Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 (Prologue)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    <div class='quotetop'>(songoku &#064; Mar 28 2008, 12&#58;44 AM) [snapback]16106[/snapback]</div>
    Anyway μακαρι να καταφερουν να δωσουν ενα καλο τελικο προιον...
    [/b]

    αυτό δεν θα γίνει ποτέ όσο έχουν ψηλά τον αμανέ.τα παιχνίδια αγώνων ταχύτηττας τα γνώρισα με το πρώτο μέρος της σειράς και ήμουν φανατικός οπαδός της σειράς.όλα αυτά βέβαια μέχρι που έπαιξα το Forza Motorsport 2:The REAL "Real" Driving Simulation
    Carpe diem

    Comment


    • #47
      Παντως δεν μπορω να καταλαβω αυτη η σιγουρια που εχετε οτι το GT5 θα ειναι μια απο τα ιδια,εφοσον κανεις δεν εχει παιξει ουτε καν το prologue.
      Kαλο θα ηταν να διαβασετε το review που ποσταρα πριν.

      Το παιχνιδι ειναι εντελως διαφορετικο πλεον αρκει να το επιλεξεις εσυ(κανοντας τις σωστες ρυθμισεις).
      Το προβλημα με το AI θεωρω οτι υπαρχει βεβαια,αλλα δεν εχω ασχοληθει με τον ανταγωνισμο για κανω συγκρισεις.

      Comment


      • #48
        Για να καταλαβουν λιγο καποια παιδια τα οποια μπορει να μην εχουν τοσο μεγαλη επαφη με το σπορ οσο εγω, θα εξηγησω καποια πραγματα για τους αγωνες ταχυτητας και το πως αυτοι προσφερονται σαν προϊον μεσω ενος βιντεοπαιχνιδιου.

        Οταν εισαι οδηγος αγωνων εχεις να σκεφτεις καποια πραγματα. Τα πιο σημαντικα απο αυτα ειναι η καλη γραμμη μεσα στην πιστα (στροφες, ταχυτητα εισοδου - εξοδου κτλ) και η συμπεριφορα του αυτοκινητου (αποκριση τιμονιου, σπιναρισμα τροχων κτλ). Αυτοι ειναι οι δυο κυριοι παραγοντες. Οταν ομως εισαι σε ενα ανταγωνιστικο περιβαλλον με αλλους οδηγους μεσα σε μια πιστα να τρεχουν στον ιδιο αγωνα με εσενα, τοτε εκτος απο αυτα τα 2 μερη εχεις να σκεφτεις και ενα τριτο, ακομα πιο σημαντικο: τον ανταγωνισμο&#33;

        Οταν λοιπον εισαι σε θεση να προσπερασεις εναν αντιπαλο, βαζεις κατω καποια πραγματα και κρινεις. Ετσι λοιπον αν θα αποφασισεις να προσπερασεις σε μια στροφη θα πρεπει να υπολογισεις ταχυτητα εισοδου, σημειο φρεναρισματος, μπλοκαρισμα ή οχι τροχων, στροφη, γραμμη οδηγησης και φυσικα να προφυλαξεις το αυτοκινητο σου απο καποιο κακο χειρισμο δικο σου ή του αντιπαλου ωστε να μην τρακαρεις. Τα ιδια πραγματα εφαρμοζονται και στην περιπτωση της ευθειας, με την διαφορα οτι πρεπει να υπολογισεις και το slip streaming.

        Για να μην γινομαι λοιπον πολυ κουραστηκος και τεχνικος, ολα ΜΑ ΟΛΑ τα παραπανω πραγματα υπαρχουν στο Forza Motorsport. Εκει λοιπον που υπαρχει η διαφορα ειναι στην ΑΙ. Οπως λοιπον και ενας κανονικος real life αντιπαλος δεν προκειται να σε αφησει ετσι ευκολα να τον προσπερασεις, ετσι και στο Forza το προσπερασμα ειναι μια πολυ δυσκολη υποθεση. Ειδικοτερα στα μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας θα πρεπει να εισαι πολυ εμπειρος για να καταφερεις να κανεις μια καλη κινηση, και αυτο γιατι η ΑΙ, ενω σου αφηνει καποια περιθωρια, δεν ακολουθει μια on-rails λογικη οπου θα ακολουθησει την ιδανικη γραμμη οτιδηποτε και να γινει. Εαν η ΑΙ δει οτι μεσα σε μια στροφη εισαι διπλα της, τοτε δεν θα πεσει πανω σου παρα μονο εαν δεν εχει αλλη επιλογη λογω χωρου (κοινως εαν εχεις κανει μαλακια). Απο εκει και περα υπαρχουν και στιγμες που πεφτουν πανω σου αμαξια, αλλα αυτο συμβαινει λογω ιδιοσυγκρασιας της ΑΙ και οχι λογω κακου προγραμματισμου.

