Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ChrisTop View Post
    ΥΓ2: Δεν πρόκειται να απαντήσω στο post του Ακίρα μετά γιατί θα λέει μαμακίες
    Νομιζω μπορειτε να συζητατε και χωρις κοπλιμεντα.

    Αυτο ισχυει και για τα πιο πανω ποστ αλλα ειναι πολυ μεγαλα για να τα δω αναλυτικα. Οποιος γουσταρει συζηταει, αμα κουραστει ή θεωρει οτι δε βγαινει καπου η συζητηση απλα σταματαει να συμμετεχει. Δε χρειαζεται να το ριχνουμε στις προσωπικες προσβολες. Σε μια συζητηση δεν υπαρχει νικητης και χαμενος, οσο νωριτερα το καταλαβετε τοσο καλυτερα για τον εαυτο σας.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • Originally posted by ChrisTop View Post
      Το Wii είναι η κονσόλα με τα χειρότερα παιχνίδια που έχουν βγεί τα τελευταία 8 χρόνια που ασχολούμαι με την βιομηχανία.

      Το Wii το αγοράζει ο κόσμος μόνο λόγο του Marketing, και ο υπόλοιπος κόσμος λόγω του Hype που τους έχουν δημιουργήσει αυτοί που δεν θέλουν να παραδεχτούν οτι έκαναν μαλακία αγορά (τα παραπάνω αφορούν, εννοείται, το casual κοινό). Τέλος το αγοράζουν και οι λίγοι hardcore που θέλουν να παίξουν τα λίγα (αναλογικά με τις άλλες κονσόλες) παιχνίδια που πραγματικά είναι διαμάντια.

      Το ΧΒοx 360 και το PS3, έχουν μεγαλύτερη ποικιλία, ποιότητα στους τίτλους και επίσης μπορούν να λειτουργήσουν κάλιστα σαν Media Centers. Επίσης καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν καλύτερους τίτλους (ναι κιόμως τα χαρακτηριστικά boostaρουν απίστευτα το gameplay όσο και αν οι φάν του Wii δεν το παραδέχονται).

      Όλοι οι multiplatform τίτλοι είναι καλύτεροι στα XBox 360, PS3.
      Θα διαφωνήσω εν μερεί μαζί σου για κάποιους συγκεκριμένους λόγους.

      Υπάρχουν και gamers που δεν παίζουν εμπορίλες και παίζουν διάφορα άλλα games της ίδιας κονσόλας, όπως Final Fantasy: Crystal Chronicles και άλλα τέτοια. Δεν βγαίνουν τόσο συχνά τέτοια καλά παιχνίδια. Από την εταιρεία αυτή επίσης αξίζει και το Zelda: Twilight Princess. Και από όσο διαβάζω σε άλλο forum, αξίζουν και παιχνίδια τρόμου. Για πολλούς τίτλους το Wii κάνει καλή δουλειά γιατί δίνει παιχνίδια με όμορφα 2D γραφικά, κάτι που δεν συναντάμε συχνά στις άλλες κονσόλες(π.χ. Eternal Sonata, Blue Dragon etc.)

      Μάλλον δεν έψαξες καλά και το τεχνικό τμήμα των άλλων 2 κονσόλων. Μπορεί να κάνουν καλή δουλειά στα προγράμματα και στα παιχνίδια να τρέχουν τέλεια, ΜΑ, έχουν και προβλήματα μεγάλα, τόσο μεγάλα που οι ίδιες οι εταιρείες αναγκάζονται για εγγυήσεις.

      Στο χοντρό κείμενο συμφωνώ τελείως. Εμείς εδώ στο Gamers-Odyssey και στο άλλο το Art-Of-Gaming είμαστε πραγματικά hardcorades. Στα άλλα sites έχω παρατηρήσει τρελό fanboyισμό, όπως και πολύ καθαρά έδειξε και ο crpl. Όπου υπάρχει fanboyισμό, υπάρχουν τρελές εμπορίλες(Call of Duty, MW2 etc).
      sigpic

