Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlayStation 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nooto View Post

    Hideo θες να μου πεις οτι επειδη το RE2 και το FFVIIR βασιζονται σαν concepts και μονο σε 2 παιχνιδια που κυκλοφορησαν στο psone πριν 20+ χρονια, μειωσε το κοστος τους? Εχεις δει πολλα survival horror ή JRPG εστω να πλησιαζουν αυτα τα 2 παιχνιδια σε επιπεδο παραγωγης? Επισης, ποια ακριβως απο τα παιχνιδια που ανεφερα ειναι χαμηλες παραγωγες? Το Monster Hunter World? To DMC5?, To KHIII? ή τα AC Origins και Odyssey? Τελος, το FFXV ξεκινησε σαν concept στο PS360 αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι game του PS360 (το επαιξες και σου φανηκε για game προηγουμενης γενιας?), ουτε οτι το δουλευαν 10 χρονια. Δηλαδη με βαση τη λογικη σου και το νεο Rachet n Clank ειναι παιχνιδι του ps4 επειδη το δουλευουν πριν καν κυκλοφορησει το ps5.

    Τωρα μη λεμε πραγματα μονο για να τα λεμε. Δηλαδη για να με πεισεις οτι τα ΑΑΑ μειωνονται μου λες οτι το FFXV ας το μετρησουμε στην πρoηγουμενη γενια, και το FFVIIR ας πουμε οτι ηταν μικρη παραγωγη γιατι τα assets απο το psone μειωσαν το κοστος του.. Ενταξει κανουμε μια συζητηση αλλα να υπαρχει και μια λογικη βαση σε αυτα που λεμε.
    Σεναριο, level design, art direction, αναπτυξη χαρακτηρων, μουσικη κτλ και τα μεταφερεις σε 3D περιβαλλον σε ενα remake(σε ενα μεγαλο ποσοστο τους εστω). Aυτο πιστευεις αληθεια οτι δεν μειωσε το κοστος? (προσεξε δεν λεω οτι δεν εχει κοστος, αλλα οποιοδηποτε remake ξεκινα απο αλλη βαση). Γιατι νομιζεις οτι πεταει σαν στραγαλια τα remakes και αργει να βγαλει νεα RE?

    Το FF στο εφερα ως παραδειγμα για να καταλαβεις οτι το μεγαλο τους franchise(σε κοστος) πλεον ειναι πιο δυσκολο να το δεις σε καθε γενια. Το FF αυτης της γενιας ηταν ενα project που ουσιαστικα ετοιμαζεται 10 χρονια. Μονος σου το λες και εν τελη επιχειρηματολογεις υπερ αυτων που υποστηριζω.

    ps1 era - 3FF,
    PS2 era - 2 FF,
    PS3 era - 1 FF,
    PS4 era - 1 FF που προοριζοταν για την προηγουμενη γενια!

    Aυτο δεν σου λεει τιποτα? Οχι τα Master hunter, DMC(και παλι στο ps2 σε 5 χρονια ειδες 3 και στα υπολοιπα 15 χρονια δυο) κτλ δεν ειναι το ιδιο ακριβες παραγωγες.



    Originally posted by nooto View Post
    Αν δεν αντεχε ΑΑΑ παραγωγες, δεν θα εβγαζε ΑΑΑ παραγωγες. Ειναι τοσο απλο. Δεν τους πιεζει κανενας.
    Βγαζουν αισθητα λιγοτερες ΑΑΑ παραγωγες και ειναι πολυ πιο δυσκολο πλεον για αυτους. Αφου φαινεται οτι υποτιμας την αποψη μου(δεν εχουν βαση αυτα που λεω και λογικη οπως λες) twiταρε devs(ή και στο DF) και πες τους οτι ειναι το ιδιο ευκολο με το παρελθον να εχουμε ΑΑΑ. Και μετα κανε εδω ποστ τις απαντησεις.

    Εκτος απο αυτο δεν θα προσθεσω κατι αλλο για τα παραπανω(εκτος αν εχεις απαντησεις απο τoυς devs), νομιζω οτι αυτα που λεω ειναι αυτονοητα. Ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε λοιπον γιατι θα κανουμε κυκλους χωρις λογο.



    Originally posted by nooto View Post
    Ποιο exclusivity να διατηρηθει? Γιατι ενας τριτος dev να θελει να βγαλει exclusive καπου? Ο μονος λογος ειναι καποια οικονομικη συμφωνια ή επειδη καποιος platform holder αναλαμβανει την παραγωγη. Δεν ειναι θεμα δυσκολιας, θεμα λογικης ειναι.
    Νιωθω οτι εχεις μεινει στο 2005. Γενικα. Δεν μιλαω για το quote.


    Originally posted by nooto View Post
    Το gamepass οπως και αλλες συνδρομητικες υπηρεσιες (βλεπε Stadia κλπ) πατανε στο οτι την υπηρεσια δεν θα την παρουν τα 50m χρηστες του xbox, αλλα τα 2δις χρηστες που εχουν παιξει απο witcher 3 μεχρι ναρκαλιευτη ή farmville στο κινητο τους. To σκεπτικο ειναι οτι το να πεις σε καποιον που δεν ειναι gamer αλλα μπορει να ειδε καποια στιγμη μια διαφημιση απο κατι και εντυπωσιαστηκε, δωσε 15 ευρω το μηνα (ή λιγοτερα) και παιξε οτι θες τσαμπα, ειναι ελκυστικο διοτι το ποσο ειναι τοσο μικρο που ακομα και τιποτα να μην παιξει εν τελει μπορει να συνεχισει να ειναι συνδρομητης για οποτε και αν του ερθει ποτε η διαθεση. Εχω παρα πολλους γνωστους που δεν εχουν ιδεα απο gaming και διαβαζουν τετοιες ειδησεις σε generic ιστοσελιδες και τους φαινεται το πιο cool πραγμα ever γιατι τους θυμιζει το netflix και θεωρουν οτι αξιζει να γινουν συνδρομητες ακομα και αν τελικα δεν παιξουν ποτε τιποτα. Το concept αυτο ειναι.

    Ο λογος που αυτο δεν ειχε γινει πιο πριν ειναι διοτι:
    1) το concept των συνδρομητικων υπηρεσιων ειναι προσφατο και επειδη ηρθε απο υπηρεσιες ταινιων-σειρων που απευθυνονται σε πολυ ευρυτερο κοινο, ο μη gaming κοσμος ειναι πολυ πιο εξοικειωμένος με αυτο (λογω netflix κλπ) απ'οτι με το "δωσε 500 ευρω για κονσολα και 80 ευρω για παιχνιδια" που σημαινει οτι αυτη ειναι η καταλληλη εποχη για να το χρησιμοποιησεις σαν προσεγγιση και να πετυχει.
    2) Τα 2 δις εν δυναμει αγοραστων, ειναι επισης προσφατο λογω του casual gaming στα κινητα κοκ. Οπως επισης εγραψα και σε παλιοτερο post, το impact του gaming ειναι πολυ μεγαλυτερο σημερα απ'οτι παλιοτερα, παιζει δεν παιζει καποιος παιχνιδια. Οποτε τωρα ειναι στιγμη να μπορεσεις να χτυπησεις αυτο το target group, και ο πιο εξυπνος τροπος ειναι να του δωσεις πραγματα σε τοσο χαμηλη τιμη.

