Announcement

Collapse
No announcement yet.

Συνεντευξη για το Theseis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Οκ ενα ενα.

    Αλεξανδρε, χανεις το νοημα με τα παραδειγματα που φερεις. Μιλας για donations σε μια χωρα οπου το 90% του λογισμικου ειναι πειρατικο. Μιλας για donations για ενα παιχνιδι το οποιο δεν θα εκανε πανω απο μερικες χιλιαδες πωλησεις πιθανον. Και δινεις εντελως ακυρα παραδειγματα. Η σειρα Family Guy ειναι ενα License μιας τηλεοπτικης σειρας την οποια παρακολουθουν εκατομμυρια ανθρωποι. Ειναι λογικο να γινουν donations ικανα να στηριξουν την κυκλοφορια του τιτλου. Το Jericho εχει επισης ενα τετοιο license, αλλα στην μορφη του Clive Barker και επισης ειχε διαφημιστει και καταλληλα. Το αποτελεσμα ομως ηταν ενα παιχνιδι του 6 στην καλυτερη περιπτωση. Το Thesis τι θα ειχε απο ολα αυτα;

    Το παιχνιδι το ηξεραν ελαχιστοι εκτος Ελλαδας. Ειχαν κυκλοφορησει εδω και ενα χρονο βιντεο του παιχνιδιου, τα οποια στο σταδιο που ειχαν δωθει (εαν δεν απατομαι pre-alpha) ηταν πραγματικα καλα και εντυπωσιακα (ασχετα εαν εγω ελεγα οτι το animation ειναι αθλιο). Περασε ομως παραπανω απο ενας χρονος και μειναμε ακομα σε εκεινα τα βιντεο και σε καποιες εικονες. Τιποτα παραπανω. Καμια εμφανιση. Το ποιος φταιει για αυτο δεν ειναι δικο μας θεμα, το θεμα ειναι πως ο τιτλος δεν ειχε τυχη απο την στιγμη που ηταν τετοια η αντιμετωπιση του.

    Σε αυτα που λεει ο Loggo συμφωνω οσο δεν παει. Και μαλιστα θα πω οτι τρελαινομαι καθε φορα που σκεφτομαι πως τα videogames ειναι ενα πηγαδι ευκαιριων in the making. Βλεπω καμια φορα τα credits πολυ καλων παιχνιδιων, και καταλαβαινω καθε φορα το εξης: δεν υπαρχει παιχνιδι καλο στο οποιο να μην εχει συμβαλει καποιος ελληνας ή καποιος ανθρωπος με ελληνικη καταγωγη. Ειναι τυχαιο;

    Loggo, αληθεια, τι πιστευεις οτι θα πρεπει ναι γινει ωστε να υπαρξει μια τετοια ομαδα στην Ελλαδα; Απλη ορεξη και μερακι; Υποστηριξη απο καπου; Περισσοτερες γνωσεις; Ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω την γνωμη σου.


    Φυσικα μπορει και ο οποιοσδηποτε να απαντησει και να πει την γνωμη του ετσι;
    :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

    Comment


    • #17
      Οκ ενα ενα.

      Αλεξανδρε, χανεις το νοημα με τα παραδειγματα που φερεις. Μιλας για donations σε μια χωρα οπου το 90% του λογισμικου ειναι πειρατικο. Μιλας για donations για ενα παιχνιδι το οποιο δεν θα εκανε πανω απο μερικες χιλιαδες πωλησεις πιθανον. Και δινεις εντελως ακυρα παραδειγματα. Η σειρα Family Guy ειναι ενα License μιας τηλεοπτικης σειρας την οποια παρακολουθουν εκατομμυρια ανθρωποι. Ειναι λογικο να γινουν donations ικανα να στηριξουν την κυκλοφορια του τιτλου. Το Jericho εχει επισης ενα τετοιο license, αλλα στην μορφη του Clive Barker και επισης ειχε διαφημιστει και καταλληλα. Το αποτελεσμα ομως ηταν ενα παιχνιδι του 6 στην καλυτερη περιπτωση. Το Thesis τι θα ειχε απο ολα αυτα;

      Το παιχνιδι το ηξεραν ελαχιστοι εκτος Ελλαδας. Ειχαν κυκλοφορησει εδω και ενα χρονο βιντεο του παιχνιδιου, τα οποια στο σταδιο που ειχαν δωθει (εαν δεν απατομαι pre-alpha) ηταν πραγματικα καλα και εντυπωσιακα (ασχετα εαν εγω ελεγα οτι το animation ειναι αθλιο). Περασε ομως παραπανω απο ενας χρονος και μειναμε ακομα σε εκεινα τα βιντεο και σε καποιες εικονες. Τιποτα παραπανω. Καμια εμφανιση. Το ποιος φταιει για αυτο δεν ειναι δικο μας θεμα, το θεμα ειναι πως ο τιτλος δεν ειχε τυχη απο την στιγμη που ηταν τετοια η αντιμετωπιση του.

      Σε αυτα που λεει ο Loggo συμφωνω οσο δεν παει. Και μαλιστα θα πω οτι τρελαινομαι καθε φορα που σκεφτομαι πως τα videogames ειναι ενα πηγαδι ευκαιριων in the making. Βλεπω καμια φορα τα credits πολυ καλων παιχνιδιων, και καταλαβαινω καθε φορα το εξης: δεν υπαρχει παιχνιδι καλο στο οποιο να μην εχει συμβαλει καποιος ελληνας ή καποιος ανθρωπος με ελληνικη καταγωγη. Ειναι τυχαιο;

      Loggo, αληθεια, τι πιστευεις οτι θα πρεπει ναι γινει ωστε να υπαρξει μια τετοια ομαδα στην Ελλαδα; Απλη ορεξη και μερακι; Υποστηριξη απο καπου; Περισσοτερες γνωσεις; Ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω την γνωμη σου.
      Φυσικα μπορει και ο οποιοσδηποτε να απαντησει και να πει την γνωμη του ετσι;
      [/b]
      Κάνεις λάθος για τις σειρές που σου έφερα ως παράδειγμα. Το ότι εσύ ξέρεις το Family Guy και την Jericho (τις σειρές ΟΧΙ τα παιχνίδια) είναι αποτέλεσμα τις προσπάθειας των φίλων των τηλεοπτικών σειρών. Το ότι ακυρώθηκαν θα έπρεπε να σου λέει κάτι για την δημοτικότητα τους εκείνη την εποχή.

      Όσο για το theseis, δεν μπορείς να ξέρεις πόσο θα πουλούσε αν είχαν βρει έναν καλό Publisher (π.χ. ΕΑ). Ξέρεις πως ήταν το gameplay; Το story; Δεν έχεις ιδέα, όπως και κανένας εκτός από τους developers. Μπορεί το παιχνίδι να ήταν/είναι τρομερό και να μην το μάθουμε ποτέ. Όλο το θέμα σε ένα προϊόν είναι το μάρκετινγκ και η εικόνα που βγάζεις προς τα έξω. Πολλές φορές έχει τύχει να τρέξουμε όλοι να πάρουμε κάτι που αποδείχθηκε χειρότερο των προσδοκιών μας. Αυτήν την φορά μπορεί να έχει γίνει το αντίθετο.

      Άκου με κι εμένα λίγο, 4 χρόνια τώρα σπουδάζω τέτοια πράγματα και όχι στην Akto. Αυτό που λείπει στο thesis είναι η σωστή προώθηση του προϊόντος και τίποτα αλλο. Είχα στείλει μάλιστα Email στην Track 7 πριν μερικούς μήνες πάνω στο θέμα γιατί το χω ψάξει αρκετά και ανυσηχούσα γι αυτό ακριβώς. Μου είχαν απαντήσει πως υπάρχει σχέδιο το οποίο ακολουθούν. Ωραία είναι να μιλάμε για παιχνίδια κλπ και να κριτικάρουμε αλλά εδώ η πλευρά που μετράει είναι η επιχειρηματική και αν είναι να ασκήσει κάποιος κριτική πρέπει να την ασκήσει εκεί που πρέπει.


      Comment


      • #18
        Δεκτον. Αλλα εγω θα αντιστρεψω λιγο τα πραγματα.

        Εαν το προϊον τους ηταν οντως καλο και το gameplay του τιτλου πραγματικα αξιζε, πιστευεις οτι δεν θα εβρισκαν τα παιδια publisher για να το εκδοσει;

        Συμφωνω οτι το marketing παιζει εξαιρετικα μεγαλο ρολο για την κυκλοφορια ενος παιχνιδιου. Το θεμα ειναι πως ουτε κι εκει εγινε τιποτα. Μαλιστα θυμαμαι χαρακτηριστικα μια περιοδο οπου συζητουσαμε με ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα εν ελλαδι οι οποιοι εψαχναν την ομαδα για συνεντευξη και παρουσιαση και αυτοι ηταν αφαντοι (παρακαλω εαν κανω λαθος να με διορθωσετε, η μνημη μου αυτο μου λεει).

        Οσο για το gameplay και το story του τιτλου, μαλλον υποτιμας καποιον ο οποιος μπορει να δει μεσα απο βιντεο καποια πραγματα. Το στορυ το εχουν βαλει τα ιδια τα παιδια στο επισημο site του παιχνιδιου, και μεσα απο τα βιντεο μπορουσε καλυστα κανεις να καταλαβει οτι προκειται για ενα 3D Action Adventure. Το τι μηχανησμους ειχε δεν μπορεσε ποτε κανεις να το δει γιατι πολυ απλα ολα σταματησαν σε εκεινα τα βιντεο. Εαν πραγματι το gameplay του τιτλου ηταν καλο, γιατι δεν μας το παρουσιαζαν ολους αυτους τους μηνες; Γιατι δεν καλουσαν τα παιδια του GAMES, του GamePro (οταν υπηρχε), του Computer Games Magazine, τα παιδια των τοσων ελληνικων Gaming Sites για να τους δειξουν την δουλεια τους;

        Το οτι σπουδαζεις "αυτα τα πραγματα" (αληθεια, πες μου λιγο ποια ακριβως πραγματα εννοεις για να ξερω τι σπουδαζεις) ειναι τιμη σου και καμαρι σου και μπραβο σου. Αυτο δεν παει να πει ομως οτι ξερεις de facto καποια πραγματα παραπανω απο τον οποιονδηποτε που μπορει να ασχοληται με παρεμφερες αντικειμενο ή οτι de facto αυτο που λες μπορει να ισχυει. Οποτε οσο κι αν σε ακουει καποιος, εαν δεν μπορεις να αποδειξεις με καποιο επιχειρημα αυτο που υποστηριζεις, δεν προκειται να γινεις κατανοητος ή και πιστευτος. Και αυτο νομιζω οτι ειναι πολυ λογικο.

        Να ξεκαθαρισω οτι δεν αναβω flame ή οτιδηποτε, ειναι μεσα στα πλαισια της κουβεντας ολα αυτα.
        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

        Comment


        • #19
          Δεκτον. Αλλα εγω θα αντιστρεψω λιγο τα πραγματα.

          Εαν το προϊον τους ηταν οντως καλο και το gameplay του τιτλου πραγματικα αξιζε, πιστευεις οτι δεν θα εβρισκαν τα παιδια publisher για να το εκδοσει;

          Συμφωνω οτι το marketing παιζει εξαιρετικα μεγαλο ρολο για την κυκλοφορια ενος παιχνιδιου. Το θεμα ειναι πως ουτε κι εκει εγινε τιποτα. Μαλιστα θυμαμαι χαρακτηριστικα μια περιοδο οπου συζητουσαμε με ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα εν ελλαδι οι οποιοι εψαχναν την ομαδα για συνεντευξη και παρουσιαση και αυτοι ηταν αφαντοι (παρακαλω εαν κανω λαθος να με διορθωσετε, η μνημη μου αυτο μου λεει).

          Οσο για το gameplay και το story του τιτλου, μαλλον υποτιμας καποιον ο οποιος μπορει να δει μεσα απο βιντεο καποια πραγματα. Το στορυ το εχουν βαλει τα ιδια τα παιδια στο επισημο site του παιχνιδιου, και μεσα απο τα βιντεο μπορουσε καλυστα κανεις να καταλαβει οτι προκειται για ενα 3D Action Adventure. Το τι μηχανησμους ειχε δεν μπορεσε ποτε κανεις να το δει γιατι πολυ απλα ολα σταματησαν σε εκεινα τα βιντεο. Εαν πραγματι το gameplay του τιτλου ηταν καλο, γιατι δεν μας το παρουσιαζαν ολους αυτους τους μηνες; Γιατι δεν καλουσαν τα παιδια του GAMES, του GamePro (οταν υπηρχε), του Computer Games Magazine, τα παιδια των τοσων ελληνικων Gaming Sites για να τους δειξουν την δουλεια τους;

          Το οτι σπουδαζεις "αυτα τα πραγματα" (αληθεια, πες μου λιγο ποια ακριβως πραγματα εννοεις για να ξερω τι σπουδαζεις) ειναι τιμη σου και καμαρι σου και μπραβο σου. Αυτο δεν παει να πει ομως οτι ξερεις de facto καποια πραγματα παραπανω απο τον οποιονδηποτε που μπορει να ασχοληται με παρεμφερες αντικειμενο ή οτι de facto αυτο που λες μπορει να ισχυει. Οποτε οσο κι αν σε ακουει καποιος, εαν δεν μπορεις να αποδειξεις με καποιο επιχειρημα αυτο που υποστηριζεις, δεν προκειται να γινεις κατανοητος ή και πιστευτος. Και αυτο νομιζω οτι ειναι πολυ λογικο.

          Να ξεκαθαρισω οτι δεν αναβω flame ή οτιδηποτε, ειναι μεσα στα πλαισια της κουβεντας ολα αυτα.
          [/b]
          Πράγματι αν το gameplay/story etc. ήταν τρομερά πιστεύω ότι θα είχαν βρει publisher. Δεν θα αποκλείσω όμως και το πως μπορεί απλά να μην είχαν κάποιον με τις σωστές γνώσεις ή και διασυνδέσεις ο οποίος να μπορούσε να ασχοληθεί αποκλειστικά με αυτήν την υποθέση. Δεν αντιλέγω στο ότι αυτά που έχουν δείξει είναι ανεπαρκή, είμαστε τελείως σύμφωνοι σε αυτόν τον τομέα.

          Όσο για το τι σπουδάζω, πήρα το BSc μου στο International Business Administraton. Αυτό συμπεριλαμβάνει, λογιστική, διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, χρηματοοικονομικά, μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Το MSc μου είναι πάνω στο Finance & Investments (χρηματοοικονομικά) με ειδίκευση στα Financial Derivatives (τα περίφημα παράγωγα) και ελπίζω να το τελειώσω φέτος. Το ανεφερα γιατί μέσα από τις πάρα πολλες εργασίες και πρακτική που έχω κάνει έχω δει πάρα πολλά παραδείγματα εταιρειών που δεν πήγαν καλά λόγω κακής προώθησης του προϊόντος/υπηρεσίας και όχι λόγο του ότι το ίδιο το προϊόν/υπηρεσία δεν άξιζε να πουλήσει. Υπάρχουν επίσης και τα αντίθετα παραδείγματα εταιρειών με υποδεέστερα προϊόντα που έχουν πλουτίσει λόγω έξυπνων κινήσεων στους παραπάνω τομείς.

          Τέλος, δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση πως de facto αυτό που λέω ισχύει. Δεν ξέρουμε καν αν το παιχνίδι όντως ακυρώθηκε ή αν είναι καν φήμη. Προσπαθώ όμως να δω την κατάσταση με λίγο διαφορετική οπτική γωνία από αυτή του gamer. Στην τελική, όλα υποθέσεις είναι μέχρι να μάθουμε τι θα γίνει με το παιχνίδι.


          Comment


          • #20
            Εδω θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, τα περισσοτερα ειναι υποθεσεις. Θα μου επιτρεψεις ομως να πω οτι ειναι βασιμες υποθεσεις, οι οποιες μαλλον τινουν προς την βεβαιοτητα, καθως τοσο καιρο δεν εχουμε δειγματα του τιτλου.

