Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Έπαιξα το Virtual On και ομολογώ πως το battle system ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα και ήθελα. Αν και προηγούμενη επαφή με τη σειρά δεν είχα, περίμενα κάτι στο στιλ του Custom Robo και φυσικά μοιάζουν πάρα πολύ.
Η μόνη ουσιαστική διαφορά (και πρώτη απογοήτευση) είναι ότι στο Custom Robo μπορείς να φτιάχνεις το δικό σου mecha συνδυάζοντας parts και ομολογώ πως, σε ένα παιχνίδι τόσο απλό και επιφανειακό, το customisation παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο.
Η δεύτερη απογοήτευση είναι η τιμή του καθώς για το περιεχόμενο του και το γεγονός ότι πρόκειται για port επι της ουσίας εγώ θα το ήθελα στους 800 πόντους. Ντάξει, σίγουρα δεν είναι τα 4€ παραπάνω το θέμα, πιο πολύ για τη συζήτηση το αναφέρω και για μια σύγκριση με το τι προσφέρουν τα παιχνίδια αυτής της κατηγορίας συνήθως.
Λογω του ότι δεν έχω επαφή με τη σειρά δεν ξέρω πόσο βάθος μπορεί να έχουν οι μάχες. Ότι έχω δει από custom robo (πάντα παλεύοντας με cpu βέβαια) δεν υπήρχε και φοβερό περιθώριο για ανάπτυξη περίπλοκης στατηγικής πέρα από του να στριμώχνεις τον αντίπαλο, να σπαμάρεις επιθέσεις και να φεύγεις. Γι αυτο το λόγω το customisation ήταν απαραίτητο για να ασχοληθείς σε βάθος χρόνου. Με τα standard mechs του Virtual On βέβαια υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες το παιχνίδι να είναι balanced και να απαιτεί να μάθεις 2-3 στρατηγικές για να νικήσεις ανθρώπινους αντιπάλους γεγονός που θα ήταν πολύ καλό αν ισχύει. (Loggo δώσε μας τα φώτα σου)
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά και αν ψηθούν κι άλλοι το αγοράζω. Από την άλλη όμως είναι και ΤΑ banjo πλέον, που είναι και αυτά πολύ δελεαστικά και ίσως πολύ ΠΙΟ δελεαστικά (αλλά και πιο time-consuming)
Αγοραστικε το Βanjo-Tooie τελικα.Το battle system του VO ηταν αρκετα ωραιο,αλλα στην ουσια το single-player ειναι tutorial και λοφω της φυσης του παιχνιδιου οι αντιπαλοι online θα ειναι super-hardcore(ειδα κατι video στο youtube απιστευτα)+την τσιμπημενη τιμη του.Οντως Ferryman δεν υπαρχει customisation,μονο τα χρωματα στα mech μπορεις να αλλαξεις.
Στο Banjo-Tooie μου εκανε εντυπωση το N64 στo main menu και οτι σου προσφερει απο την αρχη ολες τις κινησεις απο το Kazooie.Eπαιξα κανα 10λεπτο και δεν μπορουσα να αντισταθω,ουτως η αλλως δεν κυκλοφορουν πια αλλα 3D platformer της προκοπης...
Στο VOOT δε με προβληματισε η ελλειψη customization, αλλα το οτι το demo δε μου εδωσε να καταλαβω πώς πρεπει να παιζεται το παιχνιδι.
Βαθος υπαρχει πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ αν κρινω απο τα λιγα faqs που διαβασα στα γρηγορα και απο τα videos που εχω δει στο youtube.
Οπως και να χει και εφοσον δεν ηξερα τιποτα, απλα εκανα dash περα δωθε, jump και αμεσως jump cancel (Y και μετα A) για να πηγαινω πανω κατω γρηγορα και απο εκει και περα melee hits και απο μακρια αν βαρεσεις με καποιο trigger πατωντας ταυτοχρονα boost, οπως ειδα πεταει ενα πολυ ισχυρο projectile.
Δε βρηκα κατι αλλο και οι λιγες πιστες τελειωναν μεσα σε 5'' αν εκανα ντου εξαρχης πανω στον αντιπαλο.
Δεν ξερω τι ενδιαφερον εχει στο 2πλο και τι απαιτησεις θα εχει για να φτασει καποιος σε ικανοποιητικο επιπεδο, ετσι ωστε να υπαρχει skill και ανταγωνισμος ή εστω να ειναι κατι παραπανω απο χυμα rush και button mashing.
Επισης να μην ξεχναμε πως το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο για να παιζει με twin sticks και χανει αρκετα με τη μεταφορα του στο pad (απορω στο dc πώς ηταν μιας και εκει δεν υπηρχε και 2ος αναλογικος).
Ειτε 800 ειτε 1200 δε θα κανε μεγαλη διαφορα επι της ουσιας, αλλα καταλαβαινω αυτο που ειπε ο Ferry, γιατι οπως και να χει ειναι και "ψυχολογικο" το θεμα μερικες φορες.
Τα Banjo με 2400 ποντους σιγουρα σου δινουν παρα πολλες ωρες ευχαριστου platforming/adventuring, αλλα ειναι και να χεις ορεξη για κατι τετοιο, αλλα αυτη τη στιγμη πραγματικα δεν ξερω αν θα παρω το οτιδηποτε.
Για το VOOT θα ηθελα κι εγω να δω αν υπαρχει παρεα, αλλιως δεν παιζει να το παρω.
Επισης οπως ελεγα σημερα με καποιους αλλους και τι δε θα γινα για ενα NBA Jam XBLA.
4πλο λιωσιμο και τα μυαλα στα καγκελα. Η κατασταση σηκωνει petition.
Επισης οπως ελεγα σημερα με καποιους αλλους και τι δε θα γινα για ενα NBA Jam XBLA.
