1)Adult content δεν εννοεί τσόντα και βια, αλλά πιο ώριμο στην ουσία.
Τα videogames ξεχωρίζουν για το interactivity και το Heavy Rain είναι μια interactive εμπειρία, δεν έχει σημασία αν πιστεύει κάποιος ότι ο τρόπος που αλληλεπιδράς με τον κόσμο του παιχνιδιού δεν είναι αγνό gameplay, gameplay άλλωστε είναι απλά μια λέξη που έχει επινοηθεί από την βιομηχανία, από εκεί και πέρα το τι είναι αυτό που λέμε gameplay χωράει μεγάλη κουβέντα.
2) Δεν χρειάζεται να υπάρχει mastering of skills, τα video games είναι μια interactive εμπειρία μέσω ενός ψηφιακού κόσμου, η επιλογή που κάνεις σε μια ερώτηση σε ένα dating sim είναι όσο gameplay είναι το jump στο super mario, άσχετα με το τι προτιμάς εσύ και εγώ.
3)
Υπάρχει κάποιος κανόνας ή gaming νομός που να το λέει αυτό ; Μπορεί κάλλιστα ένας δημιουργός να θέλει να πει μια ιστορία με έναν inetractive τρόπο.
4) Το αρνητικό που έχει δανειστεί η βιομηχανία από το hollywood δεν είναι το ότι υπάρχει σενάριο-σκηνοθεσία-voice acting, αλλά το ότι έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία με τα ατελείωτα sequel και την φορμουλαϊκή λογική στην δημιουργία των games.
Τεσπα, εγώ δεν θέλω να πω ότι ο Cage είναι σωστός και οι άλλοι λάθος, απλά ότι gaming εμπειρία μπορεί να είναι πολλά και διαφορετικά πράγματα.
Τα videogames ξεχωρίζουν για το interactivity και το Heavy Rain είναι μια interactive εμπειρία, δεν έχει σημασία αν πιστεύει κάποιος ότι ο τρόπος που αλληλεπιδράς με τον κόσμο του παιχνιδιού δεν είναι αγνό gameplay, gameplay άλλωστε είναι απλά μια λέξη που έχει επινοηθεί από την βιομηχανία, από εκεί και πέρα το τι είναι αυτό που λέμε gameplay χωράει μεγάλη κουβέντα.
2) Δεν χρειάζεται να υπάρχει mastering of skills, τα video games είναι μια interactive εμπειρία μέσω ενός ψηφιακού κόσμου, η επιλογή που κάνεις σε μια ερώτηση σε ένα dating sim είναι όσο gameplay είναι το jump στο super mario, άσχετα με το τι προτιμάς εσύ και εγώ.
3)
Το σενάριο λειτουργεί σαν συνοδευτικό και όχι σαν το βασικό πιάτο. Πρώτα μπαίνει το gameplay και μετά στήνεται το σενάριο πάνω σε αυτό και όχι το αντίθετο. Είπα αν υπάρχει σενάριο κάλως να έρθει το deeper menaing αλλά όχι και να γίνει αυτοσκοπός.
4) Το αρνητικό που έχει δανειστεί η βιομηχανία από το hollywood δεν είναι το ότι υπάρχει σενάριο-σκηνοθεσία-voice acting, αλλά το ότι έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία με τα ατελείωτα sequel και την φορμουλαϊκή λογική στην δημιουργία των games.
Τεσπα, εγώ δεν θέλω να πω ότι ο Cage είναι σωστός και οι άλλοι λάθος, απλά ότι gaming εμπειρία μπορεί να είναι πολλά και διαφορετικά πράγματα.
Comment