Δεν ξέρω αν το θέτω καν σωστά.Αλλά πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε την θεματική που θέλω να ανοίξω.Αφορμή για αυτό το thread αποτέλεσε το ανανεωμένο και πραγματικά πανέμορφο remake του Shadow Of The Colossus, με το οποίο καταπιάνομαι τις τελευταίες μέρες, (και την ετυμηγορία μου θα παραθέσω αργότερα στο σχετικό thread) αλλά και η ολοένα και αυξανόμενη εμφάνιση remake και remastered τίτλων που άρχισε απο την προηγούμενη γενιά (σε ορατό βαθμό) και πλέον αποκτάει διαστάσεις...λόφου με την προοπτική να γίνει βουνό!
Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό, σκοπός του thread είναι να ανοίξει την κουβέντα γύρω απο το φαινόμενο αυτό που παρουσιάζεται στους κόλπους του gaming. Πως μεταφράζεται όλη αυτή η ροπή της βιομηχανίας στο να "ξαναζεσταίνει" (remastered) τα ίδια φαγήτα, ή να αναπαλαιώνει κλασσικές συνταγές(remake)? Είναι δείγμα κορεσμού ή απλώς εμπορική εκμετάλλευση μιας εναλλακτικής πηγής παραγωγής υπεραξίας? Πως εκλαμβάνετε την λογική των r/r τίτλων? Συμπληρώνουν την υπάρχουσα πλατφόρμα των games της τωρινής γενιάς ή εκμεταλλεύονται μια πιθανή στειρότητα σε ιδέες και πρωτοτυπία?
Ως author, θα τοποθετηθώ ως εξής αφού πρώτα κάνω την απαραίτητη επισήμανση : Εννοείται ότι άλλο remake και άλλο remastered. Παρόλαυτα όμως, και οι 2 κατηγορίες ξεκινούν απο την ίδια αφετηρία. Αυτή της αναδημιουργίας ενός τετελεσμένου έργου τέχνης. Κάποιοι συντηρούν τον πίνακα, άλλοι τον ξαναζωγραφίζουν πιστά.Και κάποιοι άλλοι αλλάζουν και ορισμένες πινελιές (βλ.Resident Evil).
Προσωπικά και εν μέρη διαισθητικά αν θέλετε, όλη αυτές οι επανακυκλοφορίες πιστεύω ότι κρύβουν απο κάτω τους ένα υπαρκτό ζήτημα της βιομηχανίας, μέρους του οποίου είδαμε και με την επιλογή της Konami να σταματήσει την χρηματοδότηση ΑΑΑ τίτλων. Η ραγδαία αύξηση του Mobile gaming, καθώς και η τεράστια υπεραξία που παράγει, μοιάζει να σφίγγει ολοένα και περισσότερο την θηλιά γύρω απο το console gaming. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το τελευταίο κινδινεύει με αφανισμό, προς θεού. Όμως, είναι πιθανό να βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής για την βιομηχανία γενικότερα. Ο δε κατακερματισμός των τίτλων στα περίφημα πλέον...DLC τεταρτημόρια, είναι άλλο ένα δείγμα γραφής του impact της σύγκρουσης με τον φτηνό πλην ασύλληπτα πιο κερδοφόρο τομέα του mobile gaming. Στο μεσοδιάστημα, οι remastered/remakes τίτλοι δίνουν και παίρνουν, κάτι που - ίσως και στιγμιαία - μου δίνει την εντύπωση των κουβάδων που αδειάζουν το νερό απο την βάρκα. Μπορεί να κάνω και λάθος, όπως και να'χει όμως, είναι κάτι που θεωρώ ότι πρέπει να το εξετάσουμε σοβαρά και καθόλου επιφανειακά πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα.
Ο λόγος σε εσάς. Ελάτε να ανοίξουμε τον φάκελο ''Remastered/Remakes".
Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό, σκοπός του thread είναι να ανοίξει την κουβέντα γύρω απο το φαινόμενο αυτό που παρουσιάζεται στους κόλπους του gaming. Πως μεταφράζεται όλη αυτή η ροπή της βιομηχανίας στο να "ξαναζεσταίνει" (remastered) τα ίδια φαγήτα, ή να αναπαλαιώνει κλασσικές συνταγές(remake)? Είναι δείγμα κορεσμού ή απλώς εμπορική εκμετάλλευση μιας εναλλακτικής πηγής παραγωγής υπεραξίας? Πως εκλαμβάνετε την λογική των r/r τίτλων? Συμπληρώνουν την υπάρχουσα πλατφόρμα των games της τωρινής γενιάς ή εκμεταλλεύονται μια πιθανή στειρότητα σε ιδέες και πρωτοτυπία?
Ως author, θα τοποθετηθώ ως εξής αφού πρώτα κάνω την απαραίτητη επισήμανση : Εννοείται ότι άλλο remake και άλλο remastered. Παρόλαυτα όμως, και οι 2 κατηγορίες ξεκινούν απο την ίδια αφετηρία. Αυτή της αναδημιουργίας ενός τετελεσμένου έργου τέχνης. Κάποιοι συντηρούν τον πίνακα, άλλοι τον ξαναζωγραφίζουν πιστά.Και κάποιοι άλλοι αλλάζουν και ορισμένες πινελιές (βλ.Resident Evil).
Προσωπικά και εν μέρη διαισθητικά αν θέλετε, όλη αυτές οι επανακυκλοφορίες πιστεύω ότι κρύβουν απο κάτω τους ένα υπαρκτό ζήτημα της βιομηχανίας, μέρους του οποίου είδαμε και με την επιλογή της Konami να σταματήσει την χρηματοδότηση ΑΑΑ τίτλων. Η ραγδαία αύξηση του Mobile gaming, καθώς και η τεράστια υπεραξία που παράγει, μοιάζει να σφίγγει ολοένα και περισσότερο την θηλιά γύρω απο το console gaming. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το τελευταίο κινδινεύει με αφανισμό, προς θεού. Όμως, είναι πιθανό να βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής για την βιομηχανία γενικότερα. Ο δε κατακερματισμός των τίτλων στα περίφημα πλέον...DLC τεταρτημόρια, είναι άλλο ένα δείγμα γραφής του impact της σύγκρουσης με τον φτηνό πλην ασύλληπτα πιο κερδοφόρο τομέα του mobile gaming. Στο μεσοδιάστημα, οι remastered/remakes τίτλοι δίνουν και παίρνουν, κάτι που - ίσως και στιγμιαία - μου δίνει την εντύπωση των κουβάδων που αδειάζουν το νερό απο την βάρκα. Μπορεί να κάνω και λάθος, όπως και να'χει όμως, είναι κάτι που θεωρώ ότι πρέπει να το εξετάσουμε σοβαρά και καθόλου επιφανειακά πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα.
Ο λόγος σε εσάς. Ελάτε να ανοίξουμε τον φάκελο ''Remastered/Remakes".
Comment