      Comment


      • Οι αριθμοί και τα μαθηματικά λένε την αλήθεια, αλλά ταυτόχρονα για να βγάλει κανείς ολοκληρωμένα συμπεράσματα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψη του όλες τις παραμέτρους που σχετίζονται με τους αριθμούς αυτούς. Το A/R από μόνο του, σαν απλοί μεγαλύτεροι και μικρότεροι ανά κονσόλα αριθμοί, λένε τη μισή αλήθεια. Η άλλη μίση κρύβεται σε παραμέτρους όπως πχ:

        • Τι είδους software πουλάει στην κονσόλα;
        • Από το ratio αυτό, τι ποσοστό προέρχεται από τις πωλήσεις των εσωτερικών παραγωγών;
        • Τι αριθμούς κάνουν οι εξωτερικές της Nintendo παραγωγές;
        • Από τους αριθμούς των εξωτερικών παραγωγών, τι ποσοστό είναι casual φιλοσοφίας τίτλοι και τι «core»;
        • Οι πωλήσεις των «core» τίτλων είναι ανάλογες της userbase, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νούμερα στο 360 πχ;

        Κοιτώντας λίγο τα νούμερα, βλέπω ότι το Wii είναι η μοναδική κονσόλα στην αγορά στην οποία ένας τίτλος όπως το Carnival Games, έχει τη δυνατότητα να πουλήσει 3.5m αντίτυπα. Περισσότερα δηλαδή απ’ ότι τίτλοι όπως τα Fallout 3, Mass Effect, Resident Evil 5, BioShock, PGR 4, Uncharted, Little Big Planet, Ratchet & Clank, Street Fighter IV και ένα σωρό ακόμα στο 360 ή στο PS3. Ενώ ακόμα και στο ίδιο το Wii, πουλάνε περισσότερο απ’ ότι τίτλοι όπως το Super Paper Mario, Call of Duty, Pro Evolution, Metroid Prime 3, Resident Evil 4. Και βάζω μόνο ονόματα ογκόλιθους, γιατί απέναντι στον μέσο «core» 3rd party τίτλο του Wii, η σύγκριση αποκτά τραγικές διαστάσεις. Συνεχίζω και βλέπω τίτλους όπως τα Game Party, Deca Sports και Rayman Raving Rabbits, να πουλάνε επίσης περισσότερο από τους προαναφερθέντες τίτλους.

        Παρακάτω, τίτλους όπως το My Fitness Coach, Big Beach Sports, Cooking Mama, Sparting Pants, Active Life, Wii Ski, Ben 10, Hanna Montana, Game Party 2, να ξεπερνάνε το φράγμα του million seller φιγουράροντας στα Top Sellers της κονσόλας. Τίτλοι που στις άλλες δυο κονσόλες δε θα υπήρχαν στον χάρτη. Την ίδια στιγμή που η μέση «core» παραγωγή έχει σαφώς χαμηλότερα νούμερα στη κονσόλα, με τους περισσότερους τίτλους να κάνουν χαμηλότερες πωλήσεις από τις αντίστοιχες στο 360 παρά τη διπλάσια userbase του Wii.

        Όσον αφορά τους 3rd party τίτλους που υποτίθεται ότι αποτελούν τη «core» αφρόκρεμα στη κονσόλα, όπως τα Okami, No More Heroes, Tales of Symphonia, Zack & Wiki, Mad World, Conduit (lol), Nights (lol), Little Kings Story, έχουν πάει όλα άπατα. Όπως και οι λιγότερο «αφροκρμόδεις», «core» τίτλοι, που, παρά το μεγαλύτερο της userbase, είτε πουλάνε λιγότερο σε σχέση με τις άλλες κονσόλες, είτε λιγότερο από τους casual oriented τίτλους της ίδιας της κονσόλας.

        Όσον αφορά το άρθρο του Φάρκωνα, αυτό αναφέρει τους απολύτως λογικούς προβληματισμούς και πράγματα τα οποία έχουν εδώ και χρόνια ειπωθεί και σε αυτό το forum. Τι ακριβώς είναι παράλογο ή στερείται λογικής απ’ όσα λέει;

        Ότι το Wii ήταν μόδα; Φυσικά και ήταν, όπως και ένα σωρό προϊόντα στο παρελθόν, εντός και εκτός της βιομηχανίας των videogames.

        Το ότι η Nintendo επαναπαύτηκε στις τρελές πωλήσεις hardware που σημειώθηκαν στο παρελθόν; Προφανώς και είναι αλήθεια, αλλά εδώ μπαίνει και η άποψη που λέει ότι η Nintendo ήθελε να δώσει χώρο στους 3rd parties να αναδείξουν τους τίτλους τους και από ποιοτικής αλλά, φυσικά, και από εμπορικής άποψης. Πόσες άλλωστε δεν ήταν οι φορές που, δικαιολογημένα, διατυμπανίζονταν πως οι παραγωγές της Nintendo στέκονται τροχοπέδη στις αντίστοιχες των 3rd parties; Για τους x, y λόγους, η τακτική αυτή δεν απέδωσε, (το γιατί, είχα αποπειραθεί να αναλύσω εδώ από την αρχή κιόλας της κονσόλας, αλλά έπρεπε να τα βάζω κάθε φορά με τη Nintendo Defense Force). Οι 3rd parties δεν ανταποκρίθηκαν όπως κάποιοι ονειρεύονταν (ή εθελοτυφλούσαν πως θα γίνει) και το Wii βρέθηκε ενώπιον μιας κατάστασης που χαρακτηρίζονταν, και συνεχίζει να χαρακτηρίζεται, από έλλειψη ποσότητας και ποιότητας στους «core» τίτλους, τραγικής ποιότητας παραγωγές του ποδιού και μια μεγάλη γκάμα από casual τίτλους, προσπάθειες αντιγραφής συνήθως των εκάστοτε best seller του μηχανήματος.

        Το Domino Effect, είναι επίσης μια πραγματικότητα και ισχύει, όχι για το Wii, αλλά για κάθε mainstream προϊόν που ξεφυτρώνει από το πουθενά, είτε μιλάμε για παπούτσια, είτε για mp3 player, είτε για μπουγελόφατσες. Μεγάλη μερίδα αγόρασε το μηχάνημα λόγω του wow factor των motion controls, κάτι που άλλωστε αποτελεί το selling point του προϊόντος. Το είδε σε ένα κατάστημα, σε έναν φίλο, σε έναν γνωστό, του άρεσε, το πείρε, έμεινε στην αγορά του και τέλος. Πολύς κόσμος αντιλαμβάνεται το Wii σαν το Wii Sports Machine, σαν το κουτί που του επιτρέπει να παίξει μίση ώρα Tennis όταν δεν έχει τι να δει στη τηλεόραση.

        Ναι, είναι υπερβολή να πει κανείς ότι όλοι όσοι αγόρασαν Wii ακολουθούν τη συγκεκριμένη τακτική. Είναι όμως δεδομένο ότι το μεγαλύτερο κομμάτι της userbase έτσι αντιλαμβάνεται το μηχάνημα. Αυτό είναι το casual κοινό, είναι ένα εν δυνάμει κοινό με τόσες πολλές ιδιαιτερότητες, που δε μπορεί έτσι απλά να εξισώνεται σαν userbase 57 εκατομμυρίων και να συγκρίνεται άμεσα με την αντίστοιχη userbase του 360 ή του PS3. Η core δυναμική του Wii πχ, παρά 57 εκατομμύρια, είναι μικρότερη από την αντίστοιχη του 360.

        Το ζήτημα είναι απλό, από τη μερίδα του «εν δυνάμει» αυτού κοινού το οποίο η Nintendo έθεσε ως target group, δε σημαίνει ότι όλοι όσοι αγόρασαν Wii πέρασαν στο φάσμα του casual gamer. Η απλή αγορά της κονσόλας δεν είναι κριτήριο, δε λέει τίποτα αν δε συνοδεύεται από μια αντίστοιχη αύξηση στις πωλήσεις software. Μέρος του νέου κοινού που αγόρασε Wii, μπορεί να θεωρείται πλέον casual gamer (οι πωλήσεις τίτλων όπως το Carnival Games, το Game Party κλπ, το μαρτυρούν άλλωστε). Ένα άλλο, μεγάλο, μέρος του όμως, παραμένει ακόμα «εν δυνάμει» κι ας έχει τη κονσόλα. Μιλάμε για ανενεργούς gamers, ή για ανενεργούς καταναλωτές σε επιχειρηματικό επίπεδο.

        Ακόμα όμως και το κομμάτι αυτό που πέρασε στο φάσμα του casual gamer, αφ’ ενός δε πρόκειται να ζητήσει κάτι στο στυλ του Resident Evil ή του BioShock για να παίξει. Αφ’ ετέρου, αντιλαμβανόμενοι το hobby, ούτε καν ως δευτερεύουσα ενασχόληση, δε πρόκειται ποτέ να αγοράσουν 20 και 30 τίτλους.

        Τέλος, δυο απλά πράγματα που προσωπικά με έχουν κουράσει πάρα πολύ σε τέτοιου είδους συζητήσεις.

        Πρώτων, επιτέλους, τεχνικός τομέας δεν είναι μόνο τα καλογυαλισμένα textures, οι HD αναλύσεις και τα άπειρα πολύγονα. Είναι ταυτόχρονα το μέγεθος και η πολυπλοκότητα των κόσμων, των φυσικών και της A.I. Το Wii δε δίνει τη δυνατότητα στους developers να δημιουργήσουν πάντα αυτό που θέλουν, όπως το θέλουν. Όχι ότι αυτό δικαιολογεί την απίστευτη προχειρότητα των τίτλων του Wii, καθώς δεν εκμεταλλεύονται ούτε τις υπάρχουσες δυνατότητες, αλλά είναι μια πραγματικότητα. Δεν έχουν κίνητρο να ασχοληθούν σοβαρά με το development και λόγω τεχνικών ζητημάτων και φυσικά λόγω του κοινού.

        Δεύτερον, βλέπω ότι πάρα πολύς κόσμος, είτε gamers, είτε δημοσιογράφοι, συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν το Wii σαν κάτι άλλο, έξω από αυτό που στη πραγματικότητα είναι, μια casual κονσόλα δηλαδή, δεν είναι υποτιμητικό. Συνεχίζουν να βλέπουν το Wii σαν μια καθιερωμένη κονσόλα, που απλά έχει χαμηλά specs και ένα motion controller. Ζητάνε από τη κονσόλα πράγματα στα οποία ούτε μπορεί να ανταποκριθεί, ούτε καν έχει στόχο να πραγματοποιήσει.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Originally posted by Tannosuke View Post
          Εμείς εδώ στο Gamers-Odyssey και στο άλλο το Art-Of-Gaming είμαστε πραγματικά hardcorades. Στα άλλα sites έχω παρατηρήσει τρελό fanboyισμό, όπως και πολύ καθαρά έδειξε και ο crpl. Όπου υπάρχει fanboyισμό, υπάρχουν τρελές εμπορίλες(Call of Duty, MW2 etc).
          απλά επικό

          Comment


          • Και τελικα φτασαμε να μιλαμε για το τι πουλαει στο Wii κι οχι αν υπαρχει κατι αξιολογο να παιξει καποιος.

            ΥΓ: Loggo το Wii ειναι μια κονσολα με ξεπερασμενο hardware και περιορισμενες υπηρεσιες. Casual ειναι τα παιχνιδια.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • Έχεις δίκιο, αλλά καμιά φορά αυτά συνδέονται και μεταξύ τους.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • Originally posted by Tannosuke View Post
                Θα διαφωνήσω εν μερεί μαζί σου για κάποιους συγκεκριμένους λόγους.

                Υπάρχουν και gamers που δεν παίζουν εμπορίλες και παίζουν διάφορα άλλα games της ίδιας κονσόλας, όπως Final Fantasy: Crystal Chronicles και άλλα τέτοια. Δεν βγαίνουν τόσο συχνά τέτοια καλά παιχνίδια. Από την εταιρεία αυτή επίσης αξίζει και το Zelda: Twilight Princess. Και από όσο διαβάζω σε άλλο forum, αξίζουν και παιχνίδια τρόμου. Για πολλούς τίτλους το Wii κάνει καλή δουλειά γιατί δίνει παιχνίδια με όμορφα 2D γραφικά, κάτι που δεν συναντάμε συχνά στις άλλες κονσόλες(π.χ. Eternal Sonata, Blue Dragon etc.)

                Μάλλον δεν έψαξες καλά και το τεχνικό τμήμα των άλλων 2 κονσόλων. Μπορεί να κάνουν καλή δουλειά στα προγράμματα και στα παιχνίδια να τρέχουν τέλεια, ΜΑ, έχουν και προβλήματα μεγάλα, τόσο μεγάλα που οι ίδιες οι εταιρείες αναγκάζονται για εγγυήσεις.

