Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eσύ τουλάχιστον κατάλαβες την αγωνία και την επιβίωση(survival)που αποπνέει έστω και σε αυτόν τον ελάχιστο βαθμό.Αν δοκίμαζες pro θα σου έφευγε ο μπούσουλας.Είναι δυο τρία σημεία και μερικά bosses απάλευτα πραγματικά.Οπότε θέλει και καλή χρήση των λίγων herbs και πυρομαχικών και καλά αντανακλαστικά.Τα checkpoints και τα savepoints φαντάζουν ως λύτρωση σε αυτή την περίπτωση!
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
egw exw skeftei to parakatw pou tha mporousan na kanoun.
kamera kai xeirismos tou 4 alla geniko synolo san ta palia. px stenous diadromous, liga terata ta opoia na psofan dyskola kai na min afinoun items, tetoia atmosfaira, grifous(auto mou leipse ontws) kai oxi co op.
+ 1, η κλειστοφοβική horror ατμόσφαιρα των πρώτων Resident Evil ήταν αυτό που τράβηξε τον κόσμο, όχι ο χειρισμός. Αν συνδύαζαν αυτό το ύφος παιχνιδιού με το gameplay του RE 4, για εμένα θα ήταν το υπέρτατο της σειράς. Όχι βέβαια πως το RE 4 ήταν άσχημο παιχνίδι, απεναντίας.
Το RE 5 δεν το έχω παίξει. Τώρα τη σύγκριση μεταξύ RE 4 και MGS 4 τη βρίσκω άστοχη και την αφήνω ασχολίαστη. Και τα δύο είναι παιχνιδάρες, δεν είναι ανάγκη να το ξεψυρίζουμε το θέμα.
+ 1, η κλειστοφοβική horror ατμόσφαιρα των πρώτων Resident Evil ήταν αυτό που τράβηξε τον κόσμο, όχι ο χειρισμός.
Ακριβώς αυτό τα νέα RE δεν έχουν, horror και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα αλλά σχεδόν μόνο shooting. Φαντασθείται ένα silent hill δίχως horror και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα. Kαλύτερο RE που ευτίχισα να παίξω σχετικά πρόσφατα, είναι το Code Veronica, ούτε το RE4, oύτε το μέτριο RE5, τέλος.
LittleBigPlanet 2 Unofficially Revealed
Sony hasn't announced LittleBigPlanet 2, yet, but it is apparently on the way. Electronic musician Ochre announced on his Twitter feed today that he has licensed a song called "Infotain Me" to Sony for LittleBigPlanet 2. The sequel is being developed for PlayStation 3.
We did previously hear about something called LittleBigPlanet Motion, which uses the PlayStation Move controller to manipulate the environment. But it isn't clear if that is LittleBigPlanet 2, downloadable content for the first game, or something different entirely.
IGN requested comment from Sony but received the usual "Sony does not comment on rumors and speculation" business.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι πως το RE4 έκανε μία μεγάλη αλλαγή για τη σειρά και κέρδισε σε πάρα πολλά πράγματα. Ο τρόμος των πρώτων RE δε θα μπορούσε να επαναληφθεί ξανά.
BB, παρουσίασες τη τροπή του RE4 ως μία αρνητική τροπή (η αρχή του τέλους). Εγώ θα πω πως ήταν μία νέα αρχή η οποία πήγε στραβά μετέπειτα με το RE5 (και χωρίς να φταίει γι' αυτό η ίδια αλλά η ανοησία και οι λάθος επιλογές των developers).
Υπογραμμίζω πως το RE5 παρά τα προφανή λάθη του μου άρεσε ιδιαίτερα. Απλά προσπαθώ να μιλήσω όσο λιγότερο υποκειμενικά γίνεται.
Φαντασθείτε ένα silent hill δίχως horror και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα.
Ο τρόμος στα Silent Hill δεν έχει καμία σχέση με αυτόν του Resident Evil. Στο πρώτο είσαι στην τσίτα όχι τόσο επειδή θα πεθάνεις αλλά με τον παραλογισμό γύρω σου. Το δεύτερο βασίζεται σε μία μπουουου λογική, φοβάσαι μην σπάσει κάνα παράθυρο και πεταχτούν σκυλάκια. Εντελώς διαφορετική νοοτροπία.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Ο τρόμος στα Silent Hill δεν έχει καμία σχέση με αυτόν του Resident Evil. Στο πρώτο είσαι στην τσίτα όχι τόσο επειδή θα πεθάνεις αλλά με τον παραλογισμό γύρω σου. Το δεύτερο βασίζεται σε μία μπουουου λογική, φοβάσαι μην σπάσει κάνα παράθυρο και πεταχτούν σκυλάκια. Εντελώς διαφορετική νοοτροπία.
