To ODST ήταν μια εξαίσια προσθήκη στο Halo 3 που απέκτησε πολλά προβλήματα όταν αποφάσισαν να το ξεχειλώσουν και να το κάνουν full price κυκλοφορία. Αυτό είναι φανερό όχι μόνο με το δεύτερο δισκάκι και το μικρό μήκος, αλλά και στο πόση διαφορά έχει το παιχνίδι ανάμεσα στην αναζήτηση των flashbacks και στα ίδια τα flashbacks που είναι τα κανονικά επίπεδα του παιχνιδιού. Απο εκεί και πέρα αν πέσει και η τιμή του το συνιστώ, είναι καλύτερο του Halo 2 σε campaign ή coop.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Halo: Reach
Collapse
X
-
Καλά δεν πιστεύω να περιμένει κανείς το Halo: Reach για να φανούν οι δυνατότητες του Xbox 360 όσον αφορά το Hardware απλά για να λέμε ότι είναι όμορφο.Εγώ περιμένω και θέλω η Bungie να ακολουθήσει την τακτική του Halo 3 δηλ. να ταιριάξει τον τεχνικό τομέα στο gameplay και όχι απλά να έχουμε ωραίες φάτσες και textures ώστε να στοχεύουμε στον φωτορεαλισμό.
Ας έχει καλό σύστημα φυσικής,ωραίο draw distance,φωτισμούς,A.I πλέον και στους συμμάχους να είναι καλό κτλ. που επηρεάζουν το gameplay και ας εχούμε μικρότερης λεπτομέρειας textures.Οι περισσότερες εταιρείες ξοδεύουν πόρους των συστημάτων για να κάνουν τα παιχνίδια τους φωτορεαλιστικά,πιο όμορφα για τα μάτια του κόσμου παρά να το εκμεταλλευτούν για να προσδώσουν μια πιο πιστευτή/πραγματική gameplay εμπειρία.
Πάρτε για παράδειγμα τα Gears of War της EPIC.Ωραία γραφικά,λεπτομερή textures κτλ. αλλά για μένα χάνεται η ουσία όταν ο εχθρός έχει animation Doom 2 δηλ. θέλει να τρώει πολλές σφαίρες σαν σφουγγάρι για να πέσει λες και έχει μπάρα ενέργειας ή κρύβομαι πίσω από ένα πεζουλάκι και ο Boomer με έχει τρελλάνει στις ρουκέτες και το πεζούλι,βραχάκι κτλ. δεν καταλαβαίνει μία με αποτέλεσμα να κάθομαι μίση ώρα σκυμένος και να τον καθαρίζω με πιστολάκι.
Είναι καλύτερος ένας emergent κόσμος τύπου Crysis με κατώτερα γραφικά από ότι θα μπορούσαν οι developers να κάνουν σε ένα παιχνίδι κονσόλας παρά ένας τίτλος με άψογα γραφικά που όλα αντέχουν λες και είναι από τιτάνιο.Τα Halo είναι κάπου ανάμεσα αλλά πιστεύω αν η Bungie είχε πιο δυνατό hardware θα το εκμεταλλευόταν κατάλληλα ώστε να προσφέρει μία ανώτερη ισορροπία μεταξύ φωτορεαλισμού και πιστευτής gameplay εμπειρίας.
Comment
-
Originally posted by Ren_of_Heavens View PostΕγώ περιμένω και θέλω η Bungie να ακολουθήσει την τακτική του Halo 3 δηλ. να ταιριάξει τον τεχνικό τομέα στο gameplay.:tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:
Comment
-
Originally posted by DjSolid View PostΕξηγησε μου λιγο σε παρακαλω πώς ακριβως εγινε αυτο στο HALO 3 γιατι δεν αντιλαμβανομαι τι θελεις να πεις...
Βαρέλια,αυτοκίνητα,νταλίκες,ρόδες,καφάσια,κιβώ τια και άλλα αντικείμενα που καταστρέφονται ή μετακινούνται μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις προσωρινά για κάλυψη αφού αλλάξουν υλική υπόσταση.
Τα σώματα των νεκρών εχθρών όταν βρίσκονται σε υψηλότερη θέση από σένα και πας σκυμένος απορροφούν τις βολές των εχθρών και δεν σε βαράνε για λίγο μέχρι να αλλάξουν στόχο οι αντίπαλοι.
Τυχαία σημεία ή καλύτερα τυχερά σημεία όταν εχθροί πάνω σε οχήματα έρχονται απάνω σου και τους στακάρεις με plasma grenades με την έκρηξη να παρασύρει και άλλους εχθρούς ή οχήματα που βρίσκονται κοντά ή βρέθηκαν στην πορεία τους.