    Αν συνδιασεις λοιπον τον αριθμο των ανθρωπων που εχουν ερθει με τον εναν ή τον αλλο τροπο σε επαφη με το gaming, και το γεγονος οτι αυτη η προσεγγιση (της συνδρομης) φαινεται οικεία πλεον σε αυτον τον κοσμο, τοτε θα καταλαβεις τοσο το πως του ηρθε του Phil οπως αναφερεις οσο και το γιατι ειναι βιωσιμη ως οικονομικη πολιτικη (σε περιπτωση που πετυχει).

    Τωρα το αν θα πιασει και το αν η υπηρεσια θα ειναι και στο μελλον ελκυστικη ειναι αλλο θεμα και αυτο θα το δουμε στην πορεια οπως αναφερατε.
    Oποτε το αντεπιχειρημα σου βασιστηκε απο την αρχη σε ενα hypothesis στο επιπεδο του wishful thinking(γιατι το hypothesis στην ερευνα εχει και μια βαση ετσι;). Εγω θα το ονομαζα ουτοπια αυτο που περιγραφεις με την ευχη να πετυχει, οπως και η οποιαδηποτε ουτοπια εδω που τα λεμε. Ποιος δεν θα ηθελε να ζει στον παραδεισο :p
    Φανταζεσαι να πληρωνουμε 5 ευρω για ακριβες παραγωγες; Ζωαρα που την θελουμε ολοι

    Καποια στιγμη θα γινει btw αλλα εχουμε πολυ δρομο κατ'εμε και θα γινει πιο ομαλα, οχι με καποιο ''ευρηκα'' του spencer. Το ''ευρηκα'' του Spencer ειναι στην πραγματικοτητα: δεν μπορω να αντιμετωπισω αλλιως τον αντιπαλο οποτε ρισκαρω σε νεες ιδεες. Του 2013 δεν τους βγηκε και βρηκαν αποδιοπομπαιο τραγο, τωρα μπορει και να βγει και ο Spencer να χαρακτηριστει ηρωας(μπορει και το αναποδο).

    Για να μην παρεξηγηθω, θεωρω πολυ θετικο το ρισκο και τις νεες ιδεες οποιο και αν ηταν το αρχικο κινητρο και ο λογος που υπαρχουν αυτες. Αρκει να μην επιβληθουν κατα καποιον τροπο με ΄΄σημαια΄΄ το χαμηλο κοστος, αν αντικειμενικα αποτυχουν να προσφερουν στην βιομηχανια.

    Ας αναγνωρισουμε εδω οτι τα 50εκ(που αγοραζουν τα γκειμς που αγαπαμε) για να γινουν αγορα 2δις, θα πρεπει να συμβει ουτοπια ετσι? Να τα βαλουμε σε μια λογικη σειρα. Επειδη μιλησες και για λογικη πριν. Δεν μιλαω για κατακλυσμο απο flappy birds, αλλα για τα παιχνιδια που αγαπαμε.

    Η δικη μου επιχειρηματολογια βασιζεται στα σημερινα δεδομενα και στην λογικη λοιπον. Και με τα σημερινα δεδομενα και με οτι γνωριζουμε μεχρι σημερα, υπηρεσιες τυπου gamepass αν πετυχουν και δεν αυξηθει ο κοσμος σε δυσθεωρητους αριθμους σαν αυτους που περιγραφεις, τοτε το μπατζετ των μεγαλων παιχνιδιων θα μειωθει σε μια περιοδο που επιβαλεται να αυξηθει.


    Last edited by hideo; 24-09-2020, 03:11 PM.

    Comment


    • Originally posted by BigBOSS View Post
      Sony Confirms There's No Free PS5 Upgrade For PS4 Spider-Man Players

      https://kotaku.com/sony-confirms-the...der-1845154011


      Και 80 ευρώ το παιχνιδι και επιπλέον πλερώ για κάτι τέτοια, αυτό εάν δεν ειναι απληστία τι ειναι; και η μικρομαλακή σου δινει "δωρεάν" παχνίδια. Ως ουδέτερος παρατηρητής, για μένα ειναι ξεκάθαρο ποιος απο τους δύο προσφέρει με διαφορά το καλύτερο πακέτο στον καταναλωτή. Έχεις την μικρομαλακή που προσφέρει σημαντικά καλύτερο μηχάνημα στην ιδιά τιμή και προσφέρει παιχνιδια σε εξευτελιστική τιμή με την συνδρομη του gamepass. Aπό την άλλη έχεις την Sony που δεν νιώθει και δείχνει αλαζονεία. Προσωπικά τα περιμενα αυτά να πω την αλήθεια.

      Αυτο ειναι ξεκαθαρα λαθος της Sony. Το miles morales θα επρεπε να ειναι στην τιμη των 40 ευρω μονο του. Δεν ειναι καν next gen.

      Ολο τα υπολοιπα που γραφεις ειναι επισης λαθος, απλα οπως σου εχω ξαναπει αλλαξες στρατοπαιδο fanboyισμου και εχεις κανει το ασπρο μαυρο. Οτι παραλογα ελεγες υπερ της σονυ τα λες τωρα κατα της. Με αυτη τη λογικη δεν εχει και νοημα να επιχειρηματολογησει καποιος απεναντι σε φανατισμενο mentality.

      Το ''ουδετερος'' ειναι αστειο. Δωσε λιγο βαση ρε στο τι κανεις και μην υποτιμας την νοημοσυνη των αλλων. Με τον nooto/i have no equal υπαρχει μια διαφωνια με επιχειρηματα γιατι ξερω οτι παρα τις οποιες προτιμησεις τους δεν υπαρχει απο πισω ενα bias που κανει παρτυ. Ολοι εχουμε biases σε ενα βαθμο, αλλα εσυ εισαι το κατι αλλο ρε παιδι.

      Εσυ χανεις απο αυτο εντωμεταξυ, κανεις δεν προκειται να σε παρει στα σοβαρα.

      Last edited by hideo; 24-09-2020, 01:27 PM.

      Comment


      • Originally posted by hideo View Post
        Ολο τα υπολοιπα που γραφεις ειναι επισης λαθος, απλα οπως σου εχω ξαναπει αλλαξες στρατοπαιδο fanboyισμου και εχεις κανει το ασπρο μαυρο. Οτι παραλογα ελεγες υπερ της σονυ τα λες τωρα κατα της. Με αυτη τη λογικη δεν εχει και νοημα να επιχειρηματολογησει καποιος απεναντι σε φανατισμενο mentality.
        Επειδη πάντα αυτο κοτσάρεις οταν γραφω κατι αναφερομενος σε μενα προσωπικά (παρανοικος, fanboy, αλλαξα στρατοπεδο και λοιπά φαιδρά και ανάξια λογου) και οχι σε αυτά που γράφω που δεν ειναι καθολου παρανοικά (oτι δηλαδη στην παρουσα φάση η microsoft προσφέρει καλυτερο πακέτο και θα τραβήξει κόσμο οπως καλύτερες προοπτικές για επικράτηση ειχε η sony το 2013) δεν προκειται ποτε ξανά να κανω quote σε γραφομενα σου ή να απαντησω σε κατι που γράφεις σε μενα γιατι χάνω κυριολεκτικά το χρονο μου.
        Last edited by BigBOSS; 24-09-2020, 01:45 PM.
        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • Οταν σε δω να γραφεις καθαρα και χωρις τον γνωστο εξωπραγματικο φανμποισμο που διαθετεις απο το 2000+ θα σου απαντησω και εγω σοβαρα. Οσο υποτιμας την νοημοσυνη μου, ναι να μην μπαινεις στον κοπο να με κανεις quote, γιατι εγω απλα θα γραφω ξανα και ξανα το ιδιο πραγμα. θα απανταω σε αυτο που βλεπω στο ποστ σου, οχι σε αυτο που νομιζεις οτι εγραψες και το βαφτιζεις αποψη.

          Θα χαρω πολυ να δω επιτελους μετα απο 15+ χρονια μια αποψη απο εσενα και να ξεκινησει μια συζητηση. Και δεν το λεω καθολου ειρωνικα. Και δεν εννοω να μην προτιμας μια πλατφορμα. Και εγω το κανω και ολοι μας



          Last edited by hideo; 24-09-2020, 02:19 PM.

          Comment


          • Comment


            • Σεναριο, level design, αναπτυξη χαρακτηρων, μουσικη κτλ και τα μεταφερεις σε 3D περιβαλλον σε ενα remake. Aυτο πιστευεις αληθεια οτι δεν μειωσε το κοστος? (προσεξε δεν λεω οτι δεν εχει κοστος, αλλα οποιοδηποτε remake ξεκινα απο αλλη βαση). Γιατι νομιζεις οτι πεταει σαν στραγαλια τα remakes και αργει να βγαλει νεα RE?
              Ρε συ Hideo, τα εχεις παιξει τα παιχνιδια? Τι σχεση εχει το level design του VII με το VIIR? Εχει 100 επιπλεον περιοχες και οι παλιες εχουν περαστει ως concept art μονο. Tι σχεση εχει πχ το Wall market του Remake με το Original? Επισης το VIIR εχει νεα μουσικα κομματια, νεες εκτελεσεις των παλιων ενω το RE2 εχει ολοκαινουργιο soundtrack. Ακομα και το σεναριο και η αναπτυξη των χαρακτηρων ειναι διαφορετικα και στα 2 games, πατουν στα original και παλι μονο σαν concept. Ειδικα το VIIR εχει ουσιαστικα διαφορετικο σεναριο και διαφορετικο character development απο το αρχικο επιτηδες, λογω του τι προσπαθει να κανει. Επισης δεν πετανε σαν στραγαλια τα remakes, τα remasters ναι, αλλα τα 2 αυτα παιχνιδια συγκεκριμενα ηταν τα most wanted projects για μια 10ετια τωρα, και ειναι οι μονες περιπτωσεις πραγματικων remakes ουσιαστικα. Το μονο που ηταν ετοιμο για να φτιαξεις ηταν το concept art, τιποτα αλλο. Και μαλιστα τα καθυστερησαν τοσο πολυ γιατι ηταν εξτρα προσεκτικοι στην προσεγγιση, στο πως θα φτιαξουν κατι ολοκαινουργιο, σεβομενοι παραλληλα το original material και το οποιο εχει τη δικη του δυσκολια που δεν υπαρχει οταν φτιαχνεις ενα game απο το 0.

              Το FF στο εφερα ως παραδειγμα για να καταλαβεις οτι το μεγαλο τους franchise(σε κοστος) πλεον ειναι πιο δυσκολο να το δεις σε καθε γενια. Το FF αυτης της γενιας ηταν ενα project που ουσιαστικα ετοιμαζεται 10 χρονια. Μονος σου το λες και εν τελη επιχειρηματολογεις υπερ αυτων που υποστηριζω.

              ps1 era - 3FF,
              PS2 era - 2 FF,
              PS3 era - 1 FF,
              PS4 era - 1 FF που προοριζοταν για την προηγουμενη γενια!
              Ειπα οτι ΔΕΝ ετοιμαζοταν 10 χρονια. Οταν το ανακοινωσαν δεν υπηρχε gameplay video, μονο CGI cutscenes και concept art. Η S-E και ειδικοτερα η ομαδα του Nomura εχει παραδοση στο να ανακοινωνει παιχνιδια πολυ νωριτερα απο τις υπολοιπες εταιρειες στον χωρο. Ειδικα για το Versus XIII, που μετα εγινε XV, ειχαν παραδεχτει οτι οταν το ανακοινωσαν δεν ειχε ξεκινσει καν η αναπτυξη του. Η αναπτυξη του ουσιαστικα κρατησε 3 χρονια (οχι 10) και ο μονος λογος για αυτο ηταν οι ανακαταξεις εσωτερικα στο project (αλλαγη director κλπ). Εγω ξαναλεω οτι σε αυτη τη γενια εδωσαν το XV, το VIIR, που σαν παραγωγη ειχαν πει και οι ιδιοι οτι ισως ειναι αδυνατο να το φτιαξουν ποτε (το αντιθετο απο αυτο που λες εσυ περι κοστους) λογω του ποσο φιλοδοξο ειναι σαν project, και εδωσαν και ενα KHΙΙΙ που στην προηγουμενη γενια το εβγαζαν στα φορητα.

              Οχι τα Master hunter, DMC(και παλι στο ps2 σε 5 χρονια ειδες 3 και στα υπολοιπα 15 χρονια δυο) κτλ δεν ειναι το ιδιο ακριβες παραγωγες.
              Το βλεπεις πολυ λαθος. Τα MH κυκλοφορουσαν σε φορητες κονσολες μετα το ps2, το γεγονος οτι το πηραν, ανεβασαν την παραγωγη στο θεο, και το κυκλοφορησαν στα οικιακα συστηματα ειναι τεραστιο leap. Μπορει να μην εχει το budget του RDRII. ομως για τα δεδομενα του genre καθως και τα δεδομενα των production values των προηγουμενων τιτλων της σειρας, μιλαμε για αλμα κολοσσιαίων διαστασεων. Το ιδιο ισχυει και για το DMC5, αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει παιχνιδι του ειδους με τετοια production values, ουτε καν. Θα μπορουσαν να δωσουν παραγωγη τυπου bayonetta, δεν το εκαναν.

