Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMC4 VS NGII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    στο πρώτο NG όταν μπλοκάρεις αν θυμάμαι καλά δε σταματάει η ροή των κομπο συνεχίζεται κανονικά το μέτρημα.βασικά αυτό συμβαίνει μόνο αν δεν το κρατήσεις αρκετά.άμα κάνεις δηλαδή μλοκ για κλάσματα δευτερολέπτου και επιτεθείς.αλλά λέω και πάλι πως δε θυμάμαι καλά.
    [/b]
    Oχι φιλε μου,δε θυμασαι καλα.Ακομη και για ενα εκατοστο του δευτερολεπτου να κρατησεις σταθερο block ο μετρητης μηδενιζει.
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment


    • #17
      έχεις δίκιο.το θυμήθηκα μετά που είχα αποσυνδεθεί.απλά όταν ήθελες να κάνεις evade πάταγες το πλήκτρο της άμυνας σε συνδυασμό με τον αναλογικό,γι&#39;αυτό μπερδεύτηκα.
      Carpe diem

      Comment


      • #18
        έχεις δίκιο.το θυμήθηκα μετά που είχα αποσυνδεθεί.απλά όταν ήθελες να κάνεις evade πάταγες το πλήκτρο της άμυνας σε συνδυασμό με τον αναλογικό,γι&#39;αυτό μπερδεύτηκα.
        [/b]
        Ναι...υπαρχει ενα πααααααρα πολυ μικρο παραθυρο ισα-ισα για να εκμηδενιζει την πιθανοτητα να κοψεις καταλαθος το combo σου απο κακο συγχρονισμο.Αλλα ειναι σχεδον ανυπαρκτο.
        <div align="center">

        "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

        Comment


        • #19
          Κατα τη γνωμη μου τωρα που επαιξα κ τα 2 θεωρω το Ninja Gaiden 2 μακραν το καλυτερο...Στο μονο που υπερτερει tο DMC4 ειναι στον τεχνικο τομεα αφου το frame-rate ειναι γενικα πιο σταθερο (με εξαιρεση καποια levels στο δασος) κ δεν εχει bugs - αλλα απο την αλλη το backtracking me ton Dante, το κακο level design σε καποια σημεια, η αναγκαστικη αλλαγη του ηρωα στη μεση του παιχνιδιου, τα bosses που τα παλευεις 3 φορες χωρις καμια διαφορα, τα platforming στοιχεια που καταντανε αγγαρεια με την αθλια καμερα κ φυσικα το "mini-game" με το ζαρι στο τελος του παιχνιδιου.

          Το DMC4 μονο ως απογοητευση μπορει να χαρακτηριστει μετα το σχεδον τελειο DMC3..απο την αλλη το NG2 ειναι ενα απο τα καλυτερα games που εχω παιξει ποτε κ σιγουρα το καλυτερο action game ever IMO.

          Comment


          • #20
            Tο DMC4 μονο ως απογοητευση μπορει να χαρακτηριστει μετα το σχεδον τελειο DMC3..απο την αλλη το NG2 ειναι ενα απο τα καλυτερα games που εχω παιξει ποτε κ σιγουρα το καλυτερο action game ever IMO.
            [/b]
            ...WAT?&#33;?&#33;?&#33;



            Καλα, σαφεστατα κι εχεις το δικαιωμα να εκφραζεις την αποψη σου (ποσο μαλλον αφου την δικαιολογεις) ομως αυτο που δε προσεχεις ισως ειναι πως το DMC4 ειναι ενα σχεδον τελεια κατασκευασμενο παιχνιδι τη στιγμη που το NGII ειναι προβληματικο σε πολλους τομεις (τους οποιους κι ανεφερα παραπανω).Το backtracking σαφεστατα ειναι αρνητικο στοιχειο, ομως το battle system ειναι αψογο και καθ&#39;ολα ΛΟΓΙΚΟ και ΣΥΜΠΑΓΕΣ...κατι που αν παμε να πουμε για το δημιουργημα της TECMO θα πεσει ο ουρανος και θα μας πλακωσει...

            ΥΓ.To mini game με το ζαρι αν ξερεις πως να το τελειωσεις δε χρειαζεται να πεσεις σε καμια μαχη, μπορεις να παρεις ολα τα δυνατα orbs κι ολα τα bonus αντικειμενα...οποτε σε αυτη την περιπτωση καθε αλλο παρα αγγαρεια ειναι ΙΜΟ.
            <div align="center">

            "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

            Comment


            • #21
              Oxi gia na pw thn alhtheia to minigame htan megalh moufa
              Kai to Backtracking to idio.

              Alla mono kai mono to raw coolnes pou yparxei sthn seira DMC genikotera me kanei na dialeksw poly efkola.
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • #22
                Oxi gia na pw thn alhtheia to minigame htan megalh moufa
                [/b]
                Στον βροντο μιλαω&#33;&#33;&#33; .
                <div align="center">

                "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                Comment


                • #23
                  ...WAT?&#33;?&#33;?&#33;



                  Καλα, σαφεστατα κι εχεις το δικαιωμα να εκφραζεις την αποψη σου (ποσο μαλλον αφου την δικαιολογεις) ομως αυτο που δε προσεχεις ισως ειναι πως το DMC4 ειναι ενα σχεδον τελεια κατασκευασμενο παιχνιδι τη στιγμη που το NGII ειναι προβληματικο σε πολλους τομεις (τους οποιους κι ανεφερα παραπανω).Το backtracking σαφεστατα ειναι αρνητικο στοιχειο, ομως το battle system ειναι αψογο και καθ&#39;ολα ΛΟΓΙΚΟ και ΣΥΜΠΑΓΕΣ...κατι που αν παμε να πουμε για το δημιουργημα της TECMO θα πεσει ο ουρανος και θα μας πλακωσει...

                  ΥΓ.To mini game με το ζαρι αν ξερεις πως να το τελειωσεις δε χρειαζεται να πεσεις σε καμια μαχη, μπορεις να παρεις ολα τα δυνατα orbs κι ολα τα bonus αντικειμενα...οποτε σε αυτη την περιπτωση καθε αλλο παρα αγγαρεια ειναι ΙΜΟ.
                  [/b]
                  Διαφωνω καθετα στο οτι το DMC4 ειναι ενα τελεια κατασκευασμενο οπως καταλαβαινεις για τους λογους που ανεφερα κ παραπανω κ διαφωνω με αρκετα που ειπες στο πρωτο post σου - οπως οτι η μαχες του Ninja Gaiden 2 χανουν τεχνικης γιατι εχει περισσοτερους εχθρους στην οθονη, εγω θα ελεγα πως οι μαχες εχουν παει ακομα πιο μπροστα αφου με την ικανοτητα να διαμελιζεις τους αντιπαλους σου 1. αν παλι ειχες μονο 3-4 εχθρους θα εκανε το παιχνιδι αρκετα πιο ευκολο απο&#39;τι ειναι τωρα κ 2. το νεο συστημα διαμελισμων εχει προσθεσει περισσοτερη στρατηγικη στις μαχες αφου ενω πρεπει να επικεντρωνεσαι στους πιο δυνατους εχθρους ταυτοχρονα πρεπει να αποτελειωνεις τους σακατηδες γιατι ειναι πιο επικινδυνοι με τα suicide attacks τους ενω η χρηση των counter attacks ειναι ακομα πιο σημαντικη αφου αρκετες φορες μια πετυχημενη counter κινηση σημαινει πολλες φορες το instant death του εχθρου...χωρια της χρησιμοτητας των UT, shurikens k Ninpo.

                  Και δεν αναφερομαι στο ΑΙ των εχθρων γιατι κατι τετοιο απλα δεν υπαρχει στο DMC4.

