Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ναι ε;κι όταν ο Baraka τους χτυπάει με τα λεπίδια θα έπρεπ να πεθαίνουν;
    μην το ψάχνετε το θέμα.ένα crossover game είναι.nothing less,nothing more.τέτοιες λεπτομέρειες ούτε που θα τις σκεφτούν.money.that's all they care about.it makes the world going round and round
    Carpe diem

    Comment


    • Νύξη της Top Cow για sequel του The Darkness [/b]

      http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...=10088&Itemid=9







      και δείτε κι αυτό, συμβολικό ότι το κύρος και η αναγνωρισιμότητα των vg αυξάνεται:
      2 Κινέζοι επαγγελματίες gamers θα συμμετάσχουν στην πορεία της Ολυμπιακής δάδας
      http://www.gamesindustry.biz/articles/pro-...y-olympic-torch
      NDS themes

      Comment


      • Τώρα πώς να το παραθέσω το επόμενο νέο από το Gamelife...
        Mike Capps: Οπισθοδρομικό το Wii
        "Σύστημα - ιός" και άλλα υποτιμητικά σχόλια
        από τον πρόεδρο της Epic για το σύστημα της Nintendo.


        Προσωπικά θεωρώ πως είναι κάπως υπερβολικός.Χώρια που,όπως είναι και φυσικό,θέτει περισσότερο θέμα τεχνολογικό,παρά ουσίας aka gameplay.Ο Gabe Newell της Valve όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρει,imo.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • Χαχα πάντως η παρομοίωση με τον ιό θα μπορούσα να πώ ότι είναι πετυχημένη,μιας και το έχω ζήσει αυτό το φαινόμενο
          Originally posted by Raf
          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

          Comment


          • όντως κι ο Newell της Valve που λες φίλε Burai,όσο και oι Factor 5,THQ, EA κτλ. έχουν άλλη άποψη.
            Ας τους πει κάποιος ότι νοσούν λοιπόν κατά την Epic.

            Αναμενόμενα πάντως ΙΜΗΟ, δεν προκαλεί τόσο εντύπωση.
            Όπως είχα σχολιάσει και σε παλιότερες δηλώσεις άλλου μέλους της Εpic, Mark Rein πολύ απλά είναι ασύμφορη για την Εpic μια επικράτηση του wii και η όλη φιλοσοφία ανοιχτού development και χαμηλότερης <<ιπποδύναμης>> και κόστους που πρεσβεύει.

            Φανταστείτε ένα Χ720 ή ένα PS4 λίγες μόνο φορές ισχυρότερα από τους προγόνους τους. Θα ήταν ο χειρότερος εφιάλτης για την Εpic. Ποιος θα αγόραζε την UE4 όταν θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του με παλιότερη έκδοση (π.χ. όπως γίνεται με την UE2.5 αντί της UE3 στο Wii) και με ήδη γνωστά εργαλεία λόγω εξοικείωσης; Που θα πουλούσε νέα development tools & οδηγίες τότε η Εpic;

            Άρα λιγότεροι πελάτες και χαμένα χρήματα για την εταιρεία του.Οπότε φυσικά δεν θα συμφωνεί με μια τέτοια προσέγγιση. ;)







            [b]Συνέντευξη του Ed Boon για το Mortal Kombat Vs. DC Universe
            http://www.trmk.org/games/mortal_kombat_vs...amers_day_2008/
            NDS themes

            Comment


            • Τώρα πώς να το παραθέσω το επόμενο νέο από το Gamelife...
              Mike Capps: Οπισθοδρομικό το Wii
              "Σύστημα - ιός" και άλλα υποτιμητικά σχόλια
              από τον πρόεδρο της Epic για το σύστημα της Nintendo.


              Προσωπικά θεωρώ πως είναι κάπως υπερβολικός.Χώρια που,όπως είναι και φυσικό,θέτει περισσότερο θέμα τεχνολογικό,παρά ουσίας aka gameplay.Ο Gabe Newell της Valve όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρει,imo.
              [/b]
              Καταντια για την Epic, λενε αυτα ακριβως που θελει η Microsoft να λενε...
              Do a barrel roll!

