Announcement

Collapse
No announcement yet.

The King of Fighters XII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    KOF Game System Video Guide

    A big review
    Insert Coin

    Comment


    • #17


      Παραθέτω αυτά τα βιντεάκια για να θαυμάσουμε, όσοι δεν το έχουμε, τα πολύ όμορφα γραφικά του KOFXII. Υπάρχει και η επιλογή HD. Αγαπημένη μου πίστα είναι αυτή:



      Το επίπεδο των παιχτών από όσο μπορώ να κρίνω δεν είναι κορυφαίο, αλλά γίνονται ωραία matches.
      The illusion of free will is an illusion.

      Comment


      • #18
        Δε ξέρω γιατί, αλλά όσο καλά γραφικά και να έχουν πάντα θα με χαλάει το animation των 2D fighting...
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

        Comment


        • #19
          Δεν υπάρχει περίπτωση το BlazBlue να έχει vector γραφικά. Τα vector δεν έχουν καμμία σχέση με τα sprites, είναι μόνο γραμμές. Τα μόνα videogames που είχαν vector graphics είναι arcades του 80 και έμοιαζαν έτσι:



          Αυτό που βρήκα για την περίπτωση του BlazBlue είναι κάτι αμφιλεγόμενα posts που υποστηρίζουν ότι οι χαρακτήρες σχεδιάστηκαν με vectors και μετά έγινε rasterised η εικόνα για να μπει στο παιχνίδι. Όπως και να χει όμως, είτε σχεδιάστηκαν με pixels είτε με vectors, το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στο παιχνίδι είναι sprites δηλαδή το ένα και το αυτό. Δεν υπάρχει vector sprite που να μην περιορίζεται στην ανάλυση.

          Το μόνο σωστό post που βρήκα είναι το εξής:

          BB doesn't have vector art, by the way. They're pixel art, just like KOF XII. They're just 720p, while KOF XII is 480p (higher than SF3, same as GGXX).

          Actually BB sprites are 450 pixels tall approx and KOF12 are 250 pixels tall Approx.

          For example, Ash standing sprite is 88x234, meanwhile Jin Kizaragi (sp) standing sprite is 252x393.


          Τι πιο λογικό. Κάποιος διορθώνει το παραπάνω post με τις, θεωρητικά, πραγματικές αναλύσεις:
          "the sprites of bb are 768p and the sprites of kof12 are 360p, gg is 480p"
          και η άμεση σύγκριση φαίνεται εδώ:


          Comment


          • #20
            Και εγώ πιστεύω ότι είναι κλασσικά fixed resolution sprites. Απλά στα home ports γίνονται scale στην ανάλυση της κονσόλας και νομίζω στο arcade ΚΟF ΧΙΙ γίνονται scale όταν ζουμάρει η κάμερα ούτως ή άλλως.
            Insert Coin

            Comment


            • #21
              Originally posted by Ferryman View Post
              Δεν υπάρχει περίπτωση το BlazBlue να έχει vector γραφικά. Τα vector δεν έχουν καμμία σχέση με τα sprites, είναι μόνο γραμμές. Τα μόνα videogames που είχαν vector graphics είναι arcades του 80 και έμοιαζαν έτσι:



              Αυτό που βρήκα για την περίπτωση του BlazBlue είναι κάτι αμφιλεγόμενα posts που υποστηρίζουν ότι οι χαρακτήρες σχεδιάστηκαν με vectors και μετά έγινε rasterised η εικόνα για να μπει στο παιχνίδι. Όπως και να χει όμως, είτε σχεδιάστηκαν με pixels είτε με vectors, το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στο παιχνίδι είναι sprites δηλαδή το ένα και το αυτό. Δεν υπάρχει vector sprite που να μην περιορίζεται στην ανάλυση.

              Το μόνο σωστό post που βρήκα είναι το εξής:

              BB doesn't have vector art, by the way. They're pixel art, just like KOF XII. They're just 720p, while KOF XII is 480p (higher than SF3, same as GGXX).

              Actually BB sprites are 450 pixels tall approx and KOF12 are 250 pixels tall Approx.