        Αντιθετα στο GT αυτο το πραγμα δεν εχει γινει ποτε&#33;&#33;&#33; Ακομα και στα βιντεακια βλεπουμε τρακαρισματα με μηδενικο κοστος σε χρονο και αντιδραση, μια ΑΙ η οποια δεν εχει τον ορο Intelligence μεσα της και αυτοκινητα τα οποια πανε σαν βαγονια τρενου&#33;&#33;&#33; Ε αυτο δεν ειναι simulation , αλλα arcade απο εδω μεχρι το Τοκιο&#33;&#33;&#33;

        Ενω λοιπον το GT ειναι πολυ καλο σε time trail περιβαλλον, σε ανταγωνιστικο περιβαλλον ειναι εντελως τελευταιο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, γιατι δεν ειναι μονο το Forza αλλα και το GT για το PC και το Colin McRae, ακομα και το MotorStorm εχει καλυτερη ΑΙ απο το GT.

        Και η ΑΙ δεν ειναι κατι απλο για να προγραμματισεις, αλλα θελει τεραστιο χρονο και οικονομικα αποθεματα. Οποιος θελει ας ρωτησει την Bungie τι εκανε εναμιση χρονο στο HALO 3.

        Και κατι τελευταιο: δειτε ενα replay του Forza 2 και ενα replay του GT Prologue, και δειτε τι γινεται στις πισω θεσεις ενως αγωνα...
        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

        Comment


        • #49
          Eγώ δεν πρόκειτε να το πάρω , είμαι αδιάφορος στα racing sim.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #50
            E τοτε γιατι μπηκες στον κοπο και ποσταρες ρε κολλητε;
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #51
              Για spam&#33;
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #52
                DjSolid δεν αντιλεγω ρε συ και σεβομαι πραγματικα και τις γνωσεις σου για το θεμα αλλα και τις αποψεις σου οπως και του αυτες του songoku.Γνωριζω πολυ καλα οτι αν διαπιστωσετε πως το GT5 εχει πολλα απο αυτα που ειπες παραπανω,θα το πειτε,δεν νομιζω να εχετε τετοια κολληματα.

                Εγω δεν καταλαβαινω αυτη την σιγουρια για το GT5 ομως.
                Χωρις να εχω μεγαλη εμπειρια μπορω να πω οτι τα περισσοτερα απο αυτα που λες γινονται και στο GT5 prologue.Εκτος απο το AI οσον αφορα το κομματι που συζητησαμε με τον songoku.

                Η αισθηση οδηγησης του GT5pr ειναι διαφορετικη απο τα παλια GT και οταν αλλαξεις τα εξης default settings σε

                Αctive steering--&#62;off--Μild--Strong
                Driving Physics--&#62;Professional--Standard
                Active Stability Management--&#62;off--on
                Traction control --&#62;off--1εως10

                ειναι εντελως διαφορετικο το παιχνιδι.

