Γράφει στο Just finished!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Τί παίζετε αυτό τον καιρό;
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Θα συμφωνήσω πως το σύστημα με τα χαμένα αντικείμενα που πρέπει να παραδίδεις είναι κουραστικό. Η εξερεύνηση στο μοναστήρι στην αρχή μου άρεσε πολύ σαν καινοτομία όμως όσο προχωράει το παιχνίδι και αποκτάς περισσότερα activity points καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχουν πολλά πράγματα τελικά για να κάνεις, έτσι καταλήγεις να ξοδεύεις τους πόντους στις ίδιες και τις ίδιες δραστηριότητες που απλά ενισχύουν το support μεταξύ χαρακτήρων. Ισχύει αυτό που λες απλά εμένα δεν με κούρασε τόσο όσο εσένα σε σημείο να χαλαστώ. Βέβαια δεν το έχω τελειώσει ακόμα το παιχνίδι, είμαι στο κεφάλαιο 11.
Πάντως θεωρώ πως έχει πολύ καλύτερο skill system από τα προηγούμενα Fire Emblem και η διαδικασία αλλαγής κλάσεων μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ, είναι η αγαπημένη μου προσθήκη που έχω δει στη σειρά. Τέλος, σε αυτό επιτυγχάνεται πολύ καλύτερα το δέσιμο των χαρακτήρων μεταξύ τους, κάτι που το επιδιώκουν πάνω κάτω όλα τα Fire Emblem αλλά πολλές φορές με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Για αυτούς τους λόγους θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, FE. Σίγουρα είναι κλάσεις ανώτερο από αυτά των 3DS, ακόμα και από το Awakening που το έχουν εκθειάσει όσο δεν πάει. (για εμένα είναι απίστευτα υπερεκτιμημένο)
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Deus View PostΩραίος IHNE, αν έχεις όρεξη γράψε τίποτα για το Control, με έψησε αυτό το παιχνίδι, μου φαίνονται πολύ πιασάρικα τα διάφορα χαρακτηριστικά του. ( setting, gameplay, metroidvania elements, ιστορία βασισμένη σε μυστήρια/υπερφυσικά φαινόμενα)
Το Blasphemous λένε πως είναι αρκετά καλό αλλά με θεματάκια. To GOW5 εντελώς αδιάφορο, το Borderlands 3 το ίδιο, νιώθω ότι χόρτασα με το Borderlands 2.
Εγώ παίζω το Fire Emblem The Three Houses... Μάλλον από τα καλύτερα Fire Emblem, αν όχι το καλύτερο. Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όποιος έχει Switch και γουστάρει tactical rpgs.Originally posted by Ramparter View PostΜε χαλασαν παρα πολυ τα monastery stuff, πολυ επαναλαμβανομενα και τρωγαν χρονο που δε μου προσεφερε διασκεδαση. Το instruction, τα goals κλπ μ αρεσαν, το να τρεχω γυρω γυρω σε ενα μοναστηρι και να δειχνω οτι αντικειμενο εχω στο καθενα για να δω αν ειναι δικο του δε μ αρεσε. Επισης επειδη δεν ειχε ορεξη να επενδυσω σ αυτα δεν εκανα recruit σχεδον κανενα αλλο μαθητη.Originally posted by Deus View PostΘα συμφωνήσω πως το σύστημα με τα χαμένα αντικείμενα που πρέπει να παραδίδεις είναι κουραστικό. Η εξερεύνηση στο μοναστήρι στην αρχή μου άρεσε πολύ σαν καινοτομία όμως όσο προχωράει το παιχνίδι και αποκτάς περισσότερα activity points καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχουν πολλά πράγματα τελικά για να κάνεις, έτσι καταλήγεις να ξοδεύεις τους πόντους στις ίδιες και τις ίδιες δραστηριότητες που απλά ενισχύουν το support μεταξύ χαρακτήρων. Ισχύει αυτό που λες απλά εμένα δεν με κούρασε τόσο όσο εσένα σε σημείο να χαλαστώ. Βέβαια δεν το έχω τελειώσει ακόμα το παιχνίδι, είμαι στο κεφάλαιο 11.
Πάντως θεωρώ πως έχει πολύ καλύτερο skill system από τα προηγούμενα Fire Emblem και η διαδικασία αλλαγής κλάσεων μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ, είναι η αγαπημένη μου προσθήκη που έχω δει στη σειρά. Τέλος, σε αυτό επιτυγχάνεται πολύ καλύτερα το δέσιμο των χαρακτήρων μεταξύ τους, κάτι που το επιδιώκουν πάνω κάτω όλα τα Fire Emblem αλλά πολλές φορές με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Για αυτούς τους λόγους θεωρώ πως είναι από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, FE. Σίγουρα είναι κλάσεις ανώτερο από αυτά των 3DS, ακόμα και από το Awakening που το έχουν εκθειάσει όσο δεν πάει. (για εμένα είναι απίστευτα υπερεκτιμημένο)
Το control για να πω την αληθεια δεν επαιξα παραπανω παντως οι αρχικες μου εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες οπως ειπα, ειδικα στο θεμα του storytelling φαινεται να εχει πολυ ψωμι, μη βλεπετε απο τα reviews εδω βαζουν σαν αρνητικο αρκετοι οτι "χανονται στο χαρτη" και φυσικα το ray-tracing performance.. Το Blasphemous θεωρητικα ειναι απο τα παιχνιδια που θα γουσταρω απειρα, pixel-art, metroidvania elements, soulslike (αν και εχει γινει καραμελα αυτο ), 2d κλπ αλλα και αυτο λιγο που επαιξα "δεν το νιωθω" αυτη τη στιγμη δεν ξερω γιατι, παντως δεν εχω δει θεματακια. Τρεχει παρα πολυ καλα εχει tight controls, γενικα τιποτα που να με χαλαει.
Comment
-
Okami. Το παιχνίδι που σε δουλεύει ψιλό γαζί, με αλλεπάλληλες κλιμακώσεις που όμως δεν οδηγούν σε τερματισμό. Το πορτ για Switch στέκεται πολύ καλά, προσφέρει και touch controls στο πινέλο για όποιον ενδιαφέρεται - εγώ δεν το χρησιμοποιώ. Το παιχνίδι που φαίνεται καλύτερα σε handheld mode από αυτά που έχω δοκιμάσει ως τώρα. Πολύ τίμια προσφορά στα 20€.
Comment
-
Link's Awakening, Three Houses και λιγο Divinity Original Sin που ειπα να του δωσω μια ευκαιρια μηπως και...
Comment
-
Το Divinity το τσάκωσες στο Switch ρε θηρίο; Όλοι λένε πως είναι classic status τίτλος. Πάντως εμένα μ' έχει κερδίσει το Ori and the Blind Forest, είναι από τις παιχνιδάρες που δεν είχα πάρει πρέφα λόγω αποχής από το χόμπι, τρέχει άψογα στο Switch και είναι στο εικοσάρι.
Comment
-
Μιλαω για το 1ο Divinity στο Xbox One, Σιγα μην εδινα 40-50 για παιχνιδι που ακουω οτι ειναι πιο hardcore κι απο κλασικα Baldur's Gate κλπ.
Κι η αληθεια ειναι οτι ξεκινα πολυ αποτομα. Το 2 παιζει να ναι καθολου πιο βατο;
Δεν αναφερομαι καν στις μαχες αλλα στο υπολοιπο, πχ εκανα investigate ενα φονο μιλαγα με πολυ κοσμο, καταλαβα οτι κατι παιζει με τη γυναικα του θυματος βρηκα μια πισω πορτα δεν ειχα lock skills (μαλλον; το παιχνιδι δε μου εξηγησε γιατι δε μπορω να κανω pick lock) οποτε της εδωσα 200 χτυπηματα ν σπασει μετα απο ωρα
Σ αλλο σημειο κατεβηκα σε ενα υπογειο στο Inn νομιζω και ειχε κατι τοξικα αερια, δεν ειχα ιδεα πως να τα απενεργοποιησω.. anyway ειναι το αλλο ακρο του Link's Awakening, μπορει να παιζεις 1 ωρα και να μην εχεις κανει ουσιαστικο progress. Που πηγαν οι απλες αποστολες τυπου "πηγαινε σκοτωσε εκεινα τα ορκ και ελα να σου δωσω λεφτα;"
Comment
-
Τις προάλλες δοκίμασα κι έπαιξα αρκετά το Rime για το Switch. Τελικά έσκασε το LA οπότε δεν τέλειωσα κι ούτε πρόκειται μάλλον το Rime, αλλά γράφω δυο λόγια για την έκδοση.