            Συμφωνω επισης πως θα επρεπε η εταιρια να ειχε τοσο καιρο βρει εναν τροπο για να κυκλοφορησει τον τιτλο. Εδω ομως θελω να σταθω σε μερικα πραγματα:

            Δεν ειναι δυνατον να πεφτεις στα βαθια χωρις να ξερεις καν να κολυμπας. Τι θελω να πω; Μια εταιρια, καλως ή κακως, αρχιζει την αναπτυξη ενος τιτλου. Αυτος ο τιτλος λοιπον εχει σαν στοχο να κυκλοφορησει σε μια απο τις 2 πιο δυνατες κονσολες της αγορας και στην κονσολα με το μεγαλυτερο μεριδιο αγορας (μην μπερδευεστε, οταν ανακοινωθηκε το τιτλος το Wii δεν ειχε γινει ακομα ο βασιλιας του gaming κοσμου). Τι διαπηστευτηρια εχει δωσει αυτη η εταιρια ή τα ατομα που την απαρτιζουν; Εχουν ξαναδουλεψει πανω σε καποιο παιχνιδι; Εχει κυκλοφορησει καποιο παιχνιδι που να ειχαν δουλεψει πανω σε αυτο; Ποιο ηταν αυτο το παιχνιδι και τι πωλησεις εκανε; Ποσο καλο ηταν; Πού και ποτε κυκλοφορησε;

            Καποιος ο οποιος θελει να ασχοληθει με το game developement δεν πεφτει με την μια να σχεδιασει κατι πανω σε μια πλατφορμα η οποια εχει συντριπτικο ανταγωνισμο. Εαν θελει να κανει μια entry gaming κινηση, προσπαθει να αναπτυξει κατι το οποιο θα ειναι απλο, θα μπορει να αγορασει ο κοσμος και να το παιξει ανετα και ευκολα και θα εχει απηχηση σε ενα μεγαλο μερος του καταναλωτικου κοινου.

            Αντ'αυτου το Thesis ηταν εξ'αρχης εξιδικευμενο. Οντας ενα 3rd Person Action/Adventure, αυτοματα εθετε τον εαυτο του εκτος καποιου δημογραφικου και ανταγωνιζοταν μεγαθηρια της παγκοσμιας gaming σκηνης οπως Tomb Raider κτλ. Ακομα και αν ηταν καλο σαν παιχνιδι, θα επρεπε να ειναι κατι το απολυτως εξαιρετικο για να μπορεσει να σταθει διπλα σε τετοια ονοματα και να αποκτησει φημη ωστε να μπορεσει να πουλησει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα κομματια που αξιζει.

            Για μενα το Thesis ειναι μια κραυγαλεα περιπτωση "Το μεν πνευμα προθυμον". Ηταν ενας αρκετα υποσχομενος τιτλος(και μπορει να ειναι ακομα) ο οποιος ομως πεφτει θημα της ιδιας του της φυσης: προερχεται απο μια χωρα η οποια εχει δωσει δειγματα gaming developement απο μετρια εως αχαρακτηριστα, δεν ειχε κανενα σοβαρο οικονομικο υποβαθρο ωστε να μπορεσει να σταθει στα ποδια του σε περιπτωση αναβολης ή προβληματων (κατι το οποιο αποδειχτηκε) και το ειδος του το εφερνε αντιμετωπο με παιχνιδια τα οποια ειναι εντελως καταξιωμενα στην συνειδηση του gaming κοσμου.

            Δεν θελω να ειμαι αφοριστικος, μακαρι το Thesis να βρει τροπο να επανελθει. Αλλα προσωπικα πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα να κυκλοφορησει στο PC σαν downloadable game ή εστω σαν κανονικη κυκλοφορια παρα στο 360. Εκει δεν θα εχει καμια μα καμια απολυτως τυχη.
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #21
              Λοιπον...