              Comment


              • <div class='quotetop'></div>
                Φανταστείτε ένα Χ720 ή ένα PS4 λίγες μόνο φορές ισχυρότερα από τους προγόνους τους. Θα ήταν ο χειρότερος εφιάλτης για την Εpic. Ποιος θα αγόραζε την UE4 όταν θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του με παλιότερη έκδοση (π.χ. όπως γίνεται με την UE2.5 αντί της UE3 στο Wii) και με ήδη γνωστά εργαλεία λόγω εξοικείωσης; Που θα πουλούσε νέα development tools & οδηγίες τότε η Εpic;[/b]
                Εκει νομιζω ωστοσο εγκειται και το ιος . Αν συμβουν τα παραπανω το προβλημα δεν θα ειναι μονο της Epic αλλα και οσων χρηματοδοτουν την ερευνα πανω σε νεες τεχνολογιες . Το προβλημα βεβαια δεν ειναι τοσο το Wii αλλα η πιθανοτητα οι αλλοι δυο να στραφουν προς την ιδια κατευθυνση προς χαρην των τεραστιων οικονομικων κερδων που φαινεται να εχει η συγκεκριμενη ταση . Δεν μπορω να πω οτι συμφωνω με τις παραπανω δηλωσεις , αλλωστε οπως αναφερθηκε η εταιρια εχει προφανεις λογους να λεει αυτα που λεει ωστοσο οπως και να το κανουμε υπαρχει ενα ζητημα οσον αφορα στο μελλον της βιομηχανιας ( κυριως απο τη σταση που θα κρατησουν στο μελλον οι αλλοι 2 καθως και η ελαχιστοποιηση του κοστους σε συνδιασμο με αυξηση των απολαβων αποτελει δελεαρ ) . Απο την αλλη βεβαια δεν μπορουμε να γνωριζουμε πριν δουμε...

                Αλλα ολα αυτα ψιλοξεφευγουν και ανοιγουν μεγαλη κουβεντα .

                Comment


                • ...η οποια κουβεντα ειναι καλο να γινει.

                  Δε μου αρεσει καθολου η ολη σταση της Epic τελευταια. Απο την μια δηλωνει οτι παραταει τα PCs, απο την αλλη το Wii ειναι Ιος (whatever the hell that means), γενικα υπαρχει μια αναμπουμπουλα οσον αφορα την Epic αυτον τον καιρο. Γνωμη μου: το Unreal Tournament 3 (δυστυχώς) πατωσε για τα PC ενω το Gears of War, το παιχνιδι - διαφημιση της Unreal Engine 3, ορισε την λεξη Surprise Hit για το 360. Βαζοντας στην εξισωση τον παραγοντα XBOX Live + DLC = Money, και αντιπαραβαλοντας τον με τον παραγοντα PC = Piracy + Low Profit, καταλαβαινουμε ολοι μας γιατι η Epic εν μια νυκτι δειχνει να σκιζεται για το console gaming.

                  Αυτο το οποιο με απασχολει ομως ειναι αλλο. Η Epic δηλωνει πως το Wii ειναι ενας ιος για την βιομηχανια, αυτο το οποιο ομως δεν δειχνει να καταλαβαινει ειναι το εξης: οτι αυτος ο ιος αφορα ΟΛΟ το console gaming και οχι μονο την λεξη Nintendo. Ναι, μπορει ολος αυτος ο casual κοσμος να ειναι εν δυναμη fanboyz n&#39; girls της Nintendo, ομως καποιοι απο αυτους θα ασχοληθουν γενικοτερα με το console gaming. Οποτε ειναι και εν δυναμη πελατες της Epic.

                  Επισης υπαρχει και κατι αλλο, το οποιο δεν εχουμε συζητησει ποτε.

                  Η θεση του WiiMote στην αγορα.

                  Think about it for a second: Οταν η Nintendo εβγαζε τον αναλογικο, οι ανταγωνιστες της τι καναν; Το αντιγραψαν και τελικα το ιοθετησαν και στις επομενες κονσολες τους. Damn, ολοι πλεον παιζουν με δυο αναλογικους μοχλους&#33;&#33;&#33; Τι πιστευετε οτι θα γινει και με το WiiMote; ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΑΓΜΑ&#33; Παω στοίχημα ολη την συλλογη μου απο παιχνιδια πως η επομενη κονσολα της Microsoft, εαν οχι ΚΑΙ το 360, θα ιοθετησουν μια λυση A la wiimote μαζι με τον κλασσικο χειρισμο. Η SONY προσπαθησε να το κανει απο τωρα με το Sixaxis και πλεον το Dual Flop 3. Ειναι εδω, συμβαινει.

