Ναι μάλλον είναι αυτό που λέτε, το Alan Wake το γούσταρα, αλλά σε θεματική μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον εξ αρχής, αυτό μου φαίνεται πολύ αδιάφορο αυτή τη στιγμή, αν εξαιρέσεις το κινηματογραφικό στοιχείο.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xbox One
Collapse
X
-
Θυμάστε που το XBLA χρέωνε πολλές χιλιάδες δολλάρια στους indies για ένα απλό patch ή ακόμα και για re-certification αν το παιχνίδι τους δεν εγκρινόταν την πρώτη φορά; Τη στιγμή που στα PSN & Steam (τουλάχιστον το πρώτο) είναι τζάμπα. Ε, από τώρα είναι τζάμπα και στο 360, λογικά θα συνεχίσουν έτσι και στο Χbone.
Πριν αρκετό καιρό είχε γίνει ένα μεγάλο σούσουρο με τον δημιουργό του Fez σχετικά με το πόσο εχθρική είναι η MS απέναντι στους indies, συγκεκριμένα όταν του κοστολόγησαν "δεκάδες χιλιάδες $" ένα patch που θα διόρθωνε corrupted saves που αντιμετώπιζαν κάποιοι χρήστες. Σε σημερινό tweet, ο Major Nelson είπε πως οι χρεώσεις έχουν αρθεί από τον Απρίλιο, ενώ ο δημιουργός του Fez του απάντησε πως ξέχασαν να ενημερώσουν τον κόσμο. Τα συνηθισμένα PR της Microsoft μυρίζομαι εδώ πέρα.
Ένα ακόμα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αν τους επιτρέψουν να αυτοεκδίδουν και τίτλους χωρίς μεσολάβηση εκδότη (όπως τα PSN & Steam), θα είναι ένα βήμα πιο κοντά στους καταναλωτές. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα άρθρο από τους δημιουργούς του Oddworld: New n Tasty που εξηγούν αναλυτικά πώς η MS εκμεταλλεύεται την κατάσταση και οι ίδιοι προτιμάνε να βγάλουν το παιχνίδι παντού εκτός του XBLA.
Εν ολίγοις η κατάσταση έχει ως εξής. Για να βγεις στο XBLA πρέπει να έχεις publisher, επομένως ή εκδίδεσαι μέσω publishing studio της MS ή ψάχνεις να βρεις άλλον εκδότη που κατά κύριο λόγο είναι πιο ακριβοί. Τα πιο μικρά στούνιο είναι λογικό να προτιμήσουν την πιο φθηνή λύση (Microsoft publication), που όμως τους αναγκάζει να παραχωρήσουν το παιχνίδι τους ως (timed) αποκλειστικότητα. Αν θέλουν να βγάλουν το παιχνίδι τους σε περισσότερες κονσόλες, πρέπει να δώσουν περισσότερα χρήματα για να βρουν εκδότη. Η MS δηλαδή δεν πληρώνει τους indies για να έχει αποκλειστικότητες όπως φαντάζεται ο πολύς κόσμος. Γίνεται το ανάποδο. Γι' αυτό και όλοι έχουν μεταναστεύσει προς PS4 που απλά πληρώνουν ένα μερίδιο στη Sony που τους παραχωρεί την πλατφόρμα.
Comment
-
Λογικο μου φαινεται να θελει timed exclusive αν γινει μεσω microsoft studios..Οπως μου φαινεται λογικο να υπαρχει και ενα quality control πισω απο αυτο για να μη γεμισουμε σαβουρες, ενταξει καλη η hipster λογικη των indies που πουλανε και απαραδεκτα games μονο και μονο επειδη ειναι "indie" αλλα στην κονσολα θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει ενας ελεγχος παραπανω..
Αλλιως θα γινει android market και θα ψαχνεις με το σταγονομετρο να βρεις ανα καλο game αναμεσα στις χιλιάδες αρπαχτές σαβούρες..
Τουλαχιστον ετσι βλεπω το φαινομενο indies εγω, καλο και βγαινουν και διαμαντια που και που αλλα μονο με τον τιτλο "indie" δεν σημαινει οτι θα ειναι και αξιολογο παιχνιδι και θα αξιζει να βρισκεται τζαμπα στο XBL η στο PSN.
Comment
-
Μαζί σου αλλά τι σχέση έχει αυτό; Έλεγχος γίνεται παντού. Δεν γίνεται να πας στην Sony και να περιμένεις να πουλήσεις την τελευταία αηδία μόνο και μόνο επειδή έχεις αυτονομαστεί "indie". Υπάρχει ένα quality control από πίσω, ενώ στο Steam πλέον επιλέγει ο κόσμος ποια παιχνίδια θέλει να δει περισσότερο μέσω του Greenlight, δηλαδή οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αγοραστές.
