Κοιτα το καλιμπραρισμα για μενα εστω και με ειδικο δισκακι και ψαξιμο στα φορουμς ( αντι για colorimeter οπως πρεπει να γινεται ) αξιζει, μπορει να εφτασα σε σημειο να μπω και μεσα στο service menu για να φτιαξω το white balance οπως επρεπε να ειναι αλλα το τελικο αποτελεσμα με αποζημιωσε, και ειχα καθε λογο να κατσω να ψαχτω αφου ειχα δωσει τοτε τον αυγουστο του 2009 800 ευρω και ηθελα να ειμαι ευχαριστημενος με αυτο που βλεπω και να εχω την σιγουρια πως βλεπω αυτο που ηθελε ο δημιουργος να δω στην ταδε ταινια/παιχνιδι και οχι κατι που χανει αρκετα σε πιστοτητα.
Το αλλο για το wii που λες απλα αποκλειεται να ισχυει, μια crt SDTV με rgb καλωδιο ειναι πολυ καλυτερη απο μια HDTV που εχει φυσικη αναλυση στα 1920*1080 οσο καλο scaling και να κανει σε SD περιεχομενο, ok αμα εχεις HD ready τοτε δεν λειπει τοση πληροφορια, ( προφανως αλλο πραμα να σκαλαρεις 640*480 σημα στα 1366*768 και αλλο στα 1920*1080 ) αλλα και παλι στην crt δεν υπαρχει καθολου scaling, το must ειναι σε EDTV ή/και CRT monitor επειδη αυτες συνηθως εχουν πολυ καλυτερη ευκρινεια απτις απλες tv και δεχονται progressive σημα, το τραβηγμα στην εικονα ειναι λογικοτατο να υπαρχει αμα το παιχνιδι δεν υποστηριζει wide, εγω παντα προτιμω να βαζω την bravia σε 4:3 οταν παιζω τετοια παιχνιδια και να βλεπω μπαρες αριστερα και δεξια παρα να μου φαινεται ο travis απτο fahrenheit κοντοχοντρος.
Για το άλλο θέμα, η πλάκα είναι πως έχω ήδη μπάρες δεξιά και αριστερά αλλά και πάλι μου φαίνεται πως η εικόνα είναι τραβηγμένη.
Τελος παραδεξου πως τα γραφικα του mercenaries θυμιζουν RE4 αν οχι 5
Comment