Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τί παίζετε αυτό τον καιρό;

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ξεκίνησα ξανα το Blasphemous μετα το patch που διόρθωσε καπως το κακο platforming, προς το παρον το απολαμβάνω.

    Comment


    • Βγάλανε τέτοιο patch; Έχουν βγάλει αναλυτικές σημειώσεις; Ήμουν αρκετά μετά τη μέση και δεν με πείραξε και τόσο το platforming, αλλά αν το βελτίωσαν, ακόμα καλύτερα.

      EDIT
      Το βρήκα, ωραία πράματα
      Last edited by Phantom Duck; 19-12-2019, 01:19 PM.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
        3 μήνες Ultimate pass και 3 μέρες λόγω Gold conversion με 1 ευρώ (πιο πριν δεν με άφηνε) και συνεχίζουμε το λιωσίδι μετά το Halo Reachο.
        Ετσι τη "πατησα" κι εγω. Μπορουσαμε να χαμε φορτωσει gold πρωτα και μετα να παρουμε τη προσφορα ώστε να γινει το 12μηνο ή 24μηνο ή 36μηνο convert σε ultimate
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Σαφώς θα μπορούσε να γίνει έτσι αλλά έλα που δεν έχω βάλει ποτέ gold ή game pass, ultimate κτλ. εκτός από προσφορές του 1 ευρώ στο Xbox One. Συνολικά 4 χρόνια που έχω το σύστημα πρέπει να έχω βάλει Xbox συνδρομή 13 φορές, 1 ευρώ την φορά.

          Comment


          • Ori and the Blind Forest. Η μεγαλύτερη, για μένα, περίπτωση style-over-substance παιχνιδιού. Έχει άψογα γραφικά και το σάουντρακ είναι μοναδικό. Δυστυχώς όμως, σαν παιχνίδι είναι μια μετριότητα. Η μάχη είναι αδιάφορη, αφού σπαμάρεις το Α για να εκτοξεύσεις μπαλάκια κρατώντας μια απόσταση ασφαλείας κι απλώς προσέχοντας να μη σε πετύχουν τα μπαλάκια του εχθρού. Οι εχθροί αναγεννιούνται μόλις τολμήσεις να κουνηθείς λιγάκι, οπότε η μάχη γίνεται μια συνεχή αναπόφευκτη αγγαρεία. Την κατάσταση προσπαθεί να σώσει το ability tree και να εθίσει τον παίχτη μέσα από αλλεπάλληλα περιττά upgrades χωρίς βάρος και ουσιαστική αίσθηση προόδου. Το trial and error που προέρχεται από το μέτριο level design προσπαθεί κάπως να μαζέψει το σύστημα save (σώζεις σχεδόν όπου και όποτε θες, αρκεί να έχεις το energy), αλλά δεν κρύβεται η έλλειψη οράματος. Ένα μικρό αλλά εύστοχο παράδειγμα για το ότι δώθηκε έμφαση στο πώς φαίνεται κι όχι πώς παίζεται, είναι πως κάποιες φορές στο foreground κάποια αντικείμενα (κλαδιά, φύλλα) εμποδίζουν από το να δεις τι κάνεις σε περιοχές με εχθρούς, κι αυτό για να περάσεις και να δεις τα κλαδιά μπροστά και να πεις ουάου, σαν ταινία φαίνεται. Το ότι τρέχει άψογα στο Switch, το αρτ είναι αξεπέραστο και ο χαρακτήρας animated απίστευτα, είναι όλα πράγματα που μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.

            Αυτές είναι παρατηρήσεις που έκανα τις προάλλες, και σήμερα είπα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία, αλλά τζίφος. Κανονικά δεν θα το έκανα, αλλά επειδή επιθυμούσα αυτό το παιχνίδι από την αρχή που πήρα Switch και ξόδεψα όλα μου τα gold coins για να το πάρω φθηνότερα, θα του δώσω άλλη μια τελευταία ευκαιρία κάποια στιγμή σύντομα. Το καλύτερο κομμάτι ως τώρα ήταν η εισαγωγή, που δεν είχε gameplay. Αν ήταν ταινία της Dreamworks θα την έβλεπα οπωσδήποτε, αλλά δυστυχώς δεν είναι.


