Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilgrim
    replied
    Ε κάτσε ρε συ μια αναβάθμιση στα γραφικά είπαμε και κάποιες μικροπροσθηκες (τύπου ach. αντε βαρία κανα δυο τρείς επιπλέον ώρες παιχνιδιου!!) όχι αλλαγη των μηχανισμών gameplay του παιχνιδιού. Για remake μιλάμε οχι για new game.
    Τέλος πάντων με αναγκαζεις να σου ανοίξω την πόρτα για να περάσεις εξω και να επιστρέψεις αφου πρώτα σκεφτεις καλά αυτα που είπες.
    Αντιο!

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Όχι ρε θα απαντήσω!

    Το λατρεύω το CE, αλλά δε χρειάζεται remake. Σαν παιχνίδι γερνάει πολύ ομαλά, μη πω πως παραμένει πιο μπροστά από αρκετά FPS και πανάρχαιους μηχανισμούς που ακόμη βλέπουμε εν έτει 2010. Εάν έκαναν remake, πέρα από achievements και αναβαθμισμένα γραφικά (που και αυτά δεν είναι καθόλου δυσάρεστα έως τώρα) κάτι άλλο ίσως να χάλαγε την υπεροχή και την ισορροπία του παιχνιδιού.
    Μη κάνεις poll γιατί είμαστε μόνο 4-5 άτομα που θα ψηφίσουμε.

    Leave a comment:


  • Pilgrim
    replied
    Καθόλου μα καθολου θα έλεγα! Ειδικα αμα προσθέταν ach, στρώναν τα γραφικά λιγάκι και τα frame drops που είχε οταν το έπαιζες έπαιζες στο 360 και κάναν μια collection Halo reach + CE με τιμή κάτω τον 70 ευρώ θα ήταν γαμάτο!! (ονειρα και όνειρα πηγανε χαμένα!)

    Μην απαντήσεις γιατι θα αναγκαστώ να ανοίξω poll με τίτλο "Θα θέλατε Halo CE remake!"

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Halo CE remake; Αυτό και αν είναι περιττό!

    Leave a comment:


  • Pilgrim
    replied
    Κατι ετοιμάζει η bungie
    Bungie recently released an image from Halo Reach that has started speculation of Master Chief's inclusion in Halo Reach.



    Χμμ... πρωταπριλίατικη φάρσα? το πιθανότερο.
    Εμφάνιση του chief στο reach? ισως.
    Ηalo CE remake??? Εβδομάδα θαυμάτων είναι αυτη (για τους πίστους τουλάχιστον, οι υπολοιποι θα καείτε στην κόλαση παλιορεμάλια!) αλλά και πάλι δεν το βλέπω.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Πολύ καλές οι αλλαγές και οι μικρο-ρυθμίσεις.

    Μου αρέσει ιδιαίτερα το

    13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch is not going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.


    ..μα δε κατάλαβα αυτό

    16. Player encounters in REACH will be longer than it was in Halo 3.

    Leave a comment:


  • Cpl_Shephard
    replied
    πολυ μαρεσουν οι αλλαγες, αντε να δουμε και την beta

    Τα παρακατω scan σκεφτομουνα να τα βαλω στο αντιστοιχο thread του retro section αλλα εκει συνηθως μπαινουν βιντεο και δεν πεφτει πολλη συζητηση οπως και στο favorite vg music thread, πιστευω εδω θα τους δωθει η σημασια που τους αξιζει













    μια μηχανη του χρονου ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Leave a comment:


