Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
δεν περίμενα την σήμερον ημέρα να βρω φαν του xenosaga.
Μπορεί να αναφέρεται στην ανακλαστικότητα των ουρανίων σωμάτων.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Also oute xeno saga oute, oute anaklastikothta, 99% fan tou anime Overlord einai.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Έχω δει μόνο την πρώτη σεζόν καί όντως είναι από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες.Επι του θέματος τώρα ασχολήθηκα λίγο με mortal kombat xl και κατάλαβα ότι τα fighting δεν είναι το φόρτε μού
Δεν ξέρω αν έχουμε θέμα για το Spiderman. Είμαι στα μισα, εξαιρετικός τίτλος από την Insomniac τουλάχιστον στο 50% που βρίσκομαι. Περισσότερα μετά τους τίτλους τέλους.
Αυτό που ήθελα να αναφέρω είναι το Playstation VR. Το αγόρασα τον Ιούνιο σε μία προσφορα που έτρεχε με το Resident Evil και το VR worlds bundle( impulse αγορά ημουν χαρούμενος μετα τη γέννηση του μπέμπη και ήθελα να με κακομάθω μετά το άγχος κτλ) Φυσικά επειδή life happened etc το συνέδεσα προ δύο εβδομάδων και έχω πάθει ένα μικρό σοκ. Φοβερη υλοποίηση( και αναρωτιέμαι τι θα γίνεται στα PCs με πολύ ανώτερο τεχνικό τομέα) και το immersion αποκταει νέο νόημα( όπως και ο ίλιγγος θέσης xD ) Γενικά έχω παίξει όλα τα demos, εχω ξεκινήσει το No Heroes Allowed!( RTS με πολύ χιούμορ και καλό gameplay) Τα demo των Astrobot Rescue Mission και Rez με σημάδεψαν. Φανταστικες εμπειρίες και το γράφει κάποιος που δεν του άρεσε ιδιαίτερα το Rez( το head tracking προσθετει πάρα πολύ όπως εχει υλοποιηθεί στην ολη εμπειρία) Το αρνητικό ειναι κλασικά η αποθηκευση( βρηκα ευτυχώς ενα σακιδιο αποθηκευσης στις προσφορες της Black Friday) και τα καλώδια. Επίσης αν έχεις τις κονσόλες σαλόνι όπως εγώ αναγκαστικά το helmet “βγαίνει” ωρες ανάπαυσης της οικογένειας, xD
Δεν ξέρω αν έχουμε θέμα για το Spiderman. Είμαι στα μισα, εξαιρετικός τίτλος από την Insomniac τουλάχιστον στο 50% που βρίσκομαι. Περισσότερα μετά τους τίτλους τέλους.
Αυτό που ήθελα να αναφέρω είναι το Playstation VR. Το αγόρασα τον Ιούνιο σε μία προσφορα που έτρεχε με το Resident Evil και το VR worlds bundle( impulse αγορά ημουν χαρούμενος μετα τη γέννηση του μπέμπη και ήθελα να με κακομάθω μετά το άγχος κτλ) Φυσικά επειδή life happened etc το συνέδεσα προ δύο εβδομάδων και έχω πάθει ένα μικρό σοκ. Φοβερη υλοποίηση( και αναρωτιέμαι τι θα γίνεται στα PCs με πολύ ανώτερο τεχνικό τομέα) και το immersion αποκταει νέο νόημα( όπως και ο ίλιγγος θέσης xD ) Γενικά έχω παίξει όλα τα demos, εχω ξεκινήσει το No Heroes Allowed!( RTS με πολύ χιούμορ και καλό gameplay) Τα demo των Astrobot Rescue Mission και Rez με σημάδεψαν. Φανταστικες εμπειρίες και το γράφει κάποιος που δεν του άρεσε ιδιαίτερα το Rez( το head tracking προσθετει πάρα πολύ όπως εχει υλοποιηθεί στην ολη εμπειρία) Το αρνητικό ειναι κλασικά η αποθηκευση( βρηκα ευτυχώς ενα σακιδιο αποθηκευσης στις προσφορες της Black Friday) και τα καλώδια. Επίσης αν έχεις τις κονσόλες σαλόνι όπως εγώ αναγκαστικά το helmet “βγαίνει” ωρες ανάπαυσης της οικογένειας, xD
Το πήρα κι εγώ το VR αλλά ακόμα δεν το έχω συνδέσει εγώ.Το Spider-Man είναι παιχνιδάρα.Κάνει τετριμμένα πράγματα,που έχουμε δει χιλιάδες φορές, με εξαιρετικό τρόπο με αποτέλεσμα να είναι entertaining.Επίσης από τις 39 πλατίνες μου,είναι η μοναδική που όταν την πήρα δεν είπα επιτέλους,αλλά αντίθετα ξενέρωσα,γιατί λέω τώρα τι;Ευτυχώς που βγαίνουν τα dlc σχετικά σύντομα.Ένα έμεινε και δεν μπορώ να περιμένω.
Αυτόν τον καιρό παίζω Forza Horizon 4 & Cuphead.Επίσης όλο λέω θα βάλω το RDR2 αλλά για κάποιο λόγο,δεν.
Δεν θεωρώ πως είναι gimmick πάντως, απλώς δεν έχει υπάρξει ακόμη με συνεπή τρόπο σωστή υλοποίηση. Χώρια που τα καλωδια συν το PS eye που είναι αναγκαίo για να κάνει track τη θέση του κεφαλιού to καθιστούν λίγο δύστροπο ακόμη.( εγώ όπως είπα παίζω αποκλειστικά σε ώρες κοινής ησυχίας) Ωστόσο ειλικρινά ακόμη και χωρίς τα move controllers( αν και περιμένω το aim controller που τσίμπησα από amazon uk για Black Friday) είναι φοβερή εμπειρία. Ειδικά όταν πρωτομπήκα στο mech στο RIGS και ξεκίνησε το ματς έμεινα λίγο χαζός. Το ίδιο και η γυναίκα μου που την έβαλα να δει το Astrobot Rescue mission demo( εδώ θεωρώ πως μιλάμε για τίτλο must have)
Tέλος πάντων από ότι φαίνεται μάλλον σε novelty φάση θα μείνει και θα πάρει το δρόμο του Vita όπως το κόβω( δε φαίνεται να καίγεται και πολύ η SONY να το υποστηρίξει πλέον παρά τις πολύ καλές πωλήσεις για νέο tech και τη δυναμική που έχει) Το Resident Evil αν την παλέψω εκεί σχεδιάζω να το παίξω.
Το Spider-Man είναι παιχνιδάρα.Κάνει τετριμμένα πράγματα,που έχουμε δει χιλιάδες φορές, με εξαιρετικό τρόπο με αποτέλεσμα να είναι entertaining.Επίσης από τις 39 πλατίνες μου,είναι η μοναδική που όταν την πήρα δεν είπα επιτέλους,αλλά αντίθετα ξενέρωσα,γιατί λέω τώρα τι;Ευτυχώς που βγαίνουν τα dlc σχετικά σύντομα.Ένα έμεινε και δεν μπορώ να περιμένω.
Συμφωνώ. Ειμαι στο 50% και διασκεδάζω με το παραμικρό. Ακόμη και η μάχη στο Hard μέχρι στιγμής μου φαίνεται μια χαρά με πολλές επιλογές( εδώ σπλώς δε βασίζεται τόσο πολύ στο combo count του freeflow του Arkham- αλλά περισσότερο στο crowd control μέσω εναέριας μάχης, χρησης gadget και των ειδικών abilities που ξεκλειδώνεις με την καθε στολή) Είναι το καλύτερο spidey game που έχω παίξει( αγαπημένα παραμένουν τα δύο του PSX ενώ δεν έχω παίξει ποτέ το 2- μου άρεσε αρκετά και το Shattered Dimensions ενώ το πρώτο Amazing movie tie in το βρήκα απλώς καλό) με διαφορά ( κάνει σεναριακα πραγματα με το δικό του τρόπο και αποδίδει τους χαρακτήρες που εγώ αγάπησα σεμιναριακά- σαν το σκηνικό που ο Peter φέυγει από το παράθυρο της MJ και ο διάλογος που έχουν) ενώ θεωρώ πως είναι και φοβερός τίτλος γενικότερα.( ασχέτως αν είσαι spiderman fan- που εγώ έχω πάψει να ασχολούμαι με Spiderman continuity εδω και μια 10ετία+) Ειδικά το traversal στην πόλη είναι για σεμινάριο, δεν έχω κουραστει λεπτό να κάνω sidequests και να θέλω ακόμη περισσότερο challenging missions που να βασίζονται στην κίνησή σου μέσα στην πόλη( πχ περιστερια)
Ένας τίτλος που τελείωσα πρόσφατα είναι το Vampyr. Πρόκειται για όποιον δεν το είχε υπόψιν του, για έναν τίτλο rpg από την Dontnod την ομάδα πίσω από το εξαιρετικό Life is Strange και το Remember Me( που δεν έχω ακόμη αξιωθεί να παίξω)
Το game να αναφέρω πως αποτελεί τον ορισμό της medium παραγωγής, μην περιμένετε δλδ το polish ΑΑΑ τίτλων- άλλωστε εκδίδεται από την Focus γνωστή από παραγωγές ανάλογου βεληνεκούς( μεταξύ των οποίων και το πολύ καλό κατέμέ of Orcs and men)
Ο τίτλος παρά τα όποια προβλήματά του μου άρεσε πολύ. Πρόκεται για μία μίξη ανάμεσα στους χαρακτήρες και τις επιλογές του LiS σε συνδυασμό με κάποια action rpg mechanics που αντλούν επιρροή από αυτά των Soulsborne.
