Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ελεος ρε παιδια, τοσο spam χωρις λογο.. Μη χαλαμε και το θεμα των νεων, τοσα θεματα υπαρχουν να "ξεκατινιαστειτε", αφου σας καιει τοσο πολυ η αεναη μαχη για την ανακηρυξη της καλυτερης κονσολας και την εξαφανιστη του ανταγωνισμου απο το χαρτη.
Ελεος ρε παιδια, τοσο spam χωρις λογο.. Μη χαλαμε και το θεμα των νεων, τοσα θεματα υπαρχουν να "ξεκατινιαστειτε", αφου σας καιει τοσο πολυ η αεναη μαχη για την ανακηρυξη της καλυτερης κονσολας και την εξαφανιστη του ανταγωνισμου απο το χαρτη.
[/b]
'Ελα τώρα με ξενερώνεις, πλάκα κάνουμε μωρή παιχτούρα πλάκα κάνουμε!!!!!
Έτσι και αλλιώς το Wii θα βγεί πρώτο!!!!!
Δεν θα συνεχίσω την συζήτηση που συμβαίνει αλλά απλά μία διευκρίνιση σε όλους τους ψευτοhardcore παίκτες που παινεύονται ορισμένες φορές λες και προσέφεραν στον πλανήτη:αν το MGS 4,το Bioshock,τα Final Fantasy και διάφορα άλλα μαζικής αποδοχής παιχνίδια θεωρούνται hardcore τι να πουν π.χ. τα χαζοcasualοπαίχνιδα τύπου Contra 4,Ikaruga κτλ. που απαιτούν υπομονή,επιμονή και απόλυτη συγκέντρωση για να παραδοθούν στις ικανότητες του παίκτη?Γιατί hardcore με την σωστή σημασία της λέξης στον τομέα του gaming αυτό αναδεικνύει/αποδεικνύει και όχι το βάθος του σεναρίου ή την χρονική διάρκεια που χρειάζεται για την ολοκλήρωσή του ένας τίτλος.
Ο Kojima εξέφρασε τις ανησυχίες του και για το ρεύμα του casual gaming που γίνεται όλο και πιο δυνατό. Ειδικά στην Ιαπωνία, όπου το casual gaming έχει αναχθεί σε mainstream, η ανάπτυξη hardcore παιχνιδιών ακολουθεί φθίνουσα πορεία. ?[Με το MGS4] θέλω να θυμίσω στους gamers τη χαρά ενός απαιτητικού παιχνιδιού. Γνωρίζω ότι πηγαίνουμε ενάντια στις τάσεις της εποχής, αλλά εδώ και τέσσερα χρόνια εργαζόμαστε σε ένα παιχνίδι που ελπίζουμε πως θα αναζωπυρώσει το hardcore gaming?, δήλωσε.[/b]
Επειδή έχει καταντήσει λίγο γελοία η κατάσταση με τις υπερβολές και τις αντιπαραθέσεις τον τελευταίο καιρό εδώ μέσα για το ποια κονσόλα την έχει μεγαλύτερη (χώρια το ανούσιο εκτός θέματος spam...)
Ο Kojima εξέφρασε τις ανησυχίες του και για το ρεύμα του portable gaming που γίνεται όλο και πιο δυνατό. Ειδικά στην Ιαπωνία, όπου το portable gaming έχει αναχθεί σε mainstream, η ανάπτυξη home console παιχνιδιών ακολουθεί φθίνουσα πορεία. ?[Με το MGS4] θέλω να θυμίσω στους gamers τη χαρά ενός home console παιχνιδιού. Γνωρίζω ότι πηγαίνουμε ενάντια στις τάσεις της εποχής, αλλά εδώ και τέσσερα χρόνια εργαζόμαστε σε ένα παιχνίδι που ελπίζουμε πως θα αναζωπυρώσει το home console gaming?, δήλωσε.[/b]
Πλάκα κάνω άντε, απάντησα κι εγώ με δόση χαζομάρας (και spam) .
