Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlayStation 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Χμ δεν ξερω αν συμφωνω.
    Ας πουμε το fortnite θα πρεπει να κοστιζει 500 ευρω ασχετα αν η δουλεια που εχει πεσει το κανει να δειχνει Ps3 game(οι consumers βρισκουν οτι αξιζει να πληρωσουν οσο το RDR2 για την συγκεκριμενη ποιοτητα του παιχνιδιου και ειμαι σιγουρος οτι θα πληρωναν και παραπανω), αλλα το RDR2 που δεν εχει πουλησει τοσο πολυ(φανταζομαι) και οι εργατοωρες και οι υπαλληλοι ειναι επι 10 θα πρεπει να κοστιζει 60.

    Το flappy bird πριν το κατεβασει ο αλλος, θα επρεπε να κοστιζει 1000 ευρω αν το χρεωνε.

    Ενταξει δεν ειναι τα καλυτερα παραδειγματα, προσπαθω να πω μεσω της υπερβολης οτι τεσπα διαφωνω.


    Τα υπολοιπα ειναι γνωστα. Καποιοι θα αυξησουν τις τιμες, αναλογα με το game.
    Κατανοωντας την αυξηση τους κοστους παραγωγης των παιχνιδιων, καταλαβαινω τις αυξησεις, δεν σημαινει οτι μου αρεσει. Και σιγουρα διαφωνω με τις cross gen αυξησεις(games Που δεν ειναι καθαρα νεας γενιας). Δεν βγαζουν νοημα.

    ΥΓ. Βεβαια η Capcom μιλαει εκ του ασφαλους.
    Last edited by hideo; 10-11-2020, 11:18 PM.

    Comment


    • 1000 θα ηταν ευκαρια, δες εδω
      https://www.ebay.com/itm/iPhone-X-Wi...kAAOSwHQVfP716

      Περα απο την πλακα, νομιζω οτι το βλεπεις αναποδα και εκει ηταν και η αρχικη μας διαφωνια. O εκπροσωπος της Capcom ειπε οτι η τιμη καθοριζεται απο το ποσο κοστολογει το προιον ο καταναλωτης, οχι απο το ποσο κόστισε το προιον η εταιρεια. Αυτο ειναι η βασικη αρχη της προσφορας και της ζητησης και αυτος ειναι ο λογος που κονσολες οπως τα ps2, ps3, xbox κοκ, δεν κυκλοφορησαν σε τιμες που παρεχουν κερδος στην εταιρεια αλλα σε τιμες που ηταν ρεαλιστικες με βαση την οπτικη του καταναλωτη, ακομα και αν αυτο σημαινε οτι η εταιρεια θα μπαινει μεσα για ενα χρονικο διαστημα. Και με αυτο οπως ειπα συμφωνω.

      Τωρα το οτι τα Flappy Bird ή Fortnite εχουν εκατομμυρια users δεν σημαινει οτι οι χρηστες τα κοστολογουν στα 1000 ευρω. Τα κοστολογουν στην τιμη που κυκλοφορησαν και αυτος ειναι ο λογος που ειχαν επιτυχια. Στα 1000 ευρω που λες μαλλον θα εκαναν 0 πωλησεις. Δεν λες α αυτο εχει επιτυχια αρα ο χρηστης θα εδινε και 1000 ευρω για να το παρει. Η τωρινη σου κοστολογηση ειναι κομματι της επιτυχιας του προιοντος. Μπορει να ανεβασεις την τιμη και να εχεις την ιδια επιτυχια, μπορει να την ανεβασεις και να μην αγορασει κανενας. Εχει να κανει με το ποσο καλη εικονα εχεις για την αγορα, ποσο την καταλαβαινεις κ.ο.κ, και αυτο ειναι που ειπε ο cfm της Capcom.
      Last edited by nooto; 10-11-2020, 11:31 PM.

