Eίναι ένα θέμα που με απασχολεί τώρα τελευταία και για αυτό αποφάσισα να ανοίξω θέμα για να το συζητήσουμε.Αυτό το θέμα επίσης προτείνω να το χρησιμοποιήσουμε και αργότερα για να σχολιάσουμε την κατάσταση της βιομηχανίας όσο προχωράνε και οι επόμενες γενιές μηχανημάτων.
Εδώ και καιρό πληθαίνουν οι απόψεις που θέλουν το gaming να έχει στερέψει από ιδέες και τα games να επαναλαμβάνονται σε βαθμό να βλέπουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.Σύμφωνα με αυτούς τους τυπάδες κυριαρχούν οι κλώνοι του call of duty και του uncharted,δεν έχουμε καινούριες ιδέες και IPS και έχουμε κατακλυστεί από sequels.Άλλη θέση που ακούγεται σε μεγάλο βαθμό είναι ότι τα παιχνίδια έχουν πολύ μειωμένο βαθμό δυσκολίας για να είναι προσβάσιμα στο ευρώ κοινό με αποτέλεσμα να γίνονται υπερβολικά εύκολα.Αυτά τα λόγια τα έχουν πει τόσο gamers σε διάφορα φορα όσο και developers με όπως για παράδειγμα ο δημιουργός του heavy rain.
Ε λοιπόν είμαι ο μόνος που βρίσκει αυτές τις απόψεις υπερβολικότατες;
Σε αυτήν την γενιά πήραμε έναν σκασμό νέα IP τα οποία ήταν και πρωτότυπα και πολύ αξιόλογα.Τι να πρωτοαναφέρω;Assassins creed,uncharted,little big plantet,ded space,batman και η λίστα δεν έχει τελειωμό.Όσα παιχνίδια και αν παίξαμε,όσο no lifers και να γίναμε σίγουρα υπάρχουν πολλά νέα ip με τα οποία δεν ασχοληθήκαμε.Όλοι μας.Μάλιστα αυτά τα καινούρια games είναι όλων των κατηγοριών οπότε καλύπτονται και όλα τα γούστα.Συν τοις άλλοις,επανεμφανίστηκαν κατηγορίες που είχαν λίγο πολύ εξαφανιστεί ή περιοριστεί πάρα πολύ όπως 2d platforms και turn based strategies.
Προχωρώντας παρακάτω,σχετικά με τον μειωμένο βαθμό δυσκολίας,εδώ είναι το μόνο σημείο στο οποίο υπάρχει μια δόση αλήθειας,έχει μειωθεί πολύ δηλαδή.Όμως,τα περισσότερα παιχνίδια,για να μην πω σχεδόν όλα,έχουν επιλεγόμενη δυσκολία και έτσι βολεύεται και αυτός που θέλει πρόκληση και αυτός που θέλει απλά να παίξει το παιχνίδι.Επίσης υπάρχουν αρκετά παιχνίδια πάρα πολύ δύσκολα (Demons,dark souls,ninja gaiden )που είναι λουκούμι για αυτούς που θέλουν να ζοριστούν πολύ.
Δεν αρνούμαι ότι υπάρχουν άπειρα sequels,κάποιες σειρές μάλιστα το έχουν ξεφτιλίσει πραγματικά (god of war,gears of war,halo,kingdom hearts ) αλλά πρώτον,υπάρχει σκασμός από νέα ips όπως είπα και πριν και δεύτερον, αυτή η κατάσταση ίσχυε πάντα στην βιομηχανία.Εδώ κλασσικές σειρές που έχουν αγαπηθεί πάρα πολύ αριθμούν από 8 και πάνω sequels(Μight and magic,ultima)
Για να καταλήξω,Σαφώς και δεν είναι όλα ρόδινα στην βιομηχανία.Υπάρχουν προβλήματα πολλά,δέχομαι ότι υπάρχει επανάληψη ιδεών,άπειρα sequels και πανεύκολα παιχνίδια αλλά έχουμε τόσο μεγάλο αριθμό αξιόλογων τίτλων όλων των κατηγοριών σε όλες τις κονσόλες ώστε νομίζω ότι κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί πως δεν μπορεί να βρει παιχνίδι που να ανταποκρίνεται στα γούστα του.Το σύνδρομο του call of duty υπάρχει αλλά όχι σε ανησυχητικό βαθμό.
Περιμένω τις δικές σας απόψεις.;)
Εντιτ:Αν κάποιος θέλει να θίξει ένα πρόβλημα που τον απασχολεί σχετικά με την κατάσταση του gaming ελεύθερα,ας μην περιοριστούμε στο αρχικό ποστ.
Εδώ και καιρό πληθαίνουν οι απόψεις που θέλουν το gaming να έχει στερέψει από ιδέες και τα games να επαναλαμβάνονται σε βαθμό να βλέπουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.Σύμφωνα με αυτούς τους τυπάδες κυριαρχούν οι κλώνοι του call of duty και του uncharted,δεν έχουμε καινούριες ιδέες και IPS και έχουμε κατακλυστεί από sequels.Άλλη θέση που ακούγεται σε μεγάλο βαθμό είναι ότι τα παιχνίδια έχουν πολύ μειωμένο βαθμό δυσκολίας για να είναι προσβάσιμα στο ευρώ κοινό με αποτέλεσμα να γίνονται υπερβολικά εύκολα.Αυτά τα λόγια τα έχουν πει τόσο gamers σε διάφορα φορα όσο και developers με όπως για παράδειγμα ο δημιουργός του heavy rain.
Ε λοιπόν είμαι ο μόνος που βρίσκει αυτές τις απόψεις υπερβολικότατες;
Σε αυτήν την γενιά πήραμε έναν σκασμό νέα IP τα οποία ήταν και πρωτότυπα και πολύ αξιόλογα.Τι να πρωτοαναφέρω;Assassins creed,uncharted,little big plantet,ded space,batman και η λίστα δεν έχει τελειωμό.Όσα παιχνίδια και αν παίξαμε,όσο no lifers και να γίναμε σίγουρα υπάρχουν πολλά νέα ip με τα οποία δεν ασχοληθήκαμε.Όλοι μας.Μάλιστα αυτά τα καινούρια games είναι όλων των κατηγοριών οπότε καλύπτονται και όλα τα γούστα.Συν τοις άλλοις,επανεμφανίστηκαν κατηγορίες που είχαν λίγο πολύ εξαφανιστεί ή περιοριστεί πάρα πολύ όπως 2d platforms και turn based strategies.
Προχωρώντας παρακάτω,σχετικά με τον μειωμένο βαθμό δυσκολίας,εδώ είναι το μόνο σημείο στο οποίο υπάρχει μια δόση αλήθειας,έχει μειωθεί πολύ δηλαδή.Όμως,τα περισσότερα παιχνίδια,για να μην πω σχεδόν όλα,έχουν επιλεγόμενη δυσκολία και έτσι βολεύεται και αυτός που θέλει πρόκληση και αυτός που θέλει απλά να παίξει το παιχνίδι.Επίσης υπάρχουν αρκετά παιχνίδια πάρα πολύ δύσκολα (Demons,dark souls,ninja gaiden )που είναι λουκούμι για αυτούς που θέλουν να ζοριστούν πολύ.
Δεν αρνούμαι ότι υπάρχουν άπειρα sequels,κάποιες σειρές μάλιστα το έχουν ξεφτιλίσει πραγματικά (god of war,gears of war,halo,kingdom hearts ) αλλά πρώτον,υπάρχει σκασμός από νέα ips όπως είπα και πριν και δεύτερον, αυτή η κατάσταση ίσχυε πάντα στην βιομηχανία.Εδώ κλασσικές σειρές που έχουν αγαπηθεί πάρα πολύ αριθμούν από 8 και πάνω sequels(Μight and magic,ultima)
Για να καταλήξω,Σαφώς και δεν είναι όλα ρόδινα στην βιομηχανία.Υπάρχουν προβλήματα πολλά,δέχομαι ότι υπάρχει επανάληψη ιδεών,άπειρα sequels και πανεύκολα παιχνίδια αλλά έχουμε τόσο μεγάλο αριθμό αξιόλογων τίτλων όλων των κατηγοριών σε όλες τις κονσόλες ώστε νομίζω ότι κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί πως δεν μπορεί να βρει παιχνίδι που να ανταποκρίνεται στα γούστα του.Το σύνδρομο του call of duty υπάρχει αλλά όχι σε ανησυχητικό βαθμό.
Περιμένω τις δικές σας απόψεις.;)
Εντιτ:Αν κάποιος θέλει να θίξει ένα πρόβλημα που τον απασχολεί σχετικά με την κατάσταση του gaming ελεύθερα,ας μην περιοριστούμε στο αρχικό ποστ.
Comment