              For example, Ash standing sprite is 88x234, meanwhile Jin Kizaragi (sp) standing sprite is 252x393.

              Τι πιο λογικό. Κάποιος διορθώνει το παραπάνω post με τις, θεωρητικά, πραγματικές αναλύσεις:
              "the sprites of bb are 768p and the sprites of kof12 are 360p, gg is 480p"
              και η άμεση σύγκριση φαίνεται εδώ:



              Τα vector graphics δεν είναι σώνει και καλά απλά γεωμετρικά σχήματα. Αυτό ίσχυε κάποτε που δεν υπήρχε η ανάλογη υπολογιστική ισχύ.
              Τα vectors είναι τεχνική που μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους image μετά από την ανάλογη επεξεργασία. Δλδ. ακόμα και μια φωτο που μετρίεται σε pixels μπορεί να μετατραπεί σε vector.
              Λογικά και το κινούμενο handmade sprite μπορεί να μετατραπεί σε vector.

              Αν υπάρχει ένας λόγος που δεν πολυπιστεύω ότι το BB έχει vectors είναι ότι είναι απίστευτα περίπλοκη διαδικασία και σιγά μην καθόταν να σκάσει η Arc Systems.
              Οπότε μάλλον ισχύει αυτό που λες.

              Comment


              • #22
                Όχι. Τα vectors πάντα είναι γεωμετρικά σχήματα που αποτελούνται από 2 και πάνω σημεία. Το ότι υπάρχουν προγράμματα που μετατρέπουν τις raster εικόνες σε vectors δεν έχει καμμία σχέση με το θέμα μας. Στην ουσία γίνεται επανασχεδιασμός των επιφανειών των pixels με πολλά γεωμετρικά σχήματα (κάτι που μπορεί ο καθένας να κάνει και manually χωρίς κάποιον αυτοματοποιημένο τρόπο)

                Τα vector graphics χρησιμοποιούνται από προγράμματα για το σχεδιασμό αντικειμένων που πρόκειται να τυπωθούν σε μεγάλες επιφάνειες χωρίς να αλλοιώνεται το σχέδιο και κατά κύριο λόγο τα αξιοποιούν γραφίστες για λογότυπα ή και συγκεκριμένου ύφους εικονογραφίσεις. Από όταν γίνει export μια εικόνα vector ή αποθηκευτεί ως jpg/tif κλπ που είναι raster μορφές αρχείων, τότε μετατρέπεται σε pixels. Vector είναι μόνο μέσα στο ίδιο το πρόγραμμα που μπορείς να διαχειριστείς διανυσματικά σχέδια.

                Στα videogames που έχουμε να κάνουμε με συγκεκριμένες αναλύσεις απεικόνισης δεν χρησιμοποιούνται vectors αν δεν υπάρχει ένα πρόγραμμα που να τα απεικονίζει διανυσματικά (όπως το flash) και πάλι έχουμε να κάνουμε με πολύ απλούστερα γραφικά που αποτελούνται από σχήματα (flash games).

                Το παρακάτω site αναφέρει όλα τα vector videogames που έχουν εμφανιστεί σε κονσόλες: http://www.giantbomb.com/vector-graphics/92-465/

                Ως επί των πλείστων λοιπόν βλέπουμε παλιά arcade games. Μια θεωρία λέει πως ακόμα και παιχνίδια όπως το Rez δεν είναι πραγματικά vector games αλλά vector-style games. Aυτός θα μπορούσε να είναι ο λόγος που δεν αναφέρονται στις αντίστοιχες λίστες της wikipedia:



                Η ίδια θεωρία λέει πως για να υπάρξουν κανονικά κινούμενα vector graphics εκτός υπολογιστών και διανυσματικών προγραμμάτων, χρειάζεται ένα vector display όπως αυτό:

                Βέβαια το Asteroids όπως και πολλά άλλα vector games έπαιζε σε πολλές κονσόλες και τηλεοράσεις, οπότε αυτή η θεωρία δεν ισχύει εκτός και αν οι άλλες εκδόσεις (εκτός της arcade) ήταν απλά μια pixel-based εκδοχή του κανονικού.