                Στο χοντρό κείμενο συμφωνώ τελείως. Εμείς εδώ στο Gamers-Odyssey και στο άλλο το Art-Of-Gaming είμαστε πραγματικά hardcorades. Στα άλλα sites έχω παρατηρήσει τρελό fanboyισμό, όπως και πολύ καθαρά έδειξε και ο crpl. Όπου υπάρχει fanboyισμό, υπάρχουν τρελές εμπορίλες(Call of Duty, MW2 etc).

                Μπλε: ΓΟΥΑΤ;;;; Ποσα 2D παιχνιδια εχει το Wii; Και ποια απο αυτα ειναι οντως καλα παιχνιδια; Επισης προφανως δεν εχεις δει ποτε σου το τι παιζει στο XBLive Arcade...

                Κοκκινο: Πού ακριβως το διαβασες αυτο περι εγγυησεων; Και για τι ειδους εγγυησεις μιλας ακριβως; Το μεγαλυτερο προβλημα κονσολας ηταν το Red ring του XBOX 360, το οποιο και αντιμετωπιστηκε (με τον ενα ή τον αλλο τροπο). Μιλας για προβληματα προγραμματισμου; Τοτε προφανως και δεν γνωριζεις το XNA της Microsoft. Εαν παλι μιλας για το PS3, οντως ο προγραμματισμος ειναι πολυ πιο συνθετος εκει, ομως ολα δειχνουν οτι τα προβληματα ξεπερνιουνται. Αποδειξη αυτου τιτλοι οπως Uncharted 2, Killzone 2 και Bayonetta.
                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                Comment


                • Originally posted by Ramparter View Post
                  ΥΓ: Loggo το Wii ειναι μια κονσολα με ξεπερασμενο hardware και περιορισμενες υπηρεσιες. Casual ειναι τα παιχνιδια.
                  Καμία αντίρρηση.
                  Το software όμως είναι αυτό που δίνει τη ταυτότητα σε μια κονσόλα.

                  Βέβαια και το ίδιο το hardware, όπως και οι υπηρεσίες, ήταν εξ’ αρχής προσαρμοσμένα για να εξυπηρετήσουν ένα συγκεκριμένο target group. Ο «core», η ακόμα καλύτερα οι core developers, αποδεδειγμένα, θέλουν και specs. Το κοινό θέλει και υπηρεσίες και σκληρό δίσκο και πολλά ακόμα που το Wii δε προσφέρει, γιατί δε τα έχει ανάγκη το target group στο οποίο, πρωτίστως (κι όχι αποκλειστικά), απευθύνεται.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Originally posted by TravisGr View Post
                    Ολόσωστος εγώ έκανα την γιωτιά 3:30 η ώρα κοιμόμουν όρθιος και τα έβαλα ανάποδα αλλά δεν αναιρεί τον θεμελιώδη κανόνα πως ένα κλάσμα είναι μικρότερό από το άλλο άμα ο παρανομαστής του ενός είναι μεγαλύτερος από το άλλο. Απλά όπου είπα για software βάλε hardware.

                    Στο παράδειγμά μου πιο κάτω το γράφω σωστά.
                    Ma mi sigkrineis arithmites i paranomastes.Sigkrine kateytheian apolites times (apotelesma diairesis). Paranomastes sigkrineis mono otan oi arithmites einai isoi (px to klasma 315/80 einai mikritero apo to 315/13 alla oxi apo to 7/69 !)
                    Originally posted by Raf
                    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                    Comment


                    • Εγω απλα να πω οτι ο Loggo ειπε στο μεγαλο του ποστ ολα αυτα τα οποια θα ηθελα να πω χθες βραδυ αλλα ο υπνος δε μου το επετρεπε. Και επισης οτι η σεβασμος μου προς αυτον πλεον αξιζει το Τελευταιο Συνορο. Ειλικρινα μπραβο.
                      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                      Comment


                      • Το γραφω εδω γιατι τετοιες προσθηκες θεωρω οτι δε πανε απλα και μονο ενα παιχνιδι μπροστα αλλα τη βιομηχανια γενικοτερα.
                        LittleBigPlanet getting online create mode on Nov. 30

                        Coming in the 1.21 "Leerdammer" patch, online Create works exactly as expected: you'll be able to invite friends to your Pod and work collaboratively on new levels. The most important improvement over the offline Create mode is the camera: each player gets his or her own camera, allowing them to work on different parts of the level simultaneously. For veteran creators, this should speed up the process quite significantly.
                        Σορρυ αν ηταν ηδη γνωστο αλλα τωρα το διαβασα και μου φανηκε εξαιρετικη ιδεα. Φανταζομαι καποιον να προσπαθει να κανει κατι σοβαρο κι ενας καφρος (λεγε με ferryman ) να πηγαινει απο πισω και να το χαλαει.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Originally posted by DjSolid View Post
                          Εγω απλα να πω οτι ο Loggo ειπε στο μεγαλο του ποστ ολα αυτα τα οποια θα ηθελα να πω χθες βραδυ αλλα ο υπνος δε μου το επετρεπε. Και επισης οτι η σεβασμος μου προς αυτον πλεον αξιζει το Τελευταιο Συνορο. Ειλικρινα μπραβο.

                          Πραγματικά...τέτοια ποστ αξίζουν συγχαρητηρίων από όλη την hardcore gaming κοινότητα...Εγώ ανατρίχιασα κατά την ανάγνωση..
                          Συνεχίστε έτσι παιδιά....είμαστε μαζί σας σε αυτή την πρωτόγνωρη προσπάθεια αφύπνισης της gaming κοινότητας...Πολλά μπράβο και πάλι!!:resp:

                          Comment


                          • OMG, Somari's time machine finally works.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • Originally posted by Ramparter View Post
                              Το γραφω εδω γιατι τετοιες προσθηκες θεωρω οτι δε πανε απλα και μονο ενα παιχνιδι μπροστα αλλα τη βιομηχανια γενικοτερα.
                              LittleBigPlanet getting online create mode on Nov. 30



                              Σορρυ αν ηταν ηδη γνωστο αλλα τωρα το διαβασα και μου φανηκε εξαιρετικη ιδεα. Φανταζομαι καποιον να προσπαθει να κανει κατι σοβαρο κι ενας καφρος (λεγε με ferryman ) να πηγαινει απο πισω και να το χαλαει.
                              Φανταζεσαι εμενα, τον Evans, τον Laharl, τον Bart και τον Azrael να κανουμε ενα level ταυτοχρονα;;;;; Epic cultness reaches ultimate hights...
                              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                              Comment


                              • Originally posted by DjSolid View Post
                                Μπλε: ΓΟΥΑΤ;;;; Ποσα 2D παιχνιδια εχει το Wii; Και ποια απο αυτα ειναι οντως καλα παιχνιδια; Επισης προφανως δεν εχεις δει ποτε σου το τι παιζει στο XBLive Arcade...
                                Έχω δει γιατί είμαι και retro τυπάς...

                                Originally posted by DjSolid View Post
                                Κοκκινο: Πού ακριβως το διαβασες αυτο περι εγγυησεων; Και για τι ειδους εγγυησεις μιλας ακριβως; Το μεγαλυτερο προβλημα κονσολας ηταν το Red ring του XBOX 360, το οποιο και αντιμετωπιστηκε (με τον ενα ή τον αλλο τροπο). Μιλας για προβληματα προγραμματισμου; Τοτε προφανως και δεν γνωριζεις το XNA της Microsoft. Εαν παλι μιλας για το PS3, οντως ο προγραμματισμος ειναι πολυ πιο συνθετος εκει, ομως ολα δειχνουν οτι τα προβληματα ξεπερνιουνται. Αποδειξη αυτου τιτλοι οπως Uncharted 2, Killzone 2 και Bayonetta.
                                Δεν εννοώ εγγύηση για τα παιχνίδια, μα για τις ίδιες τις κονσόλες. Σε αυτό αναφέρομαι. Είμαι μέλος και στην myxbox.gr και στην ps3forums.gr και οπότε ξέρω τι παίζει.

                                Τα έχω ακούσει βερεσέ αυτά.

                                Δεν είναι η MS η μοναδίκη με το πρόβλημα του RROD, είναι και η Sony τα ίδια με το YLOD που δίνει μόνο σε αυτό 2 χρόνια εγγύηση.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X