Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι αλλα εγω μιλαω για αρχιτεκτονικη καθως αυτο ειπε ο Dj,αν μετα τα αλλαξε εγω δε φταιω.Δες το post του.
    Ground_Zero:

    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

    Comment


    • Πηγες: 4guyz1up podcast #1, καλεσμενος Tim Schapher.



      Επισης εχω και τα ενα προηγουμενο podcast οπου οι ιδιοι λενε οτι το Fallout 3 GOTY edition εχει crashαρισματα στον κωδικα για PS3 που δεν ειχε για το 360. Ενα googleαρισμα σχετικο θα σε πεισει για του λογου το αληθες.

      Οριστε και το σχετικο thread στο official forum της Bethesda: http://www.bethsoft.com/bgsforums/in...wtopic=890613#

      H πλατφορμα XNA ειναι ενιαια για το PC και το 360. Και οχι, δεν αφορα μονο indie games. Με την βοηθεια αυτης εχουν φτιαχτει πολλα παιχνιδια τα οποια αποτελουν μεγαλες παραγωγες.


      Παμε στην αρχιτεκτονικη: ο Cell ειναι ενας πρωτοτυπος 9πυρηνος επεξεργαστης ο οποιος διαχειριζεται εντελως ξεχωριστα της cache του καθε πυρηνα. Και πιο συγκεκριμενα, οριστε και οτιδηποτε αφορα τον προγραμματισμο πανω στον Cell



      Επισης, οριστε και μια καλη αναλυση αν βαριεσαι ως συνηθως να διαβασεις τις πηγες: http://www.glgroup.com/News/The-PS3-...gram-5361.html


      Θελω να μου πεις εναν υπολογιστη PC ο οποιος να περιεχει επεξεργαστη με πανω απο 4 πυρηνες, ποσο μαλλον 9πυρηνο. Και θελω να μου πεις πως οι επεξεργαστες που εχουμε στα PC διαχειριζονται την μνημη cache σε συγκριση με τον Cell.

      Το τελευταιο αρθρο λεει για ποιους λογους ειναι πιο δυσκολο για εναν developer να εκμεταλευτει τον Cell σε σχεση με το 360.

      Αντιθετα το 360 εχει πολυ πιο "σημβατικες" μεθοδους διαχειρησης μνημης, γραφικων και γενικοτερα θεματα προγραμματισμου, σχεδον ομοια με αυτα της αρχιτεκτονικης των PC.

      Ολα τα παραπανω σε αθροισμα αυτοματα καταληγουν στο γεγονος πως ειναι πολυ πιο ευκολο να κανεις port ενα παιχνιδι του 360 στο PS3, εχοντας παλι προβληματα καθως το developement θα στηριζεται στην αρχιτεκτονικη του PS3, παρα να κανεις port παιχνιδι του PS3 στο 360. Ετσι λοιπον ο τεχνικος τομεας (και βασικα ο καθε τομεας) ενος παιχνιδιου βασιζεται κυριως πανω στην πλατφορμα την οποια θα επιλεξεις να τον αναπτυξεις.

      Ετσι η Valve, εχοντας ΗΔΗ ετοιμο ολοκληρο τον τεχνικο τομεα του Orange Box απο την εποχη του Half-Life 2, καλως επελεξε να δωσει το port σε third party εταιρια, και αυτο γιατι πολυ απλα δεν την συνεφερε να κατσει και να μετατρεψει απο την αρχη τον κωδικα με βαση την πλατφορμα του PS3. Κοινως γιατι να αγορασεις τα πανακριβα devkits του PS3 και να ασχοληθεις απο την αρχη με τον προγραμματισμο ενος παιχνιδιου απο την στιγμη που μπορει να το κανει καποιος αλλος με την καταλληλη συμφωνια! Σαν επιχειρηματικη κινηση ειναι 100% σωστη, σαν gamers opinion ναι, συμφωνω οτι ειναι λαθος αλλα δεν την ενδιαφερει την Valve.

      Περιμενω τα επιχειρηματα σου.
      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

      Comment


      • Παμε στην αρχιτεκτονικη: ο Cell ειναι ενας πρωτοτυπος 9πυρηνος επεξεργαστης ο οποιος διαχειριζεται εντελως ξεχωριστα της cache του καθε πυρηνα. Και πιο συγκεκριμενα, οριστε και οτιδηποτε αφορα τον προγραμματισμο πανω στον Cell


        I give up!:xp:.O Cell εχει ΕΝΑ πηρυνα οι υπολοιποι 7(και οχι 9)ειναι συνεπεξεργαστες με πολυ απλες εντολες και λειτουργιες,δεν εχει καμια σχεση με τους πηρυνες που βλεπεις στα desktop για PC.


