Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xbox One

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι μάλλον είναι αυτό που λέτε, το Alan Wake το γούσταρα, αλλά σε θεματική μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον εξ αρχής, αυτό μου φαίνεται πολύ αδιάφορο αυτή τη στιγμή, αν εξαιρέσεις το κινηματογραφικό στοιχείο.

    Comment


    • Θυμάστε που το XBLA χρέωνε πολλές χιλιάδες δολλάρια στους indies για ένα απλό patch ή ακόμα και για re-certification αν το παιχνίδι τους δεν εγκρινόταν την πρώτη φορά; Τη στιγμή που στα PSN & Steam (τουλάχιστον το πρώτο) είναι τζάμπα. Ε, από τώρα είναι τζάμπα και στο 360, λογικά θα συνεχίσουν έτσι και στο Χbone.

      Πριν αρκετό καιρό είχε γίνει ένα μεγάλο σούσουρο με τον δημιουργό του Fez σχετικά με το πόσο εχθρική είναι η MS απέναντι στους indies, συγκεκριμένα όταν του κοστολόγησαν "δεκάδες χιλιάδες $" ένα patch που θα διόρθωνε corrupted saves που αντιμετώπιζαν κάποιοι χρήστες. Σε σημερινό tweet, ο Major Nelson είπε πως οι χρεώσεις έχουν αρθεί από τον Απρίλιο, ενώ ο δημιουργός του Fez του απάντησε πως ξέχασαν να ενημερώσουν τον κόσμο. Τα συνηθισμένα PR της Microsoft μυρίζομαι εδώ πέρα.

      Ένα ακόμα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αν τους επιτρέψουν να αυτοεκδίδουν και τίτλους χωρίς μεσολάβηση εκδότη (όπως τα PSN & Steam), θα είναι ένα βήμα πιο κοντά στους καταναλωτές. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα άρθρο από τους δημιουργούς του Oddworld: New n Tasty που εξηγούν αναλυτικά πώς η MS εκμεταλλεύεται την κατάσταση και οι ίδιοι προτιμάνε να βγάλουν το παιχνίδι παντού εκτός του XBLA.

      Εν ολίγοις η κατάσταση έχει ως εξής. Για να βγεις στο XBLA πρέπει να έχεις publisher, επομένως ή εκδίδεσαι μέσω publishing studio της MS ή ψάχνεις να βρεις άλλον εκδότη που κατά κύριο λόγο είναι πιο ακριβοί. Τα πιο μικρά στούνιο είναι λογικό να προτιμήσουν την πιο φθηνή λύση (Microsoft publication), που όμως τους αναγκάζει να παραχωρήσουν το παιχνίδι τους ως (timed) αποκλειστικότητα. Αν θέλουν να βγάλουν το παιχνίδι τους σε περισσότερες κονσόλες, πρέπει να δώσουν περισσότερα χρήματα για να βρουν εκδότη. Η MS δηλαδή δεν πληρώνει τους indies για να έχει αποκλειστικότητες όπως φαντάζεται ο πολύς κόσμος. Γίνεται το ανάποδο. Γι' αυτό και όλοι έχουν μεταναστεύσει προς PS4 που απλά πληρώνουν ένα μερίδιο στη Sony που τους παραχωρεί την πλατφόρμα.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • Άλλος ένας ΠΑΡΑΠΑΝΩ λόγος να μισώ την Microsoft. Όταν θελήσω να κυκλοφορήσω το δικό μου βιντεοπαιχνίδι, θα πάω σε άλλες πλατφόρμες που ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ!
        sigpic

        Comment


        • Λογικο μου φαινεται να θελει timed exclusive αν γινει μεσω microsoft studios.. Οπως μου φαινεται λογικο να υπαρχει και ενα quality control πισω απο αυτο για να μη γεμισουμε σαβουρες, ενταξει καλη η hipster λογικη των indies που πουλανε και απαραδεκτα games μονο και μονο επειδη ειναι "indie" αλλα στην κονσολα θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει ενας ελεγχος παραπανω..

          Αλλιως θα γινει android market και θα ψαχνεις με το σταγονομετρο να βρεις ανα καλο game αναμεσα στις χιλιάδες αρπαχτές σαβούρες..

          Τουλαχιστον ετσι βλεπω το φαινομενο indies εγω, καλο και βγαινουν και διαμαντια που και που αλλα μονο με τον τιτλο "indie" δεν σημαινει οτι θα ειναι και αξιολογο παιχνιδι και θα αξιζει να βρισκεται τζαμπα στο XBL η στο PSN.