                Όπως και να χει όμως, τα παραπάνω sites σίγουρα λαμβάνουν υπόψη τις κονσόλες νέας γενιάς (το giantbomb αναφέρει Xbox360 games) και την γενικότερη τεχνολογική εξέλιξη στον τομέα των γραφικών και δεν αναφέρεται κανένα παιχνίδι με λεπτομερή, μη-γεωμετρικά γραφικά.

                Ελπίζω να σε κάλυψα Μπορείς βέβαια πάντα να το ψάξεις μόνος σου, αν βρεις κάτι εδώ είμαστε.

                P.S (one): Δεν ξέρω κατά πόσο τα flash games θεωρούνται videogames (πρέπει να υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στις δύο έννοιες) και αν παραμένουν διανυσματικά κατά τις μεταφορές τους σε κονσόλα (λογικά τα σχήματα θα μετατρέπονται σε 2D sprites οπότε θα περιορίζονται από την ανάλυση).

                Comment


                • #23
                  Opws kai na exei pantws eimai ths apopshs oti to Blazblue den dinei to grafiko apotelesma tou KoF 12...
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #24
                    Προσωπικά θεωρώ το BlazBlue και τα Guilty Gear ασύγκριτα πιο όμορφα παιχνίδια από οποιοδήποτε KOF συμπεριλαμβανομένου και του XII. Δε μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει πραγματικά. Εγώ το βρίσκω απλά απογοητευτικό. (τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω στην 32" LCD... Μπορεί τα sprite models να είναι όντως πολύ καλά στην native ανάλυση τους)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Ferryman View Post
                      Προσωπικά θεωρώ το BlazBlue και τα Guilty Gear ασύγκριτα πιο όμορφα παιχνίδια από οποιοδήποτε KOF συμπεριλαμβανομένου και του XII. Δε μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει πραγματικά. Εγώ το βρίσκω απλά απογοητευτικό. (τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω στην 32" LCD... Μπορεί τα sprite models να είναι όντως πολύ καλά στην native ανάλυση τους)
                      Διαφωνώ με αυτό και συμφωνώ με Ground.
                      KOFXII>>>>>BB μακράν

                      Για τα vectors μπράβο που το ψαξες

                      Comment


                      • #26
                        To BB einai xeirotero kai apo to Guilty Gear IMO.
                        Egw vlepw sto KOF 12 ta kalytera 2D grafika pou exw dei pote, me to GG na akolouthei apo poly konta.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • #27
                          But... http://www.aksysgames.com/wp-content...6-48-18-18.jpg

                          Comment


                          • #28
                            But what...http://ps3media.ign.com/ps3/image/ar...3040731479.jpg

                            Comment


                            • #29
                              Koita koita na ksekatharisw oti den exw provlhma me ta grafika kai to animation tou BB ta opoia einai toso kala oso tou KOF12, alla o logos pou exw ksexwrizw to 12 einai ta modela twn xarakthrwn.

                              Sto KOF 12 oi kinhseis fainontai katharoteres kai poio entypwsiakes sto diko mou mati.

                              To BB den to phra kala apo thn prwth stigmh pou ematha pws tha antikatasthsei to GG.
                              Dhladh stamathsan to GG gia na vgaloun afto? Eleos.
                              Oute enas xarakthras den mporei na mou prokalesei to endiaferon kai oson afora tis kinhseis tous... meh...
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • #30
                                Εγώ πάντως ανεξαρτήτως γραφικών, δυσκολέυομαι πολύ να κάνω τα αλματάκια σωστά. Τα μεγάλα(κάτω->πάνω) και τα μικρά (tap πάνω) τα ψιλοκαταφέρνω, στα άλλα χάνεται η μπάλλα. Επίσης τα input shortcuts του SFIV μας χάλασανε τελικά, γιατί δεν μπορώ να βγάλω με άνεση τις super...
                                Insert Coin

                                Comment

                                Working...
                                X