Ετσι ε? Ποτε θα σας μοιράσω λιγο πόνο mk8 deluxe?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Τί παίζετε αυτό τον καιρό;
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Είπα να συνεχίσω το Dragon Quest 4 Grindfest of the Chosen.προσπαθώ να ανεβάσω μερικά level γιατί τρώω ξύλο,και ανεβαίνει απίστευτα αργά.
Τουλάχιστον είναι καλό για την δουλειά.Δεν χρειάζεται να είμαι προσηλωμένος,οπότε παλεύεται.Για ιστορία κλπ τα έχω ξαναπεί,ότι γενικά μου αρέσει πολύ.Carpe diem
Comment
-
Dead Cells, το ειπα στο αντιστοιχο θεμα με τα δυσκολα indies, πολυ υποσχομενο παιχνιδι για εμενα.
BotW, κανω μερικα korok ακομα και καποια item του dlc και λογικα θα παω για τερματισμό σύντομα.
MK 8 Deluxe, το ειχα μαξάρει στο wiiU και σπαζομαι που πρεπει να τα κανω ολα απο την αρχη αλλα παιζω κανα co-op και μονος μου σιγα σιγα τα cups για 3 stars παλι.
puyopuyo tetris, παρα πολυ καλο "competitive co-op" αν ξέρετε tetris(εγω νομιζα οτι ηξερα μεχρι που ειδα μερικα vids στο yt..) με τη γυναίκα ξέρετε εσείς..
Παιζει να ξεκινήσω και FF XII σύντομα ανάλογα τον χρόνο και τα κέφια γιατί αυτή τη φορα δεν θελω να το αφήσω στις 5-6 ωρες.
Comment
-
Είπα να παίξω κάτι χαλαρό,οπότε έβαλα το Super Bomberman R στο Switch.Δεν έχω παίξει άλλο παιχνίδι της σειράς,ξέρω βλάσφημος,οπότε δεν μπορώ να ξέρω τι προσθήκες έχουν γίνει πέρα από το cheesy story mode.Έχει 3 επίπεδα δυσκολίας,το έβαλα στο μεσαίο (Veteran),έφαγα τα μούτρα μου και το ξανάρχισα αντρικά στο Beginner.Καλούλι είναι αλλά δεν ξέρω αν θα το τελειώσω.Αυτό όσον αφορά το σπίτι.Στη δουλειά κουβαλάω DS/3DS και λέω να συνεχίσω DQ4 chapter 6 και μια άλλη εκκρεμότητα που έχω αφήσει καιρό,αλλά μέχρι να κάνω σοβαρή πρόοδο δεν γράφω τίποτα.Ούτε εγώ δεν με πιστεύω πια.Carpe diem
Comment
-
Originally posted by Naked Snake View PostΒολοδέρνω στο Phantom Pain, έχοντας φτάσει στις 250+ ωρες - μπορεί να λέω και λίγες - μην έχοντας ξεκάθαρο στόχο συγχρονίζοντας έτσι gaming και ζωή.Να επεκτείνω την Mother Base?Να παω σε FOB missions?Να πάω για S Rank σε όλες τις αποστολές?Να γυρνάω σαν την άδικη κατάρα στο Αφγανιστάν ακούγοντας παράλληλα κασέττες?Να παίξω MGO?Τι διάολο...Τέλος πάντων, τα κάνω όλα προς το παρόν μέχρι να ισιώσω λίγο οικονομικά και να ασχοληθώ με Resident 7........παράλληλα....
Κασέττες ! ειναι το Α και το Ω.
Ειναι οτι δεν παιχτηκε σε cut scene.
Τουλαχιστον ξερουμε οτι "ο Νοσηλευτης σου" στην μετα Phantom Pain ψυχομετρια απο τον Kojima ξερει πολυ καλο "deepthroat" και γυαλιζει το ματι του...
Last edited by majorfox; 04-09-2017, 10:04 AM.
Comment
-
Κατέβασα το Cuphead χωρίς να ξέρω τίποτα άλλο πέρα από το animation στυλ του, καιρός ήταν, πόσα χρόνια πέρασαν από τότε που το περιμέναμε; Δύο - τρία; Δεν θυμάμαι καλά Το έφαγα το κεφάλι μου, είναι παλούκι αλλά τραβάει να παίξεις «άλλη μία φορά ακόμα». Είμαι στον πρώτο κόσμο (από τους 4) και το μόνο που δεν μου αρέσει είναι που έχει πολλές πίστες με bosses μόνο και λίγες σχετικά με run n gun platform. Προς το παρόν δηλαδή.
Comment
-
Εχω εθιστει καλα με cuphead, το μονο αρνητικό ειναι οτι το co-op ειναι αρκετά δυσκολότερο και δεν ειναι τοσο fun αν ο αλλος δεν ειναι καλός στα παιχνίδια, ειδικα οι run n gun πιστες δεν παλεύονται με τίποτα. Δεν μπορείς να κουβαλησεις ευκολα οπως στο mario πχ.