Ενώ το παιχνίδι φαίνεται καλό, το πορτ για το Switch είναι απαράδεκτο. Τα slowdowns είναι πολλά και ακραία και στο φορητό δείχνει σκατά - αυτά μετά το 900mb patch. Δεν θα το πρότεινα ούτε με σφαίρες. Εφόσον το παιχνίδι σαν παιχνίδι δείχνει σχετικά κομπλέ θα μ' ενδιέφερε να δω μήπως αλλού έχει τύχει καλύτερα.
Comment
-
The surge 2:
Πολυ καλες εντυπωσεις μεχρι στιγμης ιδιαιτερα στο combat, θα το χαρακτήριζα επισης αρκετα hc για τα σύγχρονα δεδομενα του genre. Πχ το parry γινεται με 4-way directional inputs σε σχεδον perfect timing προς την κατεύθυνση του attack (υπαρχει augment που στη δειχνει αλλιως πρεπει η να την μαντέψεις η να την ξερεις), τα parry frames ειναι ελάχιστα και το risk reward σε επιτυχημένο parry επισης δεν ειναι κατι το φοβερό. Το απλο block ειναι επισης αχρηστο αφου θα χασεις το stamina σε 1-2 attacks και θα γινεις stun-lock σιγουρα. Καθε weapon εχει διαφορετικο moveset (μιλαμε για R1/RT combos) και μερικα αρκετα advanced techniques που δεν εχω δει ουτε hc streamers να χρησιμοποιουν, πχ dodge με crouch και counter με jump kick. Απο weapons εχω ξεχωρισει staff/spear ως πιο safe επιλογες και heavy duty αν θελω να φαρμαρω parts η απλα να ξεφορτωθω ενα single enemy γρηγορα, δεν εχω εμβαθύνει πολυ όμως.
3 bosses εχω φαει μεχρι στιγμης και δεν θα ελεγα οτι ειναι και memorable ισα ισα, παντως την δουλεια τους την κανουν μεχρι εκει.
Art και level design επισης σε πολυ καλο επιπεδο με απειρα shortcuts νιωθεις οτι ο κοσμος ειναι ενωμενος αν και φαινεται αρκετα μικρος προς το παρον. Αναλυτικές εντυπώσεις οταν το τερματισω παντως atm το προτεινω με κλειστα ματια σε ολους τους fans των soulsborne, ειναι αρκετα εθιστικο παρα τα καποια προβληματα που εχει. Σιγουρα μιλαμε για μεγαλο improvement σε σχεση με το πρωτο το οποιο προσωπικα δεν με τρελανε καθολου.
Αντε να παρει σειρα και το Code Vein.
Comment
-
Originally posted by Raf View PostΤις προάλλες δοκίμασα κι έπαιξα αρκετά το Rime για το Switch. Τελικά έσκασε το LA οπότε δεν τέλειωσα κι ούτε πρόκειται μάλλον το Rime, αλλά γράφω δυο λόγια για την έκδοση.
Ενώ το παιχνίδι φαίνεται καλό, το πορτ για το Switch είναι απαράδεκτο. Τα slowdowns είναι πολλά και ακραία και στο φορητό δείχνει σκατά - αυτά μετά το 900mb patch. Δεν θα το πρότεινα ούτε με σφαίρες. Εφόσον το παιχνίδι σαν παιχνίδι δείχνει σχετικά κομπλέ θα μ' ενδιέφερε να δω μήπως αλλού έχει τύχει καλύτερα.
To Rime είναι διαμαντάκι.Αν μπορέσεις να το παίξεις κάπου αλλού,κάντο.Carpe diem
Comment
-
Originally posted by Ramparter View PostΜιλαω για το 1ο Divinity στο Xbox One, Σιγα μην εδινα 40-50 για παιχνιδι που ακουω οτι ειναι πιο hardcore κι απο κλασικα Baldur's Gate κλπ.
