Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Είμαι στις 25-30 ωρες στο Shin Megami Tensei V. Έχοντας σκληραγωγηθεί τερματίζοντας το 3 σχετικά πρόσφατα, το 5 μου φαίνεται περίπατος στο Normal. (αν και από ότι διάβασα παραμένει η καλύτερη δυσκολία να επιλέξει κανεις, καθώς το Hard φαίνεται να είναι απλά άδικο για τον παίκτη).
Πολύ εθιστικό πάντως, με στοιχεία open world εξερεύνησης, ορατούς εχθρούς και αρκετό περιεχόμενο όπως loot, side quests και φυσικά demon capture/ fusions. Το σύστημα μάχης παραμένει πολύ εθιστικό επίσης, αν και σπάνια χρειάστηκε μέχρι στιγμής να σκεφτώ κάτι πολύ εκτός της απλής λογικής των elemental weaknesses. Το SMT3 είχε σχεδιαστεί ούτως ώστε κάθε διαφορετική επίθεση/ικανότητα στο παιχνίδι να είχε μια θέση στις μάχες. Το 5 μέχρι στιγμής φαίνεται να ακολουθεί πιο απλή προσέγγιση και αυτό το κάνει πιο εύκολο αλλά παράλληλα και πιο εύκολα προσβάσιμο για τους μη εξοικειωμένους.
Τέλος, η πλοκή φαίνεται να ακολουθεί το ίδιο μοτίβο όπως σε όλα τα Shin Megami: κάποια cut scenes αραιά και που, με ελάχιστη έμφαση στην ανάπτυξη χαρακτήρων. Εδώ στο προσκήνιο είναι το lore και το world building. Απλά οι δαίμονες φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο ρόλο αλλά και προσωπικότητα σε σχέση με το 3 π.χ.
Απαντάω καθυστερημένα, τώρα είδα το ποστ.
Ωραίο ποστ. Έχω ακούσει πάντως πως το 5, παρόλες τις qol βελτιώσεις, δεν έχει την απόκοσμη ατμόσφαιρα του 3 που το έκανε τόσο ιδιαίτερο και μοναδικό. Ισχύει;
To 3 πάντως να πω πως έχει πολύ ωραία πρόκληση. Δεν αντιμετωπίζεις απλά εχθρούς που κάνουν μεγάλη ζημιά αλλά βλέπεις και καινούρια mechanics και patterns σε κάθε boss γεγονός που καθιστά την κάθε μάχη μοναδική και να απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Αυτό από ότι καταλαβαίνω έχει χαθεί στο 5 εκτός αν το βάλεις στο μέγιστο επίπεδο δυσκολίας.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Είναι από τον δημιουργό του Parappa the Rapper, μοναδικό στο είδος του τότε rhythm game που είχε κερδίσει κοινό και κριτικές.
Ο δημιουργός και μουσικός επανήλθε το 2000 με το Vib Ribbon, αποφάσισε να κρατήσει minimal design όπως βλέπετε (εδώ θα με γλεντήσουν Raf , Roronoa και άλλοι για ό,τι έχω πει για τα indies 😅) αλλά παραδόξως έχει αυτό το κάτι στο gameplay με μόλις 4 κουμπιά, πιασάρικα ιαπωνικής κουλτούρας κομμάτια αλλά και υποστήριξη δικού σου CD. Δεν είναι τυχαία και η Sony publisher.
Respect και για το forward compatibility του PS1 με χειριστήριο PS2. nooto στην τωρινή εποχή πώς τα πάει η Sony με τη συμβατότητα; 🤣
Είναι από τον δημιουργό του Parappa the Rapper, μοναδικό στο είδος του τότε rhythm game που είχε κερδίσει κοινό και κριτικές.
