Announcement

Collapse
No announcement yet.

PSN Hack Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 丹野
    replied
    Originally posted by Ground_zero View Post
    Peite pote narthw kai egw
    Πείτε κι εμένα. :xp:

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    LMS is a fanboy, his argument is invalid.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Giati poia etairia akrivos exei se ektimhsh tous pelates ths?

    Leave a comment:


  • Kostakis420
    replied
    Φάση έχει η όλη κατάσταση! Αν είχα ps3 μπορεί να νοιαζόμουν.

    Και καιρός να καταλάβετε ότι δεν φταίει η Sony μόνο για την ασφάλεια του PSN, αλλά και για την εκτίμηση που έχει για τους χρήστες της, και αυτό σημαίνει ότι συμφωνώ με το Sub-Zero.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Οδυσσέα grab some beers, παίρνουμε PS3 και HDTV, ανεβαίνουμε Χορτιάτη και λιώνουμε co-op Portal 2 όλο το βράδυ
    Peite pote narthw kai egw

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    PlayStation Network Return "Uncertain", May Not be 100% Back Until May 31

    The PlayStation Network has been down for a while now. We've been warned that it may be down for a little while longer. Now Sony says it could be weeks still before the PSN is fully operational.

    Sony's Shigenori Yoshida has told Bloomberg that his company's deadline for the full return of all PlayStation Network services is May 31. The PSN went down on April 20. That's nearly six weeks of downtime if it takes that long for the entire network to be restored to full operation.


    While you'd assume/hope that signing into the network and playing games online are the first things to come back up, and in a much quicker timeframe than May 31, Yoshida says that Sony is "uncertain" when the PSN will actually get back up and running.


    Οδυσσέα grab some beers, παίρνουμε PS3 και HDTV, ανεβαίνουμε Χορτιάτη και λιώνουμε co-op Portal 2 όλο το βράδυ .

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    To thema einai oti oso kai na krazeis kai oso kai an tha htheles dwrean yphresies gia panta, sto telos tha laveis mono oti tha sou dwsoun, opote kalytero einai na skeftesai to ti tha kaneis me afta pou tha sou prosferoun para to na xaneis xrono skeptomenos to ti tha ekanes me pragmata pou tha htheles na pareis.
    Sthn telikh: "What you gonna do about it?"

    To na ksegrapseis thn Sony apo tis agores sou apokleietai na ginei an exeis paixnidia pou thes na paikseis se afth thn konsola, opote ola ta leme mono gia na ta leme.

    Leave a comment:


  • hideo
    replied
    Αμαν,δεν περιμενα οτι θα ειχαμε τοσα ποστς μετα την κουπα.

    Τεσπα
    sub_zero οι περισσοτεροι διαφωνουν με την διασταση που εδωσες στο συγκεκριμενο γεγονος,επειδη ακριβως ολοι γνωριζουμε οτι δεν εχει γινει πρωτη φορα κατι τετοιο.

    Στο ποστ σου εδειχνες οτι πεφτεις απο τα συννεφα με αυτην την ''υπερκλοπη του αιωνα''.
    Κατ'εμε τα προσωπικα δεδομενα που εχουν κλεψει απο το facebook ειναι πολυ περισσοτερα και σημαντικοτερα,απο αυτα του psn.

    To οτι η sony παραδεχτηκε οτι υπηρξε κλοπη,ζητησε συγνωμη και δινει και καποια δωρα,για καποιον λογο εχει περασει ως κατι εντελως αρνητικο και λαθος.
    Oταν αντιθετα καποιο αντιστοιχο γεγονος περναει στα ψιλα(ενω γινεται χαμος πισω απο την πλατη μας).Ολα μελι γαλα.

    Φυσικα και εχει ευθυνες(αμεσα ή εμμεσα) η sony για ολο αυτο,αλλα μην φτανουμε στο αλλο ακρο.

    Leave a comment:


  • Spahar
    replied
    Μπαίνω αργά στη συζήτηση, οπότε δε θέλω να σχολιάσω περί σοβαρότητας του όλου θέματος με την υποκλοπή, προφανώς είναι πολύ σοβαρό.

    Η Sony έκανε σίγουρα κάποια λάθη στην αντιμετώπιση του θέματος, με το κυριότερο την αργοπορία 6-7 ημερών της ανακοίνωσης ότι μπορεί να έχουν κλαπεί στοιχεία καρτών. Από την άλλη, όπως έχει δηλώσει η ίδια, οι κάρτες ήταν κρυπτογραφημένες στη βάση δεδομένων, γεγονός που σίγουρα της έδινε χρόνο για να σιγουρευτεί για το τι έχει συμβεί πραγματικά πριν ανακοινώσει οτιδήποτε. Όπως και να έχει ο καταναλωτής θέλει να ενημερωθεί day-one.

    Τώρα από εκεί και πέρα θα διαφωνήσω ότι ως τώρα δε το έχει χειριστεί το θέμα σωστά ως προς τους καταναλωτές. Για αρχή ζήτησε δημοσίως συγνώμη (ποιος χέστηκε θα μου πείτε, αλλά θεωρώ ότι αυτή είναι η σωστή αρχή), στη συνέχεια δήλωσε ότι θα καλύψει τα έξοδα για την αλλαγή της πιστωτικής από τη τράπεζα (δεν ήξερα ότι οι τράπεζες χρεώνουν για αυτό), προφανώς θα καλύψει και οποιαδήποτε παράνομη χρέωση (που μάλλον δεν έχει γίνει, μη γελιόμαστε, ακούσαμε για ελάχιστα περιστατικά όταν μιλάμε για εκατομμύρια κάρτες) και τέλος θα δώσει δωρεάν περιεχόμενο.

    Τώρα σχετικά με το τελευταίο, είναι λογικό να υπάρχει περιορισμός. Ένα πιθανό σενάριο είναι να δώσει περιεχόμενο δικό της, έτσι ώστε στην ουσία να της στοιχίσει λιγότερο. Άλλο σενάριο που σκέφτομαι είναι ότι μπορεί πχ στα 5 αυτά παιχνίδια να είναι και κάποια παιχνίδια που ζημιώθηκαν από την όλη ιστορία, πχ η Ubisoft μπορεί να ισχυριστεί - και είναι λογικό να ισχύει - ότι το Outland ζημιώθηκε από την πτώση του PSN. Να δώσει 15$ στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι είναι σενάριο απίθανο, γιατί 77.000.000 μέλη (που δεν είναι τόσοι, αλλά όσο αφορά την αποζημίωση δε ξέρουμε αν θα τα πάρουν και οι διπλοί-τριπλοί λογαριασμοί) επί 15 μας κάνει 1.115.000.000 $$. Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να δώσει ένα τέτοιο ποσό. Φίλε sub_zero 1 χρόνο Plus + παραπάνω παιχνίδια; Θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι εκτός πραγματικότητας, αν κάτσεις και υπολογίσεις το κόστος μιας τέτοιας αποζημίωσης πιστεύω ότι και εσύ ο ίδιος θα βγάλεις το ίδιο συμπέρασμα.

    Οπότε μιλώντας σε λογικά πλαίσια, η αποζημίωση που προσφέρει εμένα μου φαίνεται ικανοποιητική, 1 μήνα Plus (που σημαίνει τσάμπα κάποιο περιεχόμενο όπως themes, ενοικίαση κάποιου παιχνιδιού) + 2 παιχνίδια. Προφανώς δε θα είναι όλοι ικανοποιημένοι, για διάφορους λόγους (όπως πχ ότι κάποιος μπορεί να έχει τα 5 παιχνίδια), αλλά ας σκεφτούμε και το άλλο: εγώ για παράδειγμα μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος γιατί ούτε online παίζω, ούτε την κάρτα μου είχα στο PSN, γενικά η όλη ιστορία δε με άγγιξε καθόλου, και θα τσιμπήσω το δωρεάν content. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν επηρεάστηκαν όλοι στον ίδιο βαθμό, παρόλα αυτά θα αποζημιωθούν όλοι το ίδιο.