            Comment


            • Καλό ποστ Ραφ, μόλις έσβησα το παιχνίδι από τη wishlist μου αφού διάβασα τις εντυπώσεις σου.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • Microsoft game studios, τι περιμενες .

                Comment


                • Originally posted by Deus View Post
                  Καλό ποστ Ραφ, μόλις έσβησα το παιχνίδι από τη wishlist μου αφού διάβασα τις εντυπώσεις σου.
                  Δοκίμασε το ντέμο που υπάρχει το eshop του Switch πριν το απορρίψεις. Έχω να πω πως το ποστ, παρόλο που δεν αναφέρει τίποτα ψευδές, γράφτηκε εν βρασμώ μετά απο ένα session αγανάχτησης. Το παιχνίδι μάλλον θα το συνεχίσω γιατί υπόσχεται καλό πλατφόρμιγκ και μείωση της μάχης. Οπωσδήποτε δεν φαίνεται να είναι το αριστούργημα, απλώς δεν θέλω να επηρεάσω αρνητικά κάποιον που μπορεί τελικά να το ευχαριστηθεί.

                  Comment


                  • Για εμένα πάντως που είμαι πλατφορμάκιας, το Ori είναι από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα αυτού του είδους, το ευχαριστήθηκα στο έπακρο και το έχω στη λίστα με τα κορυφαία του είδους. Περιμένω πώς και πώς το 2ο που ελπίζω να είναι ακόμα καλύτερο.

                    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                    Comment


                    • Originally posted by Raf View Post

                      Δοκίμασε το ντέμο που υπάρχει το eshop του Switch πριν το απορρίψεις. Έχω να πω πως το ποστ, παρόλο που δεν αναφέρει τίποτα ψευδές, γράφτηκε εν βρασμώ μετά απο ένα session αγανάχτησης. Το παιχνίδι μάλλον θα το συνεχίσω γιατί υπόσχεται καλό πλατφόρμιγκ και μείωση της μάχης. Οπωσδήποτε δεν φαίνεται να είναι το αριστούργημα, απλώς δεν θέλω να επηρεάσω αρνητικά κάποιον που μπορεί τελικά να το ευχαριστηθεί.
                      Παιδια δε θελουμε rage quitters εδω, git gud or git out.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • Ήδη μπήκα στο πρώτο dungeon το οποίο ήταν 90% πλατφόρμες. Εκεί πήρα και μια συγκεκριμένη δύναμη που φαίνεται πως μεταμορφώνει το traversal και τον τρόπο με τον οποίο βλέπεις τους εχθρούς. Φαίνεται να τα μαζεύει κάπως.

                        Comment


                        • Χάρηκα πάρα πολύ που είδα το My Friend Pedro να παίρνει βραβείο στο Steam, δεν περίμενα να είναι τόσο φοβερό action και το θεωρούσα κρυμμένο game.

                          Είναι στη λίστα του Gamepass (ούτε αυτή η υπηρεσία έχει ακουστεί όσο θα έπρεπε νομίζω) και οι arcade-action φίλοι απλά θα το λατρέψουν.

                          Βullet-time, dual-wield και dodge με άριστες φυσικές και gameplay που καταφέρνει να μην επαναλαμβάνεται αρκούν για να σε πείσουν!





                          Last edited by Ryu_gr; 02-01-2020, 11:20 PM.
                          The illusion of free will is an illusion.

                          Comment


                          • Yoshi's Crafted World aka Tsampa Magkas!