      Comment


      • Το οτι κυκλοφορουν με χασουρα οι κονσολες εχει να κανει με την αναγκη τους να χτισουν οσο γινεται πιο γρηγορα μια αλφα εγκατεστημενη βαση. Παλι για το sotfware γινεται ολο αυτο. Για να πουλανε περισσοτερα κομματια και να εχουν νοημα οι επενδυσεις τους. Για αυτο και στην αρχη πηζουμε στα cross gen. Λογο της μειωμενης εγκατεστημενης βασης. Αν με καποιο μαγικο τροπο το Ps4 πουλαγε 100εκ day one (και ας εμενε εκει μεχρι το τελος) τοτε δεν θα υπηρχαν cross gen games, oυτε θα εμπαιναν μεσα οι εταιριες με το hardware. Θα το πουλαγαν με κερδος χωρις ''τυψεις''. Βιαζονται, για αυτο και μπαινουν μεσα.

        Aπο και και περα δεν ηταν καλο παραδειγμα το flappy(ειπα οτι ειναι υπερβολη και ηξερα τι θα απαντησεις), αλλα υπαρχουν πολλα παιχνιδια που κοστιζει η κατασκευη τους πολυ λιγοτερο και πουλανε περισσοτερο απο το RDR2, στην ιδια τιμη.

        Το gaming για μενα δεν εχει την πολυτέλεια ακόμα να λειτουργει με αυτον τον τροπο. Ισως σε 20-30 χρονια. Για αυτο και διαφωνω με το quote. Το ΑΑΑ gaming χρειαζεται χρημα περισσοτερο απο αυτο που μπορει να προσφερθει. Για αυτο και δεν μπορω να ακολουθησω λογικες που ειναι πραγματι legit, αλλα για αλλο μεσο τεχνης που δουλευει με περισσοτερη ''ανεση''(οχι για το gaming του σημερα).
        Last edited by hideo; 11-11-2020, 12:59 AM.

        Comment


        • Yeap οτι ειπε ο Nooto. Και το Genshin Impact το κατεβασαν εκατομμυρια χρηστες αλλα ηταν free. Δε ξερουμε ποσοι θα σκαγαν τα 60€. Η αληθεια ειναι καπου στη μεση αλλα σιγουρα το μεγαλυτερο κριτηριο ειναι η ζητηση σε συνδυασμο με το projection εσοδων. Καποιοι χρηστες μπορει να διναν και 100€ αλλα αν ηταν να παρουν ενα παιχνιδι 1000 ανθρωποι τοτε με 100€ δε βγαζεις τπτ.
          Τα 10€ που ανεβασε η Sony ειναι ενα safe approach. Αλλα ακομη κι ετσι θεωρω οτι δε θα το ακολουθησουν ολες οι εταιριες.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • Originally posted by hideo
            Το ΑΑΑ gaming χρειαζεται χρημα περισσοτερο απο αυτο που μπορει να προσφερθει
            Τι εννοείς εδώ;

            Comment


            • Δεν καταλαβα τι εννοεις ουτε εγω, αυτο που ειπε ο exec της Capcom δεν ειναι τιποτα παραπανω απο βασικος κανονας της αγορας. Φυσικα έχεις την ελευθερια να κοστολογήσεις το Fortnite αυτη τη στιγμή 500 και 1k ευρω αλλα μην εκπλαγεις αν δεν το αγορασει κανενας, μην ξεχναμε οτι το παιχνιδι ξεκίνησε απλα ως το free alternative του PUBG και τιποτα παραπανω.

              Comment


              • Originally posted by Raf View Post
                Τι εννοείς εδώ;
                Οσο μεγαλωνουν οι δυνατοτητες των κονσολων, τοσο περισσοτερες εργατοωρες απαιτουνται για να εκμεταλευτουν το καθε νεο upgrade. Περισσοτερα details, μεγαλυτεροι κοσμοι(ακομα και σε linear games), μεχρι και πιο αξιολογοι voice actors-ηθοποιοι που μαζι με ταλαντουχους artists ειναι απαραιτητοι για να υποστηριχτει η νεα τεχνολογια και να αποφυγουμε το uncanny valley, που δεν ηταν καν ζητημα στο παρελθον. Και και.

                Στο PS1 εβαζες 10 πολυγωνα που λεει ο λογος και καθαριζες με τον χαρακτηρα. Σημερα θα εργαστεις με τις τριχες στο στηθος του περισσοτερο απο την βλαστηση ενος ps1 game.

                Aπο την αλλη η αγορα των κονσολων μετα την PS1 γενια ενω πηρε ενα boost, σημερα δεν εχει μεγαλωσει πολυ περισσοτερο, ενω οι τιμες των παιχνιδιων εχουν παραμεινει οι ιδιες.

                Δεν ειναι λογικο να σκασει καποια στιγμη το πραγμα? Αποτελεσμα ειναι να αργουν τα ΑΑΑ γκειμς για χρονια, να ψαχνουν να βρουν τροπους να βγαλουν χρηματα(αρχικα dlc και μετα Micro-Transitions, και τωρα αυξηση τιμων).
                Μας αρεσει? οχι, αλλα αν θελουμε πιο detailed gaming κοσμους παρεα με καθε νεο console upgrade, χρειαζεται να προσφερουμε και περισσοτερο χρημα. Ιδανικα με την αυξηση του κοσμου στις κονσολες. Οχι ιδανικα, με αυξηση τιμων ή με οτι αλλο τροπο βρουν. Για την ωρα, ο οχι ιδανικος τροπος φαινεται να ειναι και ο ρεαλιστικος.
                Last edited by hideo; 11-11-2020, 07:16 PM.

                Comment


                • Originally posted by i Have no Equal View Post
                  Δεν καταλαβα τι εννοεις ουτε εγω, αυτο που ειπε ο exec της Capcom δεν ειναι τιποτα παραπανω απο βασικος κανονας της αγορας. Φυσικα έχεις την ελευθερια να κοστολογήσεις το Fortnite αυτη τη στιγμή 500 και 1k ευρω αλλα μην εκπλαγεις αν δεν το αγορασει κανενας, μην ξεχναμε οτι το παιχνιδι ξεκίνησε απλα ως το free alternative του PUBG και τιποτα παραπανω.
                  Απαντησα
                  Originally posted by hideo View Post
                  Το gaming για μενα δεν εχει την πολυτέλεια ακόμα να λειτουργει με αυτον τον τροπο. Ισως σε 20-30 χρονια. Για αυτο και διαφωνω με το quote. Το ΑΑΑ gaming χρειαζεται χρημα περισσοτερο απο αυτο που μπορει να προσφερθει. Για αυτο και δεν μπορω να ακολουθησω λογικες που ειναι πραγματι legit, αλλα για αλλο μεσο τεχνης που δουλευει με περισσοτερη ''ανεση''(οχι για το gaming του σημερα).

                  Comment


                  • Originally posted by hideo View Post
                    Οσο μεγαλωνουν οι δυνατοτητες των κονσολων, τοσο περισσοτερες εργατοωρες απαιτουνται για να εκμεταλευτουν το καθε νεο upgrade. Περισσοτερα details, μεγαλυτεροι κοσμοι(ακομα και σε linear games), μεχρι και πιο αξιολογοι voice actors-ηθοποιοι που μαζι με ταλαντουχους artists ειναι απαραιτητοι για να υποστηριχτει η νεα τεχνολογια και να αποφυγουμε το uncanny valley, που δεν ηταν καν ζητημα στο παρελθον. Και και.

                    Στο PS1 εβαζες 10 πολυγωνα που λεει ο λογος και καθαριζες με τον χαρακτηρα. Σημερα θα εργαστεις με τις τριχες στο στηθος του περισσοτερο απο την βλαστηση ενος ps1 game.

                    Aπο την αλλη η αγορα των κονσολων μετα την PS1 γενια ενω πηρε ενα boost, σημερα δεν εχει μεγαλωσει πολυ περισσοτερο, ενω οι τιμες των παιχνιδιων εχουν παραμεινει οι ιδιες.

                    Δεν ειναι λογικο να σκασει καποια στιγμη το πραγμα? Αποτελεσμα ειναι να αργουν τα ΑΑΑ γκειμς για χρονια, να ψαχνουν να βρουν τροπους να βγαλουν χρηματα(αρχικα dlc και μετα Micro-Transitions, και τωρα αυξηση τιμων).
                    Μας αρεσει? οχι, αλλα αν θελουμε πιο detailed gaming κοσμους παρεα με καθε νεο console upgrade, χρειαζεται να προσφερουμε και περισσοτερο χρημα. Ιδανικα με την αυξηση του κοσμου στις κονσολες. Οχι ιδανικα, με αυξηση τιμων ή με οτι αλλο τροπο βρουν. Για την ωρα, ο οχι ιδανικος τροπος φαινεται να ειναι και ο ρεαλιστικος.