4πλο λιωσιμο και τα μυαλα στα καγκελα. Η κατασταση σηκωνει petition.
Μετά το shenmue 3, αυτό είναι το αμέσως επόμενο παιχνίδι που θα περίμενα σαν τρελός. Ακόμα και σε retail μορφή δεν θα με χάλαγε πάντως.
Εξαιρετικά νέα, εάν τελικά επιβεβαιωθούν. Ελπίζω τόσο το Golden Eye, όσο και το Perfect Dark, να κάνουν χρήση της μηχανής που είχαμε δει παλιότερα για το XBLA remake του πρώτου, μα κυρίως, να γίνει ένα update σε A.I. και physics. Γενικά δε θα ήθελα να είναι απλά ports τύπου Banjo. Τα Banjo για τους x, ψ λόγους μπορεί σήμερα να παίζονται μια χαρά, αλλά FPSτων 90's δίχως τεχνικές διορθώσεις, πέρα από λόγους νοσταλγίας, δύσκολα παίζει κανείς.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Είναι φανταστικό το πως έχει επιστρέψει στο προσκήνιο η Rare, μετά από μια τεράστια περίοδο απογοητευτικών τίτλων (πέρα από ελάχιστες όχι και τόσο σημαντικές εξαιρέσεις τύπου Viva Pinata) προσφέροντας πάλι τα ίδια games που την ανέδειξαν σαν developer πριν γίνει ότι έγινε με την πώληση της στην Microsoft.
Βέβαια το θέμα είναι ότι ακόμα και έτσι τα ports δεν τα αναλαμβάνει η ίδια (τουλάχιστον στην περίπτωση των Banjo) για να λέμε ότι κάνει κάτι καλό, αλλά αντιθέτως καταστρέφει franchises (Perfect Dark Zero, Nuts & Bolts) και ασχολείται με avatars... Εντάξει, τουλάχιστον προσφέρει ακόμα με τον τρόπο της.
Εγω δεν θελω και πολλα πραματα απτο perfect dark port ( ΑΝ τελικα βγει) ενα rock stable 60ari framerate και ενα μικρο upscale στα γραφικα,αντε και 720p/1080p support, ομολογω παντως οτι το καινουργιο look που ειχανε δοκιμασει παλιοτερα στο goldeneye μου αρεσε πολυ
@@ προσφερει η Rare imo. Ας κανει ο,τι θελει με τα παλια της παιχνιδια, τουλαχιστον να τα κανει ελαφρως makeover και αν θελει να ξαναβγαλει τα 2 κλασικα fps της ελπιζω να βγει το ενα φετος και το αλλο 1 χρονο μετα ας πουμε.
Στην Ε3 ελπιζω να δειξει νεες σειρες και να μην παει να αναστησει τις παλιες τις με τη συνταγη που εφαρμοζε τοτε, γιατι αυτα δεν πιανουν.
Το ΤΜΝΤ: Turtles In Time (XBLA - remake) το ειδατε;
* The game is set up and directly taken from TMNT Turtles in Time.
* Right now it's only going to be for Xbox Live, but they're working on bringing it to Wii (Virtual Console?).
* It has the same music as the old game.
* Only the levels "Alleycat Blues" and "Skull and Crossbones" were playable.
* The only difference noticed was the bosses for the "Skull and Crossbones" is Tokka and Rahzar (unlike the original, which had Bebop and Rocksteady).
* For Alleycat Blues the boss is still Metalhead.
* The game is basically Turtles in Time with new graphics - Awesome!
Τέλειο φαίνεται το TNMT, έτσι έπρεπε να κυκλοφορούν οι περισσότεροι κλασσικοί τίτλοι (τουλάχιστον οι πολύ κλασσικοί).
Μπήκα προχθές μετά από καιρό στο Live και έγινα up to date με τις XBLA κυκλοφορίες, κατεβάζοντας ό,τι νέο είχα χάσει όλο αυτό το καιρό. Το πόσο κόλλησα με το Lode Runner απλά δεν περιγράφεται. Πάντα ήμουν fan της σειράς, κυρίως του πρώτου δηλαδή με το οποίο είχα ασχοληθεί και περισσότερο, και μόλις έπιασα το καινούργιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Απ΄ όσο κοίταξα υπάρχει online support και level editor, που είναι εξαιρετικές προσθήκες. Γενικά πολύ μου αρέσει που αναβιώνουν μερικές τόσο κλασικές σειρές, είτε με remakes, είτε πολύ περισσότερο με sequels. Πως διάολο τώρα καταφέρνει η Microsoft και κοστολογεί 9 στους 10 τίτλους που με ενδιαφέρουν ελλείψει λογικής, παραμένει ακόμα μυστήριο. 1200 points είναι απαράδεκτη τιμή, ειδικά όταν λίγες ήμερες πριν έχει κυκλοφορήσει το OutRun στα 800 (super).
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Αυτή την εντύπωση είχα κι εγώ, μέχρι που θυμάμαι να διαβάζω κάπου ότι τελικά οι τιμές είναι θέμα Microsοft, ραδιοαρβύλα και ownage λοιπόν. Κρίμα πάντως, γιατί πολύ θα ήθελα να το τιμήσω το παιχνίδι.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Δε νομιζω σε καμια περιπτωση οτι η MS τους υποχρεωσε να το διαθεσουν στα 1200. Απ'οτι ειδα το game ειναι πολυ πληρες, παρα πολλα levels, level editor, multi κλπ οποτε για οποιον ενδιαφερεται υπαρχει ψωμι και τα 12€ δικαιολογουνται σε μεγαλο βαθμο.
Αλλα προσωπικα δε μ'αρεσε, οποτε και 8€ να χε δε θα το κοιταζα καν.
Comment