Announcement

Collapse
No announcement yet.

Single player: είδος υπό εξαφανιση?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    οποιοσδηποτε τιτλος που ξεπερνα καποιο αριθμο ωρων το κανει με το σε βαζει σε μια διαδικασια grinding/farming και αυτο δεν ειναι πλεον αποκλειστικο φαινομενο τον jrpgs

    υστερα παιζει ρολο και αν ο τιτλος εχει replay value οπως ατo resident evil 2 μιας και αναφερθηκε που ητανε ετσι δομημενο ωστε να χρειαζεται multiple playthroughts για να ξεκλειδωθουνε καποια αλλα playthroughts (tofu,hank)

    στο final fantasy 9 μπορουσες να φτασεις στο τελευταιο dungeon σε λιγοτερο απο 13 ωρες για να παρεις το excalibur 2 και ητανε ετσι δομημενο το παιχνιδι που προλαβαινες

    altair μιας και βαρεθηκες τα 10 ωρα action αυτης της γενιας δοκιμασε να παρεις ολα τα ingame battle trophies στο star ocean 4, offline jrpg , τα οποια απλα αντιστοιχουνε σε ενα anchievment 30 ποντων

    μονο 600+ ωρες χρειαζονται

    Comment


    • #62
      Originally posted by Altair View Post
      Ωραία εντάξει,το ακούσαμε κι αυτό.Όλος ο κόσμος παραπονιέται για την διάρκεια στους σημερινούς τίτλους κι εδώ τα υπερασπίζεστε.I rest my case.

      Titus well said.Ακόμα θυμάμαι το Half Life Opposing Force expanison.8 ώρες μου πήρε.
      Κλασσικό post altair που μεταφράζεται "Δεν έχω τι να πω και το γυρνάω σε κατηγορώ," χωρίς φυσικά να δίνεται κάποιο ουσιαστικό επιχείρημα (λόγω έλλειψης προφανώς).

      Αναφέρεις τα Tomb Raider, μία σειρά που άλλαξε τελείως τη δομή της για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και κατάφερε έτσι να ξεπεράσει το τέλμα στο οποίο έφτασε με μαργαριτάρια τύπου Chronicles και Angel of Darkness. Είναι θέμα αλλαγής νοοτροπίας, ανασχεδιασμού και προσαρμογής στα σύγχρονα πρότυπα. Καλά έκανε και άλλαξε.

      Επίσης, όλο ακούγεται ότι η μείωση της διάρκειας είναι απόρροια της αύξησης του κόστους δημιουργίας ενός παιχνιδιού. Εν έτει 2006 πήραμε το FF XII (300 ώρες παιχνίδι), εν έτει 2010 παίρνουμε άπειρα παιχνίδια που έχουν τεράστιο replayability, δυνατότητα για multiplayer, μη μιλήσω για τους πάρα πολλούς τίτλους (προφανώς sandbox ή RPG) που η διάρκεια τους ξεπερνά τις 15 με 30 ώρες σοβαρής ενασχόλησης.

      Από πέρυσι το χειμώνα έπαιξα τα παρακάτω:
       

      Uncharted 2 : 50+ ώρες (2 playthroughs, 100% completion, multiplayer)
      Demon's Souls : 60 ώρες
      WipEout HD : 60 ώρες
      Final Fantasy XIII : 99 ώρες
      God of War III : 20+ ώρες (2 playthroughs)
      Heavy Rain : 20+ ώρες (2 playthroughs, σηκώνει 3ο)
      Mass Effect 2 : 38 ώρες (100% completion, σηκώνει σίγουρα 2-3 playthroughs)
      Batman Arkham Assylum : 20 ώρες
      Machinarium, Winterbottom, PixelJunk Shooter, Super Stardust HD, Flower : 6-10 ώρες έκαστο
      inFamous : 40 ώρες (με το 2ο playthrough που κάνω τώρα)


      και σίγουρα ξεχνάω αρκετά.

      Πρόβλημα δημιουργείται όταν (και μόνο τότε) υπάρχει ένα πολύ τυπικό και αδιάφορο single player, για να βγει ένα συμπαγές multiplayer. Η τεχνολογία πάντως δεν είναι πρόβλημα, ούτε η διάρκεια των παιχνιδιών.

