Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Εγώ πάντως ανεξαρτήτως γραφικών, δυσκολέυομαι πολύ να κάνω τα αλματάκια σωστά. Τα μεγάλα(κάτω->πάνω) και τα μικρά (tap πάνω) τα ψιλοκαταφέρνω, στα άλλα χάνεται η μπάλλα. Επίσης τα input shortcuts του SFIV μας χάλασανε τελικά, γιατί δεν μπορώ να βγάλω με άνεση τις super...
Ποιους χαρακτήρες παίρνεις συνήθως;
Φαντάζομαι Benimaru στα σίγουρα έτσι;
Δε βρίσκω το λόγο να μη μπορούν να υποστηρίξουν vector graphics οι κονσόλες, αν και αμφιβάλλω αν είναι τέτοιοι οι χαρακτήρες του BlazBlue. Για να κάνεις vector ένα πολύπλοκο σχέδιο θέλει ΠΟΛΥ δουλειά.
Και το Rez έχει vector graphics όπως και όλα τα 3D παιχνίδια. Το ίδιο δεν ισχύει όμως και για τις υφές απαραίτητα...
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Θα συμφωνήσω εν μέρει με Ferry! Αν πάρουμε τα vector graphics με τη σκληροπυρηνική τους έννοια, τότε ναι, χρειαζόμαστε vector monitor για να εχουμε πραγματικά vector graphics! Όμως, όπως πήγε να πει επίσης ο Ferry, από άλλη οπτική, υπάρχουν vector γραφικά και στα κοινά (raster) monitors. Το πρόγραμμα κάνει τους vector υπολογισμούς και εν τέλει το monitor απεικονίζει με pixels τον "vector κώδικα". Παράδειγμα αποτελούν τα .svg αρχεία.
Sorry! We can't seem to find the resource you're looking for
Για όσους ενδιαφέρονται πάρτε τον παραπάνω κώδικα, αλλάξτε την παράμετρο "r" από 40 σε π.χ. 60, et voila, θα έχετε έναν νέο μεγενθυμένο κύκλο, με "ολοκαίνουργια pixels", αντιθέτως με τις κλασσικές εικόνες που κάνουν scale τα υπάρχοντα pixels με τεχνικές filtering. (αντιγράψτε τον κώδικα στο notepad, αποθηκεύστε τον με κατάλληξη .svg και ανοίξτε το με firefox)
Άρα ασχέτως αν σαν τελικό αποτέλεσμα έχουν pixels, πιο πριν χρησιμοποιούνται vector διαδικασίες που φτιάχνουν κάθε φορά "καινούργια" pixels. Οι κονσόλες χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική, όπως για παράδειγμα το Dreamcast που έχει 128-bit vector graphics επεξεργαστή. Επίσης υπάρχουν και προγράμματα που δουλεύουν με vectors προτού δούμε το raster (εικόνα με pixels) αποτέλεσμα, όπως το CorelDraw.
Στο θέμα του BlazBlue τώρα, ΑΥΤΟ ακριβώς πιστεύω πως γίνεται! Δηλαδή όταν αλλάζουν μέγεθος τα εν τέλει sprites του BlazBlue, γίνονται πρώτα ανάλογες vector διαδικασίες, για αυτό πιστεύω τα αναφέρουν σαν vector graphics.
Δεν έχω κατασταλλάξει ακόμα, πώς σου ήρθε ο Benimaru, ποτέ δεν τον διαλέγω. Πειραματίζομαι ακόμα, με Kyo, Ralf, Robert Garcia και Kim.
Μα Benimaru είναι teh ownage!!!
@ruy_gr
Όλες οι αναφορές περί BB και vectors κάτι τέτοιο εννοούν. Ότι δλδ. η μεγένθυση δεν γίνεται με το κλασικό τρόπο αλλά μέσω κάποιας vectoring διαδικασίας.
Τεσπά μέχρι να μας απαντήσει η ίδια η Arc Systems (ποτέ δλδ.) τότε μόνο εικασίες θα γίνονται.
Ποτε δε μιλαω για τεχνικα θεματα και ουτε παλι θα πω κατι σχετικο.
Ανεξαρτητως τεχνοτροπιας κτλ απλα να πω πως αυτο που βλεπω στα παιχνιδια της ArcSys το θεωρω ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ απο ο,τι βλεπω απο την καθε προσπαθεια της SNK.
Μπορει στο KoF12 να εχουν ιδρωσει περισσοτερο και να εχουν κανει καλυτερο animation και αλλα πολλα, αλλα απο αυτο που βλεπω και μονο το KoF12 δε με ελκει καν, σε αντιθεση με το BlazBlue στο οποιο σιγουρα θα εδινα μια ευκαιρια αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των 2.
Ποτε δε μιλαω για τεχνικα θεματα και ουτε παλι θα πω κατι σχετικο.
Ανεξαρτητως τεχνοτροπιας κτλ απλα να πω πως αυτο που βλεπω στα παιχνιδια της ArcSys το θεωρω ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ απο ο,τι βλεπω απο την καθε προσπαθεια της SNK.
Μπορει στο KoF12 να εχουν ιδρωσει περισσοτερο και να εχουν κανει καλυτερο animation και αλλα πολλα, αλλα απο αυτο που βλεπω και μονο το KoF12 δε με ελκει καν, σε αντιθεση με το BlazBlue στο οποιο σιγουρα θα εδινα μια ευκαιρια αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των 2.
Ακριβώς! Το καθένα υπερισχύει σε διαφορετικό τομέα (όσον αφορά το παρουσιαστικό). Το KOF XII έχει σαφώς καλύτερο animation, ενώ το BlazBlue έχει σαφώς καλύτερη ανάλυση στους χαρακτήρες. Από κει και πέρα διαλέγεις και παίρνεις. Εγώ σε αντίθεση με Xeno, παίρνω KOF XII!
Είναι καλός ο Benimaru στο KOFXII? Γιατί στο CVS2 ήταν fail
S Rank: Kyo, Iori
A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensui, Ralf, Kim, Ryo
B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon
C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena
D Rank: Clark
S Rank: Kyo, Iori
A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensui, Ralf, Kim, Ryo
B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon
C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena
D Rank: Clark
Δεν ξέρω για το CVS αλλά στα 97, 98 και 2002 είναι ownage.
Άσε τις tier lists να λένε ότι θέλουν.
Εδώ βγάζουνε την Mature στο 2002 σε C rank κι εγω που είμαι πρωτάρης στο game κάνω παπάδες με τη γκόμενα. Imbalance είναι όχι C rank.
Καλά έτσι λένε γιατί μποϋκοτάρουν Benimaru επειδή το πάει το γράμμα το παλικάρι.
Δεν είναι gay ο benimaru, απλά metrosexual. Στα intro-poses του CVS2 έστελνε φιλιά στις γυναίκες του παιχνιδιού ενώ έδειχνε ενοχλημένος ενάντια στους άντρες
Me Kim/Benimaru/Haohmaru vs My Brother Ken/Mai/Kim....If you noticed I barely know how to use these characters, I picked randomly.
1:13
Επίσης το fighters generation αναφέρει:
"To put it bluntly, Benimaru definitely looks homosexual, but apparently he's quite the "ladies man" in Japan."
και από wikipedia:
"Due to the particular pitch in his voice and appearance, some fans have voiced question to Benimaru's sexual identity to developers, to which they responded that "he is not what you think."
Αυτό δεν τον εμποδίζει βέβαια να φοράει λεοπάρ μπουστάκι και να παίρνει έξαλλες πόζες XD
Comment