              Αφου φαινεται οτι υποτιμας την αποψη μου(δεν εχουν βαση αυτα που λεω και λογικη οπως λες) twiταρε devs(ή και στο DF) και πες τους οτι ειναι το ιδιο ευκολο με το παρελθον να εχουμε ΑΑΑ. Και μετα κανε εδω ποστ τις απαντησεις.
              Καταρχην δεν υποτιμαω την αποψη σου, απλα θεωρω οτι εισαι απολυτος σε κατι για το οποιο δεν ξερουμε τα πραγματικα δεδομενα. Ξαναλεω, δεν εγραψα ΠΟΥΘΕΝΑ οτι τωρα ειναι πιο ευκολο το AAA gaming, εγραψα πως πιστευω οτι τα ΚΕΡΔΗ των εταιρειων δεν εχου μειωθει. Ειναι αλλο το ενα αλλο το αλλο, δεν ξερω ποσο πιο απλα μπορω να το πω. Πριν δουλευαν λιγοτερο (γιατι ηταν πιο ευκολο οπως λες) και εβγαζαν λιγοτερα, τωρα δουλευουν περισσοτερο για να πετυχουν ενα ΑΑΑ αποτελεσμα αλλα, ΠΙΣΤΕΥΩ, για τους λογους που εγραψα στα προηγουμενα posts, οτι βγαζουν και περισσοτερα. Μπορει να κανω λαθος σε αυτο που λεω ή να ειναι λαθος ο τροπος που το σκεφτομαι, αλλα δεν θα πω οτι ετσι ειναι επειδη μας το ειπε η Sony για να δικαιολογησει την αυξηση στις τιμες.

              Νιωθω οτι εχεις μεινει στο 2005. Γενικα. Δεν μιλαω για το quote.
              Δεν το καλαβαινω αυτο που λες. ΕΙπες οτι ειναι δυσκολο να διατηρηθει το exclusivity και σε ρωτησα τι εννοεις. Θελουν οι εταιρειες να βγαλουν exclusive και δεν μπορουν? Νομιζω οτι εσυ εχει μεινει στο 2005 διοτι μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι απο το 80 μεχρι και το 2000 υπηρχαν exclusives (εννοω απο τριτες εταιρειες).

              Oποτε το αντεπιχειρημα σου βασιστηκε απο την αρχη σε ενα hypothesis στο επιπεδο του wishful thinking(γιατι το hypothesis στην ερευνα εχει και μια βαση ετσι;). Εγω θα το ονομαζα ουτοπια αυτο που περιγραφεις με την ευχη να πετυχει, οπως και η οποιαδηποτε ουτοπια εδω που τα λεμε. Ποιος δεν θα ηθελε να ζει στον παραδεισο :p
              Φανταζεσαι να πληρωνουμε 5 ευρω για ακριβες παραγωγες; Ζωαρα που την θελουμε ολοι

              Καποια στιγμη θα γινει btw αλλα εχουμε πολυ δρομο κατ'εμε και θα γινει πιο ομαλα, οχι με καποιο ''ευρηκα'' του spencer. Το ''ευρηκα'' του Spencer ειναι στην πραγματικοτητα: δεν μπορω να αντιμετωπισω αλλιως τον αντιπαλο οποτε ρισκαρω σε νεες ιδεες. Του 2013 δεν τους βγηκε και βρηκαν αποδιοπομπαιο τραγο, τωρα μπορει και να βγει και ο Spencer να χαρακτηριστει ηρωας(μπορει και το αναποδο).

              Για να μην παρεξηγηθω, θεωρω πολυ θετικο το ρισκο και τις νεες ιδεες οποιο και αν ηταν το αρχικο κινητρο και ο λογος που υπαρχουν αυτες. Αρκει να μην επιβληθουν κατα καποιον τροπο με ΄΄σημαια΄΄ το χαμηλο κοστος, αν αντικειμενικα αποτυχουν να προσφερουν στην βιομηχανια.

              Ας αναγνωρισουμε εδω οτι τα 50εκ(που αγοραζουν τα γκειμς που αγαπαμε) για να γινουν αγορα 2δις, θα πρεπει να συμβει ουτοπια ετσι? Να τα βαλουμε σε μια λογικη σειρα. Επειδη μιλησες και για λογικη πριν. Δεν μιλαω για κατακλυσμο απο flappy birds, αλλα για τα παιχνιδια που αγαπαμε.

              Η δικη μου επιχειρηματολογια βασιζεται στα σημερινα δεδομενα και στην λογικη λοιπον. Και με τα σημερινα δεδομενα και με οτι γνωριζουμε μεχρι σημερα, υπηρεσιες τυπου gamepass αν πετυχουν και δεν αυξηθει ο κοσμος σε δυσθεωρητους αριθμους σαν αυτους που περιγραφεις, τοτε το μπατζετ των μεγαλων παιχνιδιων θα μειωθει σε μια περιοδο που επιβαλεται να αυξηθει.
              Δεν ειναι δικο μου αντεπιχειρημα, ειναι η υποθεση εργασιας που κανει μια εταιρεια για το νεο οικονομικο μοντελο που υιοθετεί. Η Sony κανει επισης μια αντιστοιχη υποθεση εργασιας, θα αυξησω την τιμη των παιχνιδιων στα 80 ευρω και θα συνεχιζουν να αγοραζουν οσοι αγοραζαν και πριν. Οπως μου λες λοιπον οτι η τακτικη της Microsoft μπορει να μην δουλεψει γιατι ειναι ουτοπια, ετσι σου λεω και εγω, το εγραψε ο Ihne, και το ειπες και μονος σου, οτι και η τακτικη της Sony μπορει να μην δουλεψει γιατι υπαρχουν χρηστες που θα πουν αντε γεια (οπως εσυ και εγω). Επισης να ξανατονισω οτι δεν ειναι δικο μου αντεπειχειρημα, για την ακριβεια εγραψα οτι δεν ξερω αν θα πιασει ή πως θα ειναι η υπηρεσια σε 3 χρονια απο τωρα. Θα το δουμε στην πορεια αυτο.

              Συγνωμη αν φαινεται επιθετικος ο τονος μου btw, δεν σου κανω επιθεση απλα οπως εγραψες εν τελει μαλλον διαφωνουμε στο πως βλεπουμε το συγκεκριμενο ζητημα.
              Last edited by nooto; 24-09-2020, 03:44 PM.

              Comment


              • Originally posted by hideo View Post

                Σεναριο, level design, art direction, αναπτυξη χαρακτηρων, μουσικη κτλ και τα μεταφερεις σε 3D περιβαλλον σε ενα remake(σε ενα μεγαλο ποσοστο τους εστω). Aυτο πιστευεις αληθεια οτι δεν μειωσε το κοστος? (προσεξε δεν λεω οτι δεν εχει κοστος, αλλα οποιοδηποτε remake ξεκινα απο αλλη βαση). Γιατι νομιζεις οτι πεταει σαν στραγαλια τα remakes και αργει να βγαλει νεα RE?

                Το FF στο εφερα ως παραδειγμα για να καταλαβεις οτι το μεγαλο τους franchise(σε κοστος) πλεον ειναι πιο δυσκολο να το δεις σε καθε γενια. Το FF αυτης της γενιας ηταν ενα project που ουσιαστικα ετοιμαζεται 10 χρονια. Μονος σου το λες και εν τελη επιχειρηματολογεις υπερ αυτων που υποστηριζω.

                ps1 era - 3FF,
                PS2 era - 2 FF,
                PS3 era - 1 FF,
                PS4 era - 1 FF που προοριζοταν για την προηγουμενη γενια!
                Καταρχην επειδη εχω παιξει τα παιχνιδια και τα OG και τα Remasters θα διαφωνησω καθετα, εχουν απλα ενα "μπουσουλα" να κινηθουν και τιποτα παραπανω, το FFVIIR ειναι απιστευτη παραγωγη και δεν εχει καμια σχεση με το OG, μιλαμε για expand 30h σε ενα section που ηταν ποσο? 6-7h στο OG. Αν θυμασαι το project ειχε μπει στον παγο ποσο καιρο ακριβως επειδη ηταν τρελο το κοστος παραγωγης και βγηκε τωρα. Πραγματικα παιξε το παιχνιδι και θα καταλαβεις τι εννοώ, οι ανθρωποι εχουν κανει απιστευτη δουλεια σε ολα, αν μου βρεις μια καλυτερη JRPG παραγωγη απο αυτο και το XV θα σου πω οκ.

                Ναι εχουν βγει λιγοτερα main entries στην περιπτωση των FF αλλα ξεχνας και την κριση στην Ιαπωνικη βιομηχανια που οδηγησε σε κατι τετοιο. Γενικα θα συμφωνησω με nooto σε αυτα που λεει. Το gamepass δεν ειναι πανακεια ουτε εχει ολα τα παιχνιδια με 1ε οποτε θα δουμε πως θα κινηθεί, το στοιχημα ειναι να ψησει και εμενα που δεν εχω xbox γιατι με καλυπτει το PC να το βαλω, προς το παρον δεν το εχω κανει με καλυπτει το steam απολυτα. Παντως σε αυτο που λες και πριν 10 χρονια αν μιλουσες για το μοντελο του Netflix παρομοιες απαντησεις μπορει να επαιρνες περι ουτοπιας κλπ. Θα δειξει πως θα παει μπορει να πατωσει, μπορει να χανει η ms λεφτα συνεχεια οπως εχανε και το netflix και καποια στιγμη να τραβηξει την πριζα, μπορει και να πιασει και να μιλαμε για το μελλον των VGs. Με αυτες τις εταιρειες στο παιχνιδι ολα ειναι στο τραπεζι ιμο. Τωρα περι Σονυ ελπιζω πραγματικα να της βγει αυτο το 80αρι και να παει καλα στην επομενη γενια, οπως ειπατε και παραπανω βλεπουμε τι γινεται οταν μια εταιρεια παρει μεγαλο προβαδισμα. Το ωραιο ειναι να εχουμε ανταγωνισμο ετσι ωστε οι εταιρειες να ριχνουν το περιθωριο κερδους τους προκειμενου να κερδίσουν πελατες, ενα μονοπωλειο οδηγεί στο αντιθετο, τιμές στο θεο και anti-consumer πρακτικες.

                Comment


                • nooto.

                  Διαφωνω στα περισσοτερα αλλα δεν θελω να επαναλαμβανομαι. Θα μεινω σε μερικα μονο.

                  Αν οπως λες δεν διαφωνεις οτι το ΑΑΑ gaming δεν ειναι ευκολο, γιατι δεν παιρνουν απλα νεο κοσμο να μεγαλωσουν και να βγαλουν περισσοτερα παιχνιδια, αλλα εδω δεν συμφωνεις οτι δυσκολευονται στο να βγαλουν περισσοτερα ΑΑΑ παιχνιδια, οποτε και το ερωτημα ειναι ατοπο.

                  Η αποψη μου ειναι τελικη και δεν αλλαζει, την εχω 5-10 χρονια. Για αυτο σου φαινομαι απολυτος. Γιατι ειμαι . Eιναι common sense δηλαδη και τσαμπα ανταλλασσουμε αποψεις αφου για μενα ειναι fact. Δεν εχω σκοπο να πεισω καποιον αν δεν μπορει να βγει καποιο νοημα απο την κουβεντα αυτη καθ'αυτη.

                  Oσο περισσοτερο αναπτυσσεται η τεχνολογια τοσο περισσοτερα χρηματα απαιτει για να την εκμεταλευτεις. Η τεχνολογια και κατα συνεπεια το κοστος μεγαλωνουν πολυ γρηγοροτερα απο την αυξηση του αριθμου των ανθρωπων/αγοραστων που απευθυνονται αυτα τα γκειμς. Aυτο ειναι αγκαθι για το ΑΑΑ γκειμινγκ και εχει ξεκινησει αρκετα χρονια τωρα. Το οποιο ΑΑΑ σε καθε γενια επαναπροσδιοριζεται, ζητα περισσοτερα. Το quote της CDproject που λεει ακριβως αυτο το πραγμα το διαβασες?

                  Αυτη ειναι η γνωμη μου, ναι ειμαι απολυτος. Ας το σταματησουμε εδω το συγκεκριμενο θεμα. Οπως σου ειπα υπαρχει η δυνατοτητα στις μερες μας να επικοινωνησεις με τα ιδια τα ΑΑΑ studios και να βγαλεις τα δικα σου συμπερασματα για το πως δουλευει ολο αυτο. Δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο. Ευχομαι να μην το κανεις και εσυ και επαναλαμβανομαστε.


                  Νομιζω οτι εσυ εχει μεινει στο 2005 διοτι μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι απο το 80 μεχρι και το 2000 υπηρχαν exclusives (εννοω απο τριτες εταιρειες.
                  Γιατι?
                  Aν απαντησεις, θα συμφωνησεις σε ολα με μενα ουσιαστικα.
                  Επισης γιατι εμφανιστηκε η εννοια indie στo gaming και ποτε εγινε αυτο?


                  αλλα δεν θα πω οτι ετσι ειναι επειδη μας το ειπε η Sony για να δικαιολογησει την αυξηση στις τιμες.
                  Γιατι ποιος το εκανε αυτο? αυτη την αποψη για την μεγαλη αυξηση του κοστους(με ελαχιστα παραπανω κερδη) της παραγωγης παιχνιδιων την εχω απειρα χρονια πριν και εχω γραψει τους προβληματισμους μου σε αλλα φορουμ, απλα ηρθε η στιγμη που φαινεται οτι επεσα μεσα(με αυτη την αυξηση). Δεν ειναι ωραιο να υποννοεις κατι για να μειωσεις την αποψη μου.

                  Εκτος απο το παραπανω, οχι δεν εισαι επιθετικος γενικα. Καλα κανεις και εχεις την οποια αποψη(εδω ησουν αδικος οχι επιθετικος).

                  Μιλησα για ουτοπια γιατι εγω σου εβαλα τα σημερινα δεδομενα και εσυ μου εβαλες ενα μαγικο σεναριο.
                  Το 50εκ vs 2δις που ανεφερες ειναι ουτοπια, απο την αλλη η αυξηση τιμης 10 ευρω δεν ειναι τετοιου μεγεθους αλλαγη. Ειναι σαν να βγει η Sony και να πει παιδια οκ 1000ευρω θα κοστιζει το demon's souls και εγω να σου το φερω εδω σαν σοβαρο επιχειρημα, υπερ αυτης της κινησης.

                  Απο οτι καταλαβανω σου αρεσει η ιδεα του gamepass, εμενα οχι. Η μαλλον θα μου αρεσει αν δω το θαυμα που περιγραφεις. Αλλιως εκτιμω οτι θα κανει κακο στις ΑΑΑ παραγωγες, εκτος αν αυτες αδιαφορησουν για την υπηρεσια.
                  Last edited by hideo; 24-09-2020, 05:05 PM.

                  Comment


                  • Originally posted by i Have no Equal View Post
                    Καταρχην επειδη εχω παιξει τα παιχνιδια και τα OG και τα Remasters θα διαφωνησω καθετα, εχουν απλα ενα "μπουσουλα" να κινηθουν και τιποτα παραπανω, το FFVIIR ειναι απιστευτη παραγωγη και δεν εχει καμια σχεση με το OG, μιλαμε για expand 30h σε ενα section που ηταν ποσο? 6-7h στο OG. Αν θυμασαι το project ειχε μπει στον παγο ποσο καιρο ακριβως επειδη ηταν τρελο το κοστος παραγωγης και βγηκε τωρα. Πραγματικα παιξε το παιχνιδι και θα καταλαβεις τι εννοώ, οι ανθρωποι εχουν κανει απιστευτη δουλεια σε ολα, αν μου βρεις μια καλυτερη JRPG παραγωγη απο αυτο και το XV θα σου πω οκ.
                    Δεν ειπα οτι δεν εχει κοστος η οτι δεν αξιζει το παιχνιδι, ειπα οτι εχει μειωθει το κοστος για ενα remake. Ημουν πολυ προσεκτικος σε αυτο που ειπα.

                    Περα απο αυτο. Παμε στην ουσια, γιατι και εσυ πιανεσαι παντα απο κατι απλα για να διαφωνησεις μαζι μου, παραδοσιακα.
                    Μπορει να το κανεις για χαρη της συζητησης δεν λεω.

                    Εστω οτι το remake κοστισε τοσο οσο να το εκαναν απο την αρχη ως μια καινουρια ιδεα FF. Οκ?
                    Εσυ πιστευεις οτι δεν υπαρχει δυσκολια πλεον στο ΑΑΑ gaming? Πιστευεις οτι δεν ανεβαινει το κοστος παραγωγης σε συγκριση με τα καθαρα εσοδα? Γιατι αρχιζω και πιστευω οτι ζω σε αλλο πλανητη τελικα.

                    Παμε στο ζουμι. Βλεπεις να εχουν αυξηθει οι πωλησεις παιχνιδιων(των FF πχ) οσο εχει αυξηθει το κοστος παραγωγης τους? Θα αρχισω να ανησυχω, να το κοιταξω αν ειναι, μπορει να μην ειμαι καλα :p
                    Last edited by hideo; 24-09-2020, 04:51 PM.

                    Comment


                    • Ρε γαμωτο δεν βρισκω το tweet ενος dev που λεει πανω κατω το εξης.

                      Ωραια με τον SSD, το θεμα του data για να φορτωσεις περισσοτερα details λυθηκε στην επομενη γενια. To θεμα πλεον ειναι οικονομικο, γιατι χρειαζεται να ριξεις πολυ περισσοτερη δουλεια για να προσφερεις αυτα τα details. Και στην προηγουμενη γενια(PS4/one) μπορουσαμε να δωσουμε περισσοτερο detail απλα θελει πολυ χρονο/χρημα.

                      Αυτο ηταν το νοημα του tweet και ειχε και πολυ συζητηση απο κατω.

                      Και ξαναλεω ως καταναλωτης, μποικοταρω αυτες τις τιμες, αλλα αισθανομαι οτι φτανουμε σε δυσκολο σημειο για το ΑΑΑ γκειμινγκ. Χρειαζεται να μεγαλωσει η αγορα για αυτα τα games, αν θελουμε πραγματικη μεταβαση στην νεα γενια. Η αυξηση τιμης δεν ειναι λυση για μενα. Plz μην ξαναγραψετε οτι δικαιολογω αυτες τις τιμες ως καταναλωτης. Το μονο που συμβαινει ειναι οτι μπορω να καταλαβω οτι χρειαζονται περισσοτερα χρηματα για να ''σπρωξουν'' πανω στην καινουρια τεχνολογια. Ως εκει. Ειναι κατι που πιστευω οτι το gaming χρειαζεται εδω και χρονια. Οχι τωρα που αυξηθηκαν οι τιμες.




                      Last edited by hideo; 24-09-2020, 04:57 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by hideo View Post

                        Δεν ειπα οτι δεν εχει κοστος η οτι δεν αξιζει το παιχνιδι, ειπα οτι εχει μειωθει το κοστος για ενα remake. Ημουν πολυ προσεκτικος σε αυτο που ειπα.

                        Περα απο αυτο. Παμε στην ουσια, γιατι και εσυ πιανεσαι παντα απο κατι απλα για να διαφωνησεις μαζι μου, παραδοσιακα.
                        Μπορει να το κανεις για χαρη της συζητησης δεν λεω.

                        Εστω οτι το remake θα κοστιζε τοσο οσο να το εκαναν απο την αρχη ως μια καινουρια ιδεα FF. Οκ?
                        Εσυ πιστευεις οτι δεν υπαρχει δυσκολια πλεον στο ΑΑΑ gaming? Πιστευεις οτι δεν ανεβαινει το κοστος παραγωγης σε συγκριση με τα καθαρα εσοδα? Γιατι αρχιζω και πιστευω οτι ζω σε αλλο πλανητη τελικα.