                    Αν δεν τους αρέσει να πάνε να γίνουν καστανάδες. Ρε ου ρε! Να αλλάξουν επάγγελμα. Δε θα πληρώνω εγώ τις διακοπές του κάθε άπλυτου CEO στις Μπαχάμες. Μαγκιά τους να βάζουν κάθε game 70,80,90 ευρώ και μαγκιά μου να μην τα αγοράζω. Μποϊκοτάρισμα μέχρι να βάλουν μυαλό.

                    Comment


                    • Originally posted by thunderjohn View Post



                      Αν δεν τους αρέσει να πάνε να γίνουν καστανάδες. Ρε ου ρε! Να αλλάξουν επάγγελμα. Δε θα πληρώνω εγώ τις διακοπές του κάθε άπλυτου CEO στις Μπαχάμες. Μαγκιά τους να βάζουν κάθε game 70,80,90 ευρώ και μαγκιά μου να μην τα αγοράζω. Μποϊκοτάρισμα μέχρι να βάλουν μυαλό.

                      Αυτό που λες έχει κάποια σχεση με αυτό που λέει ο hideo ?

                      Comment


                      • Oxi, paramilao.

                        Comment


                        • Originally posted by thunderjohn View Post
                          Αν δεν τους αρέσει να πάνε να γίνουν καστανάδες. Ρε ου ρε! Να αλλάξουν επάγγελμα. Δε θα πληρώνω εγώ τις διακοπές του κάθε άπλυτου CEO στις Μπαχάμες. Μαγκιά τους να βάζουν κάθε game 70,80,90 ευρώ και μαγκιά μου να μην τα αγοράζω. Μποϊκοτάρισμα μέχρι να βάλουν μυαλό.
                          Το 70αρι-80αρι τιμή για τα 1st party τους δεν ισχύει;

                          Εγώ λέω αντι να βάζουν τέτοιες τιμές στα παιχνιδια τους, αφού λενε πως δεν βγαίνουν ,γελάει ο κοσμος εδώ, καθώς τα κέρδη της βιομηχανιας έχουν γιγαντωθει, με πολλά παιχνιδια να βγάζουν περισσοτερα λεφτά απο μεγάλες ταινιες, ή να κάνουν τα παιχνιδια τους multiplatform ή να βάλουν ενα οριο στην τιμή πώλησης πχ, να μην πέφτει κάτω απο 40-50 ευρώ. Αμα το 1st party δεν ειναι βιώσιμο οικονομικά δεν μπορεις να ανεβάζεις την τιμή οπου σου καπνισει, γιατι θα μειωθούν κατα πολύ οι αγοραστές. Μεθαύριο μπορούν να πούνε 90-100 ευρώ τιμή για τα παιχνιδια τους, επειδή δεν βγαίνουν οικονομικά. Η καλύτερη λύση ειναι το multiplatform. Επιπλέον ναι μεν τα παιχνιδια εχουν πιο λεπτομερή και πολύπλόκα γραφικά απο την εποχή των πιξελωτών παιχνιδιών, αλλά ταυτοχρονα οι developers δημιουργουν παιχνιδια με πολύ πιο εξελιγμένα εργαλεια και τεχνολογια και εάν δεν εχουν να κάνουν RnD και να τα δημιουργήσουν ωστε να κάνουν τη δουλεια τους με λιγοτερο οικονομικο κοστος και γρηγορότερα, γιατι δε μπορεις συνεχώς να αυξάνεις τις τιμές, αυτο οπως ειπαμε μαλλον θα γυρισει μπουμερανγκ.
                          Last edited by BigBOSS; 14-11-2020, 01:12 PM.
                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • Originally posted by BigBOSS View Post

                            Το 70αρι-80αρι τιμή για τα 1st party τους δεν ισχύει;

