To Mobile Gaming έφερε τα 61 δις από τα 135 δις τις βιομηχανίας το 2018 και οι κονσόλες το 38,3 δις.
Το Stadia έπαιζε το Odyssey με συνολογικό latency 160ms, άρα 0,16 του δευτερολέπτου, στην Preview έκδοση, 140 latency στην παρουσίαση και το controller της Google μειώνει το latency. Τα περισσότερα παιχνίδια παίζονται κανονικά με αυτό το latency, για esports ούτε καν, έχουμε ακόμα.
Το PSNow είχε τόσα προβλήματα που δικαίως δεν προκάλεσε τόσον ενθουσιασμό και δεν συγκρίνεται σαν εγχείρημα με το Stadia. Δεν είχε καινούργιους τίτλους, πρόσφερε μόνο 720p, δεν ήταν καν αρκετά καλά tunαρισμένο για να είναι σταθερή η εμπειρία για όλους και σε κάθε disconnect έπρεπε να αρχίσει από το τελευταίο saving point. Υποτίθεται οτι όλα αυτά τα φτιάχνει η Google, και προσφέρει και έναν τόνο πράμα παραπάνω, ειδικά για τους δημιουργούς, τώρα στην πράξη θα δούμε.
Το Stadia έπαιζε το Odyssey με συνολογικό latency 160ms, άρα 0,16 του δευτερολέπτου, στην Preview έκδοση, 140 latency στην παρουσίαση και το controller της Google μειώνει το latency. Τα περισσότερα παιχνίδια παίζονται κανονικά με αυτό το latency, για esports ούτε καν, έχουμε ακόμα.
Το PSNow είχε τόσα προβλήματα που δικαίως δεν προκάλεσε τόσον ενθουσιασμό και δεν συγκρίνεται σαν εγχείρημα με το Stadia. Δεν είχε καινούργιους τίτλους, πρόσφερε μόνο 720p, δεν ήταν καν αρκετά καλά tunαρισμένο για να είναι σταθερή η εμπειρία για όλους και σε κάθε disconnect έπρεπε να αρχίσει από το τελευταίο saving point. Υποτίθεται οτι όλα αυτά τα φτιάχνει η Google, και προσφέρει και έναν τόνο πράμα παραπάνω, ειδικά για τους δημιουργούς, τώρα στην πράξη θα δούμε.

Comment