                  H παρακατω δηλωση του Itagaki-san με καλυπτει πληρως:

                  "I really believe that action games should be very beautiful visually, but they also need to be supported by a depth of combat. In my games its all based on a back and forth with the enemies, its very interactive. You feel like you&#39;re pushed to the brink but you manage to survive, the enemies are as out to get you as you are to get them. Whereas other types of action games, one of which being Devil May Cry, enemies exist there as objects on which you unleash your attacks.

                  It&#39;s very much a one-way street and once those enemies are finished you have that feeling of &#39;oh, I&#39;m so powerful&#39;.
                  I understand the appeal of that type of game but that&#39;s really not for me, that&#39;s not the type of games I want to make.
                  "

                  Aυτο ειναι που λατρευω στο Ninja Gaiden 2, ακομα κ στην πιο απλη μαχη πρεπει να επιζησεις γιατι κ ενας απλος ninja να εχει μεινει ποτε δεν μπορεις να εισαι χαλαρος γιατι ακομα κ αυτος ο ενας ειναι επικινδυνος κ αν δεν δωσεις σημασια μπορει ευκολα να σε σκοτωσει η&#39; να σου καταστρεψει το health...το ζητημα στο Ninja Gaiden 2 δεν ειναι να κανεις θεαματικα combo ειναι να επιβιωσεις, αυτη ειναι η διαφορα με το DMC4.

                  H ικανοποιηση που νιωθεις μετα απο καθε μαχη κ finishing move που κανεις σε καθε εχθρο ειναι αυτο που κανει το Ninja Gaiden 2 να ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο ΙΜΟ.

                  Comment


                  • #24
                    Sorry ρε παίδες για το οφ-τοπικ αλλά τι διάολο, έχω κάνει δευτερό account με το όνομα Vortraq και δεν το ξέρω?? Ποιος είσαι έσυ που λες ακριβώς αυτά που σκέφτομαι?? :blink:
                    Aυτο ειναι που λατρευω στο Ninja Gaiden 2, ακομα κ στην πιο απλη μαχη πρεπει να επιζησεις γιατι κ ενας απλος ninja να εχει μεινει ποτε δεν μπορεις να εισαι χαλαρος γιατι ακομα κ αυτος ο ενας ειναι επικινδυνος κ αν δεν δωσεις σημασια μπορει ευκολα να σε σκοτωσει η&#39; να σου καταστρεψει το health...το ζητημα στο Ninja Gaiden 2 δεν ειναι να κανεις θεαματικα combo ειναι να επιβιωσεις[/b]
                    WTF??? Kάποιος διαβάζει τη σκέψη μου&#33;

                    Τώρα συγκρίσεις θα ήταν άδικο να κάνω πρώτον γιατι είμαι μεγα-φαν του ΝG και όλα τα άλλα action games SUCK&#33; και δεύτερον δε έχω παίξει το DMC4.
                    I attack sharks
                    when i smell them bleed
                    I dont go swimming
                    water just wants to be around me.