    Τώρα σχετικά με τη συζήτηση στα τελευταία posts έχω να πω το εξής. Ότι έγινε έγινε, ο gamer που θέλει να παίξει God of War, Gran Turismo κτλ δεν πρόκειται να γυρίσει την πλάτη του στη Sony, αυτός που παίζει CoD μπορεί να σκεφτεί να πάει στο Xbox κτλ. Το θέμα είναι ότι ο gamer ποτέ δεν συμπεριφερόταν σαν καταναλωτής και δε θα το κάνει ούτε και τώρα, γιατί πάντα βάζει το πάθος του για τα games πάνω από όλα. Με το να κράζεις τη Sony για μια δεκαετία, με το να μποϊκοτάρεις τις κονσόλες της κτλ ίσως θα ζημιώσεις τη Sony, αλλά θα χάσεις και εσύ σαν gamer.

    Δεν υποστηρίζω να μην υπάρχει αντίδραση, όποιος θέλει πχ με το που επιστρέψει η υπηρεσία σβήνει τον λογαριασμό του (διάβασα ότι θα προσθέσουν τη συγκεκριμένη επιλογή), δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος για να δείξεις στη Sony ότι είσαι δυσαρεστημένος. Για μένα ο μεγαλύτερος αντίκτυπος αυτής της ιστορίας είναι ότι όλοι πλέον, ασχέτως αν ήταν χρήστες του PSN ή αν ασχολούνται με videogames, θα συνειδητοποιήσουν το πόσο επικίνδυνο είναι το internet και οι online αγορές, θα σκεφτούν 2 και 3 φορές να δώσουν κάπου τα στοιχεία τους, θα δουν τις εναλλακτικές των χρεωστικών καρτών, τι είναι το paypal κτλ. Όποιος δεν μάθει κάτι από όλο αυτό τότε είναι άξιος της μοίρας του και στο μέλλον δε θα του φταίει καμία Sony.

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Καλά το topic από PSN hack μετατράπηκε σε "ποιος είναι ο σωστός καταναλωτής και ο σωστός τρόπος αντίδρασης σύμφωνα με την άποψη του sub zero."
    Εγώ μία άποψη είπα την δικαιολόγησα και αυτό ήταν. Δεν είπα ποτέ ότι ντε και καλά είναι η σωστή. Το ότι τελικά κατέληξε ολόκληρο σιριαλ δεν είναι δικό μου φταίξιμο. Ίσα ίσα το να ειπωθούν και άλλες απόψεις δεν είναι κακό. Αυτό που βρίσκω αστείο είναι ότι έχετε κολλήσει στο "τραγικοί" λες και δεν έχουν γραφτεί και χειρότερα ή έχω κάτι προσωπικό μαζί σας. Αν είναι να το κάνω edit να τελειώσει το θέμα.

    Ok μαζί σου, αν και στην προκειμένη περίπτωση η ασφάλεια της SONY δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά η πολιτική της. Όταν θέλει κάποιος να hack-άρει κάτι, θα το κάνει. Κράξιμο και παράπονα έπεσαν, επιπτώσεις θα υπάρξουν, από ένα σημείο και μετά πάμε παρακάτω και ενδιαφερόμαστε για τα τρέχοντα δεδομένα, δηλαδή την αποκατάσταση και την αποζημίωση.
    Δεν διαφωνώ. Αν και αυτά περί ασφάλειας κράτα μικρό καλάθι. Κάποια από τις προηγούμενες μέρες είχα διαβάσει ότι υπήρχε κάτι σαν κι αυτό http://imgs.xkcd.com/comics/random_number.png Δεν ξέρω κατά πόσο είναι επιβεβαιωμένο ότι ισχύει και βαριέμαι να ψάχνω λινκ τώρα. Σε περίπτωση που ισχύει ομως οκ...

    Τα posts μας δεν τα διάβασες, γιατί μας κατηγορείς που δεν κάναμε πράγματα που κάναμε. Δε χρειάζεται να επιμένεις σε κάτι που έχεις άδικο, και δίκιο να είχες όμως με το να μας χαρακτηρίζεις τραγικούς από το πουθενά το χάνεις.
    Τα διάβασα. Οκ εσύ λες στην αρχή ένα "αστειευονται;" αλλά γενικά η όλη κουβέντα εστιάζει στο ποια παιχνίδια θα είναι αυτά τα 5 και αν θα έπρεπε να υπάρχει ο περιορισμός. Δεν είναι απαραίτητο ότι υπάρχει κάποιος που να έχει άδικο, ο καθένας τη γνώμη του λέει. Οκ εγώ θεωρώ τη συγκεκριμένη προσέγγιση τραγική, δεν λέει κάτι αυτό.

