Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Το Halo όπως χαρακτηρίστηκε εύστοχα παλαιότερα από ένα μέλος είναι ένα Space Opera , μου θυμιζει η όλη φάση western και ο master chief Clint Eastwood...

    Προωσπικά μην έχοντας δει κάτι παρόμιο σε επίπεδο videogame το θεωρώ κάτι πολύ καλό , έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα σεναριακό υπόβαθρο πίσω από τους χαρακτήρες. Όπως και η σειρά Medal of Honor (στο σκηνικό του WW2). Ότι αφορά το gameplay είναι πολύ προσεγμένο και απαιτεί αρκετή στρατιγική και εύστοχη χρησιμοποίηση των όπλων , ιδιαίτερα σε μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας.
    Πάντως ok μην είμαστε ισοπεδωτικοί , το σενάριο προσωπικά είναι το τελυταίο πράγμα που κοιτάω σε fps.

    Comment


    • #17
      Όπως και να'χει, το σενάριο του Halo για τα δεδομένα των FPS είναι κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικό.

      Comment


      • #18
        Είναι το ίδιο σημαντικό με όλα τα υπόλοιπα, απλά προσφέρει μια δικαολογία για ατελειώτο πιστολίδι. Όλα όσα δημιουργήθηκαν ή προωθήθηκαν με βάση το σενάριο και το όνομα Halo είναι merchandise για να αρμέξουμε τους fans. Το ανησυχητικό για μένα είναι ότι η συμπεριφορά αυτή των οπαδών μπορεί να φέρει πτώση στα ποιότικά στοιχεία, ανάλογη του Halo 2. Για αυτό, αν θέλουμε το καλό της σειράς, ας περιοριστούμε στα ποιοτικά της στοιχεία.
        Insert Coin

        Comment


        • #19
          Eπίσης ο χαρακτηρισμός ήταν "Space soap opera" αν δεν κάνω λάθος και το είπε ο Jedah .

          Εγώ πάντως από την όλη εμπειρία μου στα videogames, το σενάριο του HALO το θεωρώ υπερβολικά μέτριο. Τις δε "προσωπικότητες" (Masterchief) αστείες.

          Comment


          • #20
            Ναι ρε παιδιά πραγματικά, δοξάστε το Halo ανελέητα σαν παιχνίδι γιατί πραγματικά είναι κορυφή από κάθε άποψη. Αλλά όχι το σενάριο, μιλάμε για την επιτομή του generic sci fi δηλαδή.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #21
              Δεν είναι πλέον καρυφή σε κάθε άποψη, αλλά σίγουρα μιλάμε για κάτι πολύ ξεχωριστό.
              Insert Coin

              Comment


              • #22
                Ναι ρε παιδιά πραγματικά, δοξάστε το Halo ανελέητα σαν παιχνίδι γιατί πραγματικά είναι κορυφή από κάθε άποψη.


                Ε δεν έχει πει κανένας εδώ πέρα και καλό σχόλιο.

                Comment


                • #23
                  Ναι ναι το Halo που ναι της Microsoft γαμει και δερνει και ολο 10ρια παιρνει, το κακομοιρο το Conduit, ιδιο game και ολοι το θαβουν. Αααααργκ biased media.
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Raphael View Post
                    Ε δεν έχει πει κανένας εδώ πέρα και καλό σχόλιο.
                    [/SIZE]
                    Θα έλεγα εγώ κάποιο ουσιαστικό σχόλιο αλλά πραγματικά έχω κουραστεί να το υπερασπίζομαι άσχετα αν έχω λιώσει τα games,διαβάσει τα βιβλία και ψάξει αρκετά πράγματα για το lore του.Οι απόψεις είναι πολλές και ο καθένας έχει και από μία θετική ή αρνητική.Είναι σαν τις κωλοτρυπίδες Raphael αν το παραλληρίσεις.Όλοι έχουν από μία.Το σενάριο είναι καλό για τα δεδομένα του είδους.Ούτε το πάει στο πολύ δράμα,ούτε στο πολύ χαχα.Έχει λίγο από όλα.Η fanbase είναι τεράστια.Το hype ακόμα μεγαλύτερο.Το gameplay δεν υπάρχει αλλού τόσο έξυπνο αφού δεν προσφέρεται σαν περιτύλιγμα γκουχ γκουχ Call of Duty.Τέσπα,το franshise γαμάει και όταν βγει το Reach τους haters θα πονάει.
                    Skullάτα πράγματα...