      Comment


      • #63
        Τι παραπάνω επιχείρημα να σου δώσω;Το θέμα που θίγω είναι γεγονός σ'αρέσει δεν σ'αρέσει.Από κει και πέρα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.
        Carpe diem

        Comment


        • #64
          ολα εχουνε να κανουνε με το τι επιλεγεις να παιξεις που ερχετε σε συναρτηση με το τι genres προτιμας να παιζεις

          παντα θα βρισκεις games των 10 ωρων που επιπλεον σημερα τα τραβανε αλλες τοσες ωρες με ανουσια trophies/ancihevments αν θες να εισαι perfectionist θα τα κανεις, για να μην αναφερουμε το online κομματι

          αντιστοιχα παντα θα βρισκεις και games των 100 και των 200 ωρων

          συμφωνω με evans και δεν πιστευω οτι εχει να κανει με την τεχνολογια της καθε εποχης

          Comment


          • #65
            Altair ola ta Tomb Raider to teleiwna se ligotero apo 5 wres kai den eixan multi.
            To kainourio pou exei multi den to exw paiksei, alla oloi lene pw einai para poly kalo paixnidi eideika epeidh exei multi (co-op vasika).

            Vaynard to FF9 eprepe na kaneis sthn kyrioleksia speedrun gia na to vgaleis se ligotero apo 12 wres mexri na pareis to spathi.
            Ta speedruns den metrane sthn deiarkeia enos paixnidiou.
            To FF9 htan epishs to mono FF pou epetrepe multiplayer Co-op by the way

            Epishs sto Resident Evil 2 teleiwnw ola ta senaria se ligotero apo 5 wres, ligotero apo oso xreiazetai to RE5.
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #66
              Το co-op θα έπρεπε να μετρά για multiplayer κατά τη γνώμη σας?
              Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

              Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

              Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

              Comment


              • #67
                Yparxei Co-op multiplayer kai multiplayer versus.
                An einai panw apo enas paixtes den einai multi ?
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • #68
                  Ε εντάξει κιε γώ ξέρω άτομο που τελείωσε το BOF 3 σε 9 ώρες τι να λέει;Άμα βάλουμε μέσα τα speedruns χέσε μέσα.Το καινούριο Tomb raider δεν έχει multiplayer (Underworld).Εσύ αναφέρεσαι λογικά στο spin off Lara croft and the Guardian of Light.
                  Εντάξει το χέσαμε το θέμα.Άμα είναι να παίζουμε με τις λέξεις και τα παραδείγματα την κάτσαμε.
                  Επίσης αν μιλάμε για πολλά playhtrough κάθε τίτλος διαρκεί όσες ώρες θες εσύ να διαρκεί.Δεν έχει νόημα πλέον αυτή η κουβέντα.
                  Θα κλείσω μόνο λέγοντας πως σε προηγούμενες γενιές,η διάρκεια των σημερινών τίτλων θεωρούνταν καλή για expansion.

                  BTW και για να μην παρεξηγούμαι, ποτέ δεν διαφώνησα στο quality>quantity.Και ξαναλέω ότι δεν με χαλάει η διάρκεια των σημερινών τίτλων,κάθε άλλο που με βολεύει κιόλας.Αλλά το ότι αυτό εχυαριστεί εμένα δεν πάει να πει ότι αυτομάτως είναι και σωστό.
                  Ground btw εγώ στο κάθε TR χρειάζομαι τουλάχιστον 10-12 ώρες.Το RE 2 την πρώτη φορά μου πήρε 6 ώρες.όσες φορές το ξανάπαιξα,το έβγαζα σε 4 ώρες κοντά.Ξέρω ότι γίνεται και στις 3 αλλά δεν μπορώ να τρέχω,αγχώνομαι.


                  edit:Υποθέτω πως αυτό που θέλει να πει ο Titus είναι πως το co-op είναι το ίδιο ακριβώς με το Single player,δεν αλλάζει κάτι δηλαδή ως προς την ιστορία ενός τίτλου κλπ.Αυτό πάντα,για την υποπερίπτωση που εξετάζουμε τώρα,δηλαδή την διάρκεια.Υποθέσεις κάνω, δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του.
                  Carpe diem

                  Comment


                  • #69
                    Poies treis wres?
                    1 wra kai 15 lepta, exw kai ta saves ama thes...
                    Einai to paixnidi pou exw paiksei tis perissoteres fores nomizw, poio polles kai apo to FF7.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #70
                      μα και να κανεις κατω απο τρεις ωρες το RE2 speedrun ειναι στην ιδια κατηγορια με το να κανεις κατω απο 13 ωρες το ff9, εφοσον τα παιχνιδια σου δινουνε αφορμες με rewards για τα κανεις (ενταξει ειναι ποιο ευκολο να γινει στο RE2),

                      δεν ητανε και τοσο strict speedrun παντως στο ff9 τους διαλογους του στορυ προλαβαινες να τους διαβασεις