Δεν θα συνεχίσω την συζήτηση που συμβαίνει αλλά απλά μία διευκρίνιση σε όλους τους ψευτοhardcore παίκτες που παινεύονται ορισμένες φορές λες και προσέφεραν στον πλανήτη:αν το MGS 4,το Bioshock,τα Final Fantasy και διάφορα άλλα μαζικής αποδοχής παιχνίδια θεωρούνται hardcore τι να πουν π.χ. τα χαζοcasualοπαίχνιδα τύπου Contra 4,Ikaruga κτλ. που απαιτούν υπομονή,επιμονή και απόλυτη συγκέντρωση για να παραδοθούν στις ικανότητες του παίκτη?Γιατί hardcore με την σωστή σημασία της λέξης στον τομέα του gaming αυτό αναδεικνύει/αποδεικνύει και όχι το βάθος του σεναρίου ή την χρονική διάρκεια που χρειάζεται για την ολοκλήρωσή του ένας τίτλος. [/b]
O Κοjima άλλο εννοεί αν δε κατάλαβες. Καν δεν ανέφερε games και δεν κατάλαβα προς τι η αναφορά αυτών που λες. Επίσης δεν είναι απαραίτητο στον καθένα οι έννοιες hardcore και casual να έχουν την ίδια ακριβώς σημασία που έχουν για κάποιον άλλο. Επίσης είναι οξύμορο από τη μια να λέτε πως το MGS4 θα τα σπάσει όλα και από την άλλη να ειρωνεύεστε τελείως τις δηλώσεις του Kojima ενός ανθρώπου που θα προσφέρει τέτοιας ποιότητας videogame. Ο Κοjima για κάποιους όταν λέει κάποια πράματα είναι μάγκας ενώ όταν λέει κάποια άλλα είναι ηλίθιος και άσχετος.
π.χ. τα χαζοcasualοπαίχνιδα τύπου Contra 4,Ikaruga κτλ. που απαιτούν υπομονή,επιμονή και απόλυτη συγκέντρωση για να παραδοθούν στις ικανότητες του παίκτη?[/b]
Eσένα αρχηγέ όποτε σε πετύχω από κοντά θα σε κερνάω μπύρες χωρίς σταματημό.
Ναι βρε Big Bossako καταλαβαίνω τι εννοείς και δεν έχω κόμπλεξ ή κάποιο πρόβλημα με τον Kojimaκο.Ναι μεν δεν είμαι ιδιαίτερος υποστηρικτής του MGS Universe.Ναι γουστάρω περισσότερο τον Raiden MGS 2 FTW από τον Solid Snake(όχι δεν έγινα gay ) αλλά όταν δηλώνει:
[Με το MGS4] θέλω να θυμίσω στους gamers τη χαρά ενός απαιτητικού παιχνιδιού. Γνωρίζω ότι πηγαίνουμε ενάντια στις τάσεις της εποχής, αλλά εδώ και τέσσερα χρόνια εργαζόμαστε σε ένα παιχνίδι που ελπίζουμε πως θα αναζωπυρώσει το hardcore gaming?, τι να πω εγώ για μερικά απελπιστικά προκλητικά παιχνίδια σαν τα 2 παραπάνω που ανέφερα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι περί casual και hardcore σημασίες ερμηνεύονται και λαμβάνονται διαφορετικά από κάθε ανθρώπινο νου ενώ σε αυτό το σημείο δεν διαφέρουμε εμείς οι 2 πολύ(κάτι Okami,Shenmue,ICO,Ninja Gaiden μας σταυρώνουν ψυχολογικά αλλά όταν υπάρχουν ποικίλες προσεγγίσεις αυτών των εννοιών δεν μπορεί ο καθένας να ορίζει και για τους άλλους πέρα από τον εαυτό του τι πραγματικά θα τους φέρει ικανοποίηση.
Κατά τα άλλα από την δική του πλευρά(του Hideo) συγχαίρω και του βγάζω το καπέλο για την σοβαρότητα και υπευθυνότητα που δείχνει αλλά και αποδεικνύει μέσα από τα trailers in game και μη στο γνωστό franshise(μην ξεχνάμε και τα Boktai lol).Ρομαντικός,φιλόδοξος,εκκεντρικός,συναισθηματι κός,αυθεντικός,βαθυστόχαστος κτλ δεν έχουν σημασία, η ουσία είναι ότι τέτοιοι δημιουργοί με πάθος είναι λίγοι σήμερα και αυτό λέει πολλά.
Γνωρίζω ότι πηγαίνουμε ενάντια στις τάσεις της εποχής, αλλά εδώ και τέσσερα χρόνια εργαζόμαστε σε ένα παιχνίδι που ελπίζουμε πως θα αναζωπυρώσει το hardcore gaming[/b]
Για κοίτα ρε πως αλλάζουν οι καιροί.
Hardcore λέει το κοινό του PlayStation και hardcore τίτλος το Metal Gear Solid.
Έτσι και ξεστόμιζε κανείς την ίδια πρόταση 10 χρόνια πριν, θα έπεφτε πολύ λαχανικό, δείγμα των πολλών και σημαντικών μεταβολών που έχει υποστεί η βιομηχανία τα τελευταία χρόνια και φυσικά, αναπόφευκτα θα υποστεί και μέσα στα επόμενα.
Εκτός αν ο Kojima έχει βάλει ιερό στόχο ο κόσμος να ξαναγυρίσει σε τίτλους τύπου Contra, Demon?s Crest, Metal Slug και Solomon?s Key, να αναστήσει τα shumps, τα fighting και το arcade gaming, δε βλέπω πόση λογική έχουν τα λεγόμενά του. Τι θα πει αναζωπύρωση του hardcore (mainstream δηλαδή, αλλά είναι πολύ ωραίο να παίζει κανείς με τις λέξεις) gaming; Χάθηκε ποτέ το ενδιαφέρον του κοινού για το gaming της φιλοσοφίας του Metal Gear Solid (mainstream) και δε το πήραμε χαμπάρι;
Εγώ βλέπω ένα GTA IV μέσα σε μόλις δυο εβδομάδες να κοντεύει τα 8 εκατομμύρια πωλήσεις, βλέπω ένα μέτριο action game όπως το Assassins?s Creed να ξεπερνά για πλάκα τα 6 εκατομμύρια, βλέπω το Halo 3 να κοντεύει τα 8 μύρια, το Gears of War να ξεπερνά τα 5, το Call of Duty 4 να ξεπερνάει τα 9, το Galaxy τα 6.5, κοκ. Εάν λοιπόν οι παραπάνω τίτλοι δεν αποτελούν μέρος της casual βιβλιοθήκης, τότε ο Kojima κάτι έχει μπερδέψει στο κατά τ? άλλα πανέξυπνο μυαλό του, οι πωλήσεις δε και η εμπορική επιτυχία όλων αυτών των τίτλων παίρνουν ακόμα μεγαλύτερη σημασία, εάν αναλογιστεί κανείς τον τεράστιο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα σε ποιοτικούς τίτλους, που τελικά άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο, όλοι πουλάνε!
Για πιο χαμένο ενδιαφέρον από πλευράς κόσμου, μιλάμε λοιπόν;
Η είσοδος του casual gaming στον χώρο είναι δεδομένη και καλώς ή κακώς θα παραμείνει, γιατί όπως και να το κάνουμε οι non gamers, οι εν δυνάμει casual όταν έρχονται σε επαφή με video games δηλαδή, θα είναι πάντα χιλιάδες φορές περισσότεροι από τους mainstream και τους hardcore μαζί. Οι ανησυχίες του Kojima αφού δηλώνει τόσο μεγάλος υπερασπιστής του hardcore (mainstream) gaming, θα έπρεπε να είναι αλλού, όχι στο κοινό το οποίο δηλώνει συνεχώς παρόν και κάνει για πλάκα πωλήσεις της τάξης των 8 μυρίων στο GTA, αλλά στους ίδιους τους developers.
Το κοινό δε χάνει το ενδιαφέρον του, ο τύπος που έπαιζε πριν GTA, Call of Duty και Metal Gear Solid, δε πρόκειται να το γυρίσει εύκολα σε Wii Sports και Wii Fit, το παρατηρεί κανείς άλλωστε και μέσα από αυτό εδώ το forum, το θέμα είναι εάν οι developers θα πράξουν όπως έκαναν στη δεκαετία του 90, θα μυριστούν δηλαδή το χρήμα και αψηφώντας έτσι το υπάρχων κοινό, θα αναπτύσσουν τίτλους στα μέτρα του νέου, κάτι που δε πιστεύω πως θα γίνει, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που το είδαμε να γίνεται στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Σε λάθος κατεύθυνση κοιτάει λοιπόν ο Kojima, δεν είναι το κοινό που πρέπει να φοβάται, αλλά η ίδια η κοινότητα των developers. Το πιο σωστό που είπε ο Hideo, ήταν η παραδοχή της ανωτερότητας της δυτικής σχολής έναντι της Ιαπωνικής σήμερα.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment