Προσωπικά το Αrkham μου θύμισε Metroid like game, περισσότερο από Zelda, αλλά οκ πάνω κάτω ίδιο genre είναι. Το μόνο που με χάλασε στο παιχνίδι ήταν ο σχεδιασμός των χαρακτήρων, θα προτιμούσα κάτι στο σκοτεινό στυλ της σειράς των Timm/ Dini ή μια τεχνοτροπία πιο κοντά σε ένα σχέδιο του Silvestri που είχα δει στο Batman Black and White vol.1 νομίζω( σορρι για το μέγεθος). H gears of war τεχνοτροπία ειδικά στους εχθρούς δε μου άρεσε ιδιαίτερα. Θα ήταν επίσης καλύτερο να ανταμείβεσαι για το ψάξιμο για riddles etc με κάτι παραπάνω από απλά profiles etc( αν και για έναν newcomer και όχι φανατικό όπως εγώ τον βοηθούσαν περισσότερο να αντιληφθεί την ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων) πχ new gadgets, νεες ικανότητες a la Metroid etc
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Batman Arkham Asylum
Collapse
X
-
Aν αναφέρεσαι στο ποστ του burai δεν έχεις δίκιο γιατί δεν μίλησε για το gameplay του παιχνιδιού αλλά για το κατά πόσο μεταφέρθηκε πιστά η αισθητική του κομικ στο παιχνίδι.'Οταν είσαι κομικ φαν έχεις και 2 απαιτήσεις παραπάνω όπως και να το κάνουμε και ειδικά όταν έχεις ψαχτεί και λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο όπως ο burai.
Πάντως περιμένω πως και πως να δω το επικ μικυ.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Κοίτα δεν διαφωνώ,όμως όταν έχεις τόσα σκουπίδια με το όνομα Batman και ξαφνικά ένα μικρό και σχετικά άγνωστο στούντιο ανάπτυξης σου βγάζει ένα διαμάντι σαν το ΑΑ,τότε είναι γκρίνια.
Κι εγώ θα ήθελα κάτι πιο κοντά σε Jim Lee σχέδιο,θα ήθελα τα gadgets να χρησημοποιούνται περισσότερο και πιο αποτελεσματικά,τα bosses να μην είναι τόσο απλοϊκά κι ούτω καθ εξής.
Όμως δεν νομίζετε πως όλα αυτά είναι υπερβολικά πολλές απαιτησεις από ένα στούντιο ανάπτυξης σαν την Rocksteady;Πρώτη προσπάθεια ήταν,ας μην γκρινιάζουμε.Όταν βγει το sequel γκρινιάξτε όσο θέλετε.Τώρα είναι απλά υπερβολή.Carpe diem
Comment
-
Με αυτή τη λογική ποτέ δε θα έβγαινε καλό game Batman. Τι πάει να πει υπερβολικές απαιτήσεις? Με συγχωρείς πάρα πολύ αλλά οφείλουμε να είμαστε αυστηροί με κάτι που αγαπάμε. Αν ήταν έτσι το κάθε παιχνίδι ενός franchise που μας άρεσει για κάποιον Α ή Β λόγο θα έπρεπε να το εκθειάζουμε. Έτσι τα games θα είχαν μείνει στάσιμα εδώ και χρόνια. Mήπως η bungie πριν το πρώτο Halo ήταν κάποιο παγκοσμίως γνωστό studio και δεν το θυμάμαι? Και όμως το πρώτο halo είναι ένα αρτιότατο παιχνίδι και ακόμη και όταν είχε βγει, πέραν της έλλειψης online δεν είχε να ζηλέψει τίποτα. Με τη δική σου λογική θα έπρεπε επειδή το Twilight Princess έκανε τα πάντα φαινομενικά σωστά( δεύτερο ocarina gameplay wise με κάποιες προσθήκες) να μην το κριτικάρουμε, απλά από το πρωί μέχρι το βράδυ να επαναλαμβάνουμε πως επειδή κάποια πράγματα ήταν πολύ όμορφα δεν υπήρχαν αρνητικά. Με αυτό τον τρόπου ούτε το μέσο πάει μπροστά, αλλά πολύ περισσότερο αποδεικνύει πως μην έχοντας κριτική σκέψη δεν προχωράμε κι εμείς σαν gamers.