        • 7 x SPE @3.2GHz
        • 7 x 128b 128 SIMD GPRs
        • 7 x 256KB SRAM for SPE



        Αστο χεστο.
        Ground_Zero:

        Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

        Comment


        • http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_%28microprocessor%29

          Πραγματικα, απλουστατες εντολες. Τοσο απλες, που η ΙΒΜ επρεπε να φτιαξει ειδικο kit με βαση τα Linux για να μπορουν οι προγραμματιστες να καταλαβουν το τι κανει ο Cell...

          "Cell is widely regarded as a challenging environment for software development.[5] IBM provides a comprehensive Linux-based Cell development platform to assist developers in confronting these challenges.[6] Software adoption remains a key issue in whether Cell ultimately delivers on its performance potential. Despite those challenges, research has indicated that Cell excels at several types of scientific computation.[7]"

          Τελος παντων, ο καθενας μπορει να βγαλει ευκολα τα συμπερασματα του...
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • Υπεραπλουστευμενες ειναι οι εντολες των SPES δεν ειναι πηρυνες,μονοπηρυνος ειναι ο Cell.Αυτο το λινκ που εδωσες δε λεει κατι,ο Cell υπαρχει και σε αλλες μορφες και θα τον διαθεσουν(αν δε το χουν κανει ηδη)και σε αλλες συσκευες.


            Εγω ρε Κωστα ΜΟΝΟ αυτο σχολιασα:
            Επισης ειναι πολυ λογικο να κανει κατι τετοιο η Valve γιατι το PS3 ειναι τελειως διαφορετικο σε structure απο οτι το pc και το 360, που ειναι ουσιαστικα τα ιδια...

            Και ειπα πως η αρχιτεκτονικη του 360 δεν εχει καμια σχεση με των PC's,δε μιλαω για tools,για hardware μονο.ΜΟΝΟ αυτο ειπα.
            Ground_Zero:

            Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

            Comment


            • Μα αδερφουλη μου, οταν μιλαμε για αρχιτεκτονικη hardware δε μιλαμε για συνδεσιμοτητα καρτας γραφικων και επεξεργαστη, αλλα για αρχιτεκτονικη cpu και gpu. Και το XBOX ουσιαστικα ειναι ενα toned down pc σε αυτο τον τομεα!!!

              Αντιθετα, ολα τα μερη του PS3 ειναι ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ, κι ετσι εχουν τελειως διαφορετικη αρχιτεκτονικη σε σχεση με το PC και το ΧΒΟΧ.

              Το ΧΒΟΧ χρησιμοποιει εναν ουσιαστικα πιο συμβατικο Power PC CPU της ΙΒΜ. Συγκεκριμενα:

              Custom IBM Power-PC Based CPU

              • Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
              • Two hardware threads per core; six hardware threads total
              • VMX-128 vector unit per core; three total
              • 128 VMX-128 registers per hardware thread
              • 1 MB L2 cache

              Οι Power PC CPUs ειναι γνωστοι στους developers εδω και χρονια. Αντιθετα ο Cell ειναι κατι το εντελως πρωτοτυπο, με εντελως διαφορετικη διαταξη και συνολο εντολων.

              Αυτο ειναι η αρχιτεκτονικη ενος hardware. Ελπιζω να λυθηκε η παρεξηγα...

              Επισης, εαν κατσεις και διαβασεις λιγο προσεκτικα ολα τα κειμενα που σου παρεθεσα, θα δεις οτι οχι μονο λενε, αλλα λενε παρα πολλα και πολυ χρησιμα πραγματα για την κατανοηση λειτουργιας ενος τετοιου επεξεργαστη οπως ο Cell. Αρκει να κανεις τον κοπο να τα διαβασεις...
              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

              Comment


              • Tα ειχα διαβασει ρε πριν καιρο που ηταν στη μοδα οι νεες κονσολες.Τοτε η GPU του 360 ηταν κατι καινουριο τελειως.Με ξεχωριστα shader και pixel shaders με EDRAM 10MB για το AA ξεχωριστα απο την υπολοιπη Ram.τα οποια ηρθαν στο PC ενα χρονο μετα.Το PS3 εχει μια 7800GTX η αρχιτεκτονικη της οποιας ειναι γνωστη.
                Ναι αυτο εννουσα και γω ως αρχιτεκτονικη του hardware το ειπα κιολας στο προηγουμενο post.Εσυ μιλουσες για tools,εκεινο ειναι αλλο θεμα και δε το σχολιασα καν.

                Το 360 εχει τους PowerPC της IBM(τριπυρηνο μαλιστα)αλλα δε γνωριζω αν ειχαν προγραμματιστει για τα games γιατι νομιζω ηταν στα PC's της Apple.


                Ο Cell ειναι αλλο θεμα,ειναι πεος να προγραμματισει καποιος.Στο 360 φτιαχνουν παιχνιδι και 5 ατομα,αλλα αυτο που θελω να πω ειναι πως 3 χρονια μετα δε τους παιρνει να γκρινιαζουν.ΟΛΟΙ οι αλλοι πως φτιαχνουν παιχνιδια δηλαδη στο PS3;Να πανε στη Naughty God να τους δειξει.:phil:
                Ground_Zero:

                Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                Comment


                • Καλα,οχι και ολοι... Οι περισσοτεροι multiplatform τιτλοι ειναι πρωταρχικα φτιαγμενοι με βαση το 360 και κατοπιν ή παραλληλα δουλευονται και για το ps3, με τα γνωστα ηλιθια αποτελεσματα.

                  Περαν του MGS4, του Killzone 2, του GT5 Prologue, του Uncharted, του WipeOut και του Little Big Planet, δε θυμαμαι κανεναν συνταρακτικο και εξεχοντως συμαντικο τιτλο για το PS3 που να τον εκανε third party εταιρια, οι περισσοτεροι αποκλειστικοι τιτλοι ειναι απο "παιδια" της SONY. Θελω να πω δηλαδη οτι οι developers οι οποιοι ασχολουνται πολυ με το hardware του PS3 ειναι κυριως first και "second" (αν θα μπορουσαμε να το πουμε ετσι) party της SONY.

                  Απο φετος και μετα βλεπουμε παντως την πραγματικη δυναμη της κονσολας, οποτε δεν μπορουμε να λεμε για "εδω και 3 χρονια τι εκαναν". Οπως σου ειπα, επιχειρηματικα ειναι πολυ λογικο ενας developer που φτιαχνει multiplatform τιτλους να επιλεγει να κανει απλα ports τα παιχνιδια του στο PS3, γιατι πολυ απλα δεν συμφαιρει να κανει διαφορετικα. Εαν παλι κλεισει ενα συμβολαιο με την SONY για αποκλειστικοτητες, τοτε οχι μονο θα ασχοληθει, θα βγαλει και τα ματια του πανω στο hardware. Νομιζω οτι ειναι πολυ λογικο αυτο που λεω.


                  Ετσι προσωπικα κατανοω απολυτα την πολιτικη μιας εταιριας οπως η Valve να εστιασει σε μονοπατια που της ειναι γνωστα και να μην ασχολειται και πολυ με το PS3. Αλλωστε δεν ειναι μια εταιρια η οποια κοιταει να ζησει απο την κονσολα της SONY, ισα ισα που εχει ολοκληρη δικια της πλατφορμα digital distribution στο PC που κανει παπαδες.

                  Αληθεια, ειναι ΤΟΣΟ χαλια το Orange Box στο PS3; Δε το εχω δει ποτε να τρεχει...
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • Καλα,οχι και ολοι... Οι περισσοτεροι multiplatform τιτλοι ειναι πρωταρχικα φτιαγμενοι με βαση το 360 και κατοπιν ή παραλληλα δουλευονται και για το ps3, με τα γνωστα ηλιθια αποτελεσματα.
                    E οχι δα.Δεν ειμαστε 3 χρονια πισω.Τωρα σχεδον ολοι ιδιοι ειναι,οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που τις βλεπουν μονο αυτοι στα sites που τρεχουν προγραμματα πανω και μετρανε μεχρι και τη παραμικρη κλανια.Αυτο δε θα το καταλαβεις αν παιζεις εσυ.Ειναι fact αυτο πλεον.Ειναι λογικο σε μια multiplatform κυκλοφορια.

                    Περαν του MGS4, του Killzone 2, του GT5 Prologue, του Uncharted, του WipeOut και του Little Big Planet, δε θυμαμαι κανεναν συνταρακτικο και εξεχοντως συμαντικο τιτλο για το PS3 που να τον εκανε third party εταιρια, οι περισσοτεροι αποκλειστικοι τιτλοι ειναι απο "παιδια" της SONY. Θελω να πω δηλαδη οτι οι developers οι οποιοι ασχολουνται πολυ με το hardware του PS3 ειναι κυριως first και "second" (αν θα μπορουσαμε να το πουμε ετσι) party της SONY.
                    Εννοειται αυτο.Αλλα τα αποτελεσματα ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τα ανταγωνιστικα exclusives.


                    Αληθεια, ειναι ΤΟΣΟ χαλια το Orange Box στο PS3; Δε το εχω δει ποτε να τρεχει...
                    Oταν τρεχει σωστα καλο ειναι :xp:

                    Εχει bugs και παγωνει η κονσολα,θελει restart απο το πληκτρο αστα κλαφτα.Πολλοι δεν εαντιμετωπισαν τετοια θεματα,σε εμενα ομως ειχε.Το portal τρεχει αψογα παντως και ειναι το καλυτερο παιχνιδι του πακετου.
                    Ground_Zero:

                    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                    Comment


                    • Για το πρωτο, θα ξανααναφερθω στο παραδειγμα του Fallout 3. Τεραστια προβληματα, παρομοια με αυτα που αναφερεις για το Orange Box. Καποια κολληματα πρεπει να παρουσιασε και το Modern Warfare 1, αλλα οχι μεγαλης εκτασης και διορθωθηκαν αμεσα με patch.

                      Το οτι ειναι λογικο τα exclusives του PS3 που παρουσιαζονται τωρα να ειναι ανωτερα τεχνικα απο αυτα του 360 βεβαιως και ειναι λογικο. Αλλωστε ο ιδιος εχω πει οτι δεν ειναι σε καμια περιπτωση (για να παρουμε ενα πολυ προσφατο παραδειγμα) τα γραφικα του Forza 3 καλυτερα απο αυτα του GT, ουτε καν του Prologue. Ομως θα σου πω οτι μεχρι και πριν το MGS4, δεν ειχαμε δει παιχνιδια τα οποια οντως να ηταν ΤΟΣΟ μπροστα σε γραφικα σε σχεση με το 360, κατι πολυ λογικο. Ειπα αλλωστε οτι απο εδω και περα το PS3 θα αρχισει να ξεφευγει σε αυτον τον τομεα.

                      Το Portal ειναι το πιο σημαντικο παιχνιδι του κουτιου. Τωρα προσωπικα κι εγω το θεωρω το καλυτερο μακραν, αλλα το episode 2 ειναι πιο κοντα σε αυτο που ο πολυς κοσμος θεωρει "παιχνιδι", με ιστορια δυνατη, εχθρους κλπ.

                      Ο rampo ισως εχει κατι να πει για το Team Fortress 2, αλλα ποιος το χεζει και αυτο....lol
                      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                      Comment


                      • Originally posted by DjSolid View Post
                        Αληθεια, ειναι ΤΟΣΟ χαλια το Orange Box στο PS3; Δε το εχω δει ποτε να τρεχει...
                        Oχι.Ο μεσος gamer δν θα καταλαβει την διαφορα και καταληγουμε σε αυτο που λες παραπανω και συμφωνω.Στο οτι δλδ δεν αξιζε να κατσουν να φτιαξουν απο την αρχη το orange box για το ps3,οταν μπορουσαν με ενα ''βημα'' να κανουν ενα orange box το οποιο ο μεσος gamer θα το ευχαριστηθει το ιδιο.
                        Και οχι μονο ο μεσος gamer...προσωπικα τερματησα τα παντα στο ΟΒ και σιγουρα τελειωνοντας το δεν μου εμειναν οι συχνες πτωσεις του frame rate(κατα κυριο λογο στα episodes),αλλα το ποσο καλο ηταν το πακετο.

                        Το ιδιο ισχυει και για αλλα multiplatform games.Aξιζει να σπαταλησουν χρονο και χρημα για να δημιουργησουν απο την αρχη στο ps3 εναν multi τιτλο,οταν πολυ πιο απλα(πορτ) μπορουν να κανουν ενα σχεδον ιδιο παιχνιδι με την εκδοση του 360?

                        Comment


                        • Εγω παρατηρησα τα ιδια προβληματα στο fallout και στο orange box και τα παρατησα.Δε θελω να μου πηδηξουν και κανα drive και να τρεχω.Βεβαια το fallout μονο το ειχα νοικιασει καποιες μερες.Καποιοι αλλοι οπως ο hideo δεν τα αντιμετωπισαν αυτα,ειναι ισως και οπως κατσει.

                          To Modern warfare δεν ειχε προβληματα.
                          Ground_Zero:

                          Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                          Comment


                          • Για το fallout ολο για προβληματα ακουγα,bugs κολληματα κτλ και τελικα εγω δεν ειδα τπτ απο ολα αυτα.Αντιθετα για παιχνιδια που ακουγα σαφως λιγοτερα παραπονα,ειδα του κοσμου τα bugs(πχ infamous).

                            Comment


                            • To infamous ετρεχε αψογα σε μενα.Το fallout μεσα σε 2 ωρες 2 freezes,restart απο την κονσολα,βρε καλομ βρε χρυσο μ τιποτα,ουτε τουτ ουτε μουτ.
                              Ground_Zero:

                              Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                              Comment


                              • Παιζει τελικα να ειναι αναλογα το account ε; Αν το ονομα ταιριαζει, τοτε το παιχνιδι παιζει. Αν το ονομα ειναι fail, τραβαει κολληματα...χαχα!
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X