    Γενικά ξεκολλήστε λίγο από το "μου πήραν τα προσωπικά μου στοιχεία," οι τράπεζες και η χρησιμοποίηση πιστωτικών καρτών δεν είναι τόσο απλή υπόθεση και σίγουρα η κατάσταση είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμη από αυτήν την εικόνα τρομοκρατίας που βγαίνει προς τα έξω. Χρήστης google είσαι; Χρήστης iPhone; MSN; Skype; Windows; Please, τα προσωπικά σου στοιχεία έχουν "κλαπεί" από χίλιες δύο μεριές, κανένας δεν ασχολείται και δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ. Το γενικότερο θέμα της έλλειψης αξιοπιστίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του προβλήματος, καθώς και το ότι επί 2 βδομάδες δεν μπορούμε να παίξουμε online και να χαρούμε τις υπηρεσίες της κονσόλας.
    Καταλαβαίνω τι θες να πεις οκ. Αλλά άμα είναι τόσο απλά γιατί ακύρωσες την κάρτα σου (νομίζω έτσι είχες γράψει αν κάνω λάθος sorry); Και καλά έκανες κιολας δηλαδή. Με τέτοια πράγματα και μόνο οι υποψίες να υπάρχουν είναι πολύ σημαντικό. Και μην ξεχνάμε ότι όσο και αν δεν μπορούμε να το ξέρουμε 100%, η επίθεση έγινε από άτομα για ιδεολογικούς λόγους και όχι από κλέφτες. Αν μιλούσαμε για κλέφτες το θέμα με τις κάρτες μπορεί να είχε άλλη εξέλιξη.

    Τώρα στο ποια θα έπρεπε να είναι για σένα η κίνηση "αποκατάστασης" της SONY δεν μπορεί να μας είναι γνωστή, πόσο μάλιστα όταν ούτε καν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις τι θα ήθελες (και γιατί να ξέρεις, αφού δεν έχεις PS3). Πάγια πολιτική των εταιρειών διασκέδασης και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως είναι η δωρεάν παραχώρηση περιεχομένου, αυτό μπορούν να κάνουν και αυτό κάνουν. Με βάση τη λογική σου δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρξει συγχώρεση από τη μεριά των fans, αν τώρα αυτό είναι λογικό ή όχι θα το κρίνει ο καθένας προσωπικά.
    Δεν είναι θέμα Sony πλέον...
    Πάντως το ότι εγώ δεν έχω ps3 δεν λέει κάτι. Θα μπορούσε όλη η ιστορία να είχε γίνει με xbox ή wii, δεν είναι το πρόβλημα τα ονόμα ή οι εταιρίες.
    Εγώ μίλησα για τον αριθμό των παιχνιδιών και αυτούς του αστείους περιορισμούς για επιλογή μεταξύ 5 παιχνιδιών. Για το μέγεθος αυτού που έγινε για μένα θα έπρεπε να μιλάμε για τουλάχιστον 1 χρονο psn+ και σίγουρα αρκετά παραπάνω από 2 παιχνίδια. Αυτό στη λογική πως ότι έγινε, έγινε και πιο πολύ σαν συγγνώμη, αφού έτσι και αλλιώς αυτό που έγινε δεν μπορεί να αντιστραφεί. Τώρα για το αν μπορεί κάποιος να ξαναεμπιστευτεί την εταιρία μετά από αυτό είναι άλλο θέμα.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    ενταξει φιλε burai οταν σε πουνε εσενα τραγικο μην απαντησεις τιποτα και κανε τον κινεζο μην εχεις την επιθυμια ομως να κανουμε και οι υπολοιποι το ιδιο, επισης οσοι εχουνε ps3 και με αυτη την υποθεση φοβουνται μην τους παρουνε και την τηλεοραση μαλλον ζουνε στην χωρα της Ουγκαπουγκα της Τρεμη και του Ευαγγελατου
    Μπα έχω εδώ και καιρό εγκαταλείψει την ευθιξία σε forum. Πολλώ δε μάλλον σε forum που οι περισσότεροι γνωριζόμαστε και προσωπικά μεταξύ μας. Ούτως ή άλλως πιστεύω πως μεσω του γραπτού forumικού λόγου χάνονται πολλά πράγματα στη μετάφραση και πολλές φορές τα emoticons απλά καλύπτουν προσβλητικά λόγια με ένα πέπλο και καλά αστεϊσμού, ενώ στην πραγματικότητα κρύβουν μεγαλύτερη χολή από ένα "τραγικοί"- αλλά και πάλι έτσι το εκλαμβάνω εγώ, δεν το γενικεύω.