  • Pilgrim
    replied
    Νεες πληροφορίες για το MP
    1. The FOV is 78 degrees in Reach, Halo 3 was about 60 degrees.
    2. At the basic level, you move slower than the Chief (not including Sprint).
    3. Jump heights are "a little more realistic." It's a little more grounded.
    4. Lunge range is shorter than it was in Halo 3, but it's not really noticeable.
    5. It takes two melees to kill a player: one to take down the shields, the other to kill.
    6. You are not invulnerable when carrying out an assassination animation - you can still be killed.
    7. Five headshots to kill someone with the DMR, five headshots to kill someone with the magnum. Differences between the guns are mainly rate of fire, accuracy, and range. The DMR fires more slowly but it can reach you from farther away. The range of the magnum "plays right outside ideally AR range": magnum a very skilled user can take down a guy with an AR.
    8. Frags are more dangerous in Reach, they're more scattered on the map. Less grenade spam than in Halo 3. Larger blast radius.
    9. As others have mentioned, you can shoot grenades and have them explode.
    10. The grenade arc in Reach is different from Halo 3. It's not that much of a difference, but "you're going to have to relearn some stuff." If you're sprinting and you throw a grenade, you'll throw it farther.
    11. Secondary fire on the grenade launcher
    12. You "gotta be trying to hurt yourself" to receive fall damage in Reach. The stun is back if you hit the ground hard.
    13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch is not going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.
    14. Health and shields on Elites and Spartans are different. Elites are larger, so they have more health and more shields. The time it takes to kill an Elite with the AR on the open battlefield is very close to that of a Spartan. It takes 6 DMR headshots to kill an Elite.
    15. The beta will only feature on Spartan Spartan whereas the final product may feature on Elite Elite as well.
    16. Player encounters in REACH will be longer than it was in Halo 3.
    17. Almost everything that is coming back from Halo 3 has been tweaked in some way.
    18. There have been changes made to the sword combat.
    19. In regards to sandbox changes, there is no "uber weapon." There is no particular load-out that dominates all the rest.
    20. As I suspected, there are no Spikers or SMGs in Reach.
    21. Aim Assist is on a "for weapon setting."
    22. Sniper is "even more of a weapon for adults."

    Leave a comment:


  • Chief
    replied


    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Του ODST;

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Απλά θα μπαίνεις από το κύριο μενού..

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Όσοι έχουμε το ODST πως θα γίνει να μπούμε στη beta του Reach;Δεν βρήκα μέσα κάποιον κωδικό ή κάτι τέτοιο.Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει.

    Leave a comment:


  • Bartman
    replied
    Νέες εικόνες
    En attendant, et en espérant surtout, une grosse présentation à l'E3 2010, Halo Reach fait le plein d'artworks, avec tout de même au milieu trois images de gameplay de belle qualité. Sortie prévue pour la fin de l'année.



    Leave a comment:


  • Cpl_Shephard
    replied
    Πολυ ωραιες οι προσθηκες και βολικες, αλλα εκτος και αν εχουν κανει καποια σοβαρη αλλαγη στο netcode το πλεονεκτημα που εχει ο παικτης οταν εκτελει καθηκοντα host παραμενει, καλυτερα λοιπον να διαθεσουν και μερικους πορους για dedicated server support που να προοριζονται για prive ματσακια εστω οπως εχει κανει η ΕΑ ( http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/4995414053 ) , τοσα λεφτα εχουν βγαλει ......

    Καποιες πληροφοριες παραπανω για το host advantage http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=141121 http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=8455638

    Το 2ο link εξηγει για ποιον λογο δεν θα εξυπηρετουσε το μοντελο του dedicated server, παρολαυτα το ποστ ειναι αρχαιο και πιστευω αυτος που το εγραψε εφαγε την γλωσσα του οταν βγηκε επιτελους το halo 3 και προσπαθησε να παιξει big team slayer, οι ιδεες του recon number 54 ειναι πολυ καλες ομως και νομιζω οτι ηρθε ο καιρος επιτελους για να υλοποιηθουνε ωστε να εξελιχθει το παιχνιδι και η υπηρεσια που της πληρωνουμε χαρατσι καθε τοσο και λιγακι.

    Leave a comment:


  • Bartman
    replied
    Πληροφορίες σχετικές με το matchmaking του Reach :

    Leave a comment:

Working...
X