Announcement

Collapse
No announcement yet.

Single player: είδος υπό εξαφανιση?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Καλά κι εμένα δεν με χαλάει ιδιαίτερα,θα προλαβαίνω περισσότερα έτσι.
    Αλλά για κάποιον που παίρνει ένα παιχνίδι το μήνα πχ και πληρώνει 60-70 ευρώ δεν θα έλεγα πως είναι και ότι καλύτερο.

    Ground έχει σχέση και μάλιστα μεγάλη.Οι περισσότεροι από αυτούς τους τίτλους διαθέτουν και multiplayer.Είναι τυχαίο ότι το RE4 μου πήρε 18 ώρες,ενώ το RE5 έχω ακούσει πως βγαίνει σε ένα εξάωρο;Οι πιο πολλοί developers βάζουν Multiplayer για να επιμηκύνουν την διάρκεια ενός τίτλου,που το single του κρατάει ελάχιστα.Δες πχ τα Brutal Legend,Τhe darkness,Riddick Dark Athena Κλπ.Όλα είναι παιχνίδια του 8ωρου κι έχουν multiplayer.Δες τώρα και το Darksiders.Single player only και φτάνει τις 20 ώρες.
    δεν ξέρω ίσως τα βλέπω μόνο εγώ αυτά και είναι η ιδέα μου.Τεσπά.
    Carpe diem

    Comment


    • #47
      To Resident Evil 2 to teleiwnw mesa se 1 wra kai 15 lepta, to residen evil 1 mesa se 2 wres kai paei legontas.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #48
        Τα'χουμε ξαναπεί αυτά, αλλά είναι καλό να το αναψηλαφίζουμε το θέμα όσο περνάει ο καιρός. Το ιδανικό, και το μέλλον, είναι η προσαρμογή του single στο multi, ή του multi στο single για όποιον προτιμά, με περιπτώσεις τύπου The Old Republic.
        Προφανώς δε θα εξαλειφθούν εντελώς τα αποκλειστικά-είμαι offline-και-γουστάρω-singleplayer, όπως δεν εξαφανίστηκαν τα arcades τύπου R-Type, υπάρχουν ακόμη αρκετοί επιληπτικοί που τα παίζουν(γεια σου Xeno!), απλά θα περιθωριοποιηθούν. Καλώς ή κακώς, δεν ξέρω ακόμη, θα εξαρτάται από την περίπτωση. Η λέξη κλειδί είναι η ποιότητα. Το RE5 ήταν έναν κακό παιχνίδι. Αν ήταν ποιοτικό θα είχε και καλό single και καλό multi και όλοι θα ήταν χαρούμενοι, οπότε το να ψάχνουμε τον αποδοπομπιαίο τράγο για την έλλειψη ποιότητας στην ύπαρξη multi και όχι στην κακή παραγωγή είναι άτοπο.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Evans View Post
          Στις περισσότερες περιπτώσεις καλά έκανε και καθιερώθηκε αυτός ο κανόνας. Από τη δικιά μου εμπειρία πάντως, σχεδόν κανένα παιχνίδι της τωρινής γενιάς δεν ήταν μικρότερο από όσο θα έπρεπε. 8 ώρες είναι υπεραρκετές για να είναι πλήρες ένα παιχνίδι. Εξαρτάται φυσικά και το είδος.
          Υπήρχε μια εποχή όχι και τόσο μακρινή που παιχνίδι 8 ωρών λεγόταν demo. Αυτό είναι πρόσφατο φρούτο και έχει να κάνει με την αύξηση της ηλικίας του δημογραφικού από τη μία και το άρμεγμα ενός franchise με συχνότερα πλην μικρότερα μέρη και, προσφάτως, achievements.

          Το multi από μόνο του δε χαλάει τίποτα, και το Duke Nukem είχε και ήταν και πετυχημένο. To θέμα είναι πως οι εταιρίες προτιμούν να δαπανήσουν Χ ώρες να κοτσάρουν ένα μέτριο multi παρά να δαπανήσουν Χ ώρες και να βελτιώσουν το single, έστω και με beta testing.
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • #50
            Kάτσε λίγο, όταν σου δίνεται ένα παιχνίδι όπως το Heavy Rain πχ που είναι 8 ωρών, εσύ θα πεις ότι αυτό είναι αρνητικό; Υπεραρκετή διάρκεια για τη δομή και το είδος του, εύκολο σε replay και ανάλαφρο πάνω από όλα. Το ίδιο ισχύει με πάρα πολλά action που έχω παίξει, τα οποία, με κάποια extras (unlockables, collectibles) αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια για έναν τελειομανή. Η μείωση διάρκειας ενός τίτλου δεν είναι καθόλου αρνητικό, η απουσία χρήσιμου περιεχομένου είναι.

            Comment


            • #51
              Ωραία εντάξει,το ακούσαμε κι αυτό.Όλος ο κόσμος παραπονιέται για την διάρκεια στους σημερινούς τίτλους κι εδώ τα υπερασπίζεστε.I rest my case.