Ο βασικός ήρωας είναι ένα newborn vampire( παρά τη θέλησή του) και προσπαθεί να διαχειριστεί αυτή την νέα κατάσταση γι'αυτόν αλλά και τις τραγικές συνέπειες που έχει για τους γύρω του. Επιπροσθέτως είναι και γιατρός διεθνούς βεληνεκούς που εχει παίξει σημαντικό ρόλο στο μέτωπο κατά τον Α ΠΠ. Μην σας πολυζαλίζω οι χαρακτήρες και οι διάλογοι κοιτάνε κατάματα αυτές των μεγάλων παραγωγών και σε σημεία θεωρώ πως τις επισκιάζουν. Φοβεροί χαρακτήρες, πολύ καλό σενάριο( που τελικά δεν ξεφεύγει τόσο πολύ από τα συνηθισμένα αλλά οι διάλογοι και ειδικά οι βασικοί χαρακτήρες και το lore είναι ΑΑΑ imo) Μετά την εισαγωγή έχεις τη δυνατότητα να τραφείς από οποιοδήποτε NPC έχεις συναντήσει. Η καινοτομία έγκειται στο ότι όσο πιο πολύ γνωρίζεις και ξεκλειδώνεις έναν χαρακτήρα τόσο πιο πολλά EXP αξίζει( και προφανώς επενδύει στην τραγική ειρωνία πως βοηθάς κάποιον για να αποτελέσει εν τέλει το θύμα σου) ΩΣΤΟΣΟ αν τελικά σκοτώσεις τον όποιο χαρακτήρα,σχεδόν πάντα υπάρχουν συνέπειες στον κόσμο οι οποίες μάλιστα είναι και άμεσες( πχ αν σκοτώσεις έναν χαρακτήρα που πουλάει συγκεκριμένα αντικείμενα χάνεςι την πρόσβασή σου σε αυτά για πάντα, ενώ τα districts στο Λονδίνο που έχουν διαφορετικά επίπεδα υγείας- υπάρχει μία πανδημία στην πόλη την οποία καλείσαι να αντιμετωπίσεις- οπότε να κάποιο district πέσει τότε οι NPCs αφανίζονται) Ίσως δεν μπορώ να το αποδώσω 100% αλλά το σύστημα είναι λειτουργικότατο ενώ βάζει ΟΛΟΥΣ τους NPCs στο προσκήνιο( προφανώς με άλλοτε άλλο αποτέλεσμα όσον αφορά το ενδιαφέρον τους)και δίνοντας μια διαφορετική έννοια- παρόμοια με αυτή του LiS, του Majoras Mask and so on.
Το ζήτημα όμως είναι πως ενώ δημιούργησαν έναν τόσο ενδιαφέροντα κόσμο κάπου το χάσανε στην ισορροπία των μηχανισμών... Όπως έγραψα το leveling γίνεται μεσω exp που παίρνεις σκοτώνοντας NPCs( βασικά πίνωντας το αίμα τους), κάνοντας αποστολές και τέλος νικώντας εχθρούς( humans και monsters) Τα EXPs που δίνει το δάγκωμα ακόμη και αν δεν έχεις ξεκλειδώσει/ κερδίσει την εμπιστοσύνη ενός χαρακτήρα είναι πολύ περισσότερα από τα άλλα δύο... Το καταλαβαίνω πως θέλανε να δώσουν με αυτό τον τρόπο το αναγκαίο κακό που αποτελεί ακόμη και για ένα φιλικό βαμπίρ η τροφή( και έτσι πρέπει να είναι καθώς το ξεκαθαρίζει και το ίδιο το lore επί της ουσίας) ωστόσο κρύψανε το καλύτερο τέλος πίσω από ένα playthrough που απαιτεί να μη σκοτώσεις κανένα... Αυτό όμως φέρνει στο φως το άλλο πρόβλημα του τίτλου...
