Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα και ειδήσεις για PS3, PS4, PS5, PS Vita

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι αφού καθάρισε όλο το δωδεκάθεο συν τους Τιτάνες και έφερε την καταστροφή στην Ελλαδα( αν θυμάστε πόσες πόλεις καταστράφηκαν όταν σκότωνε τους θεούς) αποφάσισε να ωριμάσει.( τωρα οι κακόμοιροι οι Σκανδιναβοί δεν ξερω αν γνωρίζουν τι τους περιμένει )


    Επίσης πολυ ευχάριστο που τρέχει μια χαρα σε base PS4 κ για μας που δεν θα δώσουμε για Pro( και εχουμε 1080p TVs οχι 4Κ)
    God of War returns with a fresh vision for the series, powered by brand new technology from one of the best developers …
    Last edited by Sinclair; 15-04-2018, 11:53 AM.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Originally posted by Phantom Duck View Post
      Τι έγινε ρε παιδιά εδώ πέρα; Τι μπόμπα είναι αυτή που έπεσε τις τελευταίες ημέρες;


      Από το Last Of Us νομίζω είχαμε να δούμε τέτοιο μπαράζ βαθμολογιών. Θα ασχοληθεί κανείς;
      ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠ !

      Ίσως ασχοληθώ κι εγώ, μιας και καλώς εχόντων των πραγμάτων θα το τσιμπήσω τσάμπα από τη δουλειά (ελαφρώς stealth bragging εδώ - με προσέλαβαν στα Sony Worldwide Studios Europe).

      Γενικά δεν είμαι τεράστιος fan της σειράς, αλλά κάτι το ότι έχω παίξει τα περισσότερα επεισόδια, κάτι τα γραφικά, κάτι το ότι όλος ο κόσμος θα μιλάει για αυτό, δε θα μου κάτσει άσχημα να συμμετέχω.

      Comment


      • Τι δουλειά θα κάνεις εκεί;
        Carpe diem

        Comment


        • Evans, δώσε ίνφο στον λαό και μπράγκαρε ελεύθερα, γουστάρουμε.
          (Σε 2 χρόνια σου 'ρχομαι )

          Comment


          • Evans καλως ηρθες πισω .

            Πολλα συγχαρητηρια και απο μενα για τη νεα θεση και ναι, δωσε πληροφοριες οποτε εχεις χρονο :p!!

            Comment


            • Ελπιζω να χεις back up plan γιατι οπου ν α ναι κλεινει η Sony.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • Ευχαριστώ παιδιά.

                Ο ρόλος μου λέγεται 'user researcher' κι αποτελεί έναν κλάδο στον τομέα της πληροφορικής που βρίσκεται σε ιδιαίτερη ανάπτυξη. Ίσως να έχετε ακούσει τον ευρύτερο όρο 'user experience' που σχετίζεται άμεσα με αυτό που κάνω. Ουσιαστικά ο ρόλος μας στη βιομηχανία γενικότερα είναι να μελετάμε το τι κάνει ο χρήστης, ώστε να προσδιορίζουμε τις ανάγκες του χρήστη ως προς την ανάπτυξη λογισμικού. Κατ' επέκταση ασχολούμαστε με την ευχρηστία προϊόντων πληροφορικής, παρακολουθώντας πώς οι χρήστες χρησιμοποιούν υπάρχουσες ή υπό ανάπτυξη τεχνολογίες και με βάση τα ευρύματα της έρευνάς μας προτείνουμε λύσεις, τροποποιήσεις και επόμενα βήματα.

                Η όλη αυτή διαδικασία πλέον αποτελεί ένα βασικό κομμάτι του κύκλου ανάπτυξης υπολογιστικών συστημάτων και δεδομένου ότι τα παιχνίδια αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα είδη λογισμικών, ο κλάδος μου έχει αρχίσει να εφαρμόζεται και σε αυτήν τη βιομηχανία.

                Συγκεκριμένα αυτό που κάνω εγώ σχετίζεται με το να τεστάρουμε παιχνίδια σε όλα τα στάδια ανάπτυξής τους, από conceptual επίπεδο μέχρι και master copies. Με το να τεστάρουμε εννοώ να προσλαμβάνουμε παίχτες για μερικές μέρες και να τους δίνουμε να παίζουν τα builds, να παρακολουθούμε το πώς αλληλεπιδρούν με τον κόσμο του παιχνιδιού, πώς χρησιμοποιούν τους μηχανισμούς που τεστάρουμε στον εκάστοτε κυκλο, ποιο είναι το balance της δυσκολίας, πώς εξερευνούν το περιβάλλον του παιχνιδιού κτλ. Σε γενικές γραμμές δηλαδή ελέγχουμε όλα τα στοιχεία που απαρτίζουν έναν τίτλο, αναλόγως του τι ζητάει να μάθει η ομάδα ανάπτυξης σε κάθε κύκλο testing. Προφανώς οι μελέτες που προετοιμάζουμε σχετίζονται πάντα με το τι πρέπει να τεστάρουμε στο εκάστοτε build.

