψηλό replay value) και ίσως η τιμή να μη δικαιολογεί το όλο πακέτο (αφού ο ένας δίσκος είναι ήδη κυκλοφορηθέντα αντικείμενα). Το σενάριο έχει πολλές "αμερικάνικες" στιγμές μέσα, καταλαβαίνεις τι εννοώ, ίσως περισσότερο απο το Halo 2 και το Halo 3. Δεν αποτελεί μεγάλη βελτίωση απο το Halo 3 οπότε αν δεν σε ικανοποίησαν τα γραφικά και γενικά το ύφος του τελευταίου τότε δεν θα σε ικανοποιήσει ούτε το ODST.
                                Όμως έχει ένα soundtrack υπέροχα ενορχηστρωμένο, ένα ύφος για τη σειρά αρκετά πιο σιωπηλό ενίοτε και μοναχικό και ένα φοβερό multiplayer (οπότε αν σου αρέσει ο πυρήνας του shooting gameplay του Halo τότε θα λατρέψεις το Firefight).
                                Γενικά ίσως ακούγεται πως δεν είναι αντάξιο των άλλων παιχνιδιών της σειράς. Αυτό είναι σχετικό. Το ODST πρόκειται για ένα Halo 3.5 αν μας αρέσει να μιλάμε με αριθμούς. Απο μόνο του είναι ένα κλασσικό Halo παιχνίδι, με όλα τα καλά και τα κακά του. Αν κάποιος επομένως περιμένει να παίξει ένα ολοκαίνουργιο επεισόδιο της σειράς τότε θα απογοητευτεί και θα αποφανθεί πως πρόκειται για κάτι αρκετά κατώτερο. Αν όμως το παίξει με τη προδιάθεση να δει ένα πολύ καλό expansion σε έναν πολύ καλό τίτλο, τότε θα το εκτιμήσει όπως θα έπρεπε. Άσχετα με την εμπορική τροπή που πήρε το πράγμα το ODST δεν είναι stand-alone παιχνίδι και ούτε έτσι θα πρέπει να θεωρείται.
                                Το ξέρω πως η τιμή άλλα λέει μα είναι αυτό είναι μέγα "λάθος" της εταιρίας. Ανακοινώθηκε ως expansion και ως expansion κυκλοφόρησε, απλά η Microsoft ήθελε περισσότερα λεφτά.

                                Comment

                                Working...
                                X