                    Comment


                    • #25
                      Μην τα παίρνεις ρε συ, χαλάρωσε λίγο. Εγώ τα λατρεύω τα Halo, δεν τα συγκρίνω καν σαν μηχανές παιχνιδιού με Call of Duty κ.λ.π.

                      ΑΛΛΑ...

                      Σεναριακά δεν είναι κάτι το σπουδαίο και δεν χρειάζεται να είναι. Παραδέξου το, σαπουνόπερα είναι, δεν έχει τίποτα το σοβαρό, μια δικαιολογία για να έχεις όταν αδειάζεις την γεμιστήρα πάνω στους Covenant. Είναι όμως ένα στοιχείο που δεν το βάζω στα αρνητικά ΚΑΝ, δεν έχει σχέση με την ποιότητα του τίτλου. Αυτό λένε πάνω κάτω και οι υπόλοιποι και έχουν δίκιο.
                      Insert Coin

                      Comment


                      • #26
                        Και να σημειωθεί ότι όταν τελείωσα το 2 ήμουν τόσο hyped που έλεγα HALO και έτρεχαν σάλια από το στόμα μου. Λυπάμαι, αλλά ό,τι μου έδωσαν τα παιχνίδια από άποψη σεναρίου, στο σύνολό τους, ήταν μετριότατο. Για ένα FPS ήταν καλό, δεν αντιλέγω, αλλά μέχρι εκεί. Αν θέλεις να αναλύσουμε το πότε ένα σενάριο είναι καλό και με ποια κριτήρια ο καθένας μας το αντιλαμβάνεται αυτό, ευχαρίστως. Οι δηλώσεις σου όμως δεν είναι διαφορετικές από τις απόλυτες δηλώσεις που κατηγορείς. Μάπα το λέω εγώ, κορυφαίο το λες εσύ, πουθενά δε βλέπω αιτιολόγηση (αν και παλιότερα έγραψα κατεβατά, πράγμα που δεν έκανες ποτέ εσύ).

                        Τέλος πάντων, τα είχα πει και στο άλλο φόρουμ, δεν ξεφεύγει από τα πλαίσια της φτηνής αμερικανιάς, ούτε αισθητικά, ούτε σεναριακά, ούτε σκηνοθετικά (αν και κατά τη γνώμη μου αυτά τα τρία συνδέονται και αποτελούν μία ολότητα). Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες. Τα HALO "το λένε" ακριβώς όπως μερικές δεκάδες αμερικάνικες (κοινότυπες) ταινίες του χόλιγουντ, που έβλεπα όταν πήγαινα σχολείο. Με την καμία δεν μπορώ να πάρω κάτι τέτοιο στα σοβαρά. Μόνο το HALO 2 μου προκάλεσε κάτι έντονο, εκεί ξεφεύγαμε. Δυστυχώς οι fans μας οδήγησαν στη φτήνια του HALO 3. Για όλα τα παραπάνω θεωρώ τα Half-Life τα πλέον αξεπέραστα FPS, όσον αφορά πάντα το σενάριο και τη σκηνοθεσία.

                        Αυτά περί σεναρίου, για το gameplay κλασικά δεν έχω να πω κάτι. Συνέχεια αλλού, εκτός και αν η συζήτηση δεν ενοχλεί αυτούς που παρακολουθούν το topic.

                        ΥΓ:

                        Θα έλεγα εγώ κάποιο ουσιαστικό σχόλιο αλλά "μπλαμπλαμπλα"
                        Αξιόλογα σχόλια υπήρξαν, θετικά σχόλια δεν υπήρξαν. Στην τελική αν όντως είσαι ο πλέον "ειδικός" του φόρουμ στα HALO, enlighten us. The question is: can you argue ?