                TL;DR, στόχος μας είναι να σιγουρευτούμε ότι όλα τα στοιχεία ενός παιχνιδιού (περιήγηση, ισορροπία, μενού, tutorials, δυσκολία, ευχρηστία, κτλ) είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε ο παίχτης να έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

                Το πιο ενδιαφέρον για μένα είναι το να βλέπω πώς κινείται η βιομηχανία, ειδικότερα από τη μεριά του PlayStation.

                Comment


                • Originally posted by Evans View Post
                  Ευχαριστώ παιδιά.

                  Ο ρόλος μου λέγεται 'user researcher' κι αποτελεί έναν κλάδο στον τομέα της πληροφορικής που βρίσκεται σε ιδιαίτερη ανάπτυξη. Ίσως να έχετε ακούσει τον ευρύτερο όρο 'user experience' που σχετίζεται άμεσα με αυτό που κάνω. Ουσιαστικά ο ρόλος μας στη βιομηχανία γενικότερα είναι να μελετάμε το τι κάνει ο χρήστης, ώστε να προσδιορίζουμε τις ανάγκες του χρήστη ως προς την ανάπτυξη λογισμικού. Κατ' επέκταση ασχολούμαστε με την ευχρηστία προϊόντων πληροφορικής, παρακολουθώντας πώς οι χρήστες χρησιμοποιούν υπάρχουσες ή υπό ανάπτυξη τεχνολογίες και με βάση τα ευρύματα της έρευνάς μας προτείνουμε λύσεις, τροποποιήσεις και επόμενα βήματα.

                  Η όλη αυτή διαδικασία πλέον αποτελεί ένα βασικό κομμάτι του κύκλου ανάπτυξης υπολογιστικών συστημάτων και δεδομένου ότι τα παιχνίδια αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα είδη λογισμικών, ο κλάδος μου έχει αρχίσει να εφαρμόζεται και σε αυτήν τη βιομηχανία.

                  Συγκεκριμένα αυτό που κάνω εγώ σχετίζεται με το να τεστάρουμε παιχνίδια σε όλα τα στάδια ανάπτυξής τους, από conceptual επίπεδο μέχρι και master copies. Με το να τεστάρουμε εννοώ να προσλαμβάνουμε παίχτες για μερικές μέρες και να τους δίνουμε να παίζουν τα builds, να παρακολουθούμε το πώς αλληλεπιδρούν με τον κόσμο του παιχνιδιού, πώς χρησιμοποιούν τους μηχανισμούς που τεστάρουμε στον εκάστοτε κυκλο, ποιο είναι το balance της δυσκολίας, πώς εξερευνούν το περιβάλλον του παιχνιδιού κτλ. Σε γενικές γραμμές δηλαδή ελέγχουμε όλα τα στοιχεία που απαρτίζουν έναν τίτλο, αναλόγως του τι ζητάει να μάθει η ομάδα ανάπτυξης σε κάθε κύκλο testing. Προφανώς οι μελέτες που προετοιμάζουμε σχετίζονται πάντα με το τι πρέπει να τεστάρουμε στο εκάστοτε build.

                  TL;DR, στόχος μας είναι να σιγουρευτούμε ότι όλα τα στοιχεία ενός παιχνιδιού (περιήγηση, ισορροπία, μενού, tutorials, δυσκολία, ευχρηστία, κτλ) είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε ο παίχτης να έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

                  Το πιο ενδιαφέρον για μένα είναι το να βλέπω πώς κινείται η βιομηχανία, ειδικότερα από τη μεριά του PlayStation.
                  Κοντολογίς, είναι σαν να μελετάς τι σκέφτονται οι καταναλωτές. Ως επιχειρηματίας, σκέψου τι σκέφτονται οι καταναλωτές και φέρε αυτό που θέλουν. Αυτή η τακτική είναι γνωστή στον επιχειρηματικό κόσμο. Εγώ τα έμαθα αυτά από την πρόσφατη δουλειά μου.
                  sigpic

                  Comment


                  • Όχι ακριβώς, βλέπουμε τι κάνει ο παίχτης κι εξάγουμε συμπεράσματα βασισμένα 100% σε παρατηρήσεις. Αυτά τα συμπεράσματα τα παίρνει στη συνέχεια η ομάδα ανάπτυξης, κάνει αλλαγές στο build και ο κύκλος συνεχίζεται μέχρι την κυκλοφορία ενός τίτλου.