Κι η αληθεια ειναι οτι ξεκινα πολυ αποτομα. Το 2 παιζει να ναι καθολου πιο βατο;
Δεν αναφερομαι καν στις μαχες αλλα στο υπολοιπο, πχ εκανα investigate ενα φονο μιλαγα με πολυ κοσμο, καταλαβα οτι κατι παιζει με τη γυναικα του θυματος βρηκα μια πισω πορτα δεν ειχα lock skills (μαλλον; το παιχνιδι δε μου εξηγησε γιατι δε μπορω να κανω pick lock) οποτε της εδωσα 200 χτυπηματα ν σπασει μετα απο ωρα
Σ αλλο σημειο κατεβηκα σε ενα υπογειο στο Inn νομιζω και ειχε κατι τοξικα αερια, δεν ειχα ιδεα πως να τα απενεργοποιησω.. anyway ειναι το αλλο ακρο του Link's Awakening, μπορει να παιζεις 1 ωρα και να μην εχεις κανει ουσιαστικο progress. Που πηγαν οι απλες αποστολες τυπου "πηγαινε σκοτωσε εκεινα τα ορκ και ελα να σου δωσω λεφτα;"
Δεν σε καθοδηγεί καθόλου, το jornal σου δίνει μια γενική ιδέα για το τι πρέπει να κάνεις και εσύ απλά πρέπει να βρεις τον τρόπο. Σε πετάει στα βαθιά και απλά πρέπει να κολυμπήσεις. Απλά πρέπει να ψάχνεις το οτιδήποτε, να μιλάς σε όλους εξαντλώντας τους διαλόγους και να εξερευνάς πλήρως τον χάρτη. Είναι ένα από εκείνα τα λίγα παιχνίδια που ΔΕΝ είναι εγγυημένο ότι θα σημειώσεις πρόοδο κάθε φορά που θα βάλεις να παίξεις. Υπομονή υπομονή και πάλι υπομονή. Το έχω αφήσει στη μέση αλλά σίγουρα θα το ξαναπιάσω για να το τελειώσω, θέλω και να περάσω στο δεύτερο για το οποίο ακούω τόσο διθυραμβικά σχόλια, όλοι συμφωνούν πως είναι ένα από τα 3 καλύτερα rpg των τελευταίων ετών.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
CODE VEIN:
Αλλο ενα "soulslike" Εχω παιξει κανα 2ωρο και σαν πρωτη εντύπωση δεν μπορω να πω οτι με εχει κερδίσει 100%, το movement είναι αρκετά arcady, νιωθεις την κίνηση του χαρακτηρα σαν να γλιστράει στον παγο. Το UI ειναι αρκετα πολύπλοκο αν και εχει παρα πολλές επιλογές, το combat ειναι καλο αλλα οχι επιπεδου DS (οπως και ολα τα clones που κυκλοφορούν) και πιο arcade οπως ειπα αλλα μπορω να πω οτι ειναι αρκετά satisfying με παρα πολλες επιλογες πχ μπορεις απο την αρχη να εχεις αξιόλογο melee+caster setup. To Anime art ειναι καλο στους χαρακτήρες αλλα το περιβάλλον ειναι αρκετά απλο και uninspired, το level design επισης δεν φαινεται να ειναι τίποτα ιδιαίτερο ειναι αρκετα απλο.
Το παιχνιδι νομιζω οτι εχει μεγάλο potential παντως και τιποτα απο τα παραπάνω δεν ειναι deal breaker, απλα ξεκιναει παρα πολυ αργά δειχνοντας τις αδυναμίες του αμεσως για αυτο και τα low review scores imo (σιγα μην το τελειωσαν οι reviewers). Nομιζω ειναι παιχνιδι που στις 4-5 ωρες εχεις πλήρη εικονα και στις 10+ μολις φτιάξεις σοβαρο build αρχιζεις να το ευχαριστιέσαι πραγματικά.
Δεν ξερω αν θα ασχοληθώ σοβαρά άμεσα γιατι επεσαν πολλα soulslike και μαλλον θελω ενα break για κατι πιο ανάλαφρο.
Comment
Comment