Χτυπάς με Beam Rifle σε ένα εχθρό κι ενώ αυτός την αποφεύγει η βολή χτυπάει βράχο και κάνει γκέλα χτυπώντας εσένα αν βρίσκεσαι κοντά οπότε dead.Σπάνιο πράγμα αλλά συμβαίνει.
Hunters που σου πετάνε αυτοκίνητα ή άλλα υλικά αντικείμενα αν βρίσκεσαι σε κοντινή απόσταση προσπαθώντας να σε πετύχουν.
Banshees που πλησιάζουν να σε εξοντώσουν και στην πορεία τα στακάρεις εκρήγνυνται και ορισμένα κομμάτια του κατεστραμμένου αεροσκάφους πέφτουν στο κεφάλι κάποιου εχθρού που βρίσκεται κοντά.Σημαίνει dead.
Πετάς plasma grenades ή spike grenades κι εκείνος καταφέρνει να στην σκάσει με μία από τις πολλές brute shots που ρίχνει οπότε μένεις ξεκρέμαστος για μερικά δευτερόλεπτα.
Περιστατικό στο Firefight όπου βρίσκονται πτώματα εχθρών σε κοντινή απόσταση με τον συμπαίκτη να φλερτάρει με τον θάνατο.Ρίχνει το grunt plasma grenade,η έκρηξη μετατοπίζει τα πτώματα κι εγώ εκείνη την στιγμή πετάω incendiary grenade η οποία βρίσκει το πτώμα που ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μου,καίγεται και καταλήγει στον συμπαίκτη μου ο οποίος πεθαίνει από τις φλόγες.
Plasma grenade που ρίχνει ένα Grunt και κολλάει στην μπροστινή ρόδα από το Warthog που οδηγάς δείχνοντάς την καθώς γυρίζει η ρόδα και αποφεύγεις τελευταία στιγμή τον θάνατο αν βγεις από το όχημα γρήγορα λίγο πριν καταστραφεί.
Τυχαία περιστατικά όπου ρίχνεις με το rocket Launcher σε brute κι αυτός βγάζει ασπίδα που εξοστρακίζει την βολή σου.Αυτή καταλήγει οπουδήποτε.
Spike grenades που όταν σκάνε γεμίζουν με μεταλλικά καρφάκια τον χώρο και αν είσαι κοντά και σε κλειστή περιοχή τις τρως στην μούρη.
Spike Grenade που πετάει ένας Brute στα πόδια σου κι αυτή περνάει ακριβώς την ώρα που αλλάζεις το βήμα σου γλυτώνοντας έτσι το reload checkpoint.
Headshot σε ξεβράκωτο Brute ο οποίος βρίσκεται σε berserk status και πηδάει στον αέρα για να σε σκοτώσει με τα 2 του χέρια.Την ώρα που τρέχει την σφαίρα το πτώμα προσγειώνεται επάνω σε μία deployable cover (ξέρετε μπλε ασπίδες που αντικρούουν σφαίρες) και κρέμεται το σώμα του εκεί.
FueL Rod βολή που σου πετάει εχθρός κι εκείνη την ώρα ισορροπείς στις δύο ρόδες επειδή αγκαλιάζεις έναν τεράστιο βράχο αποφεύγοντας στιγμιαία την βολή του.
Βολές που ρίχνεις ανάμεσα σε φυλλωσιές δέντρων ή σε μικρά ανοίγματα που κάνουν τα κλαδιά τους σε μέγεθος ελάχιστων εκατοστών εξοντώνεις Jackals Snipers οι οποίοι αποτελούν κίνδυνο αν εκτεθείς.
Η ροή του ποταμού παρασέρνει τα πτώματα των εχθρών,τα όπλα τους κτλ.
Brutes highjackers σε υψηλότερο όροφο όταν σκοτωθούν τα πτώματά τους μπορεί να καταλήξουν σε παρακάτω επίπεδα που βρίσκονται έξω από την loading time συνοχή και βλέπεις τα πτώματά τους να επιπλέουν σε ένα βάραθρο με νερό.
Ένα σωρό καμμένα περιστατικά που γίνονται στα matchmaking games αν κάτσεις και τα δεις στο youtube.
Όλα αυτά δεν τα βλέπεις αν παίξεις μία και δύο φορές.Αν ασχολείσαι αρκετές φορές με τον τίτλο συναντάς τέτοια ευτράπελα.Ακόμα και ορισμένες scripted events μπορείς να διακόψεις για να έχεις για λίγο το πάνω χέρι.
Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν scripted texture προσθήκη που το σώμα να ανταποκρίνεται στις βολές π.χ. βαράς πόδι να σημαίνει κουτσαίνεται ο αντίπαλος και δεν μπορεί να τρέξει,βαράς χέρι να σημαίνει δεν ξαναπιάνει όπλο,βαράς στήθος ακάλυπτο να σημαίνει instant kill,όχι μόνο headshot όπως γνωρίζουμε σχεδόν σε όλα τα Shooters.
Κάτι τέτοιο μόνο στο Perfect Dark 64 το έχω δει στο gameplay κι έτσι αλλάζει το gameplay και οι τακτικές που ακολουθείς.Από το Halo δεν περιμένω να κάνει τα απίστευτα διότι από την μία ο τίτλος δικαιολογεί κάποια μη πιστευτά animations λόγω εξωγήινων,πανοπλιών,διαφορετικής σωματικής διάπλασης κτλ. και από την άλλη απαιτεί περισσότερη δουλειά,μεράκι και επεξεργαστική ισχύ για να μπορούμε σε κάθε πράξη/κίνηση να έχουμε και μία συνέπεια.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός το θέλω να πω.Πιο λιανά δεν μπορώ να το εκφράσω.:wha:
Comment
-
Πρέπει να φτιαχτεί κάποτε μια definitive λίστα πραγμάτων που το Halo κάνει σωστά μπας και πάρει χαμπάρι ο κόσμος α) γιατί αρέσει τόσο πολύ και β) γιατί δεν γίνεται να δείχνει σαν το MW2 όταν έχει τόσα πράγματα να κάνει στο background. Το προηγούμενο post είναι μια καλή αρχή.Insert Coin
Comment
-
Φοβερό post Ren, εξηγείς πολλά σημαντικά στοιχεία.
Βλέπω γύρισες και στα παλιά αγαπημένα avatar και username.
Έτσι.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Είναι αυτά και άλλα πολλά μικρά πράγματα που κάνουν το παιχνίδι στο Halo κάπως διαφορετικό χωρίς απαραίτητα να το καταλαβαίνουμε. Εγώ διάβασα τη λίστα, μου έχουν συμβεί τα περισσότερα απο αυτά και συνειδητοποίησα οτι δε πρόκειται να συμβεί κάτι παρεμφερές σε κάποιο άλλο FPS, άντε στο HL2 λόγω μηχανής φυσικής μα άλλο Grunt και άλλο Combine.
Comment
-
Στο Half Life 2 όντως μπορούσες να πειραματιστείς με τους μηχανισμούς φυσικής για να προσδώσεις μεγαλύτερη ποικιλία στο gameplay.Το πρόβλημα είναι ότι το A.I εχθρών και συμμάχων δεν ανταποκρίνεται αρκετά έξυπνα ή αν θέλετε απρόβλεπτα στις προσπάθειες σου ώστε αυτός ο κόπος,το σχέδιό που εφάρμοσες μέσω του gameplay πάντα να σε αφήσει ικανοποιημένο ή και γιατί όχι έκπληκτο.Ο τίτλος της Valve εστιάζει σε άλλους τομείς όπου εκεί καλώς ή κακώς τα Halo δεν μπορούν να φτάσουν κάτι που από την μεριά μου είναι αποδεκτό διότι τα 2 franchises αποτελούν ξεχωριστές εμπειρίες.
Ένας λόγος που το Halo 3 όπως και κάθε Halo δεν καθίσταται αρεστό από ένα σεβαστό κοινό από gamers είναι η μικρή έμφαση στον <<κρυφό>> εντυπωσιασμό.Στα παιχνίδια της Bungie στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οτιδήποτε υπάρχει στο gameplay μπορείς να το προσδιορίσεις, να το επηρεάσεις.Σε πολλά shooters του σήμερα και όχι μόνο όπως Gears of War 2, Killzone 2, Call of Duty: Modern Warfare 1, 2 τα εντυπωσιακά σκηνικά περιέχουν πλήθος παραγόντων που παίζουν το ρόλο τους από το παρασκήνιο όπως για παράδειγμα μαζικές εκρήξεις από χειρομβομβίδες,σφαίρες που πετάγονται με το κιλό από στρατιώτες που βρίσκονται σε επίπεδα εκτός των ορίων που επιτρέπει το gameplay,ένα φαινόμενο αρκετά συνεχές στα παιχνίδια της Activision όπως επίσης βλέπουμε στο γνωστό franchise της Epic να κάνουν την παρουσία τους τεράστιοι εχθροί λέγε με Brumaks,Corpsers κτλ. που όσο ξύλο και να φάνε δεν πεθαίνουν αν δεν τα κτυπήσει το συμμαχικό A.I όταν έρθει η ώρα του Scripted event.