                Οριστε και μερικα quote απο το review που εδωσα πριν.
                <div class='quotetop'></div>
                Και παρόλο που το Prologue έχει πολλάκις χαρακτηριστεί ως ένα ?μεγάλο demo?, η αλήθεια είναι ότι το νέο παιχνίδι της Polyphony Digital ίσως να είναι σε θέση να φέρει ξανά το στέμμα της racing κατηγορίας στο σύστημα της Sony. To πως αιτιολογείται αυτό θα το δούμε ευθύς αμέσως.[/b]
                <div class='quotetop'></div>
                Gran Turismo σημαίνει, πάνω από όλα, οδήγηση και, όσο το δυνατόν, ρεαλισμός στην απόδοση αυτής. Σε αυτό το επίπεδο το Prologue δείχνει δύο πρόσωπα, με το πρώτο να μοιάζει σταθερά προσκολλημένο στο παρελθόν της σειράς και το άλλο να προδίδει βήματα σημαντικής εξέλιξης.[/b]
                Ιδιο προσωπο με το παρελθον
                <div class='quotetop'></div>
                Αλλά αυτό που χαρακτηρίζει περισσότερο από όλα τη σειρά της Sony υπάρχει και εδώ. Και ο λόγος γίνεται για την προοδευτική εξέλιξη του τίτλου, η οποία απαιτεί αφοσίωση και, πάνω από όλα, υπομονή από τον παίκτη. Καλώς ή κακώς, το Prologue υιοθετεί τη γνωστή εξέλιξη της σειράς, πράγμα που σημαίνει ότι οι πρώτες ώρες θα κουράσουν απελπιστικά όσους έχουν συνηθίσει να παίζουν πιο arcade δημιουργίες, όπως είναι για παράδειγμα τα παιχνίδια των σειρών Project Gotham Racing και Need for Speed.
                [/b]
                <div class='quotetop'></div>
                Ένα ακόμα στοιχείο που μας έρχεται από το παρελθόν εντοπίζεται στην αδυναμία της Polyphony να χρησιμοποιήσει ένα μοντέλο καταστροφών των οχημάτων. Για αυτό το θέμα έχουν γίνει συζητήσεις επί συζητήσεων για το αν κάτι τέτοιο χρειάζεται ή όχι και, τελικά, όλα καταλήγουν στο γούστο του εκάστοτε παίκτη. Ωστόσο, ο υπογράφων θα ήθελε να υπάρχει ένα μοντέλο καταστροφής για έναν και μόνο λόγο. Το γνωστό ?κόλπο? που χρησιμοποιούμε εδώ και χρόνια στη σειρά μπορεί να εφαρμοστεί και εδώ και μιλάμε για το γεγονός ότι μπορούμε να αναπτύξουμε 200 χιλιόμετρα σε μια ευθεία και, αντί να φρενάρουμε πριν τη στροφή φοβούμενοι την ολική καταστροφή του οχήματος, να πέσουμε επάνω σε ένα άλλο όχημα ή στις μπαριέρες και να ανακόψουμε τη φόρα μας χωρίς καμία απολύτως ποινή.

                Μπορεί το damage model του Forza 2 να μην ήταν το ιδανικό και να μην έβγαζε ?εκτός μάχης? τα αυτοκίνητα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι το μοναδικό. Η Codemasters εδώ και χρόνια χρησιμοποιεί κάτι σαφώς ανώτερο, που δεν επηρεάζει μόνο την απεικόνιση, αλλά ακόμα και τη συμπεριφορά των οχημάτων (σε σημείο να φτάνουμε μέχρι και σε διακοπή του αγώνα). Και παίζοντας εδώ και μερικές ημέρες μια preview έκδοση του GRID μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι σε ένα παιχνίδι που θέλει να λέγεται ?εξομοιωτής?, ένα damage model -ουσιαστικό και όχι απλά και μόνο οπτικό- πρέπει να υπάρχει. Το ευχάριστο είναι ότι οι τελευταίες δηλώσεις του Kazunori Yamauchi είναι θετικές και κάνουν λόγο για πολύ μεγάλη πιθανότητα εφαρμογής ενός μοντέλου καταστροφών στο πλήρες Gran Turismo 5.[/b]
                Καινουριο προσωπο
                <div class='quotetop'></div>
                Μπορεί στο προαναφερθέν επίπεδο το Prologue να μην κάνει βήματα εμπρός, αλλά σε ό,τι αφορά τις φυσικές των οχημάτων και τη γενικότερη συμπεριφορά τους, σίγουρα διαπρέπει. Όμως, για να βγει όλη η ?μαγεία? αυτών των φυσικών οι παίκτες πρέπει να εντρυφήσουν στα μυστικά του παιχνιδιού και να ?παίξουν? αρκετά με τις διαθέσιμες επιλογές που εμφανίζονται πριν την έναρξη κάθε αγώνα. Ακόμα και στα Events, τα οποία αποτελούν το πιο sim τμήμα του τίτλου, μπορούμε να ρυθμίσουμε τα αυτοκίνητα έτσι ώστε να κινούνται σαν?τραίνα. Αν όμως νιώθουμε θαρραλέοι, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τις professional φυσικές και να απενεργοποιήσουμε τις υπό-βοηθήσεις. Κάπου εδώ θυμηθήκαμε ένα επεισόδιο της σειράς Top Gear, όταν ένας παρουσιαστής δοκίμασε την, τότε, νέα M3 της BMW. Ενώ λοιπόν αρχικά το αυτοκίνητο δεν άρεσε καθόλου στον Jeremy Clarkson, πατώντας το κουμπί ?M? στην κονσόλα του αυτοκινήτου όλα άλλαξαν και ο πραγματικός εαυτός του θηριώδους μοντέλου βγήκε προς τα έξω ξετρελαίνοντας τον οδηγό του.

                Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στο Prologue. Δοκιμάστε και εσείς να τρέξετε με ένα Aston Martin DB9 στη Suzuka -και με όλες τις ρυθμίσεις στην απόλυτη εξομοίωση φυσικά- για να διαπιστώσετε πόσο πέτυχε στο στόχο του ο Kazunori Yamauchi και η ομάδα του. Αν προσθέσουμε στην εξαιρετικά ρεαλιστική συμπεριφορά των οχημάτων την σαφώς εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη που εφαρμόστηκε στους οδηγούς των υπολοίπων αυτοκινήτων, φτάνουμε στο σημείο να έχουμε ένα παιχνίδι που προσφέρει κορυφαία πρόκληση προς τον παίκτη. Στο Gran Turismo 5 Prologue οι αγώνες δεν είναι ποτέ εύκολοι καθώς μικρές λεπτομέρειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Το ?catch up? είναι λογικό και σχεδόν ποτέ δεν επιτρέπει στον οδηγό που θα βγει εκτός δρόμου και καταλήξει δωδέκατος να κερδίσει την πρωτιά σε δύο γύρους, ενώ η κίνηση των αντιπάλων στις διαδρομές είναι εξόχως ρεαλιστική δεδομένου ότι έχουν ικανοποιητική αντίληψη των τεκταινόμενων και προσπαθούν -ακόμα και με ύπουλο τρόπο μερικές φορές- να μας ανακόψουν και να εμποδίσουν την πορεία μας.

                Σε γενικές γραμμές, το μοντέλο οδήγησης του Gran Turismo 5: Prologue είναι οικείο και συνάμα νέο. Ενώ εκ πρώτης όψεως όλα δείχνουν ότι βρίσκονται εκεί που τα περιμέναμε, σταδιακά ξεδιπλώνεται το εξελιγμένο σύστημα φυσικής και η αναβαθμισμένη A.I. με αποτέλεσμα οι αγώνες να είναι οι καλύτεροι που έχουμε δει μέχρι σήμερα στη σειρά. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι το Prologue υποστηρίζει τρία διαφορετικά μοντέλα χειρισμού. Το πιο απλό είναι φυσικά αυτό του Sixaxis, το οποίο χωλαίνει σημαντικά λόγω απουσίας των δονήσεων. Η κατάσταση βελτιώθηκε κατακόρυφα όταν χρησιμοποιήσαμε το Dual Shock 3 που προμηθευτήκαμε πριν από λίγο καιρό καθώς οι συγκρούσεις και τα χτυπήματα των ελαστικών στα κερμπ άρχισαν να μεταφέρονται στα χέρια μας, ενώ τελευταίο και καλύτερο ήταν το μοντέλο που υποστηρίζει τις τιμονιέρες της Logitech. Όπως και στα παλιότερα GT του PS2, έτσι και εδώ ο ρεαλισμός με τη χρήση αυτών των περιφερειακών αγγίζει τα όρια που μπορεί να προσφέρει η οδήγηση στο σαλόνι.[/b]

                Συμφωνα με τα παραπανω αλλα και με την αποψη που εχω εχοντας παιξει τον τιτλο αρκετα,δεν βλεπω τον λογο της απαισιοδοξιας για το επερχομενο GT5.Ειδικα οταν υπαρχουν σημαντικες βελτιωσεις στον τομεα της οδηγησης αλλα και οταν γνωριζουμε οτι το κομματι οπου θυμιζει τα παλια GT και το κανει να υστερει(η ελλειψη damage) πιθανοτατα θα υπαρχει στο τελικο προιον ,εννοειται συνοδευομενο με ακομα μεγαλυτερη βελτιωση του AI με το τελευταιο να ειναι προσαρμοσμενο στις νεες συνθηκες(damage).



                Comment


                • #53
                  Hideo δεν διαφωνουμε ουσιαστικα, αν προσεξεις στο ποστ μου λεω οτι το GT δινει πολυ καλη αισθηση οδηγησης ΕΑΝ εισαι ο μονος στην πιστα. Επειδη ομως μιλαμε για ενα racing παιχνιδι, αυτοματα θα πρεπει να μιλαμε για καλη ΑΙ.

