Εν τάχει, ξεκίνησα το Gravity Rush.
Πολύ καλές οι αρχικές εντυπώσεις αν και ο χειρισμός είναι αρκετά δύσκολος λόγω του γεγονότος ότι κινείσαι σε όλες τις διαστάσεις, της ορμής του χαρακτήρα και της (πρακτικά) έλλειψης lock-on. Το παιχνίδι μέχρι εκεί που έπαιξα θεωρητικά δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο αλλά τα challenges μου φάνηκαν ακατόρθωτα. Δε ξέρω ίσως χρειάζεται να συνηθίσω ή να κάνω level up. Πάντως μετά από τόσους μήνες παίζοντας σχεδόν αποκλειστικά Dark Souls μου φάνηκε βουνό.
Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα cel shaded. Η αισθητική είναι steampunk, η μουσική όπου υπήρχε συμπαθητική. Οι χαρακτήρες μιλάνε μια ανύπαρκτη γλώσσα σε στυλ SotC. Το παιχνίδι μου θυμίζει κάπως Assassin's Creed on steroids όπου μπορείς να πας όπου θες ακολουθώντας σχεδόν ευθεία γραμμή. Οι μάχες φάνηκαν επίσης αρκετά συμπαθητικές.
Το παιχνίδι ξεκινάει πολύ καλά, όλα γίνονται γρήγορα και δε βαριέσαι εύκολα. Θα δείξει η συνέχεια, πάντως το gravity mechanic σίγουρα έχει προοπτικές και για μελλοντικά παιχνίδια.
Πολύ καλές οι αρχικές εντυπώσεις αν και ο χειρισμός είναι αρκετά δύσκολος λόγω του γεγονότος ότι κινείσαι σε όλες τις διαστάσεις, της ορμής του χαρακτήρα και της (πρακτικά) έλλειψης lock-on. Το παιχνίδι μέχρι εκεί που έπαιξα θεωρητικά δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο αλλά τα challenges μου φάνηκαν ακατόρθωτα. Δε ξέρω ίσως χρειάζεται να συνηθίσω ή να κάνω level up. Πάντως μετά από τόσους μήνες παίζοντας σχεδόν αποκλειστικά Dark Souls μου φάνηκε βουνό.
Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα cel shaded. Η αισθητική είναι steampunk, η μουσική όπου υπήρχε συμπαθητική. Οι χαρακτήρες μιλάνε μια ανύπαρκτη γλώσσα σε στυλ SotC. Το παιχνίδι μου θυμίζει κάπως Assassin's Creed on steroids όπου μπορείς να πας όπου θες ακολουθώντας σχεδόν ευθεία γραμμή. Οι μάχες φάνηκαν επίσης αρκετά συμπαθητικές.
Το παιχνίδι ξεκινάει πολύ καλά, όλα γίνονται γρήγορα και δε βαριέσαι εύκολα. Θα δείξει η συνέχεια, πάντως το gravity mechanic σίγουρα έχει προοπτικές και για μελλοντικά παιχνίδια.
Comment