              Εκανα μια ψακτικη στο site του παιχνιδιου και τα φορουμς του. Απο νεα τιποτα ουσιαστικα μεσα στο 2008. H Track7 Games λεει οτι το παιχνιδι θα κυκλοφορησει ΚΑΠΟΥ μεσα στο 2008 και πως λενε οτι ειναι παρα πολυ καλο και θελουν να ειναι αψογο. Στο τελευταιο ποστ λενε πως δεν εχει αποφασιστει εαν το παιχνιδι θα διατεθει και μεσω Steam, και το ποστ εχει ημερομηνια 22 Μαρτιου 2008. Ζητανε ατομα για να εμπλουτισουν την ομαδα τους και γενικα επικρατει μια κατασταση "περιμενε" τους τελευταιους μηνες.

              Τα συμπερασματα δικα σας. Τα links ειναι εδω:

              http://www.track7games.com/phpBB2/index.php
              http://www.theseisgame.com/
              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

              Comment


              • #22
                Αυτος ο τιτλος λοιπον εχει σαν στοχο να κυκλοφορησει σε μια απο τις 2 πιο δυνατες κονσολες της αγορας
                [/b]
                Σορυ για το off topic αλλα εισαι λιγο υπερβολικος οταν βαζεις το 360 διπλα στο Wii.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • #23
                  lol, εννοουσα το 360 με το PS3.... Aλλα πρεπει να με πικαρεις, το ξερω, ατιμο αγορι!!!....lol
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • #24
                    <div class='quotetop'>(Ramparter &#064; Apr 14 2008, 04&#58;36 PM) [snapback]18438[/snapback]</div>
                    Σορυ για το off topic αλλα εισαι λιγο υπερβολικος οταν βαζεις το 360 διπλα στο Wii.
                    [/b]
                    Τετοια ελεγες και στο nintendo//gr και σε μπαναρανε?

                    Comment


                    • #25
                      Οχι ακριβως. Ο ramparter μπαναρε το nintendo.gr
                      Απλα ειναι τοσο γαματος, που δεν το καταλαβανε αυτοι ακομα&#33;
                      Περι του παιχνιδιου τωρα. Απλα θα ηθελα να μαθω, αν προκειται να βγει το παιχνιδι, η ειναι ακομα ενα κολπο για να φανε χρηματα απο διαφορους σπονσορες. Απλα και αντρικια μια απαντηση απο τους ιδιους δλδ.
                      Ned Stark

                      A man draws his sword in order to protect the small wound deep in his heart.
                      It was inflicted in the days long past,at the farthest reach of his memories.
                      A man wields his sword in order to depart life with a smile.
                      In the days far ahead,beyond the reach of his memory.
                      Ειναι ανθρωπος, κι ομως δεν εχει αδυναμιες.
                      Εχει υλικη υποσταση, κι ομως δεν υπαρχει.
                      Ειναι ο Getta Robo.

                      Comment


                      • #26
                        Ο ramparter μπαναρε το nintendo.gr
                        [/b]
                        Ακριβως. Δεν ειναι τυχαιο που το φορουμ εκει εχει παρει τη κατω βολτα.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #27
                          Good news everyone&#33; (α λα Futurama) Η ομάδα του Theseis φέρεται να δήλωσε πως απλά θα καθυστερήσει το παιχνίδι. Είπαν επίσης πως θέλουν να ενισχύσουν την ομάδα τους οπότε όλα καλά προς το παρόν

                          Πηγή: http://www.cosmo.gr/Games/Hellas/195468.html


                          Comment


                          • #28
                            Παιχνιδι που θα ηταν σχεδον launch τιτλος θα κυκλοφορησει τελικα μεσα στο 2009...Greek Nukem...

                            ΟΚ, ας περιμενουμε.
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #29
                              Τα παιδιά του theseis μόλις ενάβασαν νέο trailer στο www.theseisgame.com (Mansion Trailer). Φαίνεται πολύ εντυπωσιακό αλλά θα ήθελα να δω και λίγο gameplay&#33;


                              Comment


                              • #30
                                Μπα... κι ελεγα οτι ειχε πεθανει το game. Ας το βγαζανε για Wii τουλαχιστον, θα ηταν ετοιμο σε 6 μηνες, θα επαιρνε 30%-40% στο gamerankings και παρ&#39;ολ&#39;αυτα θα πουλαγε 50.000.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X