Σε πολλούς μπορεί να είναι υπεραρκετό να παιζουν έναν τίτλο πολύ μέτριο και να τον εκθειάζουν. Πάρα πολλά τα παραδείγματα από σικέ 10άρια, 9άρια κτλ σε μια εποχή που σφύζει από μεγάλες παραγωγές που τείνουν να ξεπεράσουν παραγωγές του Χόλιγουντ- ενώ τις απειλούν και σε έσοδα, με αποτέλεσμα να μην αφήνεται τίποτα στην τύχη. Btw όταν παίζεις games τόσα χρόνια οφείλεις να είσαι περισσότερο αυστηρός και να μην παίζεις ο,τι game σκουπίδι υπάρχει, ακόμη και μέτριους τίτλους μιας και κακά τα ψέματα ούτε χρόνος υπάρχει και όταν υπάρχει προτιμώ να παίξω ένα τίτλο όπως το FF tactics παρά το Marvel ultimate Alliance,
Η σωρεία των κακών Batman games αποτελεί λίγο μύθο ως ένα βαθμό... Ειδικα΄σε 2d εποχές υπάρχουν πραγματικά άψογα games με πρωταγωνιστή των Dark Crusader. Παραδείγματα? Batman, Batman Return of the Joker( by Sunsoft και τα δύο για NES),Adventures of Batman and Robin για SNES από Konami, Batman Returns για SNEs από την ίδια, ακόμη και το πολύ δύσκολο contra like Adventures of Batman and Robin για Mega Drive. Όχι κι άσχημα σε σχέση με άλλα licensed games.
Το Arkham Asylum έκανε πολλά πράγματα σωστά αλλά έκανε κι αρκετά λάθος. Δεν είναι τυχαίο πως ένας designer εκ της rocksteady δήλωσε πως το detective mode δεν του άρεσε όπως τελικά χρησιμοποιήθηκε από την πλειονότητα των παικτών. Όταν ακούω, σαν τεράστιος fan του animated series του οποίου spiritual sequel είναι το Arkham( το μισό και βάλε cast είναι copy paste), τη φωνή του Conroy σε έναν ugh Batman οπτικά και ακόμη χειρότερα ένα σωρό inmates που μοιάζουν αποπαίδια της unreal 3( muscled boys) ε ναι ελπίζω σε αλλαγές στο sequel.
Κι εγώ θα ήθελα κάτι πιο κοντά σε Jim Lee σχέδιο,θα ήθελα τα gadgets να χρησημοποιούνται περισσότερο και πιο αποτελεσματικά,τα bosses να μην είναι τόσο απλοϊκά κι ούτω καθ εξής.
EDT:
Δράττομαι της ευκαιρίας από τα λεγόμενα του deus για το Epic Mickey. Θυμάστε τα αρνητικά σχόλια με τις πρώτες εικόνες? Μόνο τα fanboys δεν το παραδεχόντουσαν. "Μη μου το exlusivity τάρατε" ένα πράγμα. Έλα όμως που ο Warren το κατάλαβε, όπως ίσως και η Disney(?) και τον άφησαν να το δημιουργήσει εξαρχής οπτικά. Αν έμεναν στη λογική, τι καλό, τι τέλειο, τι γκρινιάζουμε να δω τι θα βλέπαμε στην Ε3 τελικά.
Comment
-
Ωχ ρε άνθρωπε,τι κατεβατό είναι αυτό;
Δεν διαφωνώ κάπου μαζί σου.Απλά θεωρώ πως όταν βγαίνει ένας τίτλος από ένα μικρό και σχετικά άπειρο στούντιο ανάπτυξης,το να έχουμε τόσες απαιτήσεις από εκεί που απλά ελπίζαμε να βγει τουλάχιστον αξιοπρεπές,είναι υπερβολή.Το τι θέλουμε να αλλάξει στο σήκουελ είναι άλλο θέμα.Γι'αυτό και είπα μετά το σήκουελ γκρινιάξτε άφοβα.
Αυτό που λέω τόση ώρα κι έχετε πέσει να με φάτε,είναι πως για πρώτο δείγμα γραφής είναι αρκετά καλό.Πλέον όμως έχω υψηλές προσδοκίες κι εγώ για το σήκουελ.Κι αν δεν βγει καλό και δεν έχουν διορθωθεί κάποια πράγματα,κι εγώ θα γκρινιάξω και μάλιστα Day One.
