Kυκλοφορησε το demo της Level 5 για το DS (απτο TGS 2009) και τις προηγουμενες ωρες ασχοληθηκα μαζι του.
Το περιεχομενο του ειναι τα : νεο Layton, Ιnazuma 11 2 και Ni no Kuni (Studio Ghibli).
Aποτι εμαθα, οσοι ολοκληρωσουν και τα 3 παραπανω παιχνιδια, ξεκλειδωνεται αυτοματα ενα ακομη παιχνιδι σαν extra. Δε ξερω ποιο ειναι και δεν επιδιωξα να μαθω καθως προσπερασα το Layton που μαφηνει αδιαφορο.
Θα πω τις εντυπωσεις για τα 2 RPGs.
Inazuma Eleven 2
Το Demo δε μας δειχνει παρα πολλα. Ειναι περισσοτερο μια εισαγωγη στο game και τους μηχανισμου του. Προκειται για direct sequel και συνεχιζει εκει που σταματα το πρωτο παιχνιδι, με την ομαδα του Mamorou να ειναι ηδη πρωταθλητρια Ιαπωνιας σε σχολικο επιπεδο.
O Mamorou (ο κεντρικος) καταρχας εχει κερδισει τη συμπαθεια μου γιατι ειναι ο goalkeeper της ομαδας κι αρχηγος της ομαδας του.
Το παιχνιδι ξεκινα μαυτον που φευγει απτο σπιτι του για να συνατησει την υπολοιπη ομαδα, στην πορεια αυτος και οι φιλοι του βλεπουν να καταστρεφεται το γηπεδο και σχολειο τους απο μια ομαδα εξωγηινων ατομων που αποτελουν πιθανοτατα και την τελικη προκληση τους.
Εξαρχης γινεται αντιληπτο πως εχει αυξηθει ΠΑΡΑ πολυ ο αριθμος των χαρακτηρων. Οι θεσεις τους φαινονται απο εναν αρκετα λεπτομερη χαρτη που εμφανιζεται στο πανω μερος της οθονης. Αρκετα χρησιμο καθως οι περιοχες εχουν μεγαλη εκταση.
Δεν εχω ασχοληθει πολυ με το πρωτο παιχνιδι ωστοσο δε φαινεται να εχουν αλλαξει και πολλα πραγματα.
Σιγουρα τα γραφικα βρισκονται στο ιδιο επιπεδο κι ο τροπος παιχνιδιου εξακολουθει να παραμενει ο ιδιος. Οπτικα παραμενει απλα συμπαθητικο. Το καλυτερο στοιχειο του ειναι τα anime video του.
Το Inazuma 11 2 δεν ειναι κλασσικη περιπτωση rpg.
Η περιηγηση γινεται σε 3ο προσωπο φυσικα, σε αρκετα μακρινο πλανο (οι χαρακτηρες φαινονται μικροσκοπικοι), υπαρχουν τα δεδομενα μενου και επιλογες.
Βασιζεται στο σεναριο του και οι μαχες προκυπτους απο events, επομενως ξεχαστε τoυς turn based μηχανισμους κ επιλογες οπως attack, defence κτλ
Στις αναμετρησεις τα πραγματα εχουν μεινει σχεδον ιδια με το πρωτο παιχνιδι. Ο χειρισμος απαιτει δεξιοτητα και ταχυτητα. Στο Demo ειχα την ευκαιρια να δω 3 κινησεις. Οταν εχετε τη μπαλα μπορειτε να σουταρετε, δωσετε πασα ή κανετε ντριπλα. Σε αντιθετη περιπτωση τη χανετε απτον αντιπαλο. Εαν κυνηγατε τον αντιπαλο, μπορειτε να του κανετε τακλιν, τζατζαρισμα(!!!) ωστε να χασει τη μπαλα απτην κατοχη του. Το πως θα δωσετε πασα και τι κατευθυνση θα παρει ο χαρακτηρας σας, εξαρταται απτην εντολη που θα του δωσετε με το στυλους στην οθονη του DS.
Φυσικα, οι παικτες κουραζονται, χρησιμοποιουν super κινησεις ΑΡΑ αποκτουν ρολο και τα items ;)
Φαινεται πολυ ενδιαφερον και σιγουρα ασυνηθιστο. Δεν ειναι ομως καινοτομο.
Ni no Kuni
Οι περισσοτεροι το γνωριζουν κι αναμενουν λογω της εμπλοκης του δημοφιλεστατου studio Ghibli στην παραγωγη του. Το παιχνιδι με αφησε με αναμεικτα συναισθηματα στο Demo. Απτην μια εβλεπα υπεροχες, παραμυθενιες anime σκηνες που με ταξιδευαν και απτην αλλη με προβληματισαν οι μηχανισμοι του.
Να τα παρω ομως ενα-ενα.
Καταρχας, η παρουσιαση του οπως ειπα ειναι εξαιρετικη. Ακομη και τα γραφικα εντυπωσιαζουν αφου η Level 5 χρησιμοποιει πανεξυπνες τεχνικες. Prerenderes τοπια, ζωγραφισμενα στο χερι με 3d χαρακτηρες που ειναι στο υφος του Zelda-PH.
Η ολη ατμοσφαιρα σε ταξιδευει. Δειχνει και ειναι οπως ακριβως τις screens βλεπαμε στα previews του famitsu. Παρολαυτα, η δικη μου αποψη ειναι πως αδικειται ετσι οπως εμφανιζεται στη χαμηλης αναλυσης οθoνη του DS.
Επισης, απτην πρωτη κι ολας σtιγμη γινεται εμφανες οτι αξιοποιει την οθονη του DS και γενικοτερα τον stylous χειρισμο παροτι παιζεται και χωρις αυτον.
Οσον αφορα τους μηανισμους του.. δυστυχως, ακολουθει τον κλασσικο δρομο των RPGs με Turn based μαχες. Ο ηρωας φαινεται στο κατω μερος της οθονης ενω οι αντιπαλοι επανω. Ακολουθει δηλαδη τη φιλοσοφια των Dragon Quests, δε υπαρχει κατι να σημειωσω εδω αφου λιγο πολυ ολοι κατανοουν αυτο που παρουσιαζει ο τιτλος.
Μου φαινεται πως η Level-5 θελει να το κανει αγαπητο κυριως στο Ιαπωνικο κοινο.
Ισως θα ηταν καλυτερη ιδεα, να υιοθετουσε ενα περισσοτερο adventure style. Φοβαμαι μηπως με τις μαχες και το κλασσικο του υφος, καταντησει επαναλαμβανομενο και κουραστικο.
Εαν διαθετει εξυπνους γριφους που μπορουν να δεσουν με το σεναριο τοτε μαλλον θα εχουμε ενα πολυ καλο RPG.
Σε αντιθετη περιπτωση, θα ειναι ενα παιχνιδι με ομορφη παρουσιαση κ σεναριο..απλα.
Το περιεχομενο του ειναι τα : νεο Layton, Ιnazuma 11 2 και Ni no Kuni (Studio Ghibli).
Aποτι εμαθα, οσοι ολοκληρωσουν και τα 3 παραπανω παιχνιδια, ξεκλειδωνεται αυτοματα ενα ακομη παιχνιδι σαν extra. Δε ξερω ποιο ειναι και δεν επιδιωξα να μαθω καθως προσπερασα το Layton που μαφηνει αδιαφορο.
Θα πω τις εντυπωσεις για τα 2 RPGs.
Inazuma Eleven 2
Το Demo δε μας δειχνει παρα πολλα. Ειναι περισσοτερο μια εισαγωγη στο game και τους μηχανισμου του. Προκειται για direct sequel και συνεχιζει εκει που σταματα το πρωτο παιχνιδι, με την ομαδα του Mamorou να ειναι ηδη πρωταθλητρια Ιαπωνιας σε σχολικο επιπεδο.
O Mamorou (ο κεντρικος) καταρχας εχει κερδισει τη συμπαθεια μου γιατι ειναι ο goalkeeper της ομαδας κι αρχηγος της ομαδας του.
Το παιχνιδι ξεκινα μαυτον που φευγει απτο σπιτι του για να συνατησει την υπολοιπη ομαδα, στην πορεια αυτος και οι φιλοι του βλεπουν να καταστρεφεται το γηπεδο και σχολειο τους απο μια ομαδα εξωγηινων ατομων που αποτελουν πιθανοτατα και την τελικη προκληση τους.
Εξαρχης γινεται αντιληπτο πως εχει αυξηθει ΠΑΡΑ πολυ ο αριθμος των χαρακτηρων. Οι θεσεις τους φαινονται απο εναν αρκετα λεπτομερη χαρτη που εμφανιζεται στο πανω μερος της οθονης. Αρκετα χρησιμο καθως οι περιοχες εχουν μεγαλη εκταση.
Δεν εχω ασχοληθει πολυ με το πρωτο παιχνιδι ωστοσο δε φαινεται να εχουν αλλαξει και πολλα πραγματα.