              Titus well said.Ακόμα θυμάμαι το Half Life Opposing Force expanison.8 ώρες μου πήρε.
              Carpe diem

              Comment


              • #52
                Εγώ θα συμφωνήσω με τον Evans για τη διάρκεια, αρκεί να υπάρχει ποιότητα, λαμβάνοντας όμως υπ'όψη πως δεν πληρώνεις 60-70 ευρώ για παιχνίδια, αλλά 20-40(max). Αν υπάρχουν πενήντα γεύσεις παγωτών δε γίνεται να τρώω εγώ μόνο βανίλια γιατί μου φουλάρανε το χωνάκι και το δωράκι είναι στον πάτο

                Comment


                • #53
                  Eksartatai panta apo to paixnidi, alla action paixnidi enweitai pws oi 8 wres tou ftanoun gia na deiksei ti exei na deiksei (kaneis den kanei 8 wres otan paizei prwth fora parepiptontws).
                  Tetoioi titloi prepei navasizontai sto replayability IMO.

                  Ta RPG ypoteithetai pws kratoun 40 me 60 wres kai egw pote mou den exw kleisei ligoteres apo 90 wres me osa exw paiksei...

                  Kai ksanalew pws h mikrh diarkeia kapoiwn paixnidiwn den ofeiletai sto multi, mou dwsate gia paradeigma pali to Resident Evil 5 kai egw antifera ta Resident Evil 1 kai 2 pou einai poly mikrotera kai DEN eixan multi...
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #54
                    Πάνε οι παλιές καλές εποχές με τις 300+ ώρες στο Pokemon Yellow... :xp:
                    I'm back bitches... Version 2.0

                    Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                    Comment


                    • #55
                      Ti ekanes 300 wres sto yellow?
                      Epaiza Pokemon mexri kai thn Zaphire kai panta eixa ola ta pokemon 100 level alla 300 wres den eixa!
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • #56
                        Είχα πάει ΠΟΛΛΑ pokemon 100lvl.
                        I'm back bitches... Version 2.0

                        Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                        Comment


                        • #57
                          και κάτι άλλο δεν φτάνει που βάζουν multyplayer σε παιχνίδια που δεν πρέπει βάζουν και achievements παράλογα πχ στο darkness να νικήσεις 250 match την στιγμή που δεν το παίζει κανεις online
                          Και είναι υποχρεωτικό να πάρεις όλα τα achievements έτσι;

                          Η διάρκεια είναι κάτι σχετικό. Κάποια παιχνίδια σηκώνουν μεγάλη διάρκεια, κάποια άλλα όχι. Προτιμώ 8 ώρες (δε θυμάμαι και πολλά παιχνίδια να κρατάνε 8 ώρες) ποιότητας παρά 50 επανάληψης. Άλλωστε όταν είναι μικρό ένα παιχνίδι έχεις μεγαλύτερη όρεξη να το ξαναπαίξεις. Κάτι που παίρνει 50+ ώρες δεν πρόκειται να το ξαναπιάσω στα χέρια μου. Το flower μπορείς να το τερματίσεις σε 3 ώρες χαλαρότατα αλλά αυτές οι 3 ώρες πατάνε κάτω ΠΟΛΛΑ άλλα παιχνίδια. Έχει 7 πίστες και κάθε πίστα είναι πραγματικά διαφορετική. Έχει την ιδανική διάρκεια για να σου δίνει συνεχώς κάτι καινούργιο.
                          Φυσικά μπορεί να αυξηθεί η διαρκεια και με αύξηση της δυσκολίας μέχρι αηδίας αλλά νομίζω έχουμε ξεπεράσει αυτό το στάδιο. Και όχι, υπήρχαν πολλά παλιά παιχνίδια που ήταν μικρότερα από τα σημερινά. Όσα platform θυμάμαι βγαίνουν χαλαρότητα σε 8 ώρες.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #58
                            Ground γράφεις για τίτλους που κυκλοφόρησαν σε μια εποχή που η τεχνολογία περνούσε μεταβατικό στάδιο.Στην προηγούμενη γενιά ο μέσος όρος είχε καθιερωθεί περίπου στις 12-15 ώρες.Σε αυτήν περίπου στο μισό.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • #59
                              Altair egrapses gia mia seira ths opoias ola ta paixnidia termatizontai se katw apo 8 wres, akoma kai to Resident Evil 4, opote den mporw na akolouthisw thn logikh an den dwseis ena kalytero paradeigma sorry
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • #60
                                Tomb Raider.Όλα τα Tomb raider αγγίζανε διψήφια νούμερα άνετα.Τα Legend & Underworld απαιτούν ένα εξάωρο.Το θέμα όμως δεν είναι να αποδείξω ότι έχω δίκιο (αυτό έλειπε να μην είχα),αλλά να σου δώσω να καταλάβεις ότι πλέον οι τίτλοι έχουν αρκετά μειωμένη διάρκεια σε σχέση με των προηγούμενων γενιών.
                                Φυσικά το multiplayer και τα dlc δεν είναι οι μόνοι "φταίχτες".Με την εξέλιξη της τεχνολογίας,το κόστος ανάπτυξης αυξάνεται πάρα πολύ.Επίσης λόγω της γιγάντωσης της βιομηχανίας και του ολοένα αυξανόμενου ανταγωνισμού,αυξάνεται πάρα πολύ και το κόστος προώθησης ενός προϊόντος.
                                Βέβαια εδώ δεν εξετάζουμε αυτό αλλά το θεώρησα σκόπιμο να κάνω μια αναφορά.
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X