                        Παμε στο ζουμι. Βλεπεις να εχουν αυξηθει οι πωλησεις παιχνιδιων(των FF πχ) οσο εχει αυξηθει το κοστος παραγωγης τους? Θα αρχισω να ανησυχω, να το κοιταξω αν ειναι, μπορει να μην ειμαι καλα :p
                        Δηλαδη οταν βλεπω κατι που διαφωνω να μην το σχολιασω για να μη διαφωνησω μαζι σου? δεν καταλαβαινω τι θες να πεις με αυτο η τι θα ηθελες να γραψω? Εχεις καποια στοιχεια οτι εχει μειωθει το κοστος για ενα remake και συγκεκριμενα το FFVIIR που αναφερω?? Γιατι νομιζω οτι θα συμφωνήσεις οτι να μεταφερεις ενα τοσο μεγαλο παιχνιδι μετατρεποντας το στα συγχρονα ΑΑΑ δεδομενα ειναι ενα πολυ φιλοδοξο project το οποιο ειναι αδυνατο για εμενα να εχει χαμηλοτερο buget επειδη υπαρχει ως concept ισα ισα το αντιθετο συμβαινει. Το κοστος γενικα εχει αυξηθει αλλα εχει αυξηθει και το κερδος αλλιως αν δεν εβγαιναν δεν θα εμπαιναν στη διαδικασια του ΑΑΑ, δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σου διοτι μια χαρα ΑΑΑ παραγωγες βλεπουμε παντου, αν θα μπορουσα να το θεσω καπως θα ελεγα οτι ειμαστε στην "golden era" των video games απο πλευρας παραγωγων και ποιοτητας στο συνολο.

                        Στο ΑΑΑ gaming τιποτα δεν ειναι ευκολο δεν ειπε καποιος κατι τετοιο, θυμαμαι στο RDR2 να βαρανε 60h τη βδομαδα οι devs οπως και στο TLOU2 οπως ειπα και σε προηγουμενο post το crunch ειναι δεδομενο. Αλλα το σκεπτικο μιας εταιρειας οσον αφορα την αναπτυξη ενος ΑΑΑ τιτλου ειναι σχετικα απλοικο:

                        1. Ποσο budget χρειαζεται το FF XVI για να γινει? τοσο
                        2. Ποσο υπολογιζουμε οτι θα πουλησει? Τοσο
                        3. Ποσο θα ειναι το κερδος μας? Τοσο
                        4. Ωραια Greenlight στο project
                        ή
                        4.2 Δεν μας συμφέρει πισω στο drawing board.

                        Δεν μπαινει καμια εταιρεια στην διαδικασια αναπτυξης ΑΑΑ τιτλου γιατι "πρεπει" ουτε για την ψυχη της μανας τους.

                        Δεν ξερω αν νομιζεις οτι διαφωνω μαζι σου για χαρη καποια διαφωνιας που πρεπει να γινει η γιατι "ετσι", εμενα προσωπικα μου ακουγεται να το πω κομψα "χαζο" κατι τετοιο. Διαφωνω οπου πραγματικα διαφωνω νομιζω με επιχειρηματα και δεν εισαι ο μονος ουτε εχεις στοχοποιηθει, απορω γιατι αναφερεις κατι τετοιο οταν γινεται πολιτισμενη και ωραια κουβεντα.

                        Τελος παντων συμφωνουμε οτι διαφωνουμε και τελος.

                        Comment


                        • :p

                          Σταθηκες στην μια γραμμη που εγραψα επι προσωπικου* και στο FF7 που για οικονομια συζητησης συμφωνησα οτι θα εχει ακριβως το ιδιο κοστος με ενα νεο FF και δεν απαντησες σε αυτο που ρωτησα :p

                          Aντε πες. (4 τελευταιες γραμμες στο quote που εκανες απο το ποστ μου)




                          *ενω παραπανω εχω γραψει οτι υπολογιζω την αποψη σου, απλα πιστευω οτι μου πας κοντρα δεν ειπα οτι εκανες κατι κακο
                          Last edited by hideo; 24-09-2020, 05:25 PM.

                          Comment


                          • Το quote της CDproject που λεει ακριβως αυτο το πραγμα το διαβασες?
                            To quote της CDPR λεει το προφανες, οτι το παιχνιδι δεν θα ηταν ετσι αν δεν απευθυνομασταν σε οσο πιο ευρυ κοινο γινεται. Να πω επισης οτι και το Gran Tourismo 1, το Ocarina of Time, το Panzer Dragoon Saga κοκ θα ηταν μεγαλυτερα σαν παραγωγες αν εβγαιναν σε ολα τα συστημα της εποχης. Και τοτε θα μπορουσε να βγει η Andromeda σε περιπτωση που δεν ειχε βγαλει το Saga μονο στο Saturn αλλα παντου (και λογω αυτου ειχε κανει μια παραγωγη 10 φορες μεγαλυτερη) και να πει οτι ξερετε κατι, αν το βγαζαμε μονο στο saturn το παιχνιδι δεν θα ηταν ετσι. Προφανες δεν ειναι αυτο?

                            Aν απαντησεις, θα συμφωνησεις σε ολα με μενα ουσιαστικα.
                            Τα exclusivities κατα κυριο λογο ειχαν να κανουν περισσοτερο με μια σειρα απο πολιτικες και συγκύριες της εποχης οι οποιες πλεον δεν υπαρχουν γιατι το market αλλαξε. Το 80 η Nintendo ηταν leader στο market και στα συμβολαια εβαζε ρήτρες αποκλειστικοτητας. Το 90 η Nintendo εβγαλε συστημα χωρις CD drive και οι περισσοτερες εταιρειες δεν μπορουσαν καν να φτιαξουν τα παιχνιδια τους στο συστημα της λογω αυτου ενω η Sega καταστραφηκε. Αυτο εκανε τις εταιρειες παλι να στραφουν σε ενα συστημα. Παραλληλα οι αρχιτεκτονικες δεν ηταν καν οι ιδιες τοτε και τα ports μπορει να ειχαν περισσοτερο κοστος απ'οτι τα εσοδα δεδομενου του ποσο μικρες ηταν οι εγκατεστημενες βασεις της Sega και της Nintendo. Το 00 μπανει η MS στο παιχνιδι, εκει ειναι που αρχιζει να ενωποιειται το δυτικο και το ανατολικο market. Δυτικοι devs αρχιζουν και φερνουν τα παιχνιδια τους στις κονσολες (εδω αρχιζει και σπαει πρωτη φορα η πολιτικη των exclusives), το pc market με το console market αρχιζει και ενωποιειται (να πω οτι μεχρι τοτε οι pc devs θεωρουσαν οτι δεν εχει νοημα να βγαλουν κατι σε consoles γιατι το κοινο ειναι διαφορετικο, το ιδιο ισχυε και αντιστροφα) και οι μονοι που κρατουν την πολιτικη των sony exclusives ειναι οι Ιαπωνες πολυ απλα επειδη η nintendo εχει μηδενικο momentum και για αλλη μια φορα περιορισμους λογω οπτικου μεσου, ενω η MS ειναι αμερικανικη εταιρεια την οποια δεν την καταλαβαινουν και δεν θεωρουν οτι τα παιχνιδια τους θα πουλησουν εκει. Και παμε στη γενια ps360 που η microsoft μπανει πολυ επιθετικα στο παιχνιδι και η sony τα κανει σαλατα. Λογω αυτου αρχιζουν ακομα και οι ιαπωνες να μεταφερουν τα παιχνιδια τους εκει και το δυτικο-ιαπωνικο gaming καθως και τα console και pc markets γινονται ενα. Αυτη ειναι η κατασταση μεχρι και σημερα. Οποτε θελω να πω οτι το market παντα κινουταν εκει που πιστευε οτι ηταν τα χρηματα, η μονη διαφορα ειναι οτι σημερα θεωρουν οτι τα χρηματα δεν ειναι μονο σε μια εταιρεια οπως στο παρελθον, αλλα ειναι παντου διοτι η αγορα ενωποιηθηκε. Που ακριβως συμφωνουμε?

