Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Τρια πραγματα απο μενα:

    1)Τα γραφικα ειναι πολυ πολυ μπροστα, δεν περιμενα να ασχοληθουν με αυτο τον τομεα τοσο πολυ. Μεγαλο μπραβο.

    2)Mου αρεσει πολυ το art direction και μου θυμιζει σε καποια σημεια το half life 2.

    3)Kοτσιδατο μουσι, hyped.

    TA ΣΠΑΕΙ!!!! Επιτελους το ειδαμε σε κινηση!

    Comment


    • #77
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει
      Πάρταλε το game γαμάει

      Comment


      • #78
        Originally posted by nooto View Post
        1)Τα γραφικα ειναι πολυ πολυ μπροστα, δεν περιμενα να ασχοληθουν με αυτο τον τομεα τοσο πολυ. Μεγαλο μπραβο.
        Ελπιζω αυτο να το πετυχαν χωρις να χρειαστει να "κοψουν" αλλα πραγματα.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • #79
          Αν και παντα υπαρχει αυτος ο φοβος, θεωρω πως η bungie δυσκολα θα αποφασιζε να θυσιασει ολα αυτα που χαρακτηριζουν τα παιχνιδια της για εναν καλυτερο οπτικο τομεα. Θα δουμε στην πορεια βεβαια, προς το παρον μου τρεχουν τα σαλια. Btw απ'οτι ειδα εχουν κανει πολλες μικροπροσθηκες στο gameplay (τρεξιμο, συστημα stealth kills κλπ) βαζοντας ετσι νεα πραγματα στην ολη λογικη. Η συνολικη προσεγγιση μου φαινεται πως θα κανει αυτο το ενα βημα μπροστα. Μακαρι το campain να ειναι χορταστικο.

          Εχω δει το video πανω απο 10 φορες

          Comment


          • #80
            Originally posted by Pilgrim View Post
            Ελα εσκασε και το πρώτο vidoc.
            http://www.youtube.com/watch?v=T0_jiB2hqeQ
            Δείχνει και λιγο gameplay footage (2 δευτερόλεπτα εδώ 2 εκεί) ισια ισια να χτίσει το hype.

            Edit: οχι ρε γμτ λαθος τοπικ! Φτου διάολε
            2x zoom - pistol στο 6:02 !!!! omg wtf qq bbq πρεπει να ειναι το πρωτο retail παιχνιδι στο xbox που θα το παρω day one, ειδικα με τις αναβαθμισεις στα μοντελα των χαρακτηρων ειμαι ΠΑΡΑ πολυ ευχαριστημενος, για το weapon balancing και το netcode θα τα πουμε οταν βγει η beta

            Comment


            • #81
              Έλα ας είναι που λες και καλά λόγια.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Raphael View Post
                Έλα ας είναι που λες και καλά λόγια.
                Για να αρέσει στον Shepherd πάει να πει ότι η Bungie είναι σε καλό δρόμο.

                Πάντως αυτή η παράγραφος του πλέον μπαγιάτικου άρθρου είναι η ουσία στο παιχνίδι της Bungie.

                The first mission features a branching and looping path, so players may visit its sights in the order they wish.Supporting this is an engine tweak which supports a more powerful level of detail scaling, which has also enabled the higher-quality character models.The results are sweeping views of areas you can actually visit- in co-op, your friends can even be fighting there, all you 'll see it all from distance.The teleport which ensured the players stuck together in all the previous games will be far less strict.

                And there is another, even better, benefit: the battles will be bigger.The enginner team has doubled the number of AIs that can be fully active at a time about 40, 0r 20 vehicles. And to situate these fights in a greater conflict, the new tech can depict battles far away with automated 'flocks'which convert into higher-resolution models as you near, flipping into scripted behaviours and then full AI as you get up close.As you get the layers working it does feel like there's this world on fire, and that you are part of the battle.
                Αν το κάνουν σωστά ο ανταγωνισμός στο είδος των FPS δεν θα υπάρξει ποτέ.Το Halo: Reach θα έχει μπει σε τροχιά hyperspace και όλα τα υπόλοιπα shooters θα δείχνουν φτηνά.

                Comment


                • #83
                  Για να αρέσει στον crlp σημαίνει πως κάτι δε πάει καλά.

                  Λοιπόν, τα γραφικά είναι πανέμορφα. Βλέπω αρκετά παρόμοια όπλα, τουλάχιστον εμφανισιακά, πράγμα περίεργο για το Halo. Δε μου αρέσει πολύ το νέο assault rifle στη φάτσα.
                  Αυτό που μου άρεσε, και που το είχα καταλάβει από παλιότερα ως πρόθεσή τους, είναι πως θέλουν να κάνουν το "Reach" το "definitive Halo".
                  Επίσης, οι σκέψεις μου σχετικά με τα μοντέλα των Spartans (στο multiplayer) επιβεβαιώθηκαν. Οι συγκεκριμένες και ελάχιστες παραμετροποιήσεις που επιτρέπονταν στα προηγούμενα παιχνίδια είναι παρελθόν. Στο Reach φαίνεται πως τα μοντέλα θα είναι αρκετά παραμετροποιήσιμα ώστε ο κάθε παίχτης να έχει ξεχωριστό Spartan. Υπέροχο!

                  Originally posted by Ren
                  The first mission features a branching and looping path, so players may visit its sights in the order they wish.


                  Κάτι σαν τη δεύτερη πίστα στο Halo δηλαδή.

