[/b]
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
της Future εννοείτε, αλλά δίκιο έχετε έτσι κι αλλιώς
οι πρώτες εικόνες της Wii έκδοσης του Sonic Unleashed (ΝΡ scans)
Comment
-
Σου προσφέρω το δικαίωμα αγοράς του Οπούνα.
Comment
-
Comment
-
Ρε παιδιά τελικά το sadness θα κυκλοφορήσει; Έχασα τον μπούσουλα με εκείνο το σκηνικό που είχε γίνει πριν ένα διάστημα.[/b]
Ρε δεν πα να να να να(που λεει και το άσμα)-πιο υποκειμενική.
Πέρα από πλάκες.Είναι τίτλος που μου είχε κάνει κλικ σαν concept(gothic,horror,ασπρόμαυρο)αλλά πρέπει κάποτε και η Nibris πέρα από όποια μυστικοπάθεια και teasers να δώσει και χειροπιαστά δείγματα-aka gameplay.Concept art είχαμε να φάνε και οι όρνιθες για τον τίτλο.Screenshots και gameplay στο λαό.
Nibris will be attending Games Convention expo in Lepizig this year.[/b]
Comment
-
Βασικά είμαι εξαιρετικά απαισιόδοξος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και ακόμα περισσότερο για την εταιρεία! Ευχομαι να βγεί κάποτε και να βγεί καλό αλλά ειλικρινά δεν το βλέπω! Τόσος καιρός έχει περάσει και ακόμα τπτ! το μόνο που έχουμε δει είναι τρείς εικόνες, τι διάολο δλδ? <_<
Επίσης τόσος καιρός έχει περάσει και ακόμα δεν ξέρουμε publisher, είχαν ακουστεί μια περίοδο Atlus & Majesco αλλά τελικά τπτ. Τώρα ακούγεται η Zoo Digital
http://gonintendo.com/?p=48299
Ελπίζω σε αυτήν την Ε3 να μας λυθουν οι απορίες!I attack sharks
when i smell them bleed
I dont go swimming
water just wants to be around me.
Comment
-
Megaman 9 exclusive to WiiWare!
Nostalgia and more...
http://www.gamesradar.com/wii/mega-man-9-w...626165055938021
And by experiment, we mean "die a thousand deaths," as Mega Man 9 is easily on par or above the hardest games in the series. Hell, we played for two hours and only made it to three bosses, and even then only beat two. Not too surprising considering we don't yet know which boss is weak against the other, but damn, these guys are hard."
"A lot of music is right out of Mega Man 2. The select screen (which contains more than the game, but we can't talk about that just yet) and power-up screen contain the exact same tunes played in MM2, and we also spotted some enemies taken right out of the archives. The charging Mega Buster introduced in MM4 is missing (at least initially) but Rush is available from the start - as Rush Coil, naturally. Sliding was also MIA, though we did see small tunnels suspiciously similar to those accessed by the slide move."
"There's more going on than the regular game, as the menu we mentioned earlier does hold other options. We're currently unable to talk about them, so expect Capcom to reveal a bit more during E3 less than two weeks from now. Let's just say there'll be plenty for hardcore fans to obsess over when it hits WiiWare this fall[/b]
http://www.cubed3.com/news/10366
Eπίσης, according to Μatt, συν κάποιες πηγές στο neogaf< η Retro θα είναι επίσης στην e3, καθώς επίσης και η NST και φυσικά η Factor 5..
Να και μια ανοιχτή επιστολή του Matt για την ε3...Είμαι αισιόδοξος!!
http://wii.ign.com/articles/885/885790p1.html
Τέλος, όσοι οπαδοί του Star Wars και κάτοχοι wii< διαβάστε με προσοχή το πάνω hands ον, γιατί λέει πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στον χειρισμό..
As maybe the most important aspect of our hands-on time with the game, we're happy to report that the motion control in The Force Unleashed is extremely tight and reliable, and actually some of the best we've seen for any Wii action game. Swipes from left to right, right to left, vertical upper-cuts and slams, and even stab motions worked extremely well – nearly 100% of the time – and even dual-handed motion such as the huge force maelstrom or complicated push + lighting variations worked almost flawlessly. Force Unleashed was fun last time around, but it was a total waggle-fest. This time, we were able to actually decide exactly how to dispose of enemies, and it was extremely rewarding. It was easy to throw characters into one another, lift a baddy up into the air and then saber throw, the lock-on camera worked great for bosses, and even the "tilt to the side" block with the Wii-mote worked every time we wanted it to. Force Unleashed had potential before, but it's a blast to play now[/b]Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.
Let's just all say the magic words and go back to reality.
THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!
Comment
-
-
Nintendo patents new Wii controller
Αρχικα σκεφτηκα φορητο GC, μετα προσεξα οτι ειναι controller. Απ'το κενο στη μεση κανει μπαμ για attachment του remote. Δε ξερω κατα ποσο θα βολευει αυτο. Anyway ελπιζω να μπορουμε να παιξουμε GC με αυτο γιατι wavebird δε βρισκω πουθενα.
Comment
-
Captain★Rainbow
Scan:
http://img172.imageshack.us/my.php?image=1...92917721pi7.jpg
Tίτλος της skip για οικιακή κονσόλα μετά από 3 χρόνια!
Μακάρι να το δούνε όλες οι αγορές, και να μη γίνει άλλο ένα GiFTPiA.Σου προσφέρω το δικαίωμα αγοράς του Οπούνα.
Comment
-
ANIMAL CROSSING:CITY FOLK
και Pikmin 3 στην ε3!!
http://www.neogaf.com/forum/showthre...=324158&page=7Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.
Let's just all say the magic words and go back to reality.
THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!
Comment
-
Τελικα οπου υπαρχει καπνος... λιγο πολυ το Pikmin 3 ακουγοταν απο καιρο. Προσωπικα δεν ενθουσιαζομαι επειδη δε μου αρεσε το πρωτο, τουλαχιστον στο Wii ταιριαζει περισσοτερο, λογικα με το pointer θα ειναι πολυ πιο ευκολη η διαχειριση των pikmins.
Comment
Comment