                        Comment


                        • #27
                          Φτηνή Αμερικανιά, εισήχθη στο 2. Το 1 ήταν πιο ωραίο.
                          Insert Coin

                          Comment


                          • #28
                            Αυτό που είχα ξεχωρίσει στο σενάριο του Halo είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που επεσήμανε το GamePro όταν είχε βγει το Halo 2.
                            Δεν φαινόταν τόσο πολύ στο Combat Evolved, μα οι εχθροί, οι Covenant εν προκειμένω, στο Halo 2 (και μετέπειτα στο 3 και το ODST) ήταν πλάσματα με μοτίβα και δικά τους κίνητρα να πολεμήσουν. Άλλοι επειδή εξαπατήθηκαν με ελπίδα για μία καλύτερη ζωή (great journey) και άλλοι (κλασσικά) επειδή θέλουν να έχουν την απόλυτη εξουσία.
                            Σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα το "σοβαρό", εξ'άλλου το σοβαρό είναι μία σχετική έννοια. Μπορεί άνετα κάποιος να έρθει, να γελάσει με εμάς και να μας πει πως αν θέλουμε να δούμε σοβαρή πλοκή να διαβάσουμε και κανένα βιβλίο. Αλλά απ'την άλλη όλο αυτό το σεναριακό υπόβαθρο του Halo είναι κάτι περισσότερο απο απλή δικαιολογία για πιστολίδι, πιστεύω πως αυτός ο χαρακτηρισμός το υποτιμά αρκετά.

                            Παρ'όλα αυτά η ιστορία του Halo όλο και μεγαλώνει για χάρη αρμέγματος όπως προειπώθηκε, μόνο που αυτό δεν είναι σωστό να επισημαίνεται μονάχα για το Halo ή για τη Microsoft/Bungie. Καμία εταιρία δεν είναι μη-κερδοσκοπική. Η διαφορά είναι πως κάποιοι ξέρουν να εκμεταλλεύονται και άλλοι θα ήθελαν αλλά δεν.

                            Θυμάμαι, πριν καν ανακοινωθεί το Halo 3, που κοροϊδευαν πολλοί σε στυλ "και όταν βγει το Halo 14...". Η αλήθεια είναι πως οι τίτλοι Halo αρχίζουν να γίνονται πολλοί, πράγματι, αλλά πόσοι απο αυτούς είναι κακοί; Εξαιρουμένου του Halo Wars που και πάλι κακό δεν ήταν, κάθε τίτλος Halo (της Bungie δηλαδή) ήταν μοναδικός και εξαιρετικός σε ποιότητα.
                            Όταν, μετά το Halo: Reach, το αναλάβει κάποια άλλη εταιρία και το καταντήσει Crash Bandicoot, τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε και'γω θα έχω σταματήσει να είμαι Halo fanboy.

                            Edit: Αλλά γενικά, ακόμα και αν θεωρείται το σενάριο ανοησία (και αντίστοιχα, επειδή μιλάμε για FPS δεν έχει τόση σημασία το σενάριο), παρατηρώ πως όλοι, στο topic, σε αυτό στέκονται. Αν λοιπόν το Halo είναι τόσο ξεχωριστό παιχνίδι και αρέσει τόσο, κατα τα άλλα, γιατί δεν σχολιάζουμε αυτά που μας αρέσουν;
                            Η ερώτηση είναι ρητορική.

                            Comment


                            • #29
                              Koίτα τι συνέβη, τα 1 και 2 τα έπαιξα πριν από δύο χρόνια (όπως και το 3, lol), όταν δηλαδή πήρα 360. Το πρώτο το βαρέθηκα απίστευτα πολύ, ίσως γιατί το έπαιζα σε normal. Επίσης το σενάριο δεν έβγαζε κανένα νόημα. Μετά έβαλα το 2 και πωρώθηκα άσχημα με τις ανατροπές και τα νέα δεδομένα στο σενάριο. Τα cut scenes όντως ήταν αμερικανιές, αλλά είχαν αυτό το στοιχείο που σε κάνει να θέλεις να δεις τι παίζει παρακάτω. Η μουσική ήταν τέλεια, η χρωματική παλέτα επίσης, οι εξελίξεις super, γενικά είχα τρελαθεί με αυτό που έβλεπα (για το σενάριο πάντα). ΟΚ δεν ήταν HL2, αλλά ήταν κάτι δυνατό. Ε το 3 με χαλασε άπειρα. Ειδικά αυτό το τέλος ρε παιδιά, πωωωωω... Όταν είδα εκείνο τι 117 χαραγμένο στην πέτρα μου ήρθε να πετάξω το DVD από το μπαλκόνι.

                              Comment


                              • #30
                                Συμφωνώ πάντως πως η ιστορία παίρνει πολύ αμερικανική τροπή σε κάποια φάση, αυτό είναι ένα μεγάλο μείον του Χάλο.

                                Comment

                                Working...
                                X