Η ομάδα ανάπτυξης επηρεαστηκε και εδώ( όπως διάβασα πως έγινε και μ το Darksiders 3- που μαλλον άδικα του τα χώνουνε τόσο πολύ) από τους τίτλους Souls... Υπάρχει stamina meter, είσαι πολύ ευάλωτος ειδικά στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας( εδώ ξεκινήστε το είναι ιδανική δυσκολία και αρκετά προκλητικό) ωστόσο τα animations και το evade δεν έχουν την ακρίβεια των Souls. Επίσης οι εχθροί στο overworld κάνουν upscale και γενικά τείνουν να σε περικυκλώνουν και να σε έχουν 2-3 χτυπήματα. Αυτά φυσικά ισχύουν αν πας για το no death run. Προσωπικά αν και το βρήκα διασκεδαστικό,, δεδομένης και της εμπειρίας μου με souls, bloodborne από ένα σημείο και μετά επιλεκτικά δάγκωσα κάποιοθς ΝPCs και ευτυχώς που το έκανα γιατί το παιχνίδι αν και παρέμεινε challenging σε διαφορετική περίπτωση θα ήηταν απάλευτο.
Το battle system, είναι σαν φτωχός συγγενής του Bloodborne. Έχεις το health meter, blood meter και το Stamina. Όπου blood= MP που χρησιμοποιείες για τις διάφορες vamp abilities. Υπάρχει ένα βασικό όπλο( σπαθί, club), ενα gun στο άλλο χέρι ή stake( το ένα κάνει ζημιά και λίγο stun effect, το δεύτερο αρκετό stun κάνοντας τους εχθρους ευάλωτους για φάγωμα/ περαιτέρω dmg), two handed weapons( πολλή ζημία+ stun μεγάλη κατανάλωση stamina) και knives( ελάχιστο dmg ομως αυξημένο blood drainage) Oι ικανοτητες κάνουν αρκετά διασκεδαστκή τη μάχη( πχ έλεγχος εχθρών, hand to hand combat) όπως και κάποιιες super moves που αν αναβαθμιστούν σωστα σε κάνουν πρακτικά υπερδύναμη( και νομίζω είναι μονόδρομος για τα boss fights η χρήση τους) Επιπρόσθετα υπάρχει και σύστημα crafting που προσθέτει πόντους αν μη τι άλλο. Το ζήτημα είναι πως το battle system ειναι απλώς λειτουργικό. Δεν έχει το βάθος των Soulsborne, ούτε την τακτική του Witcher. Επίσης οι εχθροί είναι 5-6 που επαναλαμβάνονται σε όλο το game με διαφορετικά life bars και τις ίδιες πάνω κάτω δυνατότητες/ επιθέσεις. Τα bosses είναι οκ σχεδιασμένα αλλά μετά το τέλος του 3-4ου κεφαλαίου κάπου παράγινε το κακό( κοινώς ευτυχώς που είχα τις super moves)
Αν παίξει κανείς ωστόσο αποφασισμένος πως θα φάει NPCs τότε θα διασκεδάσει πιστεύω ενώ θα έχει και βιώσει και τον προβληματισμό του ποιον να επιλέξει για τροφή( το game κανει autosave συνεχώς οπότε δεν υπάρχει επιλογή για loading εκτός κι αν γίνεται με USB stick δεν το τσέκαρα) Αν όμως πάει για το best ending( το οποίο να αναφέρω πως είναι αφού το είδα στο γιουτιουμπ μάλλον non cannon – το πιο πιθανό είναι να επιλέξουν για sequel το good ending που είδα εγώ η το mediocre το worst είναι λίγο καρικατούρα xD)τότε θα πρέπει να οπλιστεί με υπομονή και να είναι και λίγο μαζόχας δεδομένων και των μηχανισμών που ανέφερα.