Αυτή η τακτική που ακολουθούν αρκετές από τις μεγάλες εταιρείες έχει μεγάλη επιτυχία ειδικά όταν διαφημίζουν τους τίτλους τους μέσω trailers,screenshots ή απλά με κείμενα κι είναι κάτι που ο περισσότερος κόσμος το προτιμάει είτε επειδή του αρέσει αυτή η προσέγγιση είτε γιατί δεν τον ενδιαφέρει να ψαχτεί παραπάνω με αυτό που ασχολείται θεωρητικά και πρακτικά ώστε να προτείνει παραπάνω πράγματα προς εφαρμογήν στους developers.Είναι λογικό και αναμενόμενο.
Comment
-
Σε πολλά shooters του σήμερα και όχι μόνο όπως Gears of War 2, Killzone 2, Call of Duty: Modern Warfare 1, 2 τα εντυπωσιακά σκηνικά περιέχουν πλήθος παραγόντων που παίζουν το ρόλο τους από το παρασκήνιο όπως για παράδειγμα μαζικές εκρήξεις από χειρομβομβίδες,σφαίρες που πετάγονται με το κιλό από στρατιώτες που βρίσκονται σε επίπεδα εκτός των ορίων που επιτρέπει το gameplay,ένα φαινόμενο αρκετά συνεχές στα παιχνίδια της Activision όπως επίσης βλέπουμε στο γνωστό franchise της Epic να κάνουν την παρουσία τους τεράστιοι εχθροί λέγε με Brumaks,Corpsers κτλ. που όσο ξύλο και να φάνε δεν πεθαίνουν αν δεν τα κτυπήσει το συμμαχικό A.I όταν έρθει η ώρα του Scripted event.
Aυτα που λες τα scripted που εχουν τα υπολοιπα, δε τα εχει και το halo στο single?
Δε ξερω,σε ρωταω.Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
Comment
-
Originally posted by AzraelAυτα που λες τα scripted που εχουν τα υπολοιπα, δε τα εχει και το halo στο single?
Δε ξερω,σε ρωταω.
Comment
-
Μα το Combat Evolved και καλοστεκούμενα γραφικά έχει (το διαπίστωσα πριν κάποιο καιρό όταν το έβαλα ξανά) και αξιόλογο ήχο. Άσε που είναι απίστευτα δύσκολο στο Legendary. Ren είναι πιο δύσκολο απο το Halo 2; Κάπως έτσι μου φάνηκε...
Τελικά οι μαύρες φιγούρες απο το πρώτο trailer ήταν οι Spartans που παρουσιάστηκαν στο trailer.
Comment
-
Το ιδιαιτερο με τη μηχανη του halo ειναι οτι η φυσικη επαληθευεται για οποιοδηποτε ακυρο περιστατικο και να συμβει. Κανενα αλλο παιχνιδι δεν το εχει αυτο σε τετοιο βαθμο. Στο half life μπορεις να πειραματιστεις με τη φυσικη και με τους νομους της ωστοσο οι γενικοι της κανονες δεν χαρακτηριζουν το συνολο του κοσμου. Αλλωστε σε πoιο παιχνιδι ο αντιπαλος πεταει μια spike grenade, εσυ του πετας μια plasma, τα δυο granades συγκρουονται, η plasma κολλαει στην spike αλλαζοντας της την πορεια προς την αντιθετη κατευθυνση και τελικα σκανε και οι 2 πανω στον αντιπαλο? Παρτε και αυτο που το βιντεακι που ειχε ποσταρει παλιοτερα ο pilgrim.
Btw, Ren τρομερο post.
Comment
-
Raphael νομίζω πως το Combat Evolved ήταν πιο δύσκολο γενικά αλλά το Halo 2 το A.I σου έκανε κάτι cheap kills απανωτά σε μερικά σημεία π.χ. με jackals snipers στο δέκατο του δευτερολέπτου κι έμενες με το μακρυνάρι στο χέρι.
Songoku πολύ imba το video.Α ρε Pilgrim που να σου τύχαινε σε σένα.Θα ήσουν Noob Captain σήμερα.
Comment
-
Πόσο τέλειο βιντεάκι.
Το ιδιαιτερο με τη μηχανη του halo ειναι οτι η φυσικη επαληθευεται για οποιοδηποτε ακυρο περιστατικο και να συμβει.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
Comment