                            Εγώ λέω αντι να βάζουν τέτοιες τιμές στα παιχνιδια τους, αφού λενε πως δεν βγαίνουν ,γελάει ο κοσμος εδώ, καθώς τα κέρδη της βιομηχανιας έχουν γιγαντωθει, με πολλά παιχνιδια να βγάζουν περισσοτερα λεφτά απο μεγάλες ταινιες, ή να κάνουν τα παιχνιδια τους multiplatform ή να βάλουν ενα οριο στην τιμή πώλησης πχ, να μην πέφτει κάτω απο 40-50 ευρώ. Αμα το 1st party δεν ειναι βιώσιμο οικονομικά δεν μπορεις να ανεβάζεις την τιμή οπου σου καπνισει, γιατι θα μειωθούν κατα πολύ οι αγοραστές. Μεθαύριο μπορούν να πούνε 90-100 ευρώ τιμή για τα παιχνιδια τους, επειδή δεν βγαίνουν οικονομικά. Η καλύτερη λύση ειναι το multiplatform. Επιπλέον ναι μεν τα παιχνιδια εχουν πιο λεπτομερή και πολύπλόκα γραφικά απο την εποχή των πιξελωτών παιχνιδιών, αλλά ταυτοχρονα οι developers δημιουργουν παιχνιδια με πολύ πιο εξελιγμένα εργαλεια και τεχνολογια και εάν δεν εχουν να κάνουν RnD και να τα δημιουργήσουν ωστε να κάνουν τη δουλεια τους με λιγοτερο οικονομικο κοστος και γρηγορότερα, γιατι δε μπορεις συνεχώς να αυξάνεις τις τιμές, αυτο οπως ειπαμε μαλλον θα γυρισει μπουμερανγκ.
                            Ασχετα που διαφωνω σχεδον με ολο το ποστ σου θα μεινω σε 2 πραγματα. Την αυξηση της τιμης την συζητησαν και ανακοινωσαν πρωτα multiplatform εταιριες(απανταω σε αυτο που λες ''να κάνουν τα παιχνιδια τους multiplatform'') και μετα ακολουθησαν η Sony και αλλοι. Οποτε η λυση που προτεινεις δεν φαινεται να τους βοηθησε. Δεν ειναι θεμα 1st party η 3rd. Ειναι γενικο το προβλημα.

                            Other publishers are considering raising game prices for PS5 and Xbox Series X
                            Cost of development has increased between 200% and 300% while game prices have remained flat

                            Τα εργαλεια λοιπον που λες ενω πραγματι εχουν βελτιωθει(εδω ειναι και το μονο που συμφωνω μαζι σου), δεν φαινεται να εχουν βοηθησει οσο νομιζεις.

                            Ασε που η λυση των multiplatform(για ολα τα games) ειναι κακη κατ'εμε για το ιδιο το παιχνιδι εκτος αν υπαρξει κοινο συγκεκριμενο hardware για ολους. Αλλιως περιοριζεται το ιδιο το game. Το secret sauce των exclusive παιχνιδιων(το οτι δειχνουν καλα) ειναι η επιλογη αυτη καθαυτη να ειναι exclusives.

                            Προσωπικα ειμαι υπερ των exclusives σε ολες τις πλατφορμες, αλλα αυτο δεν μπορει να ειναι οικονομικα εφικτο.


                            Last edited by hideo; 14-11-2020, 06:01 PM.

                            Comment


                            • Στο PS1 εβαζες 10 πολυγωνα που λεει ο λογος και καθαριζες με τον χαρακτηρα. Σημερα θα εργαστεις με τις τριχες στο στηθος του περισσοτερο απο την βλαστηση ενος ps1 game.

                              Aπο την αλλη η αγορα των κονσολων μετα την PS1 γενια ενω πηρε ενα boost, σημερα δεν εχει μεγαλωσει πολυ περισσοτερο, ενω οι τιμες των παιχνιδιων εχουν παραμεινει οι ιδιες.
                              Λοιπον για να βαλουμε καποια νουμερα στο τραπεζι, προς το παρον αυτα εχω βρει αλλα θα ακολουθησουν και αλλα. Μιλαμε για εσοδα, οχι κερδος (το κερδος ειναι που ψαχνω να βρω και νομιζω υπαρχει στο statista αλλα βαριεμαι να κανω λογαριασμο τωρα).

