Announcement

Collapse
No announcement yet.

VG Ντοκυμανταίρ, άρθρα, και πάσης φύσεως εγκυκλοπα

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • το πρωτο retrospective του tomb raider

    sigpic

    Comment


    • Originally posted by kakashi_gr View Post
      το πρωτο retrospective του tomb raider

      http://www.gametrailers.com/full-epi...tive--part-one
      part 2

      sigpic

      Comment


      • Originally posted by kakashi_gr View Post
        part 3 και τελος

        sigpic

        Comment


        • Πω ρε τι μου έκανες.Έτσι μου'ρχεται να βάλω να παίξω τα Legend,Anniversary,Underworld.
          Carpe diem

          Comment


          • οταν ενα παιχνιδι ειναι καλο ποτε δε παλιωνει.
            ακομα και οταν εχει πιξελουρες (tomb raider 1-5)
            sigpic

            Comment


            • τελικα υπηρξε ποτε κωδικος (οχι patch) για να γυμνωσεις τη lara ή οχι?

              sigpic

              Comment


              • αναλυση των γραφικων του bf4 απο τους ειδικους

                sigpic

                Comment


                • αφιερωμα σε ολο το χρονικο της δημιουργιας του sonic xtreme





                  sigpic

                  Comment


                  • 6 Hidden Glitches That Make Famous Video Games Way Better


                    Originally posted by Raf
                    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                    Comment


                    • Παίρνω πάσα από το "Νέα και ειδήσεις για Xbox360"

                      Originally posted by Ramparter View Post
                      Δε χρειαζεται μαθηματα συμπιεσεις, ολα ειναι θεμα trade-off. Απο τη στιγμη που το Ν64 επαιξε RE2 ολα ειναι δυνατα
                      Καλά ναι, θυμάμαι δεν το χώραγε ο νους μου και είχα φάει το νετ να δω πώς στο διάτανο χώρεσαν ~1Gb σε 64 Mb. Είχα βρει ένα πολύ ωραίο άρθρο στο Gamasutra από τους δημιουργούς του port που εξηγούν αναλυτικά τον άθλο που έκαναν προκειμένου να τα καταφέρουν. Το ωραίο της υπόθεσης είναι πως εν τέλει δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα μιας και πιστεύουν πως μπορούσαν να τα καταφέρουν και καλύτερα

                      Π.χ. ενώ τα gameplay γραφικά είναι αρκετά παρεμφερή και στις δύο κονσόλες, τα FMVs είναι πολύ κατώτερα στο Ν64. Αυτό οφείλεται μόνο σε 1 Mb το οποίο πιστεύουν πως θα μπορούσαν να το είχαν γλιτώσει αν είχαν κάνει καλύτερη συμπίεση
                      While we achieved a tour-de-force of compression overall, we didn't anticipate all the assets that would need to be compressed. Audio and video received most of the attention and were pushed and squeezed until they fit. Our focus on these assets, however, caused us to neglect other areas such as the animation data. We did manage to cage these beasts, too, but on our final burn we had to shave another megabyte off the video. This last megabyte took us under the critical point where the video suddenly went from very pretty to just a bit too obviously compressed.
                      Στο ψάξιμο επίσης έπεσα πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον head to head comparison των δύο εκδόσεων (PS1 & N64) που επιβεβαιώνει τα λεγόμενα της Angel Studios (η εταιρία που έφτιαξε το Ν64 port). Άλλο ένα εντυπωσιακό γεγονός ήταν πως το παιχνίδι αξιοποίησε το Expansion Memory Pack της κονσόλας, προσφέροντας κάποιες ακόμα λεπτομέρειες στα γραφικά. Γενικά οι τύποι κατάφεραν να συμπιέσουν το original παιχνίδι σε απίστευτο βαθμό και να το αφήσουν σχεδόν ακέραιο με πολύ μικρούς συμβιβασμούς.

                      Οι ίδιοι λένε πως αυτό έγινε επειδή είχαν ήδη έτοιμο το υλικό από το PS1 και δεν ασχολήθηκαν με την ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά αμιγώς με την συμπίεσή του. Λογικό, αλλά και πάλι δεν παύει να αποτελεί άθλο.

                      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                      Comment


                      • Ένα πολυ ενδιαφέρον άρθρο για τις συνθήκες ανάπτυξης του Metro Last Light.

                        Jason Rubin is best known as the co-founder of leading game developer Naughty Dog. More recently, however, he had the t…
                        Carpe diem

                        Comment


                        • ^Αποδείχθηκε ότι λέγανε υπερβολές^

                          Κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον. Πως η Asobo χώρεσε τον μεγαλύτερο map ever σε ένα DVD.

                          Comment


                          • NeoGAF: A Perfect Little World
                            Ντοκιμαντέρ για το neogaf




                            Μπαίνοντας πρωί πρωί στο neogaf, έμαθα ότι ο Yu Suzuki έχει τα γενέθλια του σήμερα.


                            Comment


                            • Άρα περιμένουμε Shenmue 3 στην Ε3

                              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                              Comment


                              • Γιατί ήμουν σίγουρος ότι το είχα δει εδώ?

                                Μια ωραία παρωδία του Perfect Little World, του ντοκιμαντέρ για το NeoGAF.

                                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                                Comment

                                Working...
                                X