Μάλλον...αν είναι του '11...Μην πω re6 γιατί θα φάω ξύλο μάλλον....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gaming Awards 2012
Collapse
X
-
Ανάμεσα σε Mark of Ninja, Walking Dead και The Secret World για μένα.
Το Mark of Ninja ουσιαστικά έχει κόντρα με το Dishonored για το πιο stealth μου άρεσε περισσότερο. Πολύ καλό παιχνίδι ο τίτλος της Arkane απλά έτυχε να πέσει σε κακό timing στην αλληλουχία παιχνιδιών μου. To Μark of Ninja που έπαιξα αμέσως μετά μου έκλεψε την καρδιά. Kαι στους δύο τίτλους το gameplay ήταν απολαυστικό απλά είχα καιρό να παίξω τοσο καλό 2d τίτλο. Ο τίτλος της Klei είναι ευρηματικός από την αρχή έως το τέλος, συνδυάζει άψογα gameplay και ninja φιλοσοφία και παραδίδει μαθήματα stealthing.
Το Walking Dead έπιασε το νόημα του πως να εκμεταλλευτεί κανείς με τον καλύτερο τρόπο την αναγωγή του storytelling ως μοναδικό παράγοντα gameplay, κατι που σαφώς βοήθησε τα μέγιστα να συμβεί το Heavy Rain. Η διαφορά είναι ότι στο παιχνίδι της Telltale είναι πιο προσωπική η επαφή με τον παίχτη, τον βάζει στο πετσί του ρόλου του πρωταγωνιστή, όχι του σκηνοθέτη ή του θεατή που καλείται να λάβει αποφάσεις για το τρόπο εξέλλιξης των σκηνών της πλοκής.
Σε κάθε περίπτωση, παίζοντας το ρόλο ενος μόνο ατόμου ουσιαστικά συμπεριφερόμαστε ανάλογα του πως θα γουστάραμε εμείς να ερμηνεύουμε τη κάθε περίσταση ή υποδύωντας όποιον άλλο ρόλο θεωρούμε ότι αρμόζει στο χαρακτήρα μας. Βασικά role-playing πράγματα δηλαδή. Από 'κει και ύστερα έρχεται στο προσκήνιο η αμφίδρομη σχέση ενός τηλεθεατή μιας σειράς με όλα τα συναισθήματα που έχει αναπτύξει για τους χαρακτήρες και τη πλοκή της και καλείται να λάβει μέρος σε αυτή. Ο τηλεθεατής γίνεται παίχτης. Και βάση των ενεργειών του διαμορφώνονται οι σχέσεις με τους γύρω του και προχωρά σε μεγάλο βαθμό η πλοκή.
Πέραν κάποιων ελάχιστων και άνευ δυσκολίας adventure λογικής γρύφων και μερικά qte's που εμφανίζονται σε στιγμές έντασης, τίποτα δεν θα δούλευε σωστά αν η ιστορία, οι διάλογοι, οι χαρακτήρες και η πλοκή δεν ήταν τόσο καλογραμμένα. Για videogame, η ποιότητα της γραφής είναι εφαμιλλη εκείνης σειρών που βλέπουμε. Η δε κόμικ αισθητική που βγάζει η χρήση cel-shaded κάνει ακόμα καλύτερα τα πράγματα.
Δεν ξέρω από που κρατάει η σκούφια της συνομοταξίας των Farehneit, Heavy Rain, Walking Dead, Asura's Wrath, δίνουν φρέσκο αέρα πάντως στα είδη παιχνιδιών που κυρίως παίζουμε. Προσωπικά τουλάχιστον, μου φαίνεται κάτι τελείως διαφορετικό και διασκεδάζω αφάναστα με το τρόπο που συνέδεσαν το πνεύμα μιας ταινίας και μιας σειράς με gameplay.
Το Secret World από την άλλη συνδυάζει δύο αγαπημένα μου στοιχεία με μοναδικό για το είδος του τρόπο. Προσφέρει μια γεμάτη rpg εμπειρία σε οnline περιβάλλον, με το μαγικό άγγιγμα του δημιουργού των Longest Journey και Dreamfall να αφήνει το στίγμα του στο σύνολο της αισθητικής του τίτλου. Δεν ξέρω αν για τίτλους όπως αυτόν κατά πόσο δόκιμος είναι πλέον ο όρος mmorpg αφού ουσιαστικά η εμπειρία είναι εφάμιλη ενός τεράστιου single player rpg με online χαρακτηριστικά, μια συνταγή που εφάρμοσαν τα Age of Conan και Swtor με τη μόνη διαφορά ότι πότε άλλωτε δεν είχαν παρουσιαστεί σε τόσο υψηλό επίπεδο τα αισθητικά μέρη ενός τίτλου, τα γραφικά, το soundtrack, το level design, το δέσιμο single και online μηχανισμών σε gameplay, με τόσο καλογραμμένες ιστορίες και βάθος.
Eνώ το Guild Wars 2 θέλει να επαναπροσδιορίσει ή να παρουσιάσει ξανά με πιο προσιτό τρόπο τα στοιχεία ενός mmorpg, το Secret World έξυπνα τα χρησιμοποιεί ως παρασκηνιακούς μηχανισμούς στη δομή του gameplay με έναν τρόπο που εμπλουτίζει την εμπειρία χωρίς να παρεμβάλεται καταλυτικά στην signle player ψευδαίσθηση που δημιουργείται.
Κατά βάση η προσέγγιση αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για τη βιωσιμότητα ενός τέτοιου τίτλου σε βάθος χρόνου, το οποίο για κάποιο λόγο που δεν είναι της παρούσης για συζήτηση συνεχίζει να υφίσταται ως πρωτεύον παράγοντας στην ενασχόληση με παιχνίδια του είδους, όμως αφενός χεστήκαμε για το πόσα φράγκα θα βγάλει η εταιρία και αφετέρου δεν στέκει να θεωρούμε ότι και οι ίδιοι δεν ξέρουν τι τίτλο έχουν φτιάξει και ποιες πρέπει να είναι οι προσδοκίες τους.
Αυτά έχω ξεχωρίσει για φέτος στα παιχνίδια που έπαιξα που δεν ήταν και πολλά είναι η αλήθεια.
@ Xeno, υπολόγιζε ένα 2ωρο μέσο όρο για κάθε επεισόδιο.sigpic
Comment
-
Μόλις συνειδητοποίησα οτι λογω steam backlog έχω παίξεi μονο 6 παιχνιδια του 12, 2 indie που ξεφυτρωσαν απο σποντα μεσω kickstarter ( Ravaged, Chivalry) ενα spin-off ( alan wake's american nightmare ) ενα μισοτελειωμενο αλλα επαναστατικο F2P με πολλες προοπτικες ( Planetside 2 ) ενα mod του ArmA2 που εφερε τα πανω κατω στις πωλησεις αλλα και στο playerbase του τιτλου ( DayZ ) και ενα αλλο mod που πρακτικα δεν χρειαζεται ουτε ενα ευρω να δωσει καποιος για να το παιξει παρα μονο να δημιουργησει ενα steam account και να κατεβασει το source SDK 2007 (black mesa source )
Απο αυτα τα 6 μονο το planetside και το black mesa με βλεπω να ασχολουμαι μαζι τους και στα επομενα χρονια, τωρα αν εχουν βγει και αλλα παιχνιδια φετος που ειναι "must" και δεν τα εχω ανακαλυψει ακομα ποσως με ενδιαφερει, πιστευω οτι το 13 για μενα θα ειναι μια πιο γεματη χρονια απο ολες τις αποψεις
Comment
-
Skyward Sword...μετά το χάος...
Dark Souls και μετά Journey για μένα.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
-
Deus και paixti ντάξει μπορεί το KH: DDD να είχε τραγικό σενάριο αλλά αυτός δεν είναι λόγος να μην το αναφαίρετα καν
On topic:
Έπαιξα αρκετά παιχνιδάκια του 2012 μερικά καλά μερικά μέτρια και μερικά ποιο κάτω από μέτρια
Final Fantasy XIII-2 Meh!! Κούρασε πολύ το άτιμο.
The Last Story Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του wii.
Pandoras Tower Απλά καλό τίποτε άλλο
Lollipop Chainsaw Καφρίλα power!
Kingdom Hearts 3D Gameplay που σπάει κόκαλα (με την καλή έννοια) story που σπάει κόκαλα (με την κακή έννοια)
Twisted Metal Καλό για να παίζεις με παρέα
Darksiders 2 Η έκπληξη της χρονιάς για εμένα και GOTY 2012 μέχρι στιγμής
Χρωστάω ακόμα ένα AC3 και ένα Tales of Graces F αλλά το Darksiders μου πήρε τα μυαλά πραγματικά.
Comment
-
Πωπω ντροπή μου...
Το σενάριο του μου άρεσε εμένα και το gameplay του ακόμη περισσότερο...Οπότε
GOTY 2012
Kingdom Hearts Dream Drop Distance
by far και μετά τίποτα ούτε το χάος...
Edit:Τελικά υπάρχει και κάτι ακόμα.Οπότε δεύτερη θέση παίρνει το:
Resident Evil Revelations
Και για να βάλω και στην τρίτη θέση το αδικημένο κατεμέ:
Resident Evil 6Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Originally posted by XenoGrimmtak για πες τιποτα για το Last story και τι λεει σε σχεση με το Xenoblade, αν το παιξες βεβαια κι αυτο.sigpic
Comment
-
Το Last Story είναι μέτριο έως καλό παιχνίδι αλλά nothing special κατά την γνώμη μου. Το battle system είναι ενδιαφέρον, έχει πολύ ωραίο character design το παιχνίδι και αρκετά καλή μουσική (με 3-4 κομμάτια να είναι απο τα καλύτερα που θα ακούσεις σε παιχνίδι) αλλά το παιχνίδι είναι πολύ μικρό και σε καμιά περίπτωση δεν είναι επιπέδου Xenoblade.
Comment
-
Originally posted by Enpsty View PostΑπό 2012 δεν με τρέλανε κανένα να πω την αλήθεια.
Μεγαλύτερη απογοήτευση και πιο overrated πατάτα ψηιφίζω σίγουρα το Max Fail 3.
Στο Gears και τί κάνεις; Καλύπτεσαι, βαράς. Αυτό αρέσει στην πλειοψηφεία και το θεωρούν έπος.
Ο Μαξ έχει το bullet-time και το shootdodging και δίνει λιγότερη βαρύτητα στο cover. Αυτό επίσης αρέσει στην πλειοψηφεία και το ψηφίζει αναλόγως. Απόλυτα σεβαστό να μην αρέσει σε κάποιον και μένα για παράδειγμα με παίρνει ο ύπνος όταν παίζω rpg, αλλά δε λέω ότι είναι πατάτες.The illusion of free will is an illusion.
Comment
Comment