                    Comment


                    • #25
                      Λοιπον ας το παρουμε απο την αρχη...δε ξερω τι σχεση εχεις ακριβως με action games του ειδους (NG,DMC,GoW κτλ)και ποσο εχεις ασχοληθει, ομως το ζητημα στο οποιο εστιαζω εγω εχει να κανει με την ανισορροπια του gameplay κι οχι με το κατα ποσο οι μαχες εχουν το δυναμικο να ειναι στρατηγικες.Ναι, ακομα κι ο παραμικρος εχθρος ειναι αξιομαχος, ναι ο καθε ενας απο τους αντιπαλους στα NG εχει λογο υπαρξης μεσα στις μαχες και δεν υπαρχει κανενα ειδος canon fodder στο παιχνιδι (ακομα και οι νυχτεριδες μπορουν να κανουν ζημια) και η λογικη του DMC να συνδιαζουν στις μαχες ισχυρους αντιπαλους (Frosts πχ) με "φαγητο" (Scarecrows, Puppets κτλ) για να ανεβαινει το combo count απουσιαζει παντελως διοτι απλουστατα δεν υπαρχει κατι αναλογο με τη δευτερη κατηγορια που ανεφερα.Αυτο που εντοπιζω στις τοποθετησεις σου ειναι πως μαλλον αδυνατεις να ξεχωρισεις τα αρνητικα στοιχεια με τα οποια ασχολουμαι (no offense).Απλο παραδειγμα, το NGII οπως και το NG/Black ειναι platforming heavy τιτλοι στους οποιους απλουστατα ο χαρακτηρας δεν εχει σταθερη επαφη με το περιβαλλον.Ενα βηματακι προς τη λαθος μερια και πεφτεις στο κενο, πραγμα που σε συνδιασμο με την κακη λογικη των sequences και του σχεδιασμου των χωρων σε αναγκαζει να πας 3&#39;-5&#39; πιο πισω και να προσπαθησεις παλι απο την αρχη (εχω απειρα παραδειγματα και στους δυο τιτλους να αναφερω αν κριθει απαραιτητο).Δε ξερω γιατι, αλλα ο Ryu κινειται τις περισσοτερες φορες σα τη Lara στα χειροτερα της πραγμα που ειναι απαραδεκτο για εναν τιτλο που στηριζεται τοσο πολυ στις ακροβατικες ικανοτητες του χαρακτηρα.Προσθεστε σε αυτο την κακη καμερα και καταλαβενετε που το παω.Απο εκει και περα στους μεγαλυτερους βαθμους δυσκολιας (ο καθενας μπορει να το τελειωσει στο Path of The Acolyte/Warrior) εξαφανιζεται μεγαλο μερος της ισορροπιας μιας και ο παικτης καλειται να τα βαλει με τεραστιο αριθμο buffed up εχθρων οι οποιοι κουβαλανε τα μαλλια της κεφαλης του και εμφανιζονται σε ακυρες και ατοπες περιστασεις.Επιπλεον, λογω της χαοτικης και ασταθους φυσης των μαχων υπο μεγαλη πιεση εμφανιζονται πολλα bugs (θυμαμαι πολλες φορες να παταω το Y για να αποτελειωσω καποιον με OT κι αντι για αυτο να καρφωνεται το εν λογω οπλο στο εδαφος δυνοντας την ευκαιρια στον εχθρο να αγκαλιασει το ποδαρακι μου) τα οποια οδηγουν σε αστοχους θανατους.Περα απο αυτο πολλοι εχθροι δεν εχουν καν λογο υπαρξης (μεταλλικο σκουλικι στον υπογειο με κανονια laser???...kiss me arse...) και τα περιβαλλοντα ειναι ξερα.Το γενικο συνολο λοιπον παρουσιαζει μεγαλο αριθμο απο ΑΤΕΛΕΙΕΣ...δεν εχει καν να κανει με την προσωπικη προτιμηση, οταν κατι ειναι προβληματικο ειναι προβληματικο.Σεβαστο το οτι προτιμας το NGΙΙ, απλα σου υπογραμμιζω ποια ειναι τα στοιχεια που το εκαναν να χασει στα ματια μου...αν ηταν πιο συμπαγες και σταθερο, με περισσοτερη ισορροπια στους διαφορους βαθμους δυσκολιας και λιγοτερες ηλιθιοτητες (σκοτωνεις sub boss, χανεις στο παρακατω sequence, πρεπει να επαναλαβεις μαχη με το sub boss) θα το ειχα παρει με καλυτερο ματι.Οπως και να εχει το απολαμβανω οταν δεν ειμαι πολυ απασχολημενος με το να το βριζω, ομως ειναι ατελες κι αυτο κανει bam.
                      <div align="center">

                      "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                      Comment


                      • #26
                        endiaferon thema kai apo oti blepo diustantai oi apopseis gia auto tha ithela na ekfraso kai ego tin gnomi mou pano sto thema devil &#39;&#39;may cry 4 vs ninja gaiden 2&#39;&#39;.
                        prosopika exo pexei to proto ng (normal) alla den exo pexei to ng2, paramono to demo (20-30 fores).apo tin alli meria exo paixei to dmc4, 124 ores kai pisteuo pos mporo na ekfraso mia pio emperistatomeni apopsi gia to sigekrimeno paixnidi plus (den to leo gia psonio) oti briskomai stin korifi ton ellinikon lederboards + 1η thesi sta pagosmia leaderboards (blepe son of sparda, M02), se antithesi me esena, no9 sta ellinika lb- 285889pts.

                        loipon to dmc4 einai ena arketa kalo pexnidi alla se kamia peiriptosi den agizei texnologiki teleiotita.ante pes ola kala mexri pou ftano stin zougla.....pantou tripes gefiroules potamakia dentra, asxetes platformes sto edafos kai ta loipa, pragmata ta opoia mou katestrepsan ta combo, pontous, hp kai genika to alisidoto gameplay tou paixnidiou ateloiotes fores me apotelesma na me ftanei sta oria mou parolo pou kateixa ola ta combo tou nero me exceed sinexos gia plaka.se auta ta simeia apla xanete to noima gia to opoio ftiaxtike to paixnidi=combo(gia auto to logo latreuo to bloody palace to opoio katexo kai gia plaka-open space, ti allo).gia na min miliso gia tis saures me ta lepidia pou se xtipagane se klasmata eno briskosoun stin mesi ton combo xoris proidopiisi.
                        pame ston dante toraaaaaa.kai pes mou esi ti kano ego pou den exo paixei ali fora dmc kai den xero pou pan ta 4 me ton dante.parolayta, oles oi prospathies mou gia na ton matho pigan xamenes afou einai san na eskase i thia mou apo sicago kai tin balane sto pexnidi....edo kanei mpam oti o dante den proorizotan gia to sigekrimeno pexnidi afou i tha ton xereis teleia kai tha tous xeskizeis olous, i tha se xeskizoun autoi (opos emena meta apo 40+ ores paixnidiou).
                        gia na min ta polilogo pame mission 18 opou ola ta oneira katedafizontai me mia asxeti me to paixnidi kai ftini apomimisi gow(milaei olos o planitis gi&#39; auto, pes mou oti den to xeres).
                        -mission 19- ante na rixoume kai ta zaria na doume ti tha ginei, eleos.
                        telos to gegonos oti to pexnidi se anagazei na pexeis me ton dante to single story mode kai to backtracking all the way back to theoro aisxro imo.kalitero na itan to miso mono me ton nero kai as itan o dante krifos ama goustares na ton epernes.


                        episis simfono me ola osa ipostirizei o vortraq sxetika me to dmc4 kai to ng2 kai osa les sto teleuteo post-apantisi akougonte asteia kai den esxioin se kamia periptosi imo(no offence) .an kai exo pexei mono to demo tou ng2 to gnorizo arketa kala kai exo paixei episis arketes fores apo filous.an kai auta ta dio paixnidia den einai eukolo na ta sigrineis afou exoun teleios diaforetiki filosofia metaxi tous tin maxi kerdizei safos to ninja gaiden 2 me terastia diaforia gia to logo oti den parousiazei kanena apo ta parapano anaferomena problimata tou dmc4, milame gia ena pragmatiko hardcore paixnidi epipedou pou pernei ateleioto mastering, AI pou ta spaei, sfaxidi pou anatrixiazei, no backtracking, kai gameplay pou se apogionei otan eisai pragmatikos ninja.........apo emena therma sincharitiria ston itagaki gia ena paixnidi diamanti pou kanei ta mikra ellatomata tou paixnidiou aorata se sxesi me to sinolo tou.
                        <div align="center"> </div>

                        Comment


                        • #27
                          Προς το παρον μπορω να πω καποια πραγματα μονο για το dmc4 μιας και δεν εχω ασχοληθει με τη σειρα ng ( κατι που θα γινει καποια στιγμη ) . Στα περι dmc συμφωνω στα περισσοτερα που αναφερει ο fioth . Παιδια το οτι το παιχνιδι σου δινει καποιους εχθρους οι οποιοι εναι φαινομενικα ακινδυνοι, δεν εχουν AI κλπ γινεται γιατι το ολο συστημα μαχης δομειται πανω στο combo count...Αυτο γινεται αντιληπτο οταν οι προηγουμενοι συνοδευουν εχθρους που μπορουν να προκαλεσουν σοβαρη ζημια στον παικτη αν δεν ειναι προσεκτικος . Διαβαζοντας τις δηλωσεις του Ita στο ποστ του vortaq θα πω πως οντως το dmc δεν εχει αυτη τη φιλοσοφια απεναντι στους εχθρους αλλα αυτο ειναι θεμα επιλογης μιας και το gameplay αλλα και οι μηχανισμοι του συστηματος αποσκοπουν σε αλλα πραγματα . Με αλλα λογια το σωστοτερο ειναι να κρινουμε την επιλογη που εγινε σε καθε παιχνιδι μιας και το να συγκρινουμε τα συστηματα ειναι καπως ατοπο απο τη στιγμη που πατουν σε διαφορετικες βασεις .

                          Ολα οσα αναφερεις sizuka ( μορφολογικα εμποδια στα ανοιχτα επιπεδα - διακοπες στο combo count απο δυσκολοτερους αντιπαλους - χειρισμος του dante ) δεν μπορω να καταλαβω με πια λογικη τα βρισκεις αρνητικα...Νο offence φιλε αλλα πραγματικα αφου ασχοληθηκες τοσο πολυ με το παιχνιδι θα επρεπε να μπορεις να αντιμετοπιζεις τις σαυρες με τα razors με μεγαλη ευκολια και χωρις να σου χαλουν τα combo . Το ιδιο το παιχνιδι σου κανει γνωστο το ποτε και το πως θα επιτεθουν (λεγε με learning algorithm ) με αποτελεσμα να μπορεις να αντιδρασεις χωρις να σπας τις αλυσιδες σου . Εν ολιγοις δεν μιλαμε για προβλημα του παιχνιδιου αλλα ανεβασμα του challenge για τον παικτη προκειμενου αυτος να μην παιζει στα τυφλα κανοντας button machining . Αντιστοιχη ειναι η απαντηση για την ανωμαλια των τερεν της ζουγκλας . Οσο για τον dante θεωρω οτι το παιχνιδισου δινει αρκετο χρονο προκειμενου να τον μαθεις αν και θα συμφωνησω στο οτι ειναι σε καλυτερη μοιρα οσοι εχουν παιξει τους προηγουμενους τιτλους . Αυτο το λεω γιατι απο την στιγμη που πιανεις τον dante το παιχνιδι ξεκιναει δινοντας του ενα μεγαλο αριθμο κινησεων απευθειας και δεν ακολουθει κλιμακωτη εμφανιση των παρεχομενων κινησεων με συνεπαγωγη στην καλυτερη αφομιωση τους που υπαρχει στον Nero .

                          Οσο για το backtracking θα πω οτι οντως δεν επρεπε να υπαρχει αλλα προσωπικα δεν το βρηκα τραγικο...οπως ειχαν ειπωθει διαφορα πραγματα νομιζα οτι ξαναξεκινας τα ιδια επιπεδα με τον dante αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι + οι μαχες με τα boss μπορει να γινονται αρκετες φορες αλλα δεν υπαρχει τοσο η εικονα της επαναληψης μιας και οι gameplay νορμες που χρησιμοποιει ο παικτης διαφερουν πολυ αναλογα με τον χαρακτηρα (nero - dante ) .

                          Οταν ασχοληθω με τα ng θα μπορω σιγουρα να πω περισσοτερα πραγματα...

                          Comment


                          • #28
                            Αυτο που εντοπιζω στις τοποθετησεις σου ειναι πως μαλλον αδυνατεις να ξεχωρισεις τα αρνητικα στοιχεια με τα οποια ασχολουμαι (no offense).Απλο παραδειγμα, το NGII οπως και το NG/Black ειναι platforming heavy τιτλοι στους οποιους απλουστατα ο χαρακτηρας δεν εχει σταθερη επαφη με το περιβαλλον.Ενα βηματακι προς τη λαθος μερια και πεφτεις στο κενο, πραγμα που σε συνδιασμο με την κακη λογικη των sequences και του σχεδιασμου των χωρων σε αναγκαζει να πας 3&#39;-5&#39; πιο πισω και να προσπαθησεις παλι απο την αρχη (εχω απειρα παραδειγματα και στους δυο τιτλους να αναφερω αν κριθει απαραιτητο).

                            Το γενικο συνολο λοιπον παρουσιαζει μεγαλο αριθμο απο ΑΤΕΛΕΙΕΣ...δεν εχει καν να κανει με την προσωπικη προτιμηση, οταν κατι ειναι προβληματικο ειναι προβληματικο.Σεβαστο το οτι προτιμας το NGΙΙ, απλα σου υπογραμμιζω ποια ειναι τα στοιχεια που το εκαναν να χασει στα ματια μου...αν ηταν πιο συμπαγες και σταθερο, με περισσοτερη ισορροπια στους διαφορους βαθμους δυσκολιας και λιγοτερες ηλιθιοτητες (σκοτωνεις sub boss, χανεις στο παρακατω sequence, πρεπει να επαναλαβεις μαχη με το sub boss) θα το ειχα παρει με καλυτερο ματι.Οπως και να εχει το απολαμβανω οταν δεν ειμαι πολυ απασχολημενος με το να το βριζω, ομως ειναι ατελες κι αυτο κανει bam.
                            [/b]
                            Eγω σου απαντησα σε σχεδον οτι εγραψες στο πρωτο post σου τωρα αν εσυ αλλαζεις το θεμα κ μου βγαζεις αλλα τοσα αρνητικα περι platforming (platforming heavy? wtf?), bugs μεσα στις μαχες, ξερων επιπεδων κ υπερβολικης δυσκολιας δεν νομιζω να ειμαι μεσα στο μυαλο σου μαλλον για αυτο αδυνατω να ξεχωρισω τα αρνητικα στοιχεια με τα οποια ασχολεισαι (no offense).

                            Aλλα να συμφωνησω στο οτι ναι το game εχει προβλημα με τα platforming, με το οτι τα ΟΤ στις μαχες ειναι buggy (κατι που δεν μου εχει τυχει ποτε και δεν εχω δει κανεναν σε κανενα μεγαλο forum του χωρου να αναφερει ως προβλημα...) ενω προσωπικα δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με ολα αυτα που αναφερεις δεν νομιζω να το κανω.

                            Τωρα οσο αναφορα αυτα που λεει ο sizuka το DMC4 οντως ειχε πολλα αρνητικα οσο αναφορα τους εχθρους κ κακιστο level design που κανανε το game απλα αγγαρεια σε σημεια οπως το 15ο level αν δεν κανω λαθος με Dante στο DMD στο δασος που σου πεταει Blitz me lizards k τους πιο ακυρους κ εκνευριστικους εχθρους που εχω δει ποτε σε παιχνιδι - αυτα τα παραξενα πλασματα στο δαπεδο που ανοιγουν το στομα τους κ αν εισαι απο πανω σε ρουφανε κ κανεις spawn σε αυτη την αθλια σχεδιασμενη (*cough*level design*cough*) σπηλια με mutated scarecrows k lizards κ ολα αυτα σε ενα level με δεντρακια, ακυρες πλατφορμες κ πετρες που σου κανουν τη ζωη ακομα πιο δυσκολη.

                            Επισης φιλε songoku ελπιζω να καταλαβαινεις οτι ο sizuka μιλαει για εχθρους οπως τα lizards k mutated scarecrow/lizards που ξεκαθαρα δεν υπαρχουν visual/audio clues για τα επερχομενα attacks τους κατι που ακομα κ οι royal guard DMC3 veterans γκρινιαζαν..αν εχεις παιξει το game θα καταλαβαινεις γιατι μιλαμε.

                            Κ οπως ξαναειπα το σημαντικοτερο στο ΝG ειναι το surviving κ οχι το ποσεριλικι του κανω combo k ειμαι cool...αν πας να παιξεις NG με νοοτροπια DMC εισαι χαμενος απο χερι.

                            Sorry ρε παίδες για το οφ-τοπικ αλλά τι διάολο, έχω κάνει δευτερό account με το όνομα Vortraq και δεν το ξέρω?? Ποιος είσαι έσυ που λες ακριβώς αυτά που σκέφτομαι?? :blink:

                            WTF??? Kάποιος διαβάζει τη σκέψη μου&#33;

                            Τώρα συγκρίσεις θα ήταν άδικο να κάνω πρώτον γιατι είμαι μεγα-φαν του ΝG και όλα τα άλλα action games SUCK&#33; και δεύτερον δε έχω παίξει το DMC4.
                            [/b]
                            Ετσι&#33; Ninja Gaiden >>>> all.

                            Παντως αν δεν εχεις παιξει το DMC4 πραγματικα δεν χανεις τιποτα.

                            Comment


                            • #29
                              <div class='quotetop'>(Vortraq &#064; Jun 25 2008, 12&#58;05 PM) [snapback]29904[/snapback]</div>


                              Παντως αν δεν εχεις παιξει το DMC4 πραγματικα δεν χανεις τιποτα.
                              [/b]

                              έλα υπερβολές <_<
                              Carpe diem

                              Comment


                              • #30
                                Thx for looking me up sizuka αλλα δε νομιζω πως το οτι δεν ασχολουμαι με το leaderboard λεει κατι για το ποσο εχω μελετησει τη δομη του τιτλου (επιπλεον εχω παιξει ολα τα παιχνιδια της σειρας, οποτε κατι παραπανω μπορω να πω για τους μηχανισμους της και πως αυτοι κατεληξαν εδω που ειναι).Απο εκει και περα δε μπορω να καταλαβω προς τι η επιθετικοτητα αναμεσα στους γραφοντες, δε προσπαθω να ειρωνευτω κανεναν ή να το παιξω εξυπνος...

                                Vortraq δε μιλησα ποτε για υπερβολικη δυσκολια, οποιος βρισκει εναν τιτλο πολυ ζορικο μπορει απλα να μην ασχολειται, εγω μιλαω απο αποψης προβληματων και μονο.

                                Ειχα πει απο την αρχη πως δε θεωρω το NGII κακο τιτλο κι οτι απλα επικετρωνομουν στα αρνητικα σημια του, σταση που προερχεται απο την αγαπη μου για τη σειρα και την απογοητευση που μου προκαλεσαν οι κακοτεχνιες.Μετα απο απειρες ωρες στο NG/Black και πολυ εκνευρισμο απο τις δικες του ακυροτητες ηθελα κατι καλυτερο κι απλα δεν το εισεπραξα.Τοσο απλα.

                                Δεν υπαρχει λογος να δημιουργειται αρνητικο κλιμα, εδω ηθελα να γραψει ο καθενας ποιον τιτλο προτιμα και γιατι.Εγω λεω DMC4 καποιος αλλος λεει NGII...fine by me.

                                Καλυτερα θα ηταν να κανουμε εποικοδομητικη συζητηση και να εξεταζουμε το θεμα σε βαθος παρα να πασαρει ο καθενας τη θεση του στον αλλο σαν κανονα (συγγνωμη αν επραξα ετσι κι ο ιδιος).
                                <div align="center">

                                "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                                Comment

                                Working...
                                X