                  Καλως ή κακως η ΑΙ ειναι ενα σημειο των videogames το οποιο απαιτει, εαν οχι τον περισσοτερο χρονο development, τουλαχιστον ισο με ολα τα υπολοιπα στοιχεια ενος παιχνιδιου. Το να δημιουργησεις μια τεχνιτη νοημοσινη η οποια θα προσαρμοζεται στις εκαστωτε συνθηκες οδηγησης, πιστας και πιεσης ειναι κατι το οποιο θελει μηνες για να αναπτυχθει.

                  Ετσι λοιπον θα πρεπει να συμβαινουν δυο τινα: ειτε να μην θελησε η Polyphony να δειξει το επιπεδο της ΑΙ στο Prologue (κατι το οποιο δεν βλεπω τον λογο γιατι να μην το εχει κανει) ειτε να μην εχει ακομα ετοιμη ολοκληρωμενη ΑΙ αλλα αυτη να ειναι σε μεσο επιπεδο (κατι το οποιο μας λεει οτι ο τιτλος θα καθηστερησει καπως). Διαλεγετε και παιρνετε.

                  Εγω το εχω ξαναπει: μακαρι να βγουμε ψευτες και το GT5 να ειναι το υπερεπος ραλλακι το οποιο θα κανει παπαδες. Με χαρα μου θα το υποδεχτω αγοραζοντας το PS3 μαζι με το GT5. Θυμαμαι ομως οτι και στην περιπτωση του GT4 Prologue ειχαν γινει περιπου τα ιδια, και στο τελος η ΑΙ ηταν απογοητευτικοτατη. Θελω να πιστευω οτι δεν θα γινει και εδω το ιδιο.
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • #54
                    Ριχτε και μια ματια στο review του gamelife

                    http://www.gamelife.gr/cPages/reviews/469/...%20Prologue.htm

                    Comment


                    • #55
                      GT5P Edge review
                      http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...10460&Itemid=59



                      Το GT5 Prologue έρχεται στο The Mall Athens
                      http://www.gameover.gr/default.php?pid=6&c...PS3&art_id=5048
                      Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση έχει ετοιμάσει η Sony Hellas για τους οπαδούς της σειράς Gran Turismo, προσφέροντας σε όλους την δυνατότητα να δοκιμάσουν το νέο τίτλο που κυκλοφορεί αποκλειστικά στο PlayStation 3. Έτσι, από τις 16 μέχρι και τις 18 Μαΐου στο τρίτο επίπεδο του The Mall Athens τέσσερις ειδικά διαμορφωμένοι εξομοιωτές οδήγησης θα περιμένουν τους επισκέπτες για να δοκιμάσουν την τύχη τους στο γνωστό race simulator της Polyphony Digital, που έχει ήδη αποσπάσει κολακευτικά σχόλια και πέτυχε υψηλές πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.[/b]
                      NDS themes

                      Comment


                      • #56
                        Για μένα το GT είναι το καλύτερο racing.Το είχα πρωτοπαίξει στο ps1 και είχα κολλήσει.Το GT5 το έπαιξα σε έναν φίλο και μου φάνηκε αρκετά καλό, τα γραφικά ηταν ότι έπρεπε και καθαρά.

                        Comment


                        • #57
                          Gran Turismo “to continue on as many platforms as possible,” PC gamers have large party

                          SCEA marketing head John Koller has dropped a heavy hint that Gran Turismo’s future may not be limited to just PSP and PS3.
                          “[Polyphony Digital] report directly into our CEO, Kaz Hirai, so it’s a little bit of a ‘wait and see’,” the exec told VG247 when asked when we can expect to see GT5.
                          “But we look for that franchise to continue on as many platforms as possible.”
                          Koller said in the same interview, recorded at GDC, that Sony is currently looking at “GT5 across all platforms, just to see what makes the most sense.”
                          PC gamers may do well to get excited by the talk. Polyhony head Kazunori Yamauchi’s already said that “perhaps [GT5] comes to the PC,” talking specifically of a Chinese launch.
                          It doesn’t take the hugest leap of logic to guess Koller may be talking about a PC SKU here.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • #58
                            Άντε μακάρι να το δούμε και από pc πλευρά να κάνουμε HD party:cheers:
                            Βέβαια με το pc που έχω θα παίξω.....το installation και μόνο αλλά οκ....θα το παίξω στους κολλητούς
                            "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

                            Comment

                            Working...
                            X