Όλοι έχουν ένα μίνιμουμ απαιτήσεων, όμως στην MS αν κοβόσουν, έπρεπε να "πληρώσεις για να ξαναδώσεις εξετάσεις". Όπως επίσης η MS για να βγάλει φράγκα δεν τους αφήνει να βγουν χωρίς εκδότη, ενώ στην ψηφιακή αγορά δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει. Αφού σου παραχωρείται η πλατφόρμα της εκάστοτε εταιρίας για διαμοιρασμό, για ποιον λόγο να δώσει κάποιος κι άλλα χρήματα σε έναν publisher;
Lanning said he has tried to talk with Microsoft about getting New 'n' Tasty! on Xbox without success. The company spent 15 months trying to get Stranger's Wrath HD onto Xbox Live Arcade before they were turned down, and it sounds like they're having more trouble with the new game.
"They've granted us XBLA concept approval for New 'n' Tasty! but they still say you need a publisher. We don't have a publisher so we're not officially on the platform, even though we're compatible, even though we'll be ready to do it. Period.
"Why do we need a publisher when we self-finance our games, we build our own IP, we manage our own IP and we've turned nearly two million units online as indie publishers sold - not free downloads? Why? What's wrong with us?
Comment
-
Οχι απλά δεν είναι "απαραίτητα κακό", είναι πάρα πολύ καλό θα έλεγα εγώ. Και δεν βλέπω τον λόγο για να πέσει η ποιότητα. Δηλαδή να μας ενδιαφέρει ο μ.ο. ποιότητας περισσότερο από την ποσότητα των ποιοτικών games που θα υπάρχουν ; Εστω και ένα κάλο game παραπάνω είναι θετικό ακόμα και αν υπάρχουν άλλες 10 σαβούρες από πίσω. Εμένα να μου φαίνεται no brainer θετικό.
Comment
-
Το "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.
Sort games by user score
Sort by sales
Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Loggo View PostΤο "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.
Sort games by user score
Sort by sales
Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).
Φυσικα αυτο διορθωνεται αν υπαρχουν οι καταλληλες επιλογες browsing και ιδιαιτερα πολυ συγκεκριμενη κατηγοριοποιηση ειδους και επιλογη χρονικου φασματος κυκλοφοριας. Στοιχεια που δυστυχως δε τα βρισκεις ας πουμε στο Google Play (android store).
Εδω παντως να αναφερω μια πολυ ωραια ιδεα που ειχα δει στο gaf να συζητιεται περι steam greenlight. Τα indie games να κυκλοφορουν χωρις πολλα restrictions στο indie shop και οσα ξεχωριζουν απο τους ιδιους τους χρηστες, να προμοταρουνται αυτοματως στο κυριως Arcade shop.
Comment
-
Originally posted by i Have no Equal View PostΝαι δεν εχεις αδικο, αυτο που ηθελα να πω περισσοτερο ειναι οτι quality > quantity..
Επισης, αληθεια η οχι δεν εχει σημασια αλλα γουσταρω τις τεχνικουρες και της αναλυσεις:
http://www.eurogamer.net/articles/di...ction-hardware
Θα δούμε σε βάθος χρόνου ποιος έκανε τη σωστή επιλογή και ποιος τη λάθος, αν και συνήθως σε αυτά τα πράγματα το θέμα δεν είναι τόσο στο ποιος έχει το αποδοτικότερο hardware, αλλά στο ποια είναι η κατάσταση της βιομηχανίας γενικότερα.
Το γεγονός πάντως ότι και οι 2 κονσόλες χρησιμοποιούν παρόμοια αρχιτεκτονική είναι σίγουρα πολύ σημαντικό και για εμάς τους gamers, δεδομένου ότι θα βγαίνουν περισσότερα παιχνίδια, τα οποία θα είναι βελτιστοποιημένα σε όλες τις πλατφόρμες. Πιστεύω ότι οι συγκρίσεις εκδόσεων του ίδιου τίτλου σε διαφορετικές κονσόλες θα είναι άτοπες και η εστίαση θα είναι περισσότερο στο τι παραπάνω σου παρέχει η κονσόλα ως οικοσύστημα, παρά ως μέσο αναπαραγωγής παιχνιδιών.
Πάντως η Sony έκανε καλή έρευνα για να καταλήξει στο PS4, η οποία δε βασίστηκε σε ποσοτικά δεδομένα σχετικά με μία θεωρητική απόδοση, αλλά σε ποιοτικά δεδομένα που προήλθαν μέσω συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων με developers.
Comment
-
Originally posted by Loggo View PostΤο "πρόβλημα" με τη σαβούρα λύνεται σχετικά εύκολα, ειδικά αν αφήσεις τη κατάσταση στα χέρια της ίδιας τη κοινότητας.
Sort games by user score
Sort by sales
Sort by metacritic score (που στη περίπτωση των indie τίτλων είναι απείρως, μα απείρως, πιο αξιόπιστο απ' ό,τι στις AAA παραγωγές).The illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Microsoft’s Xbox Head Don Mattrick Leaving to Take Top Role — Possibly CEO — at Zynga
[...]Don Mattrick, the president of Microsoft’s Interactive Entertainment unit, is leaving the company, said multiple sources close to the situation.
These sources added that the high-profile executive is also close to taking a top job at Zynga, the troubled online social gaming company, possibly as its CEO and working in close partnership with its founder and current CEO Mark Pincus [...]
Comment
Comment