                            Το 50εκ vs 2δις που ανεφερες ειναι ουτοπια,
                            Δεν το ανεφερα εγω, το αναφεραν σε συνεντευξεις στελεχη της MS. Αυτη τη στιγμη ειναι στα 25m συνδρομητες και στοχευουν να πανε πανω απο τα 100 σε πρωτη φαση βαζοντας την υπηρεσια σε οτι συστημα μπορουν.

                            Απο οτι καταλαβανω σου αρεσει η ιδεα του gamepass, εμενα οχι.
                            Η ιδεα μου αρεσει γιατι δινει επιλογες που δεν υπαρχουν σημερα με χαμηλο entry fee. Σαν προταση σε προσωπικο επιπεδο και σαν καταναλωτη μου περναει αδιαφορη γιατι αγοραζω physical (θελω να εχω το παιχνιδι στο κουτι του στην βιβλιοθηκη μου). Και τα παιχνιδια που επαιζα στο plus για να καταλαβεις δωρεαν, αν μου αρεσαν πηγαινα μετα και αγοραζα την physical εκδοση (εχω λιγο πιο old school λογικη οποτε οσο δελεαστικο και να ειναι ενα digital future προσωπικα για μενα δεν θα αλλαζε κατι).

                            Αυτα .
                            Last edited by nooto; 24-09-2020, 06:33 PM.

                            Comment


                            • nooto

                              το quote της CD project πισω απο το προφανες, λεει οτι το κοστος του παιχνιδιου μου(W) αυξανεται, γιατι για να εκμεταλευτω την νεα τεχνολογια χρειαζομαι περισσοτερα χρηματα(εννοουσε απο το PS4 ουσιαστικα, γιατι στο xbox ειχε βγει το W2). To panzer dragoon κτλ exclusives της εποχης μια χαρα τα καταφεραν και ως exclusives. Mπορουσαν να το αντεξουν. Και ουσιαστικα εδω σου απανταω και στο επομενο κειμενακι με το οποιο δεν διαφωνω(για τις συγκυριες τα διαφορετικα hardware κτλ), αλλα δεν ειναι η ουσια του γιατι ειναι δυσκολο πλεον το exclusivity. Αυτο ειναι δυσκολο πλεον λογο κοστους παραγωγης παιχνιδιων.


                              Originally posted by nooto
                              αλλα δεν θα πω οτι ετσι ειναι επειδη μας το ειπε η Sony για να δικαιολογησει την αυξηση στις τιμες.
                              Θα μεινω λιγο σε αυτο και θα θυμησω οτι οταν εγω μιλαγα για αυξηση τιμων ειχα γραψει οτι δεν αναφερομαι στην Sony. Γιατι το ειδα απο αλλου πρωτα.

                              Νομιζω οτι τα παρακατω θα λυσουν τις οποιες αποριες.

                              IDG: Other publishers are considering raising game prices for PS5 and Xbox Series X [development costs have increased by 200%/300% compared to 2005]

                              GI.biz: NBA 2K21 price is $10 more expensive on Xbox Series X and PS5


                              2 Ιουνιου.

                              Σε αυτα αναφερομουν.



                              Last edited by hideo; 24-09-2020, 06:02 PM.

                              Comment


                              • Originally posted by hideo View Post
                                :p

                                Σταθηκες στην μια γραμμη που εγραψα επι προσωπικου* και στο FF7 που για οικονομια συζητησης συμφωνησα οτι θα εχει ακριβως το ιδιο κοστος με ενα νεο FF και δεν απαντησες σε αυτο που ρωτησα :p

                                Aντε πες. (4 τελευταιες γραμμες στο quote που εκανες απο το ποστ μου)




                                *ενω παραπανω εχω γραψει οτι υπολογιζω την αποψη σου, απλα πιστευω οτι μου πας κοντρα δεν ειπα οτι εκανες κατι κακο
                                Κοιτα μιλαμε για το αγαπημενο μου παιχνιδι ever το οποιο εχω παρακολουθησει την εξελιξη του απο τα trailer του ps3, οποτε καταλαβαινεις οτι αν διαφωνω με κατι που γραφεται για αυτο δεν γινεται να μην το σχολιασω. Εχει μειωθεί το budget του remake επειδη υπαρχει το παιχνιδι του 1997 με τα chibi models και τα pre-rendered backgrounds ενω εν ετη 2020 σου δινουν τον ορισμο του ΑΑΑ ε οχι ρε συ.

                                Σε αυτο που λες, αν εχεις καποια νουμερα που να το στηρίζουν ευχαριστως να τα δουμε. Παντως με τη λογικη αν το δεις αυτη τη στιγμή στο δημογραφικο των gamers υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι 30-40 χρονων (οι οποιοι διαθετουν και χρηματα να ξοδεψουν) αναλογικα με εποχες psone. Δηλαδη πλεον εισαι ο "περιεργος" αν δεν εχεις καμια κονσολα και δεν ασχολεισαι καθολου ετσι λοιπον μιλαμε για παιχνιδια που απευθυνονται σε μεγαλυτερο κοινο. Αναλογικα λοιπον οι πωλησεις πρεπει να ειναι περισσοτερες αρα να ισορροπούν το μεγαλυτερο κοστος παραγωγης.

                                Και εγω υπολογιζω τη γνωμη σου εννοειται, απλα τη μια λεμε κουβεντα κανουμε ανταλλάσουμε αποψεις κλπ και την αλλη μου λες οτι διαφωνω γιατι απλα θελω να διαφωνησω μαζι σου, κατι που φυσικα δεν ισχυει τα ιδια θα εγραφα στον οποιονδηποτε. 😎

                                Comment

                                Working...
                                X