Originally posted by Zakatos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Role Players Realm
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Battle system trailer για το the last story
http://www.gametrailers.com/video/ja...he-last/708891
Φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Στις 23 Φεβρουαριου τελικα θα βγει το Orchestrated Xenogears Album "Myth".
Mitsuda is back, τελεια νεα απλα. Οριστε το album art και το track list:
01. Light from the Netherworlds
02. My Village is Number One
03. Flight
04. The Treasure which cannot be Stolen
05. Stage of Death
06. Shebat: The Wind is Calling
07. June Mermaid
08. Bonds of Sea and Fire
09. Singing of the Gentle Wind
10. Ship of Regret and Sleep
11. Lost... Broken Shards
12. The Beginning and the End
13. Small Two of Pieces
14. Faraway Promise
Day 1
Μετα το φοβερο κατ' εμε Creid θα δουμε και αλλο Xenogears arrangement, αυτα ειναι νεα.
Comment
-
Η εισαγωγή της εισαγωγής. Δεν υπάρχει ακόμα στο amazon...Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Ksekinaei me to telos tou Coded pou o Yen Sid leei pws tha kanoun to test gia na ginoun keyblade Masters vlepw.
Wraia xrhsh tou perivalontos gia "in Battle" kinhseis, porwtiko fenetai, an kai psiloksenerwsa ligo me to 3D "effect" otan phdaei o Sora apo thn panagia twn parisiwn.
Telos Xemnas + "Ansem" = Win.
O Nobody kai o Heartless tou Xehanort mazi se enan titlo... den mporei na erthei arketa grhgora afto to paixnidi.
To mono pou den katalavainw kai den goustarw katholou einai pou einai kai oi 2 xarakthres (Sora kai Riku) mikroi se hlikia, giati symvainei afto?"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
σε μια περιοδο ξηρασιας τιτλων jrpgs στις HD home κονσολες το μηνα που μας ερχεται κυκλοφορει το Trinity: Souls of Zill O'll 8/2 USA ,11/2 europe
[GT]705183[/GT]
τα γραφικα φαινονται ps2 era (!) και η παραγωγη ειναι μαλλον μετρια οποτε κραταμε μικρο καλαθι, το artwork παντως ειναι ενδιαφερον οπως και το OST, εν αναμονη να δουμε περι τινος προκειται, ομολογω οτι δεν ειναι ηξερα το παρελθον του τιτλου και τις προηγουμενες εκδοσεις, παρα μονο ονομαστικα, ποιο συγκεκριμενα:
This is an action RPG based on the PS1 Final Fantasy/Romancing Saga-like turn base RPG Zill O'll, http://www.youtube.com/watch?v=mUvf3...eature=related which got a remake for the PS2 (Zill O'll Infinite) http://www.youtube.com/watch?v=D7wlhQ-Zpw8 and an updated port to the PSP (Zill O'll Infinite Plus) http://www.youtube.com/watch?v=Y4VSM...eature=related. The remakes used prerendered CG backgrounds ala FF VII-IX style.
Trinity is based on that story but takes it into the action RPG realm where all three of your characters are on screen when you battle and you can and often times must switch between them to defeat enemies or go or do certain things in the field map. Also the whole reason its called Trinity is because of the Trinity attacks between all three which you can use to defeat bosses and chain combos.
When going into towns, it switches up to a Wizardry/Visual Novel style narrative, with the occasional CG scenes thrown in there or two. Basic RPG leveling up system as well as Guild quests which certain NPC's might assist you or escort with you etc. Enemies also are not in full glory like Dynast Warriors (less of them), but at the same time do not just sit there either waiting for you to attack.
Comment
-
Originally posted by Vaynard View Postσε μια περιοδο ξηρασιας τιτλων jrpgs στις HD home κονσολες το μηνα που μας ερχεται κυκλοφορει το Trinity: Souls of Zill O'll 8/2 USA ,11/2 europe
[GT]705183[/GT]
τα γραφικα φαινονται ps2 era (!) και η παραγωγη ειναι μαλλον μετρια οποτε κραταμε μικρο καλαθι, το artwork παντως ειναι ενδιαφερον οπως και το OST, εν αναμονη να δουμε περι τινος προκειται, ομολογω οτι δεν ειναι ηξερα το παρελθον του τιτλου και τις προηγουμενες εκδοσεις, παρα μονο ονομαστικα, ποιο συγκεκριμενα:sigpic
Comment
-
91χρόνη RPG-fan πέθανε πριν χαρεί το Dragon Quest VI
Μια ηλικιωμένη κυρία που ασχολιόταν με τα videogames, η οποία απέβιωσε φέτος στις 3 Ιανουαρίου σε ηλικία 91 ετών, έγραψε τον Μάρτιο του 1996 στο Nintendo Power την εξής επιστολή με αφορμή το προσωρινό κλείσιμο της Enix Aμερικής που δυσαρέστησε αρκετούς αμερικάνους φανατικούς του rpg:
"Eίμαι τώρα 76 χρονών. Ίσως να μην ζήσω αρκετά ωστέ να δω το Dragon Quest VI (για το SNES) εκτός κι αν κάποιος αναλάβει δράση."
Η ειρωνεία της υπόθεσης; To Dragon Quest VI θα βγει για πρώτη φορά επίσημα στην αμερικάνικη αγορά ως remake για το DS φέτος στις 14 Φεβρουαρίου. Δηλαδή ένα χρόνο μέτα την ιαπωνική κυκλοφοριά του. Το πιο λογικό της εν λόγω ιστορία που ξέτρυπωσε ένα μέλος του racketboy.com ήταν να κάνει γρήγορα τον γύρο του κόσμου στην videogame κοινότητα και να συγκινήσει αρκετούς φίλους του RPG είδους. Zωή σε λόγου της κι ελπίζω να είχε παίξει τουλάχιστον το παιχνίδι έστω fan-translated σε emulator.
Περισσότερα για την είδηση αυτή
Σχόλια από διάφορους σ' αυτό το blog για την γιαγιά.sigpic
Comment
-
Θα ακολουθήσω κι εγώ τον δρόμο της!Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Σορρυ, 2πλο ποστ
Originally posted by straier View PostΑν και δεν κατάλαβα πολλά φαίνεται εντυπωσιακό και με πολύ βελτιωμένο animation σε σχέση με προηγούμενα βίντεα.
Παλιότερα είχα γράψει αυτό:
http://jrpgnews.wordpress.com/2010/07/09/the-last-story-1st-trailer-%CE%BB%CE%AF%CE%B3%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/
Βλέποντας το βίντεο, σαν πρώτο σχόλιο συμφωνώ με τον straier. Παρατηρώ βελτιωμένα animations και physics.
Περί Physics, παραμένουν ακόμη ερωτηματικό. Φυσικά, οι ατσουμπαλιές έχουν διορθωθεί και είναι απόλυτα εμφανές εάν παρατηρήσει κανείς το πως πέφτουν οι πέτρες στο 1ο βίντεο και πως τώρα. ΑΛΛΑ και πάλι, δεν έγινε τρομακτική βελτίωση. Αυτή τη φορά έχει μειωθεί η ταχύτητα με την οποία φτάνουν προς το έδαφος ~τα συντρίμια~ και παρά τις βελτιώσεις το αποτέλεσμα είναι αργό κι όχι το καλύτερο δυνατό.
Το battle system μάλλον θα είναι το κομμάτι του gameplay για το οποίο το Last Story θα λάβει θετικές κριτικές. Αποτελεί εξέλιξη του αντίστοιχου πoυ συναντάμε σε tactical Κυρίως παιχνίδια όπως τα front mission ή cyber doll με τις λεγόμενες επι μέρους ζημιές. Δλδ, επιτυγχάνεται μεγάλη ζημιά εφόσον σημαδέψεις σε ζωτικά σημεία οπως το κεφάλι, τουλάχιστον αυτό βλέπουμε στο βίντεο. Μαρέσει επίσης το κομμάτι του stealthing. Προσωπικά δε θυμάμαι άλλο jRPG που να βασίζεται σε αυτό το μηχανισμό. Εφόσον, η υλοποίηση είναι σωστή... οι μάχες θα παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Παρολαυτά, διατηρώ ακόμη ισχυρές αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα.
Πως θα είναι η AI συμμάχων κι αντιπάλων? ο έλεγχος τους θα παρέχει αμεσότητα? Ακόμη, το τεχνικό κομμάτι δείχνει να θέλει πολύ δουλειά. Τεχνικά, φαίνεται να έχει ωραία ατμόσφαιρα αλλά οπτικά είναι απλά καλό (όχι σαν το Xenoblade). Η Mistwalker δείχνει να έχει επικεντρωθεί στους κεντρικούς χώρους αγνοώντας (κατά μία έννοια), δευτερεύοντα στοιχεία που δεν έχουν χώρο στη δράση πχ τα δέντρα.
Γενικότερα, μου δίδεται η αίσθηση πως το τελικό αποτέλεσμα δεν θα είναι αντάξιο των προσδοκιών που έχουν οι περισσότεροι. Προσωπικά, περιμένω να δω ένα παιχνίδι που θα είναι διασκεδαστικό κυρίως λόγω battle system Και λιγότερο για το σενάριο ή το οπτικοακουστκό μέρος." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Τα πρωτα λογια παντως που διαβαζω για το Last Story ειναι θετικα, αλλα οκ εχουμε καιρο μεχρι να διαβασουμε πιο εμπεριστατωμενες αποψεις.
Σημερα ακουσα ολοκληρο το OST του και μου αφησε πολυ θετικες επιδοσεις, αλλο ενα πολυ καλο OST απο τον Uematsu, το οποιο βεβαια παραπεμπει πιο πολυ σε Lost Odyssey, παρα στα διαφορα FF.
Oποιος εχει ορεξη ας ριξει μια ματια εδω:
Επισης ανοιξη του 11 αναμενεται Ευρωπη και ΗΠΑ το 3rd birthday για PSP.
Δε νομιζω να περιμενατε τετοιο packaging για την deluxe edition ε;
Τα οσα εχω διαβασει παντως μιλανε για γρηγορο αλλα αρκετα action gameplay, πολυ καλα γραφικα και πραγματικα απαραδεκτο σεναριο.
Comment
Comment