                  Originally posted by Ren
                  Αν το κάνουν σωστά ο ανταγωνισμός στο είδος των FPS δεν θα υπάρξει ποτέ.Το Halo: Reach θα έχει μπει σε τροχιά hyperspace και όλα τα υπόλοιπα shooters θα δείχνουν φτηνά.


                  Κάτι σαν το Halo: Combat Evolved, το Halo 2 και το Halo 3 δηλαδή.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Raphael View Post
                    Κάτι σαν το Halo: Combat Evolved, το Halo 2 και το Halo 3 δηλαδή.[/SIZE]
                    Ξέχασες το ODST
                    Όσον αφορά το Reach τα έχουμε ξαναπεί , αμερικανιά και πάλι αμερικανιά
                    DAY 0,5 for sure

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                      Αν το κάνουν σωστά ο ανταγωνισμός στο είδος των FPS δεν θα υπάρξει ποτέ.Το Halo: Reach θα έχει μπει σε τροχιά hyperspace και όλα τα υπόλοιπα shooters θα δείχνουν φτηνά.
                      The Conduit says "Hi"

                      Οι περισσοτεροι κατοχοι του παιχνιδιου λενε οτι ειναι εξισου καλο με το Halo 3 και κακως πηρε χαμηλοτερες βαθμολογιες, μπειτε και λιγο vgchartz.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • #86
                        Φοβερό το trailer,το παιχνίδι από ότι φαίνεται θα είναι καταπληκτικό.Τα μισά να κάνουν από όσα έχουν πει το παιχνίδι θα τα σπάει.Θ το δω σίγουρα σε κάποια φάση στο μέλλον.

                        Για το conduit δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθώς δεν το έχω παίξει,όμως γνωστοί μου που το έχουν τελειώσει μου είπαν ότι είναι μετριότατο και χάσιμο χρόνου/χρημάτων.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #87
                          Θα μπορουσα να πω το ιδιο πραγμα με τον ramp βαζοντας διπλα απτο hi ενα σωρο fps που εχω παιξει απτο 98 και μετα, τα halo ομως ΔΕΝ εχουνε τον ρεαλισμο του red orchestra ΔΕΝ εχουνε την ΑΙ του arma 2 ΔΕΝ εχουνε την ατμοσφαιρα των STALKER ΔΕΝ εχουνε τον ρυθμο του counter strike ΔΕΝ εχουνε το level design των no one lives forever εχουνε ομως αυτο το ΚΑΤΙ που τα κανει ευχαριστα και ενιοτε εθιστικα, για μενα δεν τιθεται θεμα συγκρισης γιατι ειναι τελειως διαφορετικα απτον ανταγωνισμο.

                          Ο λογος που μαρεσει τοσο το reach ειναι επειδη η bungie βγαζει προς τα εξω την ιδεα πως προσπαθει να παει την σειρα στο επομενο επιπεδο, οχι να σερβιρει ξαναζεσταμμενο φαγητο το οποιο ομως ετσι κι αλλιως θα ητανε υπεραρκετο για τις ορδες των casuals, των στενομυαλων φανατικων και του λαδωμενου "ειδικου" τυπου

                          Comment


                          • #88
                            Αυτό για το οποίο έχει παρεξηγηθεί το Halo από αδαείς κυρίως gamers, είναι πως επειδή έχει γίνει τόσο mainstream που ακόμα και 11χρονα κατακλύζουν το online, είναι αντίστοιχης ποιότητας.
                            Σιχαίνομαι όταν μου δίνουν επιχειρήματα του στυλ "και όταν βγει το Halo 27...". Λες και βγαίνει ένα Halo κάθε έξι μήνες, λες και υπάρχει, μέχρι τώρα, παιχνίδι Halo που είναι μέτριο. Λες και το Halo δεν είναι ακρογωνιαίος λίθος στην εξέλιξη του είδους. Δηλαδή ακόμα και το Halo Wars που το έφτιαξε η Ensemble και όχι η Bungie και είναι λίγο off από το γενικότερο πνεύμα της σειράς, για RTS κονσόλας μία χαρά είναι.

                            Comment


                            • #89
                              Μα αυτο το ελεγα κι εγω, το λεω ακομα και εν μερει εχω ενα δικιο, ξεχναμε ομως 2 βασικους παραγοντες, την "μοδα" της εποχης οπως ειχα αναφερει σε εκεινο το thread με την πορεια του gaming τα τελευταια 10 χρονια και την ολη φαση με το matchmaking, δεν μπορει ας πουμε ενα 12χρονο να παιξει ποτε ranked με εναν που εχει 40lvl skill γιατι τα skill level δεν ειναι στραγαλια ουτε ισοτιμα με τα XP points και τους βαθμους.

                              Οτι ειναι το παιχνιδι ευκολα προσβασιμο ισχυει, αυτος ητανε και ο σκοπος της τωρινης γενιας να παιζει online κ η κουτση μαρια χωρις να ψαχτει καθολου, αλλα για το βαθος και το weapon balancing οποιος εχει ασχοληθει δεν μπορει να πει κουβεντα, προσωπικα οταν ειδα 1-2 guide απτο MLG καταλαβα οτι ο τροπος κινησης του παιχτη ειναι μεγαλη υποθεση και ας φαινονται με την πρωτη ματια ολα αργα και απλοποιημενα για χαρη του gamepad.

                              Comment


                              • #90
                                Halo Reach versus Killzone 2 HD screenshot comparison



                                Μα τι καραγκιόζηδες υπάρχουν.

                                το συμπερασμά του:
                                Judging by the screen shots above, Killzone 2 is a better looking game
                                σώπα ρε μεγάλε.
                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X