                    Comment


                    • Αν θέλετε κανένα highly skilled gamer σχεδον σε ολα τα genres ο οποιος θα σπάσει οτι game του πετάξεις για testing hit me up.

                      j/k grats για τη δουλειά.

                      Comment


                      • Μακάρι να μπορούσα, όλοι μου οι φίλοι αυτό μου λένε. :Ρ

                        Όταν με το καλό παίξετε ένα παιχνίδι στο οποίο θα δουλέψω, θα σας πω να τσεκάρετε το όνομά μου στα credits. XD

                        Comment


                        • Originally posted by Evans View Post
                          Μακάρι να μπορούσα, όλοι μου οι φίλοι αυτό μου λένε. :Ρ

                          Όταν με το καλό παίξετε ένα παιχνίδι στο οποίο θα δουλέψω, θα σας πω να τσεκάρετε το όνομά μου στα credits. XD
                          Για να δω τα credits θα πρεπει να το τερματισω πρωτα

                          (forever noob)
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • Originally posted by Evans View Post
                            Όχι ακριβώς, βλέπουμε τι κάνει ο παίχτης κι εξάγουμε συμπεράσματα βασισμένα 100% σε παρατηρήσεις. Αυτά τα συμπεράσματα τα παίρνει στη συνέχεια η ομάδα ανάπτυξης, κάνει αλλαγές στο build και ο κύκλος συνεχίζεται μέχρι την κυκλοφορία ενός τίτλου.
                            Μάλιστα. Δεν περίμενα να είναι τόσο βαθιά αυτή η διαδικασία.

                            Εγώ απλώς ξέρω πως να τεστάρω και να βρίσκω bugs στα J-RPGs. Κάποια στιγμή θα μάθω να βρίσκω τα bugs από ένα fighting game που μου πρότειναν να δοκιμάσω και να παίξω. Προς το παρόν, αυτό το οποίο δοκιμάζω είναι στην Alpha έκδοση και βγάλανε μόλις έναν χαρακτήρα που έφτασα να κάνω ένα combo στο 100% ΗP. Αυτό το παιχνίδι λέγεται Cerebrawl και έχει ίδιο μηχανισμό σαν του Skullgirls, του οποίου παίζω εδώ και λίγες μέρες. lol
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Phantom Duck View Post

                              Από το Last Of Us νομίζω είχαμε να δούμε τέτοιο μπαράζ βαθμολογιών. Θα ασχοληθεί κανείς;
                              Grand Theft Auto 5, Zelda BOTW, Super Mario Odyssey .

                              Δεν εχω τελειωσει κανενα GoW και εχω παιξει ελαχιστα μονο το 1 ή το 2 στο PS2. Θυμαμαι να βρισκω το gameplay αρκετα ρηχο και επισης η τοτε τεχνολογια δεν εδινε το πιο cinematic feeling που εδωσε ισως το GoW III ας πουμε, οποτε ουτε αυτο με εσπρωξε στο να ασχοληθω με τη σειρα.

                              Το reboot παλι κανει πολλα πραγματα διαφορετικα και αφενος ειναι ενα πολυ πολυ φιλοδοξο εγχειρημα, αφετερου κανει μια στροφη που νομιζω μου ταιριαζει σε αρκετα μεγαλυτερο βαθμο. Το εχω σταμπαρει και ειναι το 1ο παιχνιδι της σειρας που ειμαι σιγουρος πως θα παιξω/τελειωσω αν και αυτο δεν πιστευω να γινει πολυ συντομα μιας και εχω 2-3 παιχνιδια στην ακρη που θα θελα να δω πρωτα.

                              Comment


                              • Evans, αν παιχτεί τίποτα αντίστοιχο με το remake του Spyro, πες μου να σου στείλω καμία 15αριά 100% saves που έχω σε PS1, PSP, PS3 ως διαπιστευτήρια για testing. Το Crash δεν το προλάβαμε

                                EDIT @Xeno , σωστό, αναφερόμουν αποκλειστικά για παιχνίδια από Sony μεριά, δεν το διευκρίνισα.
                                Last edited by Phantom Duck; 16-04-2018, 09:07 PM.

                                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                                Comment

                                Working...
                                X