                  Ετσι λοιπον, ενω το Wii μπορει να μην ειναι η υπερκονσολα των τριων Ηπειρων που βγαζει real time την γεννεση του κοσμου, αλλα το trend ειναι εκει και θα μεινει. Η επομενη κονσολα της Nintendo θα ειναι πιο δυνατη, και τοτε ποια θα ειναι η θεση της Epic; Να αποκαλει Ιο την προηγουμενη κονσολα της N; Να μην βγαζει παιχνιδια για την μεγαλυτερη δυναμη στο console gaming; Η ΕΑ και η Square μπορει να εχουν να δωσουν καποιες συμβουλες στην Epic.
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • Exω την εντυπωση πως το Saturn ειχε τον πρωτο αναλογικο μοχλο...
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

                    H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

                    Comment


                    • Oxi,με διαφορά 1 μήνα,πρώτη ήταν η Νιντεντο.
                      Originally posted by Raf
                      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                      Comment


                      • Συμφωνώ με το όσα ανέπτυξε ο Dj .Πάντως το ότι το wiimote concept είναι το μέλλον κι εκεί θα βασιστούν μελλοντικά τα χειριστήρια (όπως έγινε με τον αναλογικό που είπε ο DJ, ή το d-pad, τα L/R shoulder buttons,τα 4 face buttons,το ασύρματο χειριστήριο,την δόνηση κτλ.) έχει συζητηθεί τόσο παλιότερα όσο και μερικές σελίδες πίσω.

                        ΙΜΗΟ το πρόβλημα της Epic δεν είναι το interface, απλά η όλη προσέγγιση και φιλοσοφία του wii που ανέφερα πιο πάνω, η οποία είναι εντελώς αντίθετη με το πως λειτουργεί η high end αγορά και η ίδια η Epic.

                        κάτι που ξέχασα να αναφέρω σχετικά με τις ανωτέρω δηλώσεις για την μακροπρόθεσμη χρήση, είναι για το software και πόσο πουλάει στο wii.
                        Ας δούμε την αναλογία παιχνιδιών ανά κονσόλα (sw/hw tie ratio)...
                        post #29 εδώ (προσοχή και στην αναλογία 1st/3rd party software ltds):
                        http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....6454&#entry6454
                        post #13 εδώ:
                        http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....2439&#entry2439
                        και το άρθρο του next-gen.biz
                        Hidden Secrets of Software Tie Ratios
                        http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...=1&limitstart=1



                        ο κόσμος αγοράζει παιχνίδια λοιπόν σταθερά,οπότε δεν γινεται να μην παίζει με την κονσόλα...αλλιώς τι τα αγοράζει;
                        Οπότε καλές οι βαρύγδουπες δηλώσεις από την epic αλλά η ουσία είναι αλλού...




                        Spider-Man: Web Of Shadows
                        πληροφορίες για τον τίτλο[/b]
                        ανοιχτό κόσμο,μη γραμμική εξέλιξη της ιστορίας και νέους αντιπάλους για τον Spidey υπόσχεται ο νέος τίτλος

                        http://kotaku.com/382212/spider+man-web-of...e+seen-villains
                        NDS themes

                        Comment


                        • Εγώ από τη μεριά μου βλέπω μια δόση αλήθειας στα λεγόμενα της Epic, αλλά και κάποιες σωστές παρατηρήσεις, αμφότερα όμως χάνονται μέσα στην απόλυτη σε βαθμό γραφικότητας στάση της εταιρίας για το ζήτημα.

                          Αν και αναγνωρίζω μέρος των προβληματισμών της Epic, η εταιρία πρέπει να καταλάβει μερικά πράγματα.