Επισης παιζω λιγο nba playgrounds στο steam μιας και την εκδοσή για switch την παράτησαν όπως φαίνεται, εντάξει fun είναι αλλα οχι τιποτα το εξαιρετικό δεν πιάνει nba jam.
Θελω επισης να συνεχισω ff xii να το τερματίσω(δεν θα παω για platinum μαλλον, θελει πολυ grind) και να δω τι νεο εχουν βαλει στο xv.
Comment
-
Battle Chasers: Nightwar.
Ένα game του οποίου την ύπαρξη ομολογώ πως αγνοούσα μέχρι πρότινος, όταν ψάχνοντας τις επόμενες κυκλοφορίες απο την THQ Nordic( άνετα υποψήφια για αγαπημένη εκδότρια πιο μικρομεσαίων τίτλων, μην μιλήσω και για το Darksiders 3) το εξώφυλλο μαζί με το όνομα του MAdureira μου προκάλεσαν εντύπωση.
Πρόκειται επί της ουσίας για ένα late 90s jrpg από δυτικό developper με έντονες επιρροές από το looting, crafting system του Diablo. Αν με λίγα λόγια σας αρέσει το art style του Madureira( late 90s Xmen, Darksiders), το Diablo και τα turn based jrpgs επενδύστε άφοβα.
Το παιχνίδι βασίζεται στην ομώνυμη σειρά κόμικς που είχε ξεκινήσει ο Mad αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ καθώς αποφάσισε να ασχοληθεί με την ανάπτυξη του δικού του jrpg για το PS2 ονόματι Dragonkind το οποίο ακυρώθηκε.
Το Battle Chasers αποτελεί κατά κάποιο τρόπο την δεύτερη ευκαρία τόσο στο Dragonkind οσο και στην ίδια την σειρά comics. Επί της ουσία το story ξεκινά αμέσως μετά το τέλος του 9ου τεύχους, ωστόσο δεν χρειάζεται κανείς να είναι γνώστης, αφού όσα πρπ να γνωρίζεις αναφέρονται στην αρχή του game.
To gameplay είναι το κλασικό turn based rpg, το οποίο ωστόσο βασίζεται αρεκτά στα Megaten και Dragonquest με τα buffs, debuffs υπολογισμό των turns να παίζει σημαντικό ρόλο και σε σημεία να είναι απαιτητικό( ναι έχω δει death screen 3-4 φορές) Bασικά θεωρώ πως πρόκειται για μια καλή ισορροπία ανάμεσα σε FF+ τις ανωτέρω σειρές( δεν φτάνει τα επίπεδα του SMT IV βέβαια που σε σημεία ήταν ολίγον τι imba και εκνευριστικό) τουλάχιστον όσον αφορά αυτές τις πρώτες 14 ώρες π έχω παίξει. Το μόνο κακό που εντόπισα είναι πως το σύστημα με τα μέλη της ομάδας είναι ολίγον τι αρχαικό καθώς έχει τρία μέλη στην main team και αν θες να αλλάξεις πρέπει να το κάνεις στο hub/ inn... Επίσης υπάρχει το κλασικό θέμα της ανισσοροπίας στο leveling ανάμεσα στο main party και στους "αναπληρωμάτικούς" Τώρα για παράδειγμα έχω ένα νέο μέλος/ mage στην αρχική τριάδα το οποίο δεν είναι τόσο καλό όσο η αρχική ομάδα( rogue, warrior, tank/healer χροντρικά)καθώς χάνει αρκετά σε healing. Βασικά σίγουρα μπορεί να λειτουργήσει με κάποιο τρόπο απλώς το αρχικό σχήμα ταιριάζει περισσότερο σε μένα.
Επιπροόσθετα υπάρχει ένα έξυπνο crafting system με recipes, οι χαρακτήρες μπορούν να διαμορφωθούν με perks/ abilitie slots, υπάρχει enchanting system για τον εξοπλισμό, common, uncommin, rare, legendary items, fishing( πολύ βασικό βέβαια), κολοσσαίο, hunts... Γενικά ό,τι θα περίμενε κανείς από έναν ολοκληρωμένο τίτλο. To overworld θυμίζει μια μίξη μεταξύ board game map και κλασικού jrpg overworld με τους εχθρούς να είναι ορατοί. Τα dungeons είναι random generated, ενώ μπορεί κανείς να επιλέξει την δυσκολία( normal, hard, legendary; στην τελευταία δυσκολία αν χάσεις, πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή το dungeon αλλά παίρνεις καλύτερα αντικείμενα) Αρχικά η legendary difficulty ήταν διαθέσιμη μόνο στο δεύτερο playthrough του dungeon αλλά πλέον είναι διαθέσιμη εξαρχής μετά το τελευταίο patch.
Το game είναι απίστευτο κόλλημα μέχρι στιγμης, το artstyle είναι φανταστικό( πολύ χρώμα)και με βλέπω να το πηγαίνω σερί μέχρι τέλους, εκτός κι αν αλλάξει κάτι. Αρνητικό το ότι επιβάλλεται να ξαναπαίξεις τα dungeons για καλύτερο leveling και για καλύτερα αντικείμενα/ rescources...
