Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMC4 VS NGII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Λοιπον, αν και το topic εχει ψιλοπεθανει ειπα να γραψω καποια ακομα...ενοχλητικα (σε βαθμο κακουργηματος) λαθη του NGII κι οποιος ενδιαφερεται ας τα διαβασει κι ας κρινει:

    1.Τα μεγαλα bosses (Genshin,Zedonius,Alexei κτλ) εχουν ανοσια στις UTs.Ειτε απλα θα παιρνουν ελαχιστο dmg ή θα κανουν block ακομα κι αν το triggering hit κανει επαφη.
    2.Σπουδαιοτερη παπαρια ολων:THE "CLANG" EFFECT!!!Ναι, ηταν καθυστερημενο στο πρωτο NGII και μαλλον αρεσε αρκετα στους μαστουρωμενους (κατα τα φαινομενα) developers ωστε να το κρατησουν και στο δευτερο!Για τι πραγμα μιλαω;;;Μα φυσικα για την παντελως παραλογη και ηλιθια ικανοτητα των bosses να "αναιρουν" την υπαρξη συγκεκριμενων επιθεσεων (shuriken,arrows,Flying Swallows κτλ) χωρις καν να αμηνθουν, αφου απ'οσο φαινεται αρκει το...δερμα τους και ο τρομερος ηχος "clang!" για να δηλωσει πως το κοφτερο σπαθι σου σε κατι "βρηκε" καθ'οτι φαινεται και πρεπει να παει για service...τι μλκιες ω Master Chief!...κι αφου τα ανεφερα κι αυτα θα αποσυρθω και θα περιμενω τις δικες σας θεσεις.
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment

    Working...
    X