Ενταξει Πανο, μιλαμε για ενα συστημα μαχης. Και δε χρειαζεται να τερματισω ενα παιχνιδι για να καταλαβω το συστημα μαχης του, ελεος. Αν εχεις να πεις κατι πανω σε αυτο, πες. Εαν οχι, τοτε ειναι ηλιθιο να βγαινεις και να δειχνεις με το δαχτυλο καποιον ο οποιος στην τελικη εχει ασχοληθει με το παιχνιδι περισσοτερο απο οσο εχει πει. Δεν χρειαζεται να δινω αναφορα για το ποσες ωρες εχω παιξει τα παιχνιδια μου...
Τα gambits eιναι ενα συστημα προσαρμοσμενο ετσι ωστε να ΜΗΝ χρειαζεται να κανεις συνεχως pause για να δωσεις εντολες, ή κανω λαθος; Ετσι λοιπον, επειδη μιλαμε για ενα console game, αυτοματα αναδεικνυεται ως ενα παρα πολυ καλο battle mechanic για τα FF, ισως το καλυτερο ever. Η δικια μου παρατηρηση ηταν στην προταση του Straier, οτι δηλαδη ειναι το καλυτερο ever σε ολα τα Rpgs ολων των εποχων. Και βγηκα πολυ απλα και ειπα οτι η βαση αυτου του μηχανισμου εχει ριζες στα Western Rpgs, κατι το οποιο συμβαινει εδω και 10 χρονια. Πού το περιεργο;
Τα gambits eιναι ενα συστημα προσαρμοσμενο ετσι ωστε να ΜΗΝ χρειαζεται να κανεις συνεχως pause για να δωσεις εντολες, ή κανω λαθος; Ετσι λοιπον, επειδη μιλαμε για ενα console game, αυτοματα αναδεικνυεται ως ενα παρα πολυ καλο battle mechanic για τα FF, ισως το καλυτερο ever. Η δικια μου παρατηρηση ηταν στην προταση του Straier, οτι δηλαδη ειναι το καλυτερο ever σε ολα τα Rpgs ολων των εποχων. Και βγηκα πολυ απλα και ειπα οτι η βαση αυτου του μηχανισμου εχει ριζες στα Western Rpgs, κατι το οποιο συμβαινει εδω και 10 χρονια. Πού το περιεργο;
Comment