                            Το ντέμο του ήταν από τα πρώτα παιχνίδια που είχα παίξει στο Switch. Μου είχε κάνει κακή εντύπωση πόσο απλοικό είναι. Και όντως είναι τόσο εύκολο για να είναι προσβάσιμο από παίχτες κάθε ηλικίας. Όμως είναι όμορφο και διασκεδαστικό. Θα περίμενα μια καμπύλη δυσκολίας τύπου SMOdyssey, όπου τα κύρια collectibles είναι κυριολεκτικά στον δρόμο σου και τα υπόλοιπα χρειάζονται φαντασία και ικανότητα να αποκτηθούν, αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Και είναι κρίμα, γιατί το πρώτο παιχνίδι της σειράς, το Yoshi's Island στο SNES, ήταν ένα κανονικό σκληροπυρηνικό πλατφόρμερ αν ήθελες το 100% του. Το απολαμβάνω παρ' όλα αυτά και χαίρομαι που το καβάτζωσα πρακτικά δωρεάν.

                            Ori and the Blind Forest

                            Πλησιάζω σιγά σιγά στον τερματισμό του. Δεν μένω με την ίδια κακή εντύπωση όπως στην αρχή, διότι αργότερα και με την απόκτηση των πρώτων abilities ξεδιπλώνεται η χάρη του πλατφόρμιγκ κι έτσι η μετακίνηση γίνεται πολύ ευχάριστη, συν τους ευρηματικούς γρίφους στα dungeons. Δίνει την αίσθηση πως η endgame εξερεύνηση του χάρτη θα είναι πολύ διασκεδαστική. Παρ'όλα αυτά το έντονο trial and error υποσκάπτει σοβαρά την εμπειρία @Ryu_gr;. Γενικώς δεν είναι κακό παιχνίδι αλλά σίγουρα δεν είναι και κορυφαίο, για μένα.

                            Comment


                            • Σε αναμονή του dlc του Kingdom Hearts 3 ξαναέβαλα το Final Fantasy XIV και το προχωράω τσουκου τσουκου. Έχει άπειρο περιεχόμενο και δραστηριότητες για να ασχοληθεί κανείς αλλά εγώ επικεντρώνομαι σε dungeons, main story και class quests. Άριστες εντυπω΄σεις μου έχει αφήσει πάντως, το σενάριο είναι κλασσικό Final Fantasy στα καλύτερά του και έχει πολύ ωραίους χαρακτήρες και εξαιρετική μουσική. Πολύ δυνατή εμπειρία.

                              Σε κάποια φάση θα κάνω και ένα μεγάλο ποστ εντυπώσεων.


                              Tidy!

                              Do not blame me.Blame yourself or God.
                              In Matsuno we trust.

                              Comment


                              • Cities Skylines

                                Τι γαμημενο κολλημα ειναι αυτο; Με κολλαει το ποσο οργανικα δουλευει το παιχνιδι, εκει που πιστευεις οτι εχεις κανει μια μεγαλη πολη στον αυτοματο και δεν εχει πια νοημα να ασχοληθεις, η πλυθησμιακη ευξηση δημιουργει νεα προβληματα, οι δρομοι που ειχες κανει για να υποστηριξεις τους 30.000 κατοικους και νομιζες οτι ειχες λυσει το κυκλοφοριακο προβλημα, δεν επαρκουν πλεον. Χτες επεκταθηκα σε μια νεα περιοχη, ορισα ζωνες πυκνης κατοικισης και πριν το καταλαβω the fucking thing fucking exploded, τα τετραγωνα γεμισαν πολυκατοικιες και οι εξοδοι της εθνικης οδου ειχαν φρακαρει. Και αντε κατσε να βρεις διαφορετικο σχεδιο δρομων να αντιμετωπισεις τη νεα κατασταση. Εν τω μεταξυ εκει που παλια δεν ερχοταν κοσμος τωρα σκανε 200+ τη βδομαδα, μαλλον επειδη εφτιαξα πολλη βιομηχανικη ζωνη και υπαρχουν δουλειες. Χτες το βραδυ το ανοιξα γυρω στις 11 και απο 30.000 κατοικους που ειχα εχοντας παιξει ηδη 15 ωρες+ εφτασα τους 46.000 μεχρι τις 12:30 που το κλεισα.
                                Μου χει καει τοσο ο εγκεφαλος που ενα βραδυ εβλεπα στον υπνο μου οτι σχεδιαζα δρομους.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X