Πιστεύω να έγινα καταvοητός.
BTW μιλούσα για τους 3D τίτλους Batman.;)Carpe diem
Comment
-
Originally posted by Altair View PostΚοίτα δεν διαφωνώ,όμως όταν έχεις τόσα σκουπίδια με το όνομα Batman και ξαφνικά ένα μικρό και σχετικά άγνωστο στούντιο ανάπτυξης σου βγάζει ένα διαμάντι σαν το ΑΑ,τότε είναι γκρίνια.
Κι εγώ θα ήθελα κάτι πιο κοντά σε Jim Lee σχέδιο,θα ήθελα τα gadgets να χρησημοποιούνται περισσότερο και πιο αποτελεσματικά,τα bosses να μην είναι τόσο απλοϊκά κι ούτω καθ εξής.
Όμως δεν νομίζετε πως όλα αυτά είναι υπερβολικά πολλές απαιτησεις από ένα στούντιο ανάπτυξης σαν την Rocksteady;Πρώτη προσπάθεια ήταν,ας μην γκρινιάζουμε.Όταν βγει το sequel γκρινιάξτε όσο θέλετε.Τώρα είναι απλά υπερβολή.
Για να σου δώσω και παράδειγμα,εγώ έχω ασχοληθεί όσο λίγοι με το έργο των Καρλ Μπαρκσ,Ντον Ρόσα,Ρομάνο Σκάρπα και άλλων σχεδιαστών ιστοριών ντισνευ και αν ποτέ δω τον Σκρουτζ και τον Ντοναλντ σε παιχνίδι να τους έχουν κάνει γομάρια αλα gears of war θα ξενερώσω όσο δεν πάει.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Για να σου δώσω και παράδειγμα,εγώ έχω ασχοληθεί όσο λίγοι με το έργο των Καρλ Μπαρκσ,Ντον Ρόσα,Ρομάνο Σκάρπα και άλλων σχεδιαστών ιστοριών ντισνευ και αν ποτέ δω τον Σκρουτζ και τον Ντοναλντ σε παιχνίδι να τους έχουν κάνει γομάρια αλα gears of war θα ξενερώσω όσο δεν πάει.
Πάντως καλό είναι να αρχίσουν να μας αδειάζουν τη γωνιά οι υπερβολικά φουσκωτοί και γυαλιστεροί τύποι.
Θα συμφωνήσω πάντως με τα χίλια με το Burai. Η εποικοδομητική κριτική από fan ενός παιχνιδιού είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να συμβεί σε μια εταιρεία ειδικά αν σκοπεύουν να βγάλουν sequel. Προσωπικά δεν είδα καθόλου γκρίνια από μέρους του Burai. Είπε πως του άρεσε αλλά πρόσεξε κάποια λαθάκια εκεί, κι εκεί κι εκεί και πάντα οι παρατηρήσεις σε σχέση με τη λογική του παιχνιδιού (δεν είπε κάτι παράλογο νομίζω)... Το ότι είναι πρώτη προσπάθεια δε σημαίνει πως τα μειονεκτήματα δεν υπάρχουν.
Και μάλλον έχουμε βγει εκτός θέματος. Έχουμε μια τάση να κάνουμε σοβαρές συζητήσεις ακόμα και σε χαβαλεδιάρικα topics που είναι η υπέρτατη βλασφημία.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Και μάλλον έχουμε βγει εκτός θέματος. Έχουμε μια τάση να κάνουμε σοβαρές συζητήσεις ακόμα και σε χαβαλεδιάρικα topics που είναι η υπέρτατη βλασφημία.
Comment
-
Το πρόβλημα στο οπτικό αποτέλεσμα έχει να κάνει με την μηχανή που χρησιμοποιείται για να φανεί αυτή η γραφική απεικόνιση. Όταν η Epic παρουσίασε την τότε νέα της μηχανή Unreal Engine 3 που βρήκε εφαρμογή πάνω στο Gears of War ο κόσμος εντυπωσιάστηκε και η επιτυχία ήταν αναμενόμενη. Μετά την υιοθέτησαν πλήθος εταιρειών και βλέπετε πως πάει το πράγμα. Ο <<δανεισμός>> μίας έτοιμης μηχανής που έχει βρει απήχηση στην αγορά και μπορεί να σταθεί ειδικά σήμερα σε μια βιομηχανία που κινείται/ προοδεύει με γοργούς ρυθμούς αποτελεί μεγάλη ευκολία για πολλές εταιρείες που δεν μπορούν να ετοιμάσουν δικές του game engines είτε για οικονομικούς λόγους είτε γιατί οι δικές τους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο σήμερα.
Στην περίπτωση του Arkham Asylum η Rocksteady πέρα του ότι βάζει τα γυάλια στον ανταγωνισμό αλλά και στην ίδια την EPIC με δυνατή εκμετάλλευση της μηχανή της, ακολούθησε (και θα δείτε να συμβαίνει και στο sequel) ένα Αμερικάνικο πρότυπο στην δημιουργία του Arkham. Με εξαίρεση τα stealth elements τα οποία δεν είναι υποχρεωτικά (εκτός μερικών σημείων) το gameplay του τίτλου βασίζεται σε μια brutal προσέγγιση με έμφαση στο ξυλίκι, τέτοια όμως που εξυπηρετεί αυτήν την ακραία καλλιτεχνική έκφραση του τίτλου.Το πρόβλημα που υφίσταται με την συνεχή παρουσία μπρατσωμένων αντιπάλων έχει να κάνει όχι μόνο με την μηχανή γραφικών που χρησιμοποιήθηκε αλλά και με τις προτιμήσεις του κοινού (κατά κόρον Αμερικής) που κακά τα ψέμματα συμπαθεί περισσότερο χαρακτήρες που βγάζουν ένα τσαμπουκά, μια βαρβατίλα, που είναι muscled κτλ. αν και μία ποικιλία δεν θα κούραζε.
Η εμμονή αυτή που χρησιμοποιείται σε τέτοιας φιλοσοφίας τίτλους λέγε με Gears of War, Mass Effect, Dragon Age, (ναι ακόμα κι εδώ οι NPCs έχουν μία brutaλιά εμφάνιση) είναι παρόμοια με εκείνη των Ιαπώνων κατασκευαστών να βγάζουν παιχνίδια με αρσενικούς χαρακτήρες που δείχνουν μια θηλυπρέπεια, μπλέ μαλλιά που πολλές φορές πετάνε λες και πάθανε ηλεκτροπληξία, γυναικείους χαρακτήρες με κάτι στήθη ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, φουστανάκια μέχρι πάνω κ.λ.π. οπότε όλο αυτό το σκηνικό έχει να κάνει με την κουλτούρα της κάθε σχολής.
Είναι καθαρά αισθητική άποψη που είναι εντελώς προσωπικό θέμα κι όχι παράβλεψη της εταιρείας ή λάθος του παιχνιδιού. Δεν έχουμε να κάνουμε με broken gameplay mechanics αλλά με γραφική απεικόνιση. Εξάλλου, η Rocksteady και κάθε τέτοια εταιρεία θα βγάζει τίτλους έτσι φτιαγμένους ανεξαρτήτως ποιότητας που θα ικανοποιεί, προσελκύει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και πιστεύω ότι έκανε μία γενναία αρχή.
Δεν υπάρχει σήμερα η βιομηχανία που ξέραμε τότε δηλ. το ταλέντο να υπερτερεί των περισσοτέρων κερδών. Συμβαίνει το αντίθετο κι έτσι τα ρίσκα που παίρνονται είναι λιγότερα και λαμβάνονται υπόψην αφού μία IP έχει φάει το άρμεγμα του αιώνα και ήρθε καιρός για κάτι διαφορετικό ονομαστικά ή εσωτερικά.
Comment
-
Είναι καθαρά αισθητική άποψη που είναι εντελώς προσωπικό θέμα κι όχι παράβλεψη της εταιρείας ή λάθος του παιχνιδιού. Δεν έχουμε να κάνουμε με broken gameplay mechanics αλλά με γραφική απεικόνιση. Εξάλλου, η Rocksteady και κάθε τέτοια εταιρεία θα βγάζει τίτλους έτσι φτιαγμένους ανεξαρτήτως ποιότητας που θα ικανοποιεί, προσελκύει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και πιστεύω ότι έκανε μία γενναία αρχή.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τα όσα λες και είναι ένα αρκετά κοινό αλλά ενδιαφέρον θέμα που συζητιέται πολύ τον τελευταίο καιρό. Και φυσικά επειδή τα όσα λες ισχύουν και επειδή υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί gamers με τελείως διαφορετικές απόψεις, είναι επόμενο να υπάρξει και δυσαρέσκεια. Το Batman καταφέρνει να παρουσιάσει μία φοβερή ατμόσφαιρα με τη μηχανή γραφικών που μας έδωσε το "άχρωμο" Gears of War και αυτό και μόνο σημαίνει πολλά για μένα. Επίσης, η χρήση αυτής της μηχανής δεν είναι δικαιολογία για τη "muscled" εμφάνιση όλων των μοντέλων. Υπήρξαν παιχνίδια που παρόλο που χρησιμοποιούσαν την EU3, είχαν μία αισθητική αρκετά μακριά από αυτό που όρισε το Gears of War.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, μπορούμε να δικαιολογήσουμε τα πάντα, βρίσκοντας τις αιτίες που τα προκάλεσαν. Αυτό κάνεις και με το παραπάνω post σου, αν και στην ουσία πιστεύω ότι κρατάς μία ουδέτερη και όχι "υποστηρικτική" στάση απέναντη στον τίτλο. Σίγουρα μία εταιρεία θα ενδιαφερθεί περισσότερο για το πολύ κοινό και όχι για το λίγο, για αυτό και η Epic έκανε την UE3, γιατί στόχευε στο συγκεκριμένο κοινό, από την άλλη όμως ένα Batman παιχνίδι απευθύνεται προτίστως στους fans. Πέραν όλων αυτών, στα μάτια μου τουλάχιστον, ένας τίτλος έχει πολύ περισσότερα να κερδίσει όταν έχει κάτι το πρωτότυπο και ιδιαίτερο αισθητικά, παρά όταν μιμείται τους γύρους του. Το Batman σχεδόν χάνει την ταυτότητα του με την εικόνα που παρουσιάζει, μία εικόνα που αυτομάτως θυμίζει Gears of War.
Comment
-
Αν δεν κάνω λάθος τα Last Remnant, Lost Odyssey την Unreal είχαν. Αν εξαιρέσουμε τη χρωματική παλέττα που κάνει μπαμ από μακριά πως είναι η συγκεκριμένη μηχανή έμεινα αρκετά ικανοποιημένος από το αισθητικό αποτέλεσμα. Το Batman: AA- αν κάποιος φυσικά έχει διαβάσει και το αντίστοιχο κομικ ή γενικότερα τα κομικς του Dark Knight- δεν είναι αποκύημα της φαντασίας του πολλά βαρύ και όχι Frank Miller.
Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, η σωστή απόδοση των χαρακτήρων, το πολύ καλό gameplay είναι πράγματα που δεν αμφισβητεί κανένας. Τώρα βέβαια όταν βλέπω τον Gordon στα 50φεύγα του να έχει σώμα bodybuilder, τον πατέρα του Bruce στο flashback να είναι επίσης ένα βουνό από μύες( εσκεμμένη υπερβολή είναι μην κράξετε) τότε χαλιέμαι σαν fan. Και αγαπητοί παλιόφιλοι, υπέρμαχοι του αγνού καθαρού gameplay, σε ένα παιχνίδι licensed και δη του Batman, όσο άψογο κι αν είναι το gameplay πάντα θα παίζουν σημαντικό ρόλο κι άλλα πράγματα.
Το μόνο που απεύχομαι πλέον είναι στο sequel να δούμε έναν Frank Miller Batman( with his Clint Eastwood impersonation) να τα μπιπ όλα για να ταιριάζει και με το οπτικό πακέτο.:kill:Καλός άγιος ο Frank αλλά όσο κι αν αγαπώ το Dark Knight Returns, άλλο τόσο έχω βαρεθεί τους δήθεν σκληρούς κι απόμακρους Μπάτμεν που σχεδιάζουν( γκρίνια ενός νυχτεριδάκια μη δίνετε σημασία) και- surprise!!!!!!- είναι εντελώς out of character...
Σεναριακά και ατμοσφαιρικά btw το game, ήταν καταδικασμένο να είναι καλό από τη στιγμή που είχε εμπλακεί ο Dini. Βtw, φίλε Ren, προφανώς και ό,τι ανέφερα είναι οι δικές μου παρατηρήσεις και τι θα ήθελα από το sequel. Γνωρίζω βέβαια πως με μια έτοιμη μετατροπή της Unreal το game δε θα απέχει αισθητικά από το πρώτο κάτι που θα με χαλάσει αλλά δε θα με αποτρέψει να ασχοληθώ όταν με το καλό κυκλοφορήσει. Τώρα βέβαια πώς από παρατηρήσεις μου σχετικά με το AA και το τι θα ήθελα να φέρει το sequel σαν βελτιώσεις ακόμη και αισθητικά, βγήκα ο γκρινιάρης αυτό είναι άλλου παπά. Τουλάχιστον Ρεν μπαίνεις στον κόπο να απαντάς ολοκληρωμένα και όχι με μια δυο σειρές για να γίνεται κουβέντα- άλλο αν αυτό γίνεται εσκεμμένα πλέον με ένα πιο απόμακρο ύφος. Χαιρετίσματα και στον συνάδελφο boy που χάσαμε τα ίχνη του.
Δεν υπάρχει σήμερα η βιομηχανία που ξέραμε τότε δηλ. το ταλέντο να υπερτερεί των περισσοτέρων κερδών. Συμβαίνει το αντίθετο κι έτσι τα ρίσκα που παίρνονται είναι λιγότερα και λαμβάνονται υπόψην αφού μία IP έχει φάει το άρμεγμα του αιώνα και ήρθε καιρός για κάτι διαφορετικό ονομαστικά ή εσωτερικά.
Comment
-
Το πρόβλημα στο οπτικό αποτέλεσμα έχει να κάνει με την μηχανή που χρησιμοποιείται για να φανεί αυτή η γραφική απεικόνιση.
Η εμμονή αυτή που χρησιμοποιείται σε τέτοιας φιλοσοφίας τίτλους λέγε με Gears of War, Mass Effect, Dragon Age, (ναι ακόμα κι εδώ οι NPCs έχουν μία brutaλιά εμφάνιση) είναι παρόμοια με εκείνη των Ιαπώνων κατασκευαστών να βγάζουν παιχνίδια με αρσενικούς χαρακτήρες που δείχνουν μια θηλυπρέπεια, μπλέ μαλλιά που πολλές φορές πετάνε λες και πάθανε ηλεκτροπληξία, γυναικείους χαρακτήρες με κάτι στήθη ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, φουστανάκια μέχρι πάνω κ.λ.π. οπότε όλο αυτό το σκηνικό έχει να κάνει με την κουλτούρα της κάθε σχολής.
Για τους χαρακτήρες της Ιαπωνικής σχολής:
Δε θυμάμαι χαρακτήρα με ρεαλιστικά γραφικά να έχει μπλε μαλλιά.
Ο μέσος Γιαπωνέζος (όπως και σε κάποιο βαθμό ο μέσος Ινδός, Άγγλος, Γερμανός κλπ) φαίνεται θηλυπρεπής στο μέσο Έλληνα οπότε αυτό περνάει και στους χαρακτήρες. Για τα μαλλιά ισχύει το ίδιο, κουρέματα και χτενίσματα που δε θα έκανες ποτέ τα βλέπεις σε πολλούς νεολαίους (υπάρχει βέβαια το ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα αλλά η ουσία είναι πως υπάρχουν).
Φουστανάκια μέχρι πάνω είναι επίσης πολύ σύνηθες θέαμα.
Στα μεγάλα στήθη ομολογώ πως με έπιασες αδιάβαστο μια που σίγουρα δεν προέρχονται από τη μέση Γιαπωνέζα αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω συναντήσει πολλούς τέτοιους χαρακτήρες στα παιχνίδια που παίζω (είναι πολύ πιο σύνηθες σε άνιμε).
Τέλος, δε βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να είναι οι χαρακτήρες του Gears of War αντιπροσωπευτικοί της δυτικής σχολής και όχι ο Nathan Drake που είναι επίσης πρωταγωνιστής σε ένα πολύ δημοφιλές παιχνίδι και νομίζω πως εκφράζει πολύ καλύτερα το μέσο παίχτη.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
Comment