                      Comment


                      • #71
                        Oxi den prolavenes na tous diavaseis, mexri kai to disc tray anoigame gia na prolavoume, einai poly tight.
                        Alla nomizw pws to kaname mpourdelo to thema...
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • #72


                          ο τυπος παντως το κανει σε 8΄32 ωρες οπως λεει και παταει σα τρελος χ στους διαλογους, υποθετω πως στις υπολοιπες 3,48 ωρες θα προλαβαινεις να τους διαβασεις


                          εσεις προφανως προσπαθησατε να το κανετε στην ευρωπαικη εκδοση που ειναι παναργη και απο οτι λενε ειναι αδυνατο

                          δεν ξερω αν αλλαζει κατι αν το επιχηρησεις στο psp βεβαια

                          το θεμα εχει ηδη παρει αλλη τροπη εδω και κανα δυο σελιδες δεν φταιμε εμεις γι αυτο blame altair

                          Comment


                          • #73
                            Μια φορά κι έναν καιρό- τέλος 32 bit εποχής- τα arcade games κερδίζανε κάτι όμορφα 4άρια και 5άρια στα 10 από τον Τύπο της εποχής γιατί τα τελειώνανε σε 30-40 λεπτά Δείτε κριτικές για το Strider 2 για psone να τραβάτε τα μαλλιά σας- και φυσικά και για πολλά άλλα games. Τελευταίο παράδειγμα το υπέρτατο AfterBurner Climax, το οποίο πολύ το θάψανε για σύντομη διάρκεια- αν είναι δυνατόν δλδ...

                            Πλέον, για να μιλησω για το σύνολο των games, δεν έχω και δεν μπορώ να διαθέσω το χρόνο που διέθετα κάποτε για games, πολλώ δε μάλλον όταν ένα παιχνίδι καταντάει κουραστικό. Δλδ ένα playthrough των 15-18 ωρών ακόμη και σε τίτλους όπως τα Resident Evil, Bayonetta, Devil May Cry πιστεύω ακράδαντα πως κουράζει γιατί πρέπει να κερδίσει το ενδιαφέρον του gamer με νέα στοιχεία. Ωστόσο εκεί το κλειδί είναι τα multiple playthroughs όπως είπε και ο Vaynard και το master του τίτλου. Ομοίως και στα arcade games μπορείς να κερδίσεις άπειρες ώρες διασκέδασης- τώρα αν παίζεις το Metal Slug με άπειρα continues και το τελειώνεις σε 1 ώρα, δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις κερδίσει ό,τι το game έχει να σου προσφέρει. Αν ο τίτλος είναι διαμάντι ή μούφα δεν προσθέτει κάτι η διάρκεια imo. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κι εδώ το Metroid Zero Mission για το GBA που ήταν ΑΑΑ game αλλα το ολοκλήρωνες πρώτο playthrough ανετότατα στις 3 ώρες χωρίς μάλιστα να αισθάνεσαι πως όφειλε να είναι μεγαλύτερο. Το ίδιο ακριβώς έχω να πω και για το other M, αν ήταν μεγαλύτερο θα κούραζε.

                            Σχετικά με το θέμα... Όχι το single player δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση, απλά στην παρούσα γενιά το console gaming γνώρισε το internet( οκ εδραιώθηκε περισσότερο από ποτέ η χρήση online υπηρεσιών), όπότε αναγκαστικά οι περισσότερες εταιρείες ακολουθούν τις επιταγές της μόδας- λέγε με Gears of War, Halo etc etc Το θέμα είναι κατά πόσο τίτλοι όπως το Brutal Legend, φερ' ειπείν, χρειάζονται multiplayer- δε χρειάζονται απλά πράγματα... Πάντα μου άρεσε το co-op, άλλωστε τα beus ήταν από τα αγαπημένα μου είδη όπως και τα shooterάκια γι αυτό ακριβώς το λόγο. Δεν είναι τυχαίο όμως πως κάποιοι designers δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν το game στο βωμό της μόδας. Χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα ο Mikami, ππου επιβεβαίωσε πως το Vanquish δε θα έχει multi γιατί ήθελε να επικεντρωθεί στη single player εμπειρία. Μόδα είνα θα περάσει, γιατί στο τέλος θα μείνουν τα κλασικά games που ξεχωρίζουν και "όλα τα άλλα"
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • #74
                              Entelos me tpt den prolaveneis na diavaseis oxi se 4 oute se 14 olous tous dialogous tou FF9.
                              Gia afto o typos tous phdouse san trelos.
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • #75
                                Mε κάλυψες πλήρως.
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X