                          Καταρχήν, πως το άνοιγμα αυτό της αγοράς και η...?εισβολή? των casual δεν είναι τίποτα παραπάνω από τη φυσική εξέλιξη των γεγονότων, η αγορά είναι αναγκασμένη έως ένα βαθμό να αλλάξει, ακριβώς όπως αναγκάστηκε να το κάνει και στα μέσα της περασμένης δεκαετίας, από το πέρασμα του hardcore μοντέλου, σε αυτό του mainstream, το να παίζει περισσότερος κόσμος δεν είναι αρρώστια, αλλά υγεία, έστω κι αν αυτός ο κόσμος έχει διαφορετικά γούστα από εμάς.

                          Τα casual games αναγκαστικά θα αυξηθούν στα επόμενα χρόνια, η πολιτική θα ακολουθηθεί τόσο από τη Microsoft όσο κι από τη Sony, η οποία το έχει πιάσει το θέμα πριν από την Nintendo άσχετα εάν δε της βγήκε στον ίδιο βαθμό, η αγορά θα συγχωνευτεί σε μεγάλο βαθμό με την πάροδο των χρόνων, ακριβώς όπως έγινε και στη προηγούμενη μεταβατική περίοδο. Το casual development συμφωνώ με την Epic, κατά πάσα πιθανότητα θα επηρεάσει έως ένα βαθμό το mainstream (hardcore my ass) development, γεγονός που έχει τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά του, τα δημογραφικά όμως που διψάνε για πιο σοβαρό gaming, θα παραμείνουν εκεί, είναι πολλά εκατομμύρια και παίρνουν 10 και 20 τίτλους για κάθε casual.

                          Τέλος ο όρος ?μπροστά? έχει ποικίλες οπτικές γωνίες, το Wii, δυστυχώς, δεν έχει την τεχνολογική δύναμη που όλοι θα θέλαμε, developers – gamers, προσφέρει μια διαφορετική εκδοχή του όρου ?μπροστά? μέσω του Wiimote, αλλού ανταποκρίνεται αλλού όχι, καλά θα κάνει όμως η Epic να του ρίξει μια ματιά, γιατί κατά 90% το επόμενο Unreal με Wiimote θα παίζεται, πήγαινε τώρα κύριε Capps να παίξεις Mario 64 με d-pad.
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Συμφωνω με τον Loggo. Οποιος θελει να παιζει hardcore παιχνιδια (και εμενα με ενοχλει απιστευτα ο ορος, αλλα δεν μου αρεσει ουτε το mainstream) θα συνεχιζει να τα παιζει. Οποιος θελει να παιζει αλλα παιχνιδια, θα το κανει.

                            Αυτο το οποιο δειχνει να ανησυχει την Epic (και εμενα σε εναν βαθμο) ειναι το γεγονος οτι τα δημογραφικα θα επιλεξουν περισσοτερο τις casual gaming λυσεις, κατι το οποιο παει να πει οτι οι τιτλοι της Epic θα εχουν χειροτερες πωλησεις απο οτι ειχαν τα προηγουμενα χρονια. Αυτο βεβαια ειναι ακομα απλα μια υποθεση...
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • Καταντια για την Epic, λενε αυτα ακριβως που θελει η Microsoft να λενε...
                              [/b]

                              Δεν είπε και κάποιο ψέμα, άσχετα από την σκοπιμότητα της δήλωσης, τεχνολογικά το wii για home console και γενικότερα είναι πάρα πολύ αδύναμη και πολύ πίσω (τεχνολογικά).
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • Oxi,με διαφορά 1 μήνα,πρώτη ήταν η Νιντεντο.[/b]
                                Cheat&#33;

                                Βασικα συμφωνω με αυτα που λετε απλα οπως εχω πει και σε αλλες φορες, δε ξερω κατα ποσο το Casual is here to stay.
                                Anyway κατι σχολια οπως:
                                "Σαν επενδυτής τους αγαπάς, σαν δημιουργός τεχνολογικού συστήματος όμως, δεν ?τρέχουν? την Unreal Engine 3 και δεν μπορούν να το κάνουν"[/b]
                                ειναι οντως αστεια. Πιο πολυ προς γκρινια φερνουν δηλαδη.

                                Edit @ ΒΒ. Γι&#39;αυτο το Ps2 αρνειται να πεθανει;
                                https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

                                H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

                                Comment

                                Working...
                                X