Σιγουρα τα γραφικα βρισκονται στο ιδιο επιπεδο κι ο τροπος παιχνιδιου εξακολουθει να παραμενει ο ιδιος. Οπτικα παραμενει απλα συμπαθητικο. Το καλυτερο στοιχειο του ειναι τα anime video του.
Το Inazuma 11 2 δεν ειναι κλασσικη περιπτωση rpg.
Η περιηγηση γινεται σε 3ο προσωπο φυσικα, σε αρκετα μακρινο πλανο (οι χαρακτηρες φαινονται μικροσκοπικοι), υπαρχουν τα δεδομενα μενου και επιλογες.
Βασιζεται στο σεναριο του και οι μαχες προκυπτους απο events, επομενως ξεχαστε τoυς turn based μηχανισμους κ επιλογες οπως attack, defence κτλ
Στις αναμετρησεις τα πραγματα εχουν μεινει σχεδον ιδια με το πρωτο παιχνιδι. Ο χειρισμος απαιτει δεξιοτητα και ταχυτητα. Στο Demo ειχα την ευκαιρια να δω 3 κινησεις. Οταν εχετε τη μπαλα μπορειτε να σουταρετε, δωσετε πασα ή κανετε ντριπλα. Σε αντιθετη περιπτωση τη χανετε απτον αντιπαλο. Εαν κυνηγατε τον αντιπαλο, μπορειτε να του κανετε τακλιν, τζατζαρισμα(!!!) ωστε να χασει τη μπαλα απτην κατοχη του. Το πως θα δωσετε πασα και τι κατευθυνση θα παρει ο χαρακτηρας σας, εξαρταται απτην εντολη που θα του δωσετε με το στυλους στην οθονη του DS.
Φυσικα, οι παικτες κουραζονται, χρησιμοποιουν super κινησεις ΑΡΑ αποκτουν ρολο και τα items ;)
Φαινεται πολυ ενδιαφερον και σιγουρα ασυνηθιστο. Δεν ειναι ομως καινοτομο.
Ni no Kuni
Οι περισσοτεροι το γνωριζουν κι αναμενουν λογω της εμπλοκης του δημοφιλεστατου studio Ghibli στην παραγωγη του. Το παιχνιδι με αφησε με αναμεικτα συναισθηματα στο Demo. Απτην μια εβλεπα υπεροχες, παραμυθενιες anime σκηνες που με ταξιδευαν και απτην αλλη με προβληματισαν οι μηχανισμοι του.
Να τα παρω ομως ενα-ενα.
Καταρχας, η παρουσιαση του οπως ειπα ειναι εξαιρετικη. Ακομη και τα γραφικα εντυπωσιαζουν αφου η Level 5 χρησιμοποιει πανεξυπνες τεχνικες. Prerenderes τοπια, ζωγραφισμενα στο χερι με 3d χαρακτηρες που ειναι στο υφος του Zelda-PH.
Η ολη ατμοσφαιρα σε ταξιδευει. Δειχνει και ειναι οπως ακριβως τις screens βλεπαμε στα previews του famitsu. Παρολαυτα, η δικη μου αποψη ειναι πως αδικειται ετσι οπως εμφανιζεται στη χαμηλης αναλυσης οθoνη του DS.
Επισης, απτην πρωτη κι ολας σtιγμη γινεται εμφανες οτι αξιοποιει την οθονη του DS και γενικοτερα τον stylous χειρισμο παροτι παιζεται και χωρις αυτον.
Οσον αφορα τους μηανισμους του.. δυστυχως, ακολουθει τον κλασσικο δρομο των RPGs με Turn based μαχες. Ο ηρωας φαινεται στο κατω μερος της οθονης ενω οι αντιπαλοι επανω. Ακολουθει δηλαδη τη φιλοσοφια των Dragon Quests, δε υπαρχει κατι να σημειωσω εδω αφου λιγο πολυ ολοι κατανοουν αυτο που παρουσιαζει ο τιτλος.
Μου φαινεται πως η Level-5 θελει να το κανει αγαπητο κυριως στο Ιαπωνικο κοινο.
Ισως θα ηταν καλυτερη ιδεα, να υιοθετουσε ενα περισσοτερο adventure style. Φοβαμαι μηπως με τις μαχες και το κλασσικο του υφος, καταντησει επαναλαμβανομενο και κουραστικο.
Εαν διαθετει εξυπνους γριφους που μπορουν να δεσουν με το σεναριο τοτε μαλλον θα εχουμε ενα πολυ καλο RPG.
Σε αντιθετη περιπτωση, θα ειναι ενα παιχνιδι με ομορφη παρουσιαση κ σεναριο..απλα.
Comment