Εγώ είπα πως δεν είναι έτσι; είπα απλώς πως όπως πλέον η RE σειρά απομακρύνθηκε από τις αρχικές "αξίες" της που ήταν ο τρόμος (horror) και η διαρκής εκγρίγορση, αμα είναι τόσο δύσκολο να το αντιληφθεί κάποιος αυτό, τότε φαντασθείται ένα άλλο horror game το Silent Hill, χωρίς να έχει καθόλου το στοιχείο του τρόμου. Σίγουρα θα ήταν κάτι άλλο. Ανάλογο ήταν και το παράδειγμα του Metal Gear, δηλαδή ένα Μetal Gear δίχως καθόλου stealth αλλά μόνο με 3rd person action στοιχεία. Τότε δεν θα ήταν Metal Gear. Άλλωστε για αυτό το Rising είναι ''lighting bolt action", δεν θα είναι espionage, θα είναι μόνο κατ'όνομα metal gear, αλλά εδώ η διαφορά είναι πως αυτό θέλει να κάνει για αυτό το συγκεκριμένο game η Konami και ετσι το προωθεί χωρίς βέβαια το franchise να γίνει hack &slash! Ο τίτλος θα μπορούσε να λεγόταν καλλιστα Raiden's chronicles ξέρω γω.
Πλέον η RE σειρά έτσι όπως είναι θυμίζει κάτι μεταξύ Lost Planet και Gears of War, με το RE5 να έχει ξεφύγει ακόμη περισσότερο προς αυτήν την κατεύθυνση, εξού και το ξενέρωμα πολύ κόσμου με το πιο πρόσφατο game της σειράς. Και φυσικά το RE5 είναι συνεχιστής αυτού που ξεκίνησε το RE4. Η σειρά δυστυχώς έχει πέσει θύμα της shooting μόδας που υπάρχει τελευταία. Με απλά και σταράτα λόγια η Capcom αναλογιζόμενη την μόδα της εποχής έκανε ένα καθαρά 3rd person shooter game, πάνω κάτω, ντυμένο με τον εμπορικό μανδύα του Resident Evil, επίσης καθαρά, για το κέρδος.
Βρε παιδιά, Το να συγκρίνετε το Resident Evil με το Silent Hill είναι τελείως ανούσιο. Το ίδιο που συγκρίνατε το MGS4 με το RE4...
Θα σας τα πω ξεκάθαρα...
Το Silent Hill έχει:
1) Follow Mode camera
2) Δαίμονες
3) Έξυπνοι, αλλά και συνάμα τρομακτικοί γρίφοι
4) Τρομακτική και κλειστού χώρου ατμόσφαιρα
ενώ το Resident Evil έχει:
1) Security mode Camera(Σαν αυτές στους χώρους παρακολούθησης)
2) Zombies και πειράματα
3) Εύκολοι γρίφοι, που θέλουν λίγη σκέψη να τους περάσεις.
4) Όχι και τόσο τρομακτική ατμόσφαιρα, γιατί ήταν και κάπως open world.
Και τα 2 horror παιχνίδια είχαν και κοινό στόχο, τον περιορισμό πυρομαχικών και ιατρικών σκευών.
Το Metal Gear Solid έχει:
1) Sky View mode και Stealth view Mode Cameras.
2) Σπεσιαλίστες τρομοκράτες
3) Stealth αποστολές και επικές μάχες
4) Ατμόσφαιρα δράσης και περιπέτειας, σαν να είσαι ακόμα φαντάρος.
5) Όχι και τόσο μεγάλο περιορισμό πυρομαχικών και ιατρικών σκευών.
6) Λίγοι γρίφοι που απαιτούσαν γνώση στρατιώτη για να δραπετεύσεις και τα συναφή.
Το κάθε παιχνίδι ακολουθεί την δικιά του νοοτροπία. Το Silent Hill ευτυχώς ακολουθεί την νοοτροπία του τρόμου. Το RE του θρίλερ και του τρόμου. Και το MGS του Tactical Stealth και την δράση. Ευτυχώς ακόμα ακολουθεί την δικιά του νοοτροπία το Silent Hill, το ίδιο και το MGS. Δυστυχώς όχι όμως το RE, όπου και ήταν κάπως αντιγραφή Gears of War μ' αυτό το shooting.
Βρε παιδιά, Το να συγκρίνετε το Resident Evil με το Silent Hill είναι τελείως ανούσιο. Το ίδιο που συγκρίνατε το MGS4 με το RE4...
Eγώ δεν σύγκρινα τίποτα, απλώς ανέφερα ένα κοινό στοιχείο που έχει (είχε μάλλον) το Resident Evil καθώς και το Silent Hill, δηλαδή τον τρόμο (horror). To πως το πετύχαινε αυτό το κάθε game είναι άλλο θέμα. Οπότε παράκληση, μη γράφεται ανούσια πράματα και μπερδέυεται ακόμη περισσότερο τη συζήτιση. Πουθενά δεν έβαλα το RE απέναντι στο SH, αναφέρθηκα στο κοινό στοιχείο που έχουν όλα αυτά τα games, τον τρόμο δηλαδή, και είπα πως χωρίς το πρωταρχικο στοιχείο του τρόμου αυτά τα games γίνονται κάτι άλλο.
Πριν από το RE4 υπήρχε το σύστημα σκόπευσης του Splinter Cell, έτσι για γενικές γνώσεις.
Επίσης δεν ξέρω αν το είδε κανείς, καθώς διεύρεσε πως θα κυκλοφορήσει το Little Big Planet 2.
To τερμάτησα πρόσφατα. Δεν το αγόρασα εγώ βέβαια, μου το έδωσαν
Eπίτρεψέ μου να αμφιβάλλω σε αυτό για πολλούς και διάφορους λόγους.Κάποιο λάκο έχει η φάβα!!Μου φαίνεται ότι μιλάς από το λίγο που έπαιξες σε εμένα! :whip::whip::whip:
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment