Announcement

Collapse
No announcement yet.

The evolution of gaming series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Εγώ νομίζω οτι το Twilight Princess είναι ένα πλήρες παιχνίδι, ένα αυθεντικό Zelda, όπως είχε πει εύστοχα το GamePro, μία "εγκυκλοπαίδεια" της σειράς και εντάξει, δεν έφερε κάποια εξέλιξη απλά τελειοποίησε την ήδη υπάρχουσα φόρμουλα της σειράς. Δεν του βρήκα σημαντικό ψεγάδι, ένιωθα υπέροχα καθώς έπαιζα.

    Comment


    • #32
      Don't worry αυτο δε προκειται να συμβει καθ'οτι το επομενο Zelda θα ειναι σιγουρα διαφορετικο αρκετα ως πολυ απ'τα προηγουμενα. Ειναι κατι που το εχουν πει οι ιδιοι πολλες φορες. Το TP ειχαν δηλωσει οτι ηταν το τελευταιο Zelda οπως τα ξερουμε πριν καν κυκλοφορησει αλλα και σε πιο προσφατες συντευξεις ανθρωποι της Nintendo εχουν τονισει οτι δοκιμαζουν διαφορες φορμουλες για το επομενο που θα ερθει στο Wii. Το αν θα ειναι καλυτερο ή οχι θα το δουμε σε 2 χρονια και 2 μηνες.
      [/b]
      Αυτό φοβάμαι μόνο, μήπως στη προσπάθεια για αλλαγές, αλλάξουν εντελώς τη βάση της σειράς. Αυτό, και μη βγάλουν τίποτα waggle casual τηλεπαιχνίδια με ξωτικά, αν δεν είχε βγει το εκπληκτικό Super Mario Galaxy θα ήμουν πολύ πιο σκεπτικός, τώρα έχω λίγο παραπάνω εμπιστοσύνη είναι η αλήθεια.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #33
        Ωραία όλα τα posts σου βρε φίλε loggo, καλά τα λες όπως πάντα, συμφωνώ και πολλά θα τα έκανα και sign, αλλά βρε παιδί μου επαναλαμβάνεσαι . Τεράστια κατεβατά και γράφεις πάνω κάτω το ίδιο συνέχεια. Μην παρεξηγηθείς, απλώς για να διαβάσω ένα post σου κάνω διαλείματα βρε παιδί μου .

        Comment


        • #34
          Εγώ νομίζω οτι το Twilight Princess είναι ένα πλήρες παιχνίδι, ένα αυθεντικό Zelda, όπως είχε πει εύστοχα το GamePro, μία "εγκυκλοπαίδεια" της σειράς και εντάξει, δεν έφερε κάποια εξέλιξη απλά τελειοποίησε την ήδη υπάρχουσα φόρμουλα της σειράς. Δεν του βρήκα σημαντικό ψεγάδι, ένιωθα υπέροχα καθώς έπαιζα.
          [/b]
          διαφωνω. εγω πχ στο Kakariko Village δεν ενιωσα αυτη τη "ζεστασια" της πολης οπως στο Ocarina Of Time. λες και ηταν ενα απλο περασμα, μια διαδρομη μονο για να πας στο βουνο και τιποτα αλλο. μου φανηκε αρκετα αδειο. και γενικα το παιχνιδι ενω ηταν καλο στα dungeons, καπου πιστευω ειχε μεγαλες πολεις και εμοιαζε αδειο, λιγα πραγματα να κανεις κλπ. γενικα συμφωνω με οτι εγραψε ο Loggo ειδικα για interactivity, αλλα εφοσον δηλωσαν οτι το επομενο θα ειναι κατι εντελως καινουργιο, περιμενουμε να δουμε. ελπιζω μην εννοουν μονο στο θεμα των γραφικων οπως καναν και στο Windwaker, oχι πως ηταν κακο, απλα αφου το τερματισεις και μετα δε θες να ξαναπαιξεις (εγω τουλαχιστον)... γενικα το παιχνιδι χρειαζεται μια ανανεωση αν θελουν να συνεχισουμε να παιζουμε και να μην κοιταξουμε αλλου, εκτος αν αυτο ειναι το Zelda κι ως εκει παει (κατι που δεν ισχιει)...

          Comment


          • #35
            Επαναλαμβάνω πολλές φορές το ζήτημα της βάσης του τίτλου, και τη διαφορά μεταξύ εξέλιξης μιας φόρμουλας και την ανάπτυξη μιας εντελώς νέας για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και διαστρεβλώσεις του τι εννοώ, γιατί όσες φορές και σε αλλά θέματα που είχα θίξει το ζήτημα υπήρχαν παρεξηγήσεις. Κατά τ’ αλλά έχεις δίκιο.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #36
              Εγώ νομίζω οτι το Twilight Princess είναι ένα πλήρες παιχνίδι, ένα αυθεντικό Zelda, όπως είχε πει εύστοχα το GamePro, μία "εγκυκλοπαίδεια" της σειράς και εντάξει, δεν έφερε κάποια εξέλιξη απλά τελειοποίησε την ήδη υπάρχουσα φόρμουλα της σειράς. Δεν του βρήκα σημαντικό ψεγάδι, ένιωθα υπέροχα καθώς έπαιζα.
              [/b]
              +1

              Comment

              Working...
              X