                              Τα εσοδα του VG Industry το 2009 ηταν $52 billion.
                              https://www.cinemablend.com/games/Vi...014-30363.html

                              Τα εσοδα του VG Industry το 2019 ηταν $120 billion.
                              https://venturebeat.com/2020/01/02/s...g-1-8-billion/

                              Τα εσοδα το 2020 ανεμενεται να ειναι $150 billion. Για να καταλαβουμε λιγο τα νουμερα, ο κινηματογραφος το 2018 ειχε $42 billion και η μουσικη $19 billion.
                              https://www.ejinsight.com/eji/articl...tainment-world


                              Σε θεμα κερδους τωρα, ενα παραδειγμα:

                              To Avengers End Game κοστισε $356m και εφερε εσοδα $2.8b.


                              To GTAV κοστισε $200m και εφτασε το $1b μεσα σε 3 μερες. Το 2018 εφτασε $6b εσοδα. Για να μην πεταχτει κανεις και πει ειναι παλιο παχνιδι, το TLoU ΙΙ υπολογιζεται επισης στο ιδιο ή λιγοτερο κοστος (παροτι απεχει μια 10ετια σχεδον απο το GTA και παροτι μιαλω για το απολυτο νουμερο χωρις να εφαρμοσουμε τον πληθωρισμο στο ποσο).


                              σημερα δεν εχει μεγαλωσει πολυ περισσοτερο
                              Edit: Αν παει κανεις πιο πισω (απο το 09 που εβαλα) θα δει οτι ακομα και ανα 5ετια, το vg market εχει εκθετικη αυξηση με διπλασιασμο των εσοδων. Σε αυτο δεν υπολογιζω τον πληθωρισμο βεβαια γιατι οι πηγες απ'οτι βλεπω εχουν το καθαρο ποσο, αλλα you get my point.
                              Last edited by nooto; 15-11-2020, 12:03 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by nooto View Post
                                Τα εσοδα του VG Industry το 2009 ηταν $52 billion.
                                https://www.cinemablend.com/games/Vi...014-30363.html
                                Μεσα στο αρθρο εν ετη 2009 ''τολμουν'' να βαλουν την προταση ''mainly due to the mainstream home consoles''(ουτε για αστειο δεν το κανουν στο αρθρο του 2019) και με control F δεν βρισκεις καν την λεξη mobile καπου(το 2009).


                                Τα εσοδα του VG Industry το 2019 ηταν $120 billion.
                                https://venturebeat.com/2020/01/02/s...g-1-8-billion/
                                ''$15.4 billion for consoles. '' (πολυ χαμηλο νουμερο, ισως γιατι παμε σε μεταβαση)
                                Εδω(στις consoles) στηριζεται το ΑΑΑ gaming του 2019 και κυριως στις 60-70αρες των πρωτων μηνων. Φυσικα τα συνολικα εσοδα του gaming εχουν αλλαξει, λογο mobile κ.α. Το να συκρινεις με συνολικα νουμερα τις 2 περιοδους δεν οδηγει σε κανενα συμπερασμα.

                                Εδω παιρνεις μια ιδεα. Ακριβως αυτο που λεω στα ποστ μου:
                                Originally posted by hideo View Post
                                Aπο την αλλη η αγορα των κονσολων μετα την PS1 γενια ενω πηρε ενα boost, σημερα δεν εχει μεγαλωσει πολυ περισσοτερο, ενω οι τιμες των παιχνιδιων εχουν παραμεινει οι ιδιες.
                                To console gaming δηλαδη που στηριζει(εξακολουθει να εχει αυτη τη δυναμικη) το ΑΑΑ, δεν φαινεται να αυξανει σημαντικα τα εσοδα του. Βασικα αν ειναι legit τα νουμερα που ποσταρες και ποσταρα τοτε 2009>2019!

                                Το GTA5? αληθεια τωρα?

                                Δεν το συνεχιζω αλλο. Θα σου προτεινα να κανεις account στο resetera και να ανοιξεις θεμα εκει(οπου θα σου απαντησουν απο devs μεχρι οικονομικοι αναλυτες).
                                Γραψε αν θες οτι το ΑΑΑ gaming ειναι πιο ευκολο απο ποτε(η το ιδιο ευκολο) και σκεφτονται να αυξησουν τις τιμες στα γκειμς λογο απληστιας για να αυξησουν τα πλουτη τους. Και ποσταρε εδω τις απαντησεις αν θες.

                                Εγω τερματησα
                                Last edited by hideo; 15-11-2020, 01:31 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X