Announcement

Collapse
No announcement yet.

The King of Fighters XII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Jedah View Post
    Εγώ πάντως ανεξαρτήτως γραφικών, δυσκολέυομαι πολύ να κάνω τα αλματάκια σωστά. Τα μεγάλα(κάτω->πάνω) και τα μικρά (tap πάνω) τα ψιλοκαταφέρνω, στα άλλα χάνεται η μπάλλα. Επίσης τα input shortcuts του SFIV μας χάλασανε τελικά, γιατί δεν μπορώ να βγάλω με άνεση τις super...
    Ποιους χαρακτήρες παίρνεις συνήθως;
    Φαντάζομαι Benimaru στα σίγουρα έτσι;

    Comment


    • #32
      Δεν έχω κατασταλλάξει ακόμα, πώς σου ήρθε ο Benimaru, ποτέ δεν τον διαλέγω. Πειραματίζομαι ακόμα, με Kyo, Ralf, Robert Garcia και Kim.
      Insert Coin

      Comment


      • #33
        Δε βρίσκω το λόγο να μη μπορούν να υποστηρίξουν vector graphics οι κονσόλες, αν και αμφιβάλλω αν είναι τέτοιοι οι χαρακτήρες του BlazBlue. Για να κάνεις vector ένα πολύπλοκο σχέδιο θέλει ΠΟΛΥ δουλειά.
        Και το Rez έχει vector graphics όπως και όλα τα 3D παιχνίδια. Το ίδιο δεν ισχύει όμως και για τις υφές απαραίτητα...
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

        Comment


        • #34
          Θα συμφωνήσω εν μέρει με Ferry! Αν πάρουμε τα vector graphics με τη σκληροπυρηνική τους έννοια, τότε ναι, χρειαζόμαστε vector monitor για να εχουμε πραγματικά vector graphics! Όμως, όπως πήγε να πει επίσης ο Ferry, από άλλη οπτική, υπάρχουν vector γραφικά και στα κοινά (raster) monitors. Το πρόγραμμα κάνει τους vector υπολογισμούς και εν τέλει το monitor απεικονίζει με pixels τον "vector κώδικα". Παράδειγμα αποτελούν τα .svg αρχεία.



          Για όσους ενδιαφέρονται πάρτε τον παραπάνω κώδικα, αλλάξτε την παράμετρο "r" από 40 σε π.χ. 60, et voila, θα έχετε έναν νέο μεγενθυμένο κύκλο, με "ολοκαίνουργια pixels", αντιθέτως με τις κλασσικές εικόνες που κάνουν scale τα υπάρχοντα pixels με τεχνικές filtering. (αντιγράψτε τον κώδικα στο notepad, αποθηκεύστε τον με κατάλληξη .svg και ανοίξτε το με firefox)

          Άρα ασχέτως αν σαν τελικό αποτέλεσμα έχουν pixels, πιο πριν χρησιμοποιούνται vector διαδικασίες που φτιάχνουν κάθε φορά "καινούργια" pixels. Οι κονσόλες χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική, όπως για παράδειγμα το Dreamcast που έχει 128-bit vector graphics επεξεργαστή. Επίσης υπάρχουν και προγράμματα που δουλεύουν με vectors προτού δούμε το raster (εικόνα με pixels) αποτέλεσμα, όπως το CorelDraw.

          Στο θέμα του BlazBlue τώρα, ΑΥΤΟ ακριβώς πιστεύω πως γίνεται! Δηλαδή όταν αλλάζουν μέγεθος τα εν τέλει sprites του BlazBlue, γίνονται πρώτα ανάλογες vector διαδικασίες, για αυτό πιστεύω τα αναφέρουν σαν vector graphics.
          The illusion of free will is an illusion.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Jedah View Post
            Δεν έχω κατασταλλάξει ακόμα, πώς σου ήρθε ο Benimaru, ποτέ δεν τον διαλέγω. Πειραματίζομαι ακόμα, με Kyo, Ralf, Robert Garcia και Kim.
            Μα Benimaru είναι teh ownage!!!


            @ruy_gr

            Όλες οι αναφορές περί BB και vectors κάτι τέτοιο εννοούν. Ότι δλδ. η μεγένθυση δεν γίνεται με το κλασικό τρόπο αλλά μέσω κάποιας vectoring διαδικασίας.

            Τεσπά μέχρι να μας απαντήσει η ίδια η Arc Systems (ποτέ δλδ.) τότε μόνο εικασίες θα γίνονται.

            Comment


            • #36
              Ποτε δε μιλαω για τεχνικα θεματα και ουτε παλι θα πω κατι σχετικο.
              Ανεξαρτητως τεχνοτροπιας κτλ απλα να πω πως αυτο που βλεπω στα παιχνιδια της ArcSys το θεωρω ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ απο ο,τι βλεπω απο την καθε προσπαθεια της SNK.
              Μπορει στο KoF12 να εχουν ιδρωσει περισσοτερο και να εχουν κανει καλυτερο animation και αλλα πολλα, αλλα απο αυτο που βλεπω και μονο το KoF12 δε με ελκει καν, σε αντιθεση με το BlazBlue στο οποιο σιγουρα θα εδινα μια ευκαιρια αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των 2.