Στα αρνητικά το ότι ο χάρτης γενικά είναι λίγο περίεργος και μπορεί να αποπροσανατολίσει... Επίσης πηγαίνεις παντού on foot.. Ενώ υπάρχχουν safe houses που ξεκλειδωνεις δεν μπορείς να κα΄νεις fast travel κάτι που θα βόλευε πάρα πολύ, καθώς υπάρχει ππολύ backtracking( δεν ξέρω αν δεν το πρόσθεσαν λόγω χρόνου γιατί στην παρούσα φάση δεν εξυπηρετούν κάτι ιδιαίτερο από ότι θυμαμαι πέραν του να κάνεις crafting και να κοιμηθεις...) Πάντως γενικά προς το τελος που τα districts είναι όλα ξεκλειδωμένα και έχεις αρκετό busywork το πηγαινελα δοκιμάζει αντοχές...
Τεχνικά το παιχνίδι είναι αναμφισβήτητα όμορφο, ενώ το OST μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το ξανα ακουσω( πολύ μεγλαγχολικό και συμβαδίζει με τη χρήση του βιολιού, βιολοντσελου κτλ με το κλιμα του τίτλου) ενώ και το voice acting ως επί το πλείστον ήταν top.
Υπάρχει και ένα μεγάλο patch που διορθώνει αρκετά προβλήματα του τίτλου ενώ προσθέτει και δωρεάν ένα NG+ αλλά και story mode( easy mode) Αξίζει να τον δείτε νομίζω τον τίτλο γιατί κάνει πολλά πράγματα σωστά, είναι πολύ καλή παραγωγή και νομίζω θα αναφέρεται στoυς υποτιμημένους τίτλους με cult following της γενιάς.
Ο Jonathan πάντως αποτελεί αγαπημένο τραγικό χαρακτήρα- ασχέτως game( μπορεί και λόγω επαγγέλματος χαχα) και γενικά αν και ίσως δε φαίνται ο τίτλος μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να δω ένα πιο γεμάτο sequel, που να διορθώνει τα όποια κακώς κειμενα.
To VR πόσο κουραστικό είναι στο κεφάλι-μύτη;
Επίσης προτείνω να το δοκιμάσεις με Wipeout.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
straier δεν με κουράζει καθόλου. Ο μονος λόγος που σταματάω σε κάποια games είναι για ξεκούραση από το αίσθημα του ιλίγγου( που από ότι διαβάζω συνηθίζεται- αλλά όυτως ή άλλως πάντα έκανα διαλείμματα ασχέτως VR στα 45-60 λεπτά gaming) Επίσης όταν ακουστεί κλάμα σταματάνε όλα
Wipeout αν και το έχω, δεν τολμω να το δοκιμασω, δεδομένου ότι με το Driveclub αισθανθηκα αρκετά άβολα. ( από την άλλη με το Rez δεν είχα κανένα πρόβλημα)
Συνεχίζω Spiderman. Eχω βρει τοίχο με τα drone challenges. Μετά από πολλά νεύρα έκανα gold τα τρία και μου μένει το Upper East Side που πραγματικά είναι εφιάλτης... Δεν νομίζω να το καταφέρω ποτέ έχω κολλήσει στις 42.000 από τις απαιτούμενες 44k. Καλή είσαι ρε Insomniac αλλά εδώ πέρα τα πράγματα θυμίζουν κάτι races του πρώτου Ratchet and Clank( αλλα νεύρα εκεί)
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
Mαλλον θα αποδεχτώ την ήττα σαν gentleman και θα συνεχίσω με το υπόλοιπο game( 78% completed)
Παράλληλα ξεκίνησα το Owlboy, προκειμένου να κάνω ένα διάλειμμα από το drone challenge. Πραγματικά πολύ όμορφος τίτλος. Αλλά κάπου εκεί σταματάνε τα όποια θετικά έχω να πω. Ειλικρινα δεν καταλαβαίνω το γενικό praise που έχει εισπράξει, είμαι λίγο πριν το τέλος από ότι αντιλαμβάνομαι οπότε περισσότερα και πιο αναλυτικά όταν θα έχω ολοκληρώσει τον τίτλο( για side content ούτε λόγος και θα εξηγησω το γιατί στο τελικό ποστ εντυπώσεων )
Εδώ και λίγο καιρό μασουλάω το Superstar Saga σε emu στο classic mini. Πολύ χαρούμενο και με ωραίο χιούμορ.
Από SNES άφησα ό,τι είχα πιάσει και βρίσκομαι καταμεσής του Super Metroid. Ναι, είναι ένα αριστούργημα του show don't tell design. Περισσότερα σύντομα.
Comment