    Α, προφανώς και δεν υπαγόρεψα/ υπέδειξα σε κανέναν το πώς θα φερθεί, δεν το έκανα ποτέ, δεν νομίζω να το κάνω και στο μέλλον. Μια παρέμβαση να χαλαρώσω το κλίμα έκανα, ενώ παράλληλα είπα και πέντε πράγματα γιατί- όπως ανέφερε και ο Evans- δεν υπάρχει τόσο σοβαρό θέμα με την κλοπή ιδιωτικών στοιχείων και δη καρτών. Προς στιγμήν, επαναλαμβάνω, ό,τι έχει αναφερθεί για κλοπή χρημάτων από πιστωτικές στο neogaf είναι είτε ανυπόστατες φήμες, είτε δηλώσεις καλοθελητών που ψάχνουν αλλιώς τη δουλειά- κοινώς απειλούμε με μηνύσεις μπας και πιάσουμε τπτ...

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Συμφωνώ απολύτως φίλε vaynard.

    Επίσης να προσθέσω πως είναι απείρως πιο δύσκολο να προστατέψεις ένα σύστημα από hacking παρά το να το χακαρεις.Ο λόγος;Για να το προστατέψεις πρέπει να μπεις στο μυαλό ενός χακερ,να τον προλάβεις και εν τέλει να φτιάξεις ένα σύστημα ανθεκτικό ενάντια σε κάθε τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας χακερ να εισβάλλει στο σύστημά σου.Για αυτό πολλές φορές βλέπουμε κάποιον χακερ να προσλαμβάνεται από μεγάλες εταιρείες πληροφορικής.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    Πέρα από αυτά,η σονυ έχει δηλώσει ότι εξετάζει τρόπους να βοηθήσει χρήστες να ασφαλίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και τις κάρτες τους,διαδικασία η οποία θα της κοστίσει πάρα πολλά χρήματα.Αν γίνει αυτό θα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση,έτσι δεν είναι;.
    θες την γνωμη μου?

    αν υηρχε θεμα με τις καρτες 15+ μερες τωρα θα τις ειχανε ξαφρησει, αυτα τα πραγματα γινονται αστραπιαια, για να γινει σωστη μπαζα


    επιπλεον να πω οτι δεν τσατιζομαι ποτε, συνηθως ομως στο τονο που θα μου μιλησει καποιος θα απαντησω αναλογος

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Καλά το topic από PSN hack μετατράπηκε σε "ποιος είναι ο σωστός καταναλωτής και ο σωστός τρόπος αντίδρασης σύμφωνα με την άποψη του sub zero."

    Ok μαζί σου, αν και στην προκειμένη περίπτωση η ασφάλεια της SONY δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά η πολιτική της. Όταν θέλει κάποιος να hack-άρει κάτι, θα το κάνει. Κράξιμο και παράπονα έπεσαν, επιπτώσεις θα υπάρξουν, από ένα σημείο και μετά πάμε παρακάτω και ενδιαφερόμαστε για τα τρέχοντα δεδομένα, δηλαδή την αποκατάσταση και την αποζημίωση.