              Comment


              • #37
                Είναι καλός ο Benimaru στο KOFXII? Γιατί στο CVS2 ήταν fail

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Xeno View Post
                  Ποτε δε μιλαω για τεχνικα θεματα και ουτε παλι θα πω κατι σχετικο.
                  Ανεξαρτητως τεχνοτροπιας κτλ απλα να πω πως αυτο που βλεπω στα παιχνιδια της ArcSys το θεωρω ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ απο ο,τι βλεπω απο την καθε προσπαθεια της SNK.
                  Μπορει στο KoF12 να εχουν ιδρωσει περισσοτερο και να εχουν κανει καλυτερο animation και αλλα πολλα, αλλα απο αυτο που βλεπω και μονο το KoF12 δε με ελκει καν, σε αντιθεση με το BlazBlue στο οποιο σιγουρα θα εδινα μια ευκαιρια αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των 2.
                  Ακριβώς! Το καθένα υπερισχύει σε διαφορετικό τομέα (όσον αφορά το παρουσιαστικό). Το KOF XII έχει σαφώς καλύτερο animation, ενώ το BlazBlue έχει σαφώς καλύτερη ανάλυση στους χαρακτήρες. Από κει και πέρα διαλέγεις και παίρνεις. Εγώ σε αντίθεση με Xeno, παίρνω KOF XII!
                  The illusion of free will is an illusion.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Ferryman View Post
                    Είναι καλός ο Benimaru στο KOFXII? Γιατί στο CVS2 ήταν fail
                    S Rank: Kyo, Iori
                    A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensui, Ralf, Kim, Ryo
                    B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon
                    C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena
                    D Rank: Clark

                    Comment


                    • #40
                      A ok fail

                      Comment


                      • #41
                        Kala eksalou to CvS2 htan poulimeno, oi xarakthres ths Capcom kanan parelash sta ptomata ths SNK.
                        Power to Maximum... Sugar to zero !!!
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Xeno View Post
                          S Rank: Kyo, Iori
                          A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensui, Ralf, Kim, Ryo
                          B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon
                          C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena
                          D Rank: Clark
                          Δεν ξέρω για το CVS αλλά στα 97, 98 και 2002 είναι ownage.

                          Άσε τις tier lists να λένε ότι θέλουν.
                          Εδώ βγάζουνε την Mature στο 2002 σε C rank κι εγω που είμαι πρωτάρης στο game κάνω παπάδες με τη γκόμενα. Imbalance είναι όχι C rank.

                          Comment


                          • #43
                            Μα αν εισαι Πρωταρης τοτε δεν εχει σημασια ποσο καλα παιζεις με αυτην εσυ. Οι λιστες προκυπτουν απο τους καλους παικτες.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Ramparter View Post
                              Μα αν εισαι Πρωταρης τοτε δεν εχει σημασια ποσο καλα παιζεις με αυτην εσυ. Οι λιστες προκυπτουν απο τους καλους παικτες.
                              Καλά έτσι λένε γιατί μποϋκοτάρουν Benimaru επειδή το πάει το γράμμα το παλικάρι.

                              Αμέσως μη δούνε χαρακτήρα να την σηκώνει λίγο την φούστα να τον ρίξουν στο C rank. Ρατσιστές!

                              edit:άκυρο τα tier lists του 2002 μια χαρά είναι αλλά η Mature πρέπει να πάει πιο ψηλά, πάει και τελείωσε.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Ormion View Post
                                Καλά έτσι λένε γιατί μποϋκοτάρουν Benimaru επειδή το πάει το γράμμα το παλικάρι.
                                Δεν είναι gay ο benimaru, απλά metrosexual. Στα intro-poses του CVS2 έστελνε φιλιά στις γυναίκες του παιχνιδιού ενώ έδειχνε ενοχλημένος ενάντια στους άντρες

                                Me Kim/Benimaru/Haohmaru vs My Brother Ken/Mai/Kim....If you noticed I barely know how to use these characters, I picked randomly.

                                1:13

                                Επίσης το fighters generation αναφέρει:
                                "To put it bluntly, Benimaru definitely looks homosexual, but apparently he's quite the "ladies man" in Japan."
                                και από wikipedia:
                                "Due to the particular pitch in his voice and appearance, some fans have voiced question to Benimaru's sexual identity to developers, to which they responded that "he is not what you think."

                                Αυτό δεν τον εμποδίζει βέβαια να φοράει λεοπάρ μπουστάκι και να παίρνει έξαλλες πόζες XD

                                Comment

                                Working...
                                X