Εγω θα ηθελα μονο να κανω μια παρατηρηση: το γεγονος οτι ενα παιχνιδι εχει licenced και χρησιμοποιει την Unreal Engine (ή οποιαδηποτε αλλη engine) ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ οτι θα εχει τα ιδια γραφικα και τον ιδιο σχεδιασμο και αισθητικο τομεα με τον "κατεξοχην" τιτλο της μηχανης αυτης (ειτε λεγεται Unreal Tournament ειτε Gears of War).
Μια μηχανη γραφικων ειναι σαν μια κουζινα: εχει μεσα τα υλικα και τα εργαλεια, και ο καθε μαγειρας μπορει με αυτα να βγαλει ενα αποτελεσμα. Το αν θα ειναι ιδιο με του αλλου ή αν θα ειναι τελειως διαφορετικο εχει να κανει με την εκμεταλευση και τον σχεδιασμο, οχι με την μηχανη αυτη καθ'αυτη.
Οποτε ειναι λιγο ακυρο να λεμε οτι το Batman μοιαζει στο Gears ας πουμε λογω μηχανης. Μοιαζει γιατι πολυ απλα ετσι το σχεδιασαν. Εαν ηταν ετσι, το Team Fortress θα ηταν ιδιο με το HL2...
Κλεινει η παρενθεση, και οταν παιξω (λιαν λιαν ΛΙΑΝ συντομως το παιχνιδι αφου το εχω στην κατοχη μου πλεον) θα δωσω και τις δικες μου εντυπωσεις.
Μια μηχανη γραφικων ειναι σαν μια κουζινα: εχει μεσα τα υλικα και τα εργαλεια, και ο καθε μαγειρας μπορει με αυτα να βγαλει ενα αποτελεσμα. Το αν θα ειναι ιδιο με του αλλου ή αν θα ειναι τελειως διαφορετικο εχει να κανει με την εκμεταλευση και τον σχεδιασμο, οχι με την μηχανη αυτη καθ'αυτη.
Οποτε ειναι λιγο ακυρο να λεμε οτι το Batman μοιαζει στο Gears ας πουμε λογω μηχανης. Μοιαζει γιατι πολυ απλα ετσι το σχεδιασαν. Εαν ηταν ετσι, το Team Fortress θα ηταν ιδιο με το HL2...
Κλεινει η παρενθεση, και οταν παιξω (λιαν λιαν ΛΙΑΝ συντομως το παιχνιδι αφου το εχω στην κατοχη μου πλεον) θα δωσω και τις δικες μου εντυπωσεις.
Comment