Καταρχάς να διευκρινήσω ότι δεν μιλάω για games, αλλά για το gaming γενικότερα. Μιας που φαντάζομαι θα έχουμε θέμα με τα καλύτερα της γενιάς ας ξεσπάσουμε εδώ για το τι μας χάλασε.
Ξεκινάω:
1.Autopilot Platforming
Όπως έχω πει πολλές φορές είναι ΙΜΟ ότι πιο άχρηστο έφερε αυτή η γενιά. Εύχομαι να ξεκουμπιστεί μια για πάντα και να το βλέπουμε στο μέλλον και να γελάμε. Ας διατηρηθεί μόνο σε games με απειροελάχιστο platforming και ας εξαφανιστεί δια παντώς από όλα τα άλλα.
2.Cinematic Experiences
Όσο μαλάκας έμεινα με το Uncharted 2 άλλο τόσο αρχίζω και κουράζομαι με την ανάγκη των games να μοιάζουν όλο περισσότερο σε ταινίες. Ίσως γιατί αφαιρώντας το 'κινηματογραφικό κάλυμα' τις περισσότερες φορές μένεις με ένα καλό game και τίποτα παραπάνω. Κάποια το πάνε ακόμα παραπέρα (black borders wtf?)
3.Forced Multiplayer
Απ'τα βασικότερα μείον της γενιάς. Επειδή ξέρω ότι η υπάρχει η λογική του 'γιατί να μην υπάρχει αρκεί να μην χαλάει το sp' θα απαντήσω ότι έχουμε πλέον παραδείγματα παιχνιδών που παραδοσιακά αναγκάστηκαν να χαλάσουν για να έχουν multi (Resi,Dead Space). Ή games που το multi κατέληξε αχρείαστο πχ.
Tomb Raider. Wat?
4.B-Tier
Εξαιρώντας τα φορητά για ευνόητους λόγους στις home consoles έχουμε ή ΑΑΑ παραγωγές ή indie games. Το ενδιάμεσο σχεδόν πέθανε (που λογικά θα ξανάρθει πάλι από τους indies). Το πρόβλημα είναι τα B-tier είναι τα μοναδικά που μπορούν να φέρουν κάτι το διαφορετικό μιας και το budget των AAA τα αναγκάζει σε πιο safe επιλογές.
5.Κορεσμός από shooters
Όσο και να αγαπώ τα 3rd και 1st person shooters μάλλον παραέγινε το κακό πάλι όσον αφορά τα ΑΑΑ. Σχεδόν τα 8 στα 10 ανήκουν σε αυτά τα 2 είδη, άντε και να βάλω τα sandbox.
Ξεκινάω:
1.Autopilot Platforming
Όπως έχω πει πολλές φορές είναι ΙΜΟ ότι πιο άχρηστο έφερε αυτή η γενιά. Εύχομαι να ξεκουμπιστεί μια για πάντα και να το βλέπουμε στο μέλλον και να γελάμε. Ας διατηρηθεί μόνο σε games με απειροελάχιστο platforming και ας εξαφανιστεί δια παντώς από όλα τα άλλα.
2.Cinematic Experiences
Όσο μαλάκας έμεινα με το Uncharted 2 άλλο τόσο αρχίζω και κουράζομαι με την ανάγκη των games να μοιάζουν όλο περισσότερο σε ταινίες. Ίσως γιατί αφαιρώντας το 'κινηματογραφικό κάλυμα' τις περισσότερες φορές μένεις με ένα καλό game και τίποτα παραπάνω. Κάποια το πάνε ακόμα παραπέρα (black borders wtf?)
3.Forced Multiplayer
Απ'τα βασικότερα μείον της γενιάς. Επειδή ξέρω ότι η υπάρχει η λογική του 'γιατί να μην υπάρχει αρκεί να μην χαλάει το sp' θα απαντήσω ότι έχουμε πλέον παραδείγματα παιχνιδών που παραδοσιακά αναγκάστηκαν να χαλάσουν για να έχουν multi (Resi,Dead Space). Ή games που το multi κατέληξε αχρείαστο πχ.
Tomb Raider. Wat?
4.B-Tier
Εξαιρώντας τα φορητά για ευνόητους λόγους στις home consoles έχουμε ή ΑΑΑ παραγωγές ή indie games. Το ενδιάμεσο σχεδόν πέθανε (που λογικά θα ξανάρθει πάλι από τους indies). Το πρόβλημα είναι τα B-tier είναι τα μοναδικά που μπορούν να φέρουν κάτι το διαφορετικό μιας και το budget των AAA τα αναγκάζει σε πιο safe επιλογές.
5.Κορεσμός από shooters
Όσο και να αγαπώ τα 3rd και 1st person shooters μάλλον παραέγινε το κακό πάλι όσον αφορά τα ΑΑΑ. Σχεδόν τα 8 στα 10 ανήκουν σε αυτά τα 2 είδη, άντε και να βάλω τα sandbox.
Comment