Ορίστε και ένα videο που ανέβασα για να πάρετε μια γεύση.
Η εισαγωγή του game btw είναι φανταστικλη την παρακολουθώ πάντα ολόκληρη δεν την κάνω ποτέ skip. Θυμίζει τις παλιές καλές psone εισαγωγές-πιο συγκεκριμένα μου θύμισε την καταπληκτική εισαγωγή του Alundra.
Last edited by Sinclair; 05-11-2017, 11:14 PM.
Comment
-
Πάρα πολύ ωραίο ποστ Sinclair! Μου άρεσε τόσο που ψήθηκα να ψάξω και να μάθω για το game!
Μερικές ερωτήσεις αν δεν βαριέσαι.
Από σενάριο τι λέει; Έχει δυνατή ιστορία; Όπως το κόβω έχει στοιχεία sci-fi μέσα...
Διάρκεια; 30 ώρες θα ήταν το ιδανικό για εμένα.
Είπες ότι έχει ΄σύστημα loot με επιρροές από diablo... Να υποθέσω ότι απαιτείται αρκετή ώρα διαχείρισης inventory; (scrolling σε μενου με άπειρα όπλα/αντικείμενα και συνεχείς επισκέψεις σε εμπόρους για να τα ξεφορτωθείς) Αν ναι, αυτή η διαδικασία με κουράζει αρκετά πλέον, προτιμώ less is more προσεγγίσεις με σχετικά λίγα αλλά καλά και ουσιαστικά όπλα.
Τέλος, η φυσική έκδοση έχει κανένα χάρτη/ artbook/ manual; Τέτοια παιχνιδάκια συνήθως έχουν τέτοια ωραία bonuses.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Ευχαριστώ!
Κοίταξε το σενάριο είναι λειτουργικό εκ πρώτης. Αφορά σε μια παρέα ηρώων που προστατεύουν την Gully( κόρη ενός ήρωσ που αγνοείται η τύχη του και της έχει κληροδοτήσει τα παντοδύναμα gauntlets του που όλοι επιθυμούν να αποκτήσουν για τους δικους τους σκοπούς ( αυτό είναι το σενάριο που πραγματεύεται και το κομικ και το πώς γνωρίζονται οι ήρωες Gully, Garrison, Calibretto, Red Monika και Knolan) Στο game κάποια γεγονότα τους οδηγούν σε έναν νέο κόσμο/νησί και εκεί χωρίζονται/ έρχονται αντιμέτωποι με μια νέα απειλή. Το σενάριο είναι πολύ δυτικότροπο( πράγμα που εμένα μου αρέσει), έχει αρκετά χιουμοριστικά στοιχεία εκεί που πρέπει( ένα sidequest με έναν βοηθό alcemist είχε αρκετό γέλιο), αλλά υπάρχει και το κατάλληλο lore/ ακομη και τραγικές ιστορίες των χαρακτήρων που συναντάς αρκεί να διαβάζει κανείς τα σκόρπια lore infos που βρίσκεις στα dungeons. Δεν θα έλεγα sci fi όσο steampunk/ medieval στοιχεία.
Το game από ότι το υπολογίζω μαζί με το replay των dungeon πρπ να έχει διάρκεια γύρω στις 35-40 ώρες, 60 κοντά αν θες να κάνεις τα πάντα κα να αναβαθμίσεις όλους τους χαρακτήρες( αν κρίνω από το rpgamer review)
Χρειάζεται ένα inventory management αλλά στις 19-20 ώρες που παίζω ποτέ δεν έφτασε στα επίπεδα του Diablo. Παίρνεις αρκετό εξοπλισμό, αλλά όχι σε σημείο να είσαι overwhelmed. Επίσης είναι πολύ σημαντικό πως τα καλύτερα όπλα τα κάνεις craft μόνος σου και φυσικά μπορείς να προσθέσεις extra ιδιότητες με enchantment αρκεί να έχεις τα κατάλληλα υλικα. Γενικά τα συστήματα του game λειτουργούν άψογα, έχουν φοβερό βάθος ενώ και το battle system ακόμη και μετά από τόσες ώρες έχει πράγματα να προσφέρει( χαρακτηριστικά μόλις ξεκλείδωσα ένα extra overdrive meter level 3) Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι πως τα debuffs ignite/ poison/ bleed μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους σε σημείο να είναι σχεδόν τα ίδια.
Η φυσική έκδοση δεν έχει κάτι μέσα, δυστυχώς, πέραν του blu ray( duh) Ωστόσο αν και το game κοστίζει 30€ στο PSN η physical έχει τιμή 25€( το ζήσαμε κι αυτό )
EDIT
Στο ακόλουθο link κάποιος ανέβασε το ingame manual οποτε μπορείτε να πάρετε μια ιδεα για το game και τους μηχανισμούς του.
Last edited by Sinclair; 08-11-2017, 08:04 PM.
Comment
Comment