    Τα posts μας δεν τα διάβασες, γιατί μας κατηγορείς που δεν κάναμε πράγματα που κάναμε. Δε χρειάζεται να επιμένεις σε κάτι που έχεις άδικο, και δίκιο να είχες όμως με το να μας χαρακτηρίζεις τραγικούς από το πουθενά το χάνεις.

    Γενικά ξεκολλήστε λίγο από το "μου πήραν τα προσωπικά μου στοιχεία," οι τράπεζες και η χρησιμοποίηση πιστωτικών καρτών δεν είναι τόσο απλή υπόθεση και σίγουρα η κατάσταση είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμη από αυτήν την εικόνα τρομοκρατίας που βγαίνει προς τα έξω. Χρήστης google είσαι; Χρήστης iPhone; MSN; Skype; Windows; Please, τα προσωπικά σου στοιχεία έχουν "κλαπεί" από χίλιες δύο μεριές, κανένας δεν ασχολείται και δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ. Το γενικότερο θέμα της έλλειψης αξιοπιστίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του προβλήματος, καθώς και το ότι επί 2 βδομάδες δεν μπορούμε να παίξουμε online και να χαρούμε τις υπηρεσίες της κονσόλας.

    Τώρα στο ποια θα έπρεπε να είναι για σένα η κίνηση "αποκατάστασης" της SONY δεν μπορεί να μας είναι γνωστή, πόσο μάλιστα όταν ούτε καν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις τι θα ήθελες (και γιατί να ξέρεις, αφού δεν έχεις PS3). Πάγια πολιτική των εταιρειών διασκέδασης και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως είναι η δωρεάν παραχώρηση περιεχομένου, αυτό μπορούν να κάνουν και αυτό κάνουν. Με βάση τη λογική σου δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρξει συγχώρεση από τη μεριά των fans, αν τώρα αυτό είναι λογικό ή όχι θα το κρίνει ο καθένας προσωπικά.

    Η όλη κατάσταση πάντως δεν αφήνει ανεπηρέαστο το χώρο γενικότερα, κανένας δε θέλει να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Δίχως τη SONY ανταγωνισμός δε θα υπήρχε και η τωρινή γενιά έχει πάρει τα σημαντικότερα δείγματα γραφής από το PS3, όσο υποκειμενικό ή όχι και αν είναι αυτό, το να απορρίπτουμε ως gamers και καταναλωτές μία εναλλακτική επειδή υπήρξε μία αναποδιά, όσο σοβαρή και αν είναι αυτή, δεν είναι καθόλου ώριμο.

    Κλείνοντας, μήπως η στάση της MS με το 55% defunction του Xbox 360 και τις δύο βδομάδες νεκρού live ήταν καλύτερη; Μήπως η πολιτική που ακολουθούσε με τη χρήση των πιστωτικών καρτών για ανανέωση του live ήταν κατακριτέα; Στη βιομηχανία συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, πόσο μάλιστα τώρα που υπάρχει τεράστιο άνοιγμα προς τις online υπηρεσίες. Η κριτική μας ας είναι λίγο αντικειμενική και - καθαρά απευθυνόμενος στον sub zero - ας κοιτάει ο καθένας τη δικιά του καταναλωτική συνείδηση, αφήνοντας τα κηρύγματα περί σωστού καταναλωτή και τους χαρακτηρισμούς.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Ε συγνώμη κιόλας αλλά δεν ήταν και πολύ φιλικό το ύφος σου,η αλήθεια να λέγεται,μπορεί εσύ να είσαι ήρεμος και να έχεις διάθεση για φιλική κουβέντα αλλά μέσα από τα ποστ σου άλλο πράγμα φαίνεται και όπως ξαναείπα το θεωρώ λογικό να εκνευριστεί κάποιος.

    Πέρα από αυτά,η σονυ έχει δηλώσει ότι εξετάζει τρόπους να βοηθήσει χρήστες να ασφαλίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και τις κάρτες τους,διαδικασία η οποία θα της κοστίσει πάρα πολλά χρήματα.Αν γίνει αυτό θα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση,έτσι δεν είναι;

    Στην τελική καμία εταιρεία δεν είναι άγια.Θυμήσου μόνο το φαινόμενο rrod.

    Leave a comment:

Working...
X