Ο δημιουργός και μουσικός επανήλθε το 2000 με το Vib Ribbon, αποφάσισε να κρατήσει minimal design όπως βλέπετε (εδώ θα με γλεντήσουν Raf , Roronoa και άλλοι για ό,τι έχω πει για τα indies 😅) αλλά παραδόξως έχει αυτό το κάτι στο gameplay με μόλις 4 κουμπιά, πιασάρικα ιαπωνικής κουλτούρας κομμάτια αλλά και υποστήριξη δικού σου CD. Δεν είναι τυχαία και η Sony publisher.
Respect και για το forward compatibility του PS1 με χειριστήριο PS2. nooto στην τωρινή εποχή πώς τα πάει η Sony με τη συμβατότητα; 🤣
Φίλε Ryu εγώ παίζω το Monster Boy and the Cursed Kingdom μετά απο ισχυρές παραινέσεις του Xeno και όχι μόνο. Αν δεν το έχεις παίξει κάνε το διότι πιστεύω πως θα σ' αρέσει πολύ. Δεν είναι και Hollow Knight δα () αλλά σίγουρα είναι μια υπερτίμια πακετάρα από γραφικάρες, μουσικάρες και καλό metroidvania gameplay που προσπαθεί να εκπλήξει τον παίχτη συνεχώς με πολλούς τρόπους.
Δυο παιχνίδια ήθελα να τερματίσω εδω και πολλά χρόνια. Το ένα ήταν το silent hill 2 που δεν το είχα βάλει ποτέ και προσφάτως μπήκε και τερματίστηκε και το άλλο ήταν το ff7 το οποίο το έχω αρχίσει πολλές φορές και για διάφορους λόγους ποτέ δεν τερμάτισα. Ήρθε λοιπόν η ώρα του και το έβαλα στο switch. Θα το βάλω για ένα play through τερματισμού αρχικά και το επόμενο playthrough θα είναι να κάνω παραπάνω πράγματα. Ίδωμεν.
Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
--------------------- UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
Χθες το ξεκίνησα και εγώ σε emu γιατί περιμένω να βγει retail να το πάρω. Κορυφή ρε φίλε…
Και εγω τη retail περιμενω, μεχρι τοτε θα ασχολουμαι λογικα με το Remake του Dead Space το οποιο ειναι καταπληκτικο πραγματκα. Θα γραψω περισσοτερα οταν το τελειωσω, αλλα για τους φιλους του ειδους ειναι must θα ελεγα.
Έκανα κάτι που σκεφτόμουν καιρό και πήρα το Sekiro για το Xbox. Δεν έχω ξαναπαίξει εκτενώς άλλο παιχνίδι της FROM και για αρχή ήμουν ανάμεσα στο Elden Ring κι αυτό. Μου αρέσει πολύ, είναι δύσκολο παιχνίδι αλλά θα με έβλεπα να επιμένω για να το τελειώσω. Το πρόβλημα είναι πως πρόκειται για προβληματική έκδοση: το Xbox Series S τρέχει την έκδοση του Xbox One, που ναι τρέχει στα 30fps, και αυτό δεν θα αποτελούσε πρόβλημα από μόνο του αν δεν υπέφερε από κακό frame pacing. Έτσι η κίνηση είναι συνεχώς σπαστή και δεν συνηθίζεται καθόλου εύκολα. Πέρα από αυτό, υπάρχει ένα ξεχωριστό storytelling μέσα από τους διαλόγους, τα voice-overs των χαρακτήρων αλλά και τις φιγούρες και τις κινήσεις των εχθρών. Έχεις την αίσθηση πως ο αντίπαλός σου είναι εκεί για να σου κάνει τη μούρη κρέας, κάτι μη αυτονόητο σε παιχνίδια του είδους.
Βγηκε προσφατως και το broken sword reforged, το οποιο θα ξανατιμησω μιας και το og Broken sword ειναι το αγαπημενο μου παιχνιδι.
Κατα τα λοιπα ξεκινησα το silent hill 2 remake. Ειμαι ηδη στο πρωτο 3ωρο.
Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
--------------------- UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
Comment