          Comment


          • Μαζί σου αλλά τι σχέση έχει αυτό ; Έλεγχος γίνεται παντού. Δεν γίνεται να πας στην Sony και να περιμένεις να πουλήσεις την τελευταία αηδία μόνο και μόνο επειδή έχεις αυτονομαστεί "indie". Υπάρχει ένα quality control από πίσω, ενώ στο Steam πλέον επιλέγει ο κόσμος ποια παιχνίδια θέλει να δει περισσότερο μέσω του Greenlight, δηλαδή οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αγοραστές.

            Όλοι έχουν ένα μίνιμουμ απαιτήσεων, όμως στην MS αν κοβόσουν, έπρεπε να "πληρώσεις για να ξαναδώσεις εξετάσεις". Όπως επίσης η MS για να βγάλει φράγκα δεν τους αφήνει να βγουν χωρίς εκδότη, ενώ στην ψηφιακή αγορά δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει. Αφού σου παραχωρείται η πλατφόρμα της εκάστοτε εταιρίας για διαμοιρασμό, για ποιον λόγο να δώσει κάποιος κι άλλα χρήματα σε έναν publisher;

            Lanning said he has tried to talk with Microsoft about getting New 'n' Tasty! on Xbox without success. The company spent 15 months trying to get Stranger's Wrath HD onto Xbox Live Arcade before they were turned down, and it sounds like they're having more trouble with the new game.


            "They've granted us XBLA concept approval for New 'n' Tasty! but they still say you need a publisher. We don't have a publisher so we're not officially on the platform, even though we're compatible, even though we'll be ready to do it. Period.


            "Why do we need a publisher when we self-finance our games, we build our own IP, we manage our own IP and we've turned nearly two million units online as indie publishers sold - not free downloads? Why? What's wrong with us?
            Η Sony προφανώς το έχει καταλάβει αυτό, επομένως ζητάει απλά το ποσοστό τους (από τα έσοδα του κάθε τίτλου; ) για το PSN. Ίσως τώρα να μην βγάζει όσα βγάζει το XBLA από τη στιγμή που δεν χρεώνει χιλιάδες δολλάρια για το κάθε patch, όμως μακροπρόθεσμα θα αποκτήσει περισσότερους developers, επομένως περισσότερους τίτλους, επομένως μεγαλύτερο ενδιαφερόμενο κοινό, επομένως περισσότερα $$$ στην τσέπη τους.

            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

            Comment


            • Κατάλαβα οτι στο PSN λογο έλλειψης publisher μπορεί ο καθένας να βγάλει το παιχνίδι του, που δεν είναι κάτι κακό αλλά θα έριχνε πάρα πολύ την όλη ποιότητα.. Παιζει να καταλαβα λαθος δεν το κοιταξα και πολυ..

              Comment


              • Οχι απλά δεν είναι "απαραίτητα κακό", είναι πάρα πολύ καλό θα έλεγα εγώ. Και δεν βλέπω τον λόγο για να πέσει η ποιότητα. Δηλαδή να μας ενδιαφέρει ο μ.ο. ποιότητας περισσότερο από την ποσότητα των ποιοτικών games που θα υπάρχουν ; Εστω και ένα κάλο game παραπάνω είναι θετικό ακόμα και αν υπάρχουν άλλες 10 σαβούρες από πίσω. Εμένα να μου φαίνεται no brainer θετικό.

                Comment


                • Το "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.

                  Sort games by user score

                  Sort by sales

                  Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Ναι δεν εχεις αδικο, αυτο που ηθελα να πω περισσοτερο ειναι οτι quality > quantity..

                    Επισης, αληθεια η οχι δεν εχει σημασια αλλα γουσταρω τις τεχνικουρες και της αναλυσεις:

                    Well-placed development sources have told Digital Foundry that the ESRAM embedded memory within the Xbox One processor …

                    Comment


                    • Originally posted by Loggo View Post
                      Το "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.

                      Sort games by user score

                      Sort by sales

                      Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).
                      Βεβαια οπως εχει φανει στη πραξη οταν εχεις ηδη παρα πολλους τιτλους, οι καινουργιοι δυσκολευονται να ανεβουν στις λιστες ενω αυτοι που ειναι απο πριν βρισκονται πιο ευκολα απο το κοινο και ετσι συνεχιζουν να μπουσταρουν τα στατιστικα τους.

                      Φυσικα αυτο διορθωνεται αν υπαρχουν οι καταλληλες επιλογες browsing και ιδιαιτερα πολυ συγκεκριμενη κατηγοριοποιηση ειδους και επιλογη χρονικου φασματος κυκλοφοριας. Στοιχεια που δυστυχως δε τα βρισκεις ας πουμε στο Google Play (android store).

                      Εδω παντως να αναφερω μια πολυ ωραια ιδεα που ειχα δει στο gaf να συζητιεται περι steam greenlight. Τα indie games να κυκλοφορουν χωρις πολλα restrictions στο indie shop και οσα ξεχωριζουν απο τους ιδιους τους χρηστες, να προμοταρουνται αυτοματως στο κυριως Arcade shop.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • Ω ναι, η αναζήτηση τίτλων με χρονικό προσδιορισμό είναι απολύτως αναγκαία.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Originally posted by i Have no Equal View Post
                          Ναι δεν εχεις αδικο, αυτο που ηθελα να πω περισσοτερο ειναι οτι quality > quantity..

                          Επισης, αληθεια η οχι δεν εχει σημασια αλλα γουσταρω τις τεχνικουρες και της αναλυσεις:

                          http://www.eurogamer.net/articles/di...ction-hardware
                          Στο παρακάτω βίντεο βλέπεις τον lead architect του PS4 να λέει ότι σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο σύστημα για τις μνήμες και στο PS4, αλλά προτίμησαν αυτό που χρησιμοποιούν τώρα για την ευκολία των developers.



                          Θα δούμε σε βάθος χρόνου ποιος έκανε τη σωστή επιλογή και ποιος τη λάθος, αν και συνήθως σε αυτά τα πράγματα το θέμα δεν είναι τόσο στο ποιος έχει το αποδοτικότερο hardware, αλλά στο ποια είναι η κατάσταση της βιομηχανίας γενικότερα.

                          Το γεγονός πάντως ότι και οι 2 κονσόλες χρησιμοποιούν παρόμοια αρχιτεκτονική είναι σίγουρα πολύ σημαντικό και για εμάς τους gamers, δεδομένου ότι θα βγαίνουν περισσότερα παιχνίδια, τα οποία θα είναι βελτιστοποιημένα σε όλες τις πλατφόρμες. Πιστεύω ότι οι συγκρίσεις εκδόσεων του ίδιου τίτλου σε διαφορετικές κονσόλες θα είναι άτοπες και η εστίαση θα είναι περισσότερο στο τι παραπάνω σου παρέχει η κονσόλα ως οικοσύστημα, παρά ως μέσο αναπαραγωγής παιχνιδιών.

                          Πάντως η Sony έκανε καλή έρευνα για να καταλήξει στο PS4, η οποία δε βασίστηκε σε ποσοτικά δεδομένα σχετικά με μία θεωρητική απόδοση, αλλά σε ποιοτικά δεδομένα που προήλθαν μέσω συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων με developers.

                          Comment


                          • Originally posted by Loggo View Post
                            Το "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.

                            Sort games by user score

                            Sort by sales

                            Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).
                            Όπως είπε και ο Rampo στην πράξη είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα. Αν αφήσεις αλάνα το marketplace ακόμα και με filtering options θα είναι δύσκολο να είναι νοικοκυρεμένο και ασφαλή συν ότι το filtering το κάνει πιο πολύπλοκο και μπορεί ακόμα και να ξεγελαστεί. Π.χ. βάζω crappy app ή και ιό app, σπαμάρω fake βαθμολογίες και σπάω έτσι τα νεύρα των άλλων.
                            The illusion of free will is an illusion.

                            Comment


                            • Microsoft’s Xbox Head Don Mattrick Leaving to Take Top Role — Possibly CEO — at Zynga
                              [...]Don Mattrick, the president of Microsoft’s Interactive Entertainment unit, is leaving the company, said multiple sources close to the situation.

                              These sources added that the high-profile executive is also close to taking a top job at Zynga, the troubled online social gaming company, possibly as its CEO and working in close partnership with its founder and current CEO Mark Pincus [...]
                              Αφού θα φύγει από την Microsoft καλά ξεκουμπίδια, όμως wtf

                              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                              Comment


                              • Του ταιριάζει καλύτερα η Zynga σίγουρα, άσχετος ειναι απο gaming οποτε να παει στο καλο να βρει μια